Niestety, ta okazja już wygasła
Serwer VPS w super cenie
-23° Zakończono

Serwer VPS w super cenie

30zł35zł-14%
21
wrz 17. 2019

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Mały serwer VPS, idealny do nauki administracji, stawiania botów do Discorda, uruchamiania prostych skryptów, monitoringu usług, hostowania stron WWW, czy do użycia jako bardziej zaawansowane konto shellowe.

Parametry:
256MB pamięci (128MB RAM + 128 SWAP)
5GB pojemności dysku
własny adres IPv6
współdzielony adres IPv4 (przekierowanie portów)
nielimitowany transfer
atrakcyjne metody na zwiększanie parametrów serwera
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

21 Komentarzy
Reklama?
piotrk8717/09/2019 09:33

Reklama?


Jaka reklama? Czegoś takiego nie znajdziesz w tej cenie nigdzie. A za całością stoi Jakub 'unknow' Mrugalski
256MB pamięci i 5GB dysku w cenie 30zł?
To zerknij na poprzednie oferty na pepper, np. tę pepper.pl/promocje/vps-nanopico-90-at-rapid-dc-168550

/edit/ nie podałeś, że to cena za rok, ale i tak uważam, że to wyrzucenie pieniędzy w błoto
Edytowane przez: "piskorpep" wrz 17. 2019
Drogo. Kupiłem 2 cory, 2GB ramu, 40 GB SSD za 20 zł.
To projekt, gdzie serwer miał być free za donacje - ale nie wypaliło - i teraz jest za kasę.

Na pepperze 30 zł / rok to bardzo drogo za mini vps
Michal_Eff17/09/2019 09:39

Drogo. Kupiłem 2 cory, 2GB ramu, 40 GB SSD za 20 zł.


Można wiedzieć skąd?
Reklama jak nic
Ani parametry, ani cena... Kto to plusuje?
przecież ta oferta to jakaś kpina. widać, że ludzie plusują za sam tytuł i cenę, bo wchodzenia w parametry
Mam w arubie lepsze parametry 5zl za miesiac... Tak drozej ale, mozna napisac do nich i dostaje sie kupon 50zl. W sumie majac wiele numerow tel mozna tak testowac wielokrotnie.
WhoNext17/09/2019 10:16

Mam w arubie lepsze parametry 5zl za miesiac... Tak drozej ale, mozna …Mam w arubie lepsze parametry 5zl za miesiac... Tak drozej ale, mozna napisac do nich i dostaje sie kupon 50zl. W sumie majac wiele numerow tel mozna tak testowac wielokrotnie.


Nie ma już opcji za 5 zl
cyanoone17/09/2019 10:30

Nie ma już opcji za 5 zl


No to widocznie skończyła sie promocja. Ale ci co skorzystali nadal placa 5zl. Plus drugie konto z 50zl z kodu rabatowego po napisaniu do nich dostalem jakos niedawno.
WhoNext17/09/2019 11:33

No to widocznie skończyła sie promocja. Ale ci co skorzystali nadal placa 5 …No to widocznie skończyła sie promocja. Ale ci co skorzystali nadal placa 5zl. Plus drugie konto z 50zl z kodu rabatowego po napisaniu do nich dostalem jakos niedawno.



A jak te 50 zł sobie wyczarować? Od ponad roku mam tam jakiś vps i trzymam trochę badziewia, ale fajnie byłoby przycebulić xd
CoUsT17/09/2019 11:54

A jak te 50 zł sobie wyczarować? Od ponad roku mam tam jakiś vps i trzymam …A jak te 50 zł sobie wyczarować? Od ponad roku mam tam jakiś vps i trzymam trochę badziewia, ale fajnie byłoby przycebulić xd


Podpinam się pod pytanie. Szajski vps i słaby uptime, ale na pierdoły pasuje.
egze17/09/2019 12:16

Podpinam się pod pytanie. Szajski vps i słaby uptime, ale na pierdoły pa …Podpinam się pod pytanie. Szajski vps i słaby uptime, ale na pierdoły pasuje.


również, chętnie się dowiem
@CoUsT@egze@miczu71 jestem na tel ale nakieruje.Google - Aruba free 50zl. Powinien pierwszy link sie pojawic z nazwa w linku przetestuj za darmo. Wypelniacie dane formularza (od razu uprzedam, ze nie podalem prawdziwych danych :P) najwazniejszy jest tam numer telefonu. Na niego sms-em dostaniecie kod na 50zl. Tez warto wpisac cos realnego w pozostale pola np zamiast asdakdhsha wpisac imie Adam Krzysztof czy jak chcecie itp :P kod wpadnie do 24h po weryfikacji.
Edit:
Powinno to wystarczyc na pare miesiecy. Ofc o ile wybierzecie tam linuxa, jakis konfig z neta na graficze srodowisko, xrdp do lacznosci zdalnej z windowsa i mozna smigac Pozniej mozna powtorzyc krok pierwszy, zalozyc nowe konto w aruba zebrac nowy kod itd.
Edytowane przez: "WhoNext" wrz 17. 2019
egze17/09/2019 12:16

Podpinam się pod pytanie. Szajski vps i słaby uptime, ale na pierdoły pa …Podpinam się pod pytanie. Szajski vps i słaby uptime, ale na pierdoły pasuje.



2839448-79Q6o.jpg
Nie taki kiepski uptime. Mi praktycznie wcale nie wyłączają serwera. Mam na dc5 bodajże.

^up, dzięki za info, zaraz się poszuka W końcu moje kilkadziesiąt kart SIM do czegoś się przyda
CoUsT17/09/2019 13:26

[Obrazek] Nie taki kiepski uptime. Mi praktycznie wcale nie wyłączają se …[Obrazek] Nie taki kiepski uptime. Mi praktycznie wcale nie wyłączają serwera. Mam na dc5 bodajże.^up, dzięki za info, zaraz się poszuka W końcu moje kilkadziesiąt kart SIM do czegoś się przyda


A sprawdzałeś sieć? Zrywa dość często połączenie
egze17/09/2019 13:29

A sprawdzałeś sieć? Zrywa dość często połączenie


Akurat nie, praca tego vps polega na wysłaniu od kilku do kilkuset requestów co od 30 min do 6 godz i przechowywanie danych. Nigdy też nie zauważyłem, żeby coś poszło nie tak i zawsze wykonywał co miał. Ale zdaję sobie sprawę, że to nie jest porządny vps na porządne aplikacje xd
CoUsT17/09/2019 14:06

Akurat nie, praca tego vps polega na wysłaniu od kilku do kilkuset …Akurat nie, praca tego vps polega na wysłaniu od kilku do kilkuset requestów co od 30 min do 6 godz i przechowywanie danych. Nigdy też nie zauważyłem, żeby coś poszło nie tak i zawsze wykonywał co miał. Ale zdaję sobie sprawę, że to nie jest porządny vps na porządne aplikacje xd


U mnie zrywało sesje i ogólnie kupa. Tak jak napisałeś, nadaje się ale to raczej nie do serwisów HA 😁
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwsza okazja od hocuspocusxd. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst