Niestety, ta okazja już wygasła
Sferis: Soundbar Samsung HW-N950 / EN
92° Zakończono

Sferis: Soundbar Samsung HW-N950 / EN

48
sie 20. 2019

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Dźwięk przestrzenny w formacie 7.1.4, Bezprzewodowe głośniki tylne i subwoofer, technologia Dolby Atmos i DTS:X, pełne doświadczenie 4K...opis na stronie samsunga: samsung.com/pl/…50/
Aktualizacje społecznościowe
Sferis OkazjeSferis kod rabatowy

Grupy

Najlepsze komentarze
Jak to ma 7.1.4 to ja jestem no sam nie wiem...
48 Komentarzy
Jak to ma 7.1.4 to ja jestem no sam nie wiem...
Ciągle drogo.
Dodaj cenę wyjściową, daj się pośmiać. Taniej od ceny wyjściowej o jakieś 4%
na ten moment taniej nie ma. chodz był po 3800.
Serio?!

Prawie 4 tysiące za soundbar z subem i 2 głośniczkami ?
W tej cenie spokojnie można złożyć zestaw 5.0 z dobrym amplitunerem
Przykładowo w Denon X1400 za ~1500 zł + kolumny JAMO S809 za 2500 zł...
I taki zestaw... zresztą, tu nawet nie ma co porównywać
Mam z promocji iBood i za tamta cenę uważam że było warto. 4 tysie to za drogo....
aImLeSS20/08/2019 18:48

Serio?! Prawie 4 tysiące za soundbar z subem i 2 głośniczkami ? W te …Serio?! Prawie 4 tysiące za soundbar z subem i 2 głośniczkami ? W tej cenie spokojnie można złożyć zestaw 5.0 z dobrym amplituneremPrzykładowo w Denon X1400 za ~1500 zł + kolumny JAMO S809 za 2500 zł... I taki zestaw... zresztą, tu nawet nie ma co porównywać


@krzysztof.nowaczyk

2723311-COGKb.jpg
aImLeSS20/08/2019 18:48

Serio?! Prawie 4 tysiące za soundbar z subem i 2 głośniczkami ? W te …Serio?! Prawie 4 tysiące za soundbar z subem i 2 głośniczkami ? W tej cenie spokojnie można złożyć zestaw 5.0 z dobrym amplituneremPrzykładowo w Denon X1400 za ~1500 zł + kolumny JAMO S809 za 2500 zł... I taki zestaw... zresztą, tu nawet nie ma co porównywać


to raczej dla tych co nie mają miejsca pod taki sprzęt, a chcą mieć zbliżony efekt...
escapers20/08/2019 19:10

to raczej dla tych co nie mają miejsca pod taki sprzęt, a chcą mieć zbl …to raczej dla tych co nie mają miejsca pod taki sprzęt, a chcą mieć zbliżony efekt...


Albo mają miejsce, ale wybierają lepszą opcję
Sferis , mniam, przygody nie do opisania, oczywiście negatywnie!
Polecam Ja bym poczekał do czarnego piątku :). A ma ktoś te Soniaka z dodatkowym tyłem?
Edytowane przez: "voodoo69" sie 20. 2019
drogo Panie drogo

pepper.pl/pro…981
Edytowane przez: "InspektorGadzet" sie 20. 2019
@Inspektor_Gadżet - no ale co pokazujesz - ofertę, co jest już pół roku niedostępna. Jak cwaniakujesz to pokaż tańszą, gdzie teraz można kupić
Ja szczęśliwie nabyłem z poprzedniej promki w ibood - na razie tylko chwilę używałem, bo czekają na przeprowadzkę, ale z tym bassem to się nie zgodzę. Są opinie, że był za mocny - w tej serii można już bas mocno zredukować, czego wcześniej nie było. Dla mnie wręcz na normalnych ustawieniach do filmów jest za słaby i go podbijałem. Pewno jest jeszcze kwestia prawidłowego ustawienia, ale na pewno nie jest taki, że po odpaleniu zaraz sąsiedzi ze skargą się pojawiają
Codziennie wypatruje Ibooda, aż znowu się pojawią (może i nawet najnowsza seria :P).
carnagge20/08/2019 20:09

@Inspektor_Gadżet - no ale co pokazujesz - ofertę, co jest już pół roku nie …@Inspektor_Gadżet - no ale co pokazujesz - ofertę, co jest już pół roku niedostępna. Jak cwaniakujesz to pokaż tańszą, gdzie teraz można kupić Ja szczęśliwie nabyłem z poprzedniej promki w ibood - na razie tylko chwilę używałem, bo czekają na przeprowadzkę, ale z tym bassem to się nie zgodzę. Są opinie, że był za mocny - w tej serii można już bas mocno zredukować, czego wcześniej nie było. Dla mnie wręcz na normalnych ustawieniach do filmów jest za słaby i go podbijałem. Pewno jest jeszcze kwestia prawidłowego ustawienia, ale na pewno nie jest taki, że po odpaleniu zaraz sąsiedzi ze skargą się pojawiają


Sorry ale po prostu nie widzę tu okazji do cenowej godnej peppera.
Przy sprzęcie za 4tys całe 5% taniej o standardowych obecnie ofert w PL ciężko nazwać okazją.

od wielu miesięcy ceny HW-N950 oscylują w Europie poniżej 1000 euro. W Polsce również od dłuższego czasu bez problemu do kupienia cennikowo za 4100-4200 (czyli po odwiedzinach sklepu i negocjacjach na miejscu też schodzisz poniżej 4 tys)

Przy tej kasie można już coś klasycznego złożyć o większych możliwościach (ampli+kolumny) dlatego to sprzęt dla określonej wąskiej grupy odbiorców którzy z różnych względów potrzebują minimalizmu bądź co bądź, za nie małą kasę. Absolutnie nie mówię że to gniot, to całkiem fajny sprzęcior ale 4 tysie to nie oferta na peppera;
Gdy ja wrzucałem je kilka miesięcy temu na pepperka za 2620 PLN (ibood) co było niezła cebulą, nawet nie dobiło do 200 stopni, gdy jakiś czas temu ktoś wrzucił za 4199 był mróz. Nie sądzę aby 3950 podjarało peperowiczów, przy tak niszowym produkcie
Edytowane przez: "InspektorGadzet" sie 20. 2019
BlaccK_MagiC20/08/2019 19:09

@krzysztof.nowaczyk[Obrazek]



Sorry, ale takie "recenzje" i "oceny" to można sobie między bajki włożyć...
Jeśli tak by było to w tym momencie cały sens sprzętu 5.1, 7.1, mikrofonów kalibracyjnych, żeby idealnie dopasować kolumny do słuchacza, DTS, Atmos itp itd etc.... tracą rację bytu, bo przecież wystarczy soundbar plus kawałek subwoofera... Sorry, ale po prostu nie wierzę w to i tyle.
Nie wierzę, że głośniczki o przekątnej 5 cm przeniosą pasmo tak jak dobrze ustawione drewniane kolumny...
Nie mam ochoty się spierać, ja pozostanę przy zestawie amplituner + drewniane kolumny podłogowe + surround...
Jak to się ma do BOSE Lifestyle?
Pacmana odpali sie?
ja ten soundbar polecam dźwięk do filmów jest świetny i moc z dużym zapasem. różnica pomiedzy sprzętem audio zbamplitunerem i porządnymi głośnikami przy oglądaniu filmów znikoma. Do muzyki przecietny wybór. Samsung w Atmos jesli mozna go rozkręcić to robi świetną robotę. Przy braku miejsca na tylne głośniki duzo lepszym wyborem będzie Sony HT-ST5000 który do muzyki jest wyraźnie lepszy, ale daleko nu do przestrzeni w Samsungu. Miałem zestaw głośników a teraz korzystam z 2 zestawów sounbarow(do 2 pomieszczeń) i to dużo wygodniejsze rozwiązanie i w moim wypadku różnica w brzmieniu pomijalna a oszczędność miejsca etc nie bez znaczenia.
Podsumowując do duzego pomieszcenia z miejscem na tylne glosniki Samsung. Do muzyki/mniejszego pomieszczenia Sony. Jak ktos lubi zabawe z kablami/ma czas na setup - zestaw kina domowego
mloody20/08/2019 21:36

Jak to się ma do BOSE Lifestyle?


Na pewno nie warto dopłacać, to jestem pewien
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst