446°
Zakończono
Screamride, Sunset Overdrive lub Kinect Sports Rivals po ok. 36zł z dostawą (XONE) @ Microsoft FR
Screamride, Sunset Overdrive lub Kinect Sports Rivals po ok. 36zł z dostawą (XONE) @ Microsoft FR
Gry i konsoleOkazje Świąteczne Centrum Prezentowe

Screamride, Sunset Overdrive lub Kinect Sports Rivals po ok. 36zł z dostawą (XONE) @ Microsoft FR

admin

Przecena na wybrane tytuły (wersje pudełkowe) w oficjalnym sklepie Microsoftu (Francja).

Za ok. 36zł (7,99€) wraz z dostawą kupimy:

28856.jpg

15 Komentarzy

Jak z wersją językową? Jest po angielsku/francusku czy można zmieniać język w tych grach na polski?

akihiko2221 min

Jak z wersją językową? Jest po angielsku/francusku czy można zmieniać język w tych grach na polski?

​przyłączam sie do pytania

Autor admin


Pan Daniel.M z chatu Microsoftu napisał, że wszystkie 3 - angielski tak, co do polskiego to nie jest pewny.
108080-pg8C2.jpg

Cadpaź 14. 2016

Pan Daniel.M z chatu Microsoftu napisał, że wszystkie 3 - angielski tak, c …Pan Daniel.M z chatu Microsoftu napisał, że wszystkie 3 - angielski tak, co do polskiego to nie jest pewny.[Obrazek]


@Cad A o co konkretnie pytałeś przy j. polski?

Autor admin

gonzo85paź 14. 2016

@Cad A o co konkretnie pytałeś przy j. polski?


@gonzo85 czy obsługuję, ale napisał, że nie wie i można to sprawdzić po zainstalowaniu, ale angielski jest na pewno. Pewnie wszystko zależy od danego tytułu, jeżeli standardowo gra zawiera również pl to powinien być.

Nie wiem jak inne, ale Sport Rivals działa w pełni po polsku. Na fakturze: Sport Rivals French EMEA, pudełko po francusku. W środku dodatkowo kod na strój/wyposażenie ("12 bonus exclusifs") oraz kod na Xbox Live 7 dni.
Wciąż zresztą dostępne.
Edytowane przez: "TxF" paź 22. 2016

Bardzo prosze o podpowiedz jak zapłacic bo wybieram paypal i kaze mi dodac karte kredytową nie wiem dlaczego?
A nie chciałbym płacic kartą jest taka mozliwośc ?

Autor admin

Seb.Lam4 min

Bardzo prosze o podpowiedz jak zapłacic bo wybieram paypal i kaze mi dodac karte kredytową nie wiem dlaczego?A nie chciałbym płacic kartą jest taka mozliwośc ?


Sprawdź adres rozliczeniowy (nie dostawy), wpisz tam kod pocztowy z Francji.

@Cad wielkie dzieki ale poddaje sie, próbowałem na różne sposoby ale lipa cos robie nie tak albo sie poprostu nie da.
Powiem szczerze, że nigdy nie płaciłem poprzez paypala wpłaciłem 40zł przewalutowałem na euro moze tu leży problem cos na koncie paypala namieszałem moze za mało kasy jest na koncie chyba za duzo czynników ma po prostu wpływ na to a ja nie wiem gdzie jest błąd.

Autor admin

Seb.Lam51 min

@Cad wielkie dzieki ale poddaje sie, próbowałem na różne sposoby ale lipa cos robie nie tak albo sie poprostu nie da.Powiem szczerze, że nigdy nie płaciłem poprzez paypala wpłaciłem 40zł przewalutowałem na euro moze tu leży problem cos na koncie paypala namieszałem moze za mało kasy jest na koncie chyba za duzo czynników ma po prostu wpływ na to a ja nie wiem gdzie jest błąd.


Ja ostatnio miałem problem bo nie chciała płatność przez Pay Pala przejść, ale wystarczyło adres rozliczeniowy zmienić na FR. Próbowałeś tak?

ok sprobuje jeszcze raz tylko zapytam o ten adres rozliczeniowy to mam podac jeszcze na stronie z tą grą czy juz po przejsciu do pay pala ?

Autor admin

akihiko22Paź 14.

Jak z wersją językową? Jest po angielsku/francusku czy można zmieniać język w tych grach na polski?


Kinect Sports Rivals jest w języku polskim - potwierdzam na własnym przykładzie zamawiałem dla kumpla

Dzięki @Cad zamówione.

Jakby ktoś się zastanawiał to Screamride również jest w języku polskim, na opakowaniu "wersja francuska", ale po odpaleniu gry jest w pełnej polskiej wersji językowej. @Seb.Lam

Nie działa

Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst