Niestety, ta okazja już wygasła
Saszetka , torebka z ochroną przed kradzieżą RFID Block Waist Bag, Selgros Białystok
410° Zakończono

Saszetka , torebka z ochroną przed kradzieżą RFID Block Waist Bag, Selgros Białystok

8,60zł20,78zł-59%Selgros Okazje
26
lip 13.Dostępność Ogólnopolska

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Takie saszetki są w obniżonej cenie.
Saszetka zabezpiecza dokumenty i karty płatnicze w podróży chroniąc je przed kradzieżą i skanowaniem kart.
Dwie zapinane kieszenie wewnętrzne.
Materiał Poliester 600D, materiał o wzmocnionej odporności na przecięcie nożem.
Rozmiar ~15x23cm


172480.jpg
172480.jpg172480.jpg
Pokusiłem się, aby znaleźć trochę info o niej w necie, na stronie producenta (ecomelife.com) taka jest skromna informacja:
172480.jpgi taki tam jest też film:


Nie wiem czy lokalna czy krajowa ta zniżka. Przy okazji , będąc obok Selgrosa można wstąpić i zajrzeć. W tej cenie to chyba można się na nią pokusić. Wygląda bardzo solidnie.
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
Jeżew13/07/2019 11:52

To w Polsce kradno?


Podobno kiedyś miał miejsce pojedynczy incydent kradzieży
26 Komentarzy
To w Polsce kradno?
Jeżew13/07/2019 11:52

To w Polsce kradno?


nie , skąd ? ale przezorny zawsze chucha na zimne
Jeżew13/07/2019 11:52

To w Polsce kradno?


Podobno kiedyś miał miejsce pojedynczy incydent kradzieży
Ale wiecie, że takie kradzieże w zasadzie nie występują?
To taki chwyt marketingowy

ps. sama torba może się przydać i jest w dobrej cenie więc +
Edytowane przez: "Jamesss" lip 13.
Grze_Pok13/07/2019 12:12

Podobno kiedyś miał miejsce pojedynczy incydent kradzieży


Niepotwierdzone plotki ...
@Jamesss dokładnie. Dla tych co nie wiedzą: przed taką "ewentualną" kradzieżą chroni nawet trzymanie w portfelu dwóch kart razem.
+ za pracę
samojed13/07/2019 12:17

@Jamesss dokładnie. Dla tych co nie wiedzą: przed taką "ewentualną" kra …@Jamesss dokładnie. Dla tych co nie wiedzą: przed taką "ewentualną" kradzieżą chroni nawet trzymanie w portfelu dwóch kart razem.


Nie wiedziałem, a na czym to polega?
A jak mam w portfelu 3 czy 4 karty to jeszcze lepiej?
Zatoichi13/07/2019 19:43

Nie wiedziałem, a na czym to polega?A jak mam w portfelu 3 czy 4 karty to …Nie wiedziałem, a na czym to polega?A jak mam w portfelu 3 czy 4 karty to jeszcze lepiej?


Karty wszystkie na raz są łapane przez czytnik i ten wariuje. Jak np przyłożysz dwie zblizeniowki do terminala to ten pokaże błąd odczytu

za saszetkę plus. Pomimo tego, że nie ma czegoś takiego jak skanowanie kart to taka saszetka (najlepiej w połączeniu z fake portfelem w tylnej kieszeni) to super sposób na podróże w miejsca o wysokim ryzyku kradzieży
Edytowane przez: "xlewyx" lip 13.
xlewyx13/07/2019 19:48

Karty wszystkie na raz są łapane przez czytnik i ten wariuje. Jak np p …Karty wszystkie na raz są łapane przez czytnik i ten wariuje. Jak np przyłożysz dwie zblizeniowki do terminala to ten pokaże błąd odczytuza saszetkę plus. Pomimo tego, że nie ma czegoś takiego jak skanowanie kart to taka saszetka (najlepiej w połączeniu z fake portfelem w tylnej kieszeni) to super sposób na podróże w miejsca o wysokim ryzyku kradzieży


Jasne, rozumiem- thx
xlewyx13/07/2019 19:48

Karty wszystkie na raz są łapane przez czytnik i ten wariuje. Jak np p …Karty wszystkie na raz są łapane przez czytnik i ten wariuje. Jak np przyłożysz dwie zblizeniowki do terminala to ten pokaże błąd odczytuza saszetkę plus. Pomimo tego, że nie ma czegoś takiego jak skanowanie kart to taka saszetka (najlepiej w połączeniu z fake portfelem w tylnej kieszeni) to super sposób na podróże w miejsca o wysokim ryzyku kradzieży


Jakaś wrzutka na portfel z Chin za 2 ziko by mogła wejść żeby takich portfeli kilka kupić na wczasy xD tak naprawdę to trzepią tylko jakiś nieogarów. Jak masz portfel przy sobie i na wakacjach myślisz o tym że go masz, a nie o dupie Maryni to nikt Ci nic nie ukradnie. Kroją tych co sami się o to proszą. buja!
Edytowane przez: "mloody" lip 13.
mloody13/07/2019 20:31

Jakaś wrzutka na portfel z Chin za 2 ziko by mogła wejść żeby takich port …Jakaś wrzutka na portfel z Chin za 2 ziko by mogła wejść żeby takich portfeli kilka kupić na wczasy xD tak naprawdę to trzepią tylko jakiś nieogarów. Jak masz portfel przy sobie i na wakacjach myślisz o tym że go masz, a nie o dupie Maryni to nikt Ci nic nie ukradnie. Kroją tych co sami się o to proszą. buja!


A kto powiedział wakacje? Ja nie mówię o deptaku na krupowkach tylko np o Ameryce południowej czy gorszych dzielnicach wielkich europejskich metropolii (choć w szczycie sezonu to w takich Atenach, Rzymie czy Barcelonie szczególnie łatwo o kieszonkowców w metro czy przy turystycznych obiektach). Uwierz mi że ten sposób już nie jednemu podróżnikowi dupę uratował.
samojed13/07/2019 12:17

@Jamesss dokładnie. Dla tych co nie wiedzą: przed taką "ewentualną" kra …@Jamesss dokładnie. Dla tych co nie wiedzą: przed taką "ewentualną" kradzieżą chroni nawet trzymanie w portfelu dwóch kart razem.


xlewyx13/07/2019 19:48

Karty wszystkie na raz są łapane przez czytnik i ten wariuje. Jak np p …Karty wszystkie na raz są łapane przez czytnik i ten wariuje. Jak np przyłożysz dwie zblizeniowki do terminala to ten pokaże błąd odczytuza saszetkę plus. Pomimo tego, że nie ma czegoś takiego jak skanowanie kart to taka saszetka (najlepiej w połączeniu z fake portfelem w tylnej kieszeni) to super sposób na podróże w miejsca o wysokim ryzyku kradzieży




trzymajcie sobie i 10 kart ale przestańcie głupoty wypisywać - szybki czytnik potrafi pobrać w miarę dowolną liczbę kart - (nie każdą z paczki ale parę złapie) - weźcie dowolny czytnik - nawet kiepski złapie na odczycie min dwie karty - to, że czytniki w terminalach wywalają "tylko jedna karta" to blokada by przy wykryciu >1 nie pobrało losowej karty. Co do kradzieży - opisane są skuteczne ataki na takie karty (tzw przedłużenie terminala), czy wygodne karty są wygodne - tak , a czy bezpieczne - kwestia podejścia, ale jak ze wszystkim albo wygodne albo bezpieczne, ale są też inne sposoby na stratę pieniedzy D:
hmmkot14/07/2019 02:03

trzymajcie sobie i 10 kart ale przestańcie głupoty wypisywać - szybki c …trzymajcie sobie i 10 kart ale przestańcie głupoty wypisywać - szybki czytnik potrafi pobrać w miarę dowolną liczbę kart - (nie każdą z paczki ale parę złapie) - weźcie dowolny czytnik - nawet kiepski złapie na odczycie min dwie karty - to, że czytniki w terminalach wywalają "tylko jedna karta" to blokada by przy wykryciu >1 nie pobrało losowej karty. Co do kradzieży - opisane są skuteczne ataki na takie karty (tzw przedłużenie terminala), czy wygodne karty są wygodne - tak , a czy bezpieczne - kwestia podejścia, ale jak ze wszystkim albo wygodne albo bezpieczne, ale są też inne sposoby na stratę pieniedzy D:


Akurat karty terminale etc to składowa mojej pracy, wiec troszkę wiedzy w tym temacie posiadam.
Przedluzenie terminala jest praktycznie niewykonalne, większość banków już się przed tym zabezpieczyło.
Polecam tez podcast niebezpieczniej na temat kart, dużo ciekawych rzeczy opowiadają chłopaki, u nas w firmie też czasem prelekcje robią.
Okazja jako saszetka jest OK, ale jako "antykradzieżowa" jest do bani. Samo wykonanie z Poliestru 600D, czy nylonu bez stalowej siatki to żadne zabezpieczenie na przecięcie. Na własne oczy widziałem moment kradzieży plecaka w Barcelonie. Gość miał założony plecak na jedno ramię. Złodziej dokleił się do grupy, chwilę szedł za gościem z plecakiem i czymś ciachnął ramiączko. Nie wiem czym on to ciachnął ale przeciął to jednym ruchem, capnął plecak i w nogi, zanim do mnie w ogóle doszło co się właśnie stało. Właściciel plecaka też się zorientował 2 sekundy po akcji co się stało.
Przykład nr. 2 - Rzym. Znajoma z koleżankami zwiedzała miasto. Po jakimś czasie jej koleżanka połapała się, że na ramieniu nosi sam pasek od małej torebki. Nikt z 4 osób nie zauważył nawet momentu kradzieży.
Dodam, że to nie były żadne gorsze dzielnice, tylko środek obu miast.
Zabezpieczenia przed rozsunięciem zamka błyskawicznego też nie widzę, więc nie trzeba takiej saszetki nawet ciąć. W zatłoczonym tramwaju w Lizbonie sprawne ręce otworzą taki zamek tak, że nic się nie poczuje.
Na filmiku cała pokazana "antykradzieżowość" skupiała się na najmniej istotnym elemencie - blokowaniu RFID
xlewyx14/07/2019 05:42

Akurat karty terminale etc to składowa mojej pracy, wiec troszkę wiedzy w t …Akurat karty terminale etc to składowa mojej pracy, wiec troszkę wiedzy w tym temacie posiadam. Przedluzenie terminala jest praktycznie niewykonalne, większość banków już się przed tym zabezpieczyło. Polecam tez podcast niebezpieczniej na temat kart, dużo ciekawych rzeczy opowiadają chłopaki, u nas w firmie też czasem prelekcje robią.


Na tym filmiku oni nie próbowali odczytać karty do bankomatu. Ja bym obstawiał raczej kartę na 125 kHz. Takie karty często jeszcze są używane jako karty dostępowe w obiektach. Zrobienie dumpa takiej karty to przeważnie nie jest problem.
xlewyx14/07/2019 05:42

Akurat karty terminale etc to składowa mojej pracy, wiec troszkę wiedzy w t …Akurat karty terminale etc to składowa mojej pracy, wiec troszkę wiedzy w tym temacie posiadam. Przedluzenie terminala jest praktycznie niewykonalne, większość banków już się przed tym zabezpieczyło. Polecam tez podcast niebezpieczniej na temat kart, dużo ciekawych rzeczy opowiadają chłopaki, u nas w firmie też czasem prelekcje robią.



to zacznij lepiej pracować i zacznij czytać logi dowolnego terminala (bo po wpisie można wywnioskować, że twoja praca dotyczy pakowania albo oklejania kart RFID bo to jedyny powód dla którego nigdy nie widziałeś na oczy żadnego logu z dowolnego terminala) albo kup/pożycz parę czytników RFID (nie tylko terminali płatniczych) i zobacz ile jeden czytnik zbiera kart . Argument o zabezpieczeniach banków jest śmieszny - tak samo śmieszny bo identycznego używają producenci aut z kluczykami zbliżeniowymi do auta - to, że ktoś na masową skale nie odjeżdża z twoją / moją gotówką z konta (zamiast z samochodem kiedy ty śpisz) jest tylko kwestią zarówno czasu jak i kalkulacji zysk/strata u złodzieja bo jak napisałem w dalszym ciągu są jednak całe szczęście/nieszczęście lepsze sposoby na masowe czyszczenie kont wielu ludzi na raz bez wystawiania się na widok kamer i kontaktu z takimi ludźmi.


pomijam argument o pracy bo nie będziemy się w tym temacie licytować
xlewyx13/07/2019 22:36

A kto powiedział wakacje? Ja nie mówię o deptaku na krupowkach tylko np o A …A kto powiedział wakacje? Ja nie mówię o deptaku na krupowkach tylko np o Ameryce południowej czy gorszych dzielnicach wielkich europejskich metropolii (choć w szczycie sezonu to w takich Atenach, Rzymie czy Barcelonie szczególnie łatwo o kieszonkowców w metro czy przy turystycznych obiektach). Uwierz mi że ten sposób już nie jednemu podróżnikowi dupę uratował.


Byłem w tych miejscach tylko nie w am. Płd i nie spotkałem się z Tym co mówisz, ba nawet w Parku Gaudiego kumpel zostawił aparat fotograficzny z całym osprzętem i torbą. Wróciliśmy gdzieś po 15 minutach i leżał w tym samym miejscu. Nikt nie zajumał, a podejrzewam wiesz ile się tam ludzi przewija.
hmmkot14/07/2019 07:58

to zacznij lepiej pracować i zacznij czytać logi dowolnego terminala (bo p …to zacznij lepiej pracować i zacznij czytać logi dowolnego terminala (bo po wpisie można wywnioskować, że twoja praca dotyczy pakowania albo oklejania kart RFID bo to jedyny powód dla którego nigdy nie widziałeś na oczy żadnego logu z dowolnego terminala) albo kup/pożycz parę czytników RFID (nie tylko terminali płatniczych) i zobacz ile jeden czytnik zbiera kart . Argument o zabezpieczeniach banków jest śmieszny - tak samo śmieszny bo identycznego używają producenci aut z kluczykami zbliżeniowymi do auta - to, że ktoś na masową skale nie odjeżdża z twoją / moją gotówką z konta (zamiast z samochodem kiedy ty śpisz) jest tylko kwestią zarówno czasu jak i kalkulacji zysk/strata u złodzieja bo jak napisałem w dalszym ciągu są jednak całe szczęście/nieszczęście lepsze sposoby na masowe czyszczenie kont wielu ludzi na raz bez wystawiania się na widok kamer i kontaktu z takimi ludźmi.pomijam argument o pracy bo nie będziemy się w tym temacie licytować


Nie pracuje bezpośrednio z terminalami. Kiedyś pracowałem - na kasie w sklepie teraz troszkę ‚Głębiej”. Porównywania kluczyka do karty płatniczej to już nie skomentuje

wszystkie magiczne sposoby na czyszczenie kont to tylko i wyłącznie naiwność ofiary, a nie problem technologiczny. Trefne terminale nie istnieją, a bezpośrednio na konto magicznym sposobem się nie dostaniesz. Możesz tylko wykraść hasło, zapiąć coś na stacji ofiary, ale na konto koniec końców wchodzisz jako „ofiara”.
sprawdzał ktoś czy ogólnopolska ?
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst