Niestety, ta okazja już wygasła
lis 30. 2020
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
SHELL HELIX 5W40 4L
Shell Helix Ultra 5W40 to syntetyczny olej przeznaczony do nowoczesnych silników.
Unikalna formulacja pozwala zachować skuteczną ochronę silnika przez cały okres jego eksploatacji w najbardziej ekstremalnych warunkach. Pakiet specjalnie dobranych dodatków czyszczących redukuje do minimum powstawanie szlamów i osadów, co w dużym stopniu wpływa na stan i osiągi silnika.
Niska lepkość, szybki przepływ i małe tarcie umożliwiają redukcję zużycia paliwa, ułatwiają rozruch w niskich temperaturach i ograniczają wibracje silnika.
Produkt może być stosowany do silników benzynowych, wysokoprężnych i z instalacją LPG, może być także stosowany w silnikach napędzanych biodieselem oraz mieszankami benzyny i etanolu.
Produkt dostępny jest w opakowaniach jedno i czterolitrowych z dwoma uchwytami oraz wyciąganym spod korka lejkiem ułatwiającym nalewanie. Posiada on specyfikacje: ACEA A3/B3, A3/B4; API CF; BMW LL-01; MB 229.5; Fiat: spełnia wymagania 9.55535 Z2, Renault RN 0710; VW 502.00, 503.01, 505.00.
Należy pamiętać, iż każdy olej silnikowy ma za zadanie nie tylko smarować elementy jednostki napędowej ograniczając ich zużycie. Odpowiada on także za ich oczyszczanie, uszczelnianie oraz odprowadzanie wytwarzanego w czasie pracy ciepła. Wszystkie te procesy powodują jego zużywanie i stopniową utratę właściwości w związku z czym wymianę oleju silnikowego zaleca się co 20 000 kilometrów - a w przypadku samochodów używanych sporadycznie - minimum raz w roku.
Shell Helix Ultra 5W40 to syntetyczny olej przeznaczony do nowoczesnych silników.
Unikalna formulacja pozwala zachować skuteczną ochronę silnika przez cały okres jego eksploatacji w najbardziej ekstremalnych warunkach. Pakiet specjalnie dobranych dodatków czyszczących redukuje do minimum powstawanie szlamów i osadów, co w dużym stopniu wpływa na stan i osiągi silnika.
Niska lepkość, szybki przepływ i małe tarcie umożliwiają redukcję zużycia paliwa, ułatwiają rozruch w niskich temperaturach i ograniczają wibracje silnika.
Produkt może być stosowany do silników benzynowych, wysokoprężnych i z instalacją LPG, może być także stosowany w silnikach napędzanych biodieselem oraz mieszankami benzyny i etanolu.
Produkt dostępny jest w opakowaniach jedno i czterolitrowych z dwoma uchwytami oraz wyciąganym spod korka lejkiem ułatwiającym nalewanie. Posiada on specyfikacje: ACEA A3/B3, A3/B4; API CF; BMW LL-01; MB 229.5; Fiat: spełnia wymagania 9.55535 Z2, Renault RN 0710; VW 502.00, 503.01, 505.00.
Należy pamiętać, iż każdy olej silnikowy ma za zadanie nie tylko smarować elementy jednostki napędowej ograniczając ich zużycie. Odpowiada on także za ich oczyszczanie, uszczelnianie oraz odprowadzanie wytwarzanego w czasie pracy ciepła. Wszystkie te procesy powodują jego zużywanie i stopniową utratę właściwości w związku z czym wymianę oleju silnikowego zaleca się co 20 000 kilometrów - a w przypadku samochodów używanych sporadycznie - minimum raz w roku.
47 Komentarzy
Prześlij Komentarz