Niestety, ta okazja już wygasła
Sanseveria Superba , Biedronka , ogólnopolska
624° Zakończono

Sanseveria Superba , Biedronka , ogólnopolska

7,99zł24,99zł-68%Biedronka Okazje
27
624° Zakończono
Sanseveria Superba , Biedronka , ogólnopolska
sty 23. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Jak w tytule, ładna roślina, mało wymagająca za nieduże pieniądze. Oferta ogólnopolska, do 29.01
Cenę regularną, podałem przeciętną rynkową za taką roślinę w doniczkach o podobnej średnicy.
Aktualizacje społecznościowe
Biedronka OkazjeBiedronka gazetka
Najlepsze komentarze
Warto bo - Sansewieria oczyszcza powietrze z toksyn i zanieczyszczeń.


Kupilam jakis czas temu w biedronce taka,wlasnie za 7,99, a teraz mam trzy tak sie rozrosla,ze trzeba bylo poprzesadzac i niedlugo znow juz bedzie mozna i bedzie ich niedlugo szesc,szybko sie mnoza a jest tak malo wymagajaca,ze podlewam raz na dwa tyg albo i rzadziej i do tego jedna stoi w lazience na zmiane z ta z parapetu i super sobie rosna, polecam
Promos12323/01/2020 23:05

Warto bo - Sansewieria oczyszcza powietrze z toksyn i zanieczyszczeń. …Warto bo - Sansewieria oczyszcza powietrze z toksyn i zanieczyszczeń.

Pochłania część substancji lepiej od innych, ale w tak znikomym stopniu, że nie warto się tym kierować przy kupnie roślin.

Badania NASA dotyczyły warunków laboratoryjnych - hermetycznych pomieszczeń, w których związki lotne mogą się kumulować. Domy/biura funkcjonują jednak inaczej.

Narosło wokół tego mnóstwo marketingowo-zdrowotnego bełkotu pod tezę, ale rzadko komu chce się skonfrontować dane z innymi warunkami - w końcu ludzie klikają, ludzie dobrze kojarzą stronę/czasopismo, sprzedaż się zgadza.

Polecam doczytać zanim ktoś zacznie w każdym miejscu stawiać skrzydłokwiat, sansewierie, aglaonemy, a każdą ścianę zechce spowić bluszczem:

theatlantic.com/science/archive/2019/03/indoor-plants-clean-air-best-none-them/584509/

api.nationalgeographic.com/distribution/public/amp/science/2019/11/houseplants-dont-purify-indoor-air
Edytowane przez: "tt_tt" sty 24.
"Mało wymagająca" ona nic nie wymaga, idealna dla osób które często zapominają o podlewaniu
27 Komentarzy
Warto bo - Sansewieria oczyszcza powietrze z toksyn i zanieczyszczeń.


Kupilam jakis czas temu w biedronce taka,wlasnie za 7,99, a teraz mam trzy tak sie rozrosla,ze trzeba bylo poprzesadzac i niedlugo znow juz bedzie mozna i bedzie ich niedlugo szesc,szybko sie mnoza a jest tak malo wymagajaca,ze podlewam raz na dwa tyg albo i rzadziej i do tego jedna stoi w lazience na zmiane z ta z parapetu i super sobie rosna, polecam
"Mało wymagająca" ona nic nie wymaga, idealna dla osób które często zapominają o podlewaniu
Jedna z roślin, która jest rekomendowana przez NASA jako oczyszczająca powietrze. Mam takich kilka w domu i w pracy. Ciężko je zabić, jedynie długotrwałe przewodnienie albo niska temperatura. Często się mnożą puszczając boczną odnogę. Ja tak z jednej zrobiłem sobie trzy.
Kupione wczoraj, długo czekałem na taką cenę, bo zazwyczaj w okolicy 20 zł w necie. Nie kupujesz kota w worku, można samemu wybrać najładniej wybarwioną, najzdrowszą.
Teraz tylko jakieś osłonki w dobrej cenie.
radim24/01/2020 10:14

Kupione wczoraj, długo czekałem na taką cenę, bo zazwyczaj w okolicy 20 zł …Kupione wczoraj, długo czekałem na taką cenę, bo zazwyczaj w okolicy 20 zł w necie. Nie kupujesz kota w worku, można samemu wybrać najładniej wybarwioną, najzdrowszą.Teraz tylko jakieś osłonki w dobrej cenie.


Jakie osłonki?
No namówiliście!
Mam, dzięki!
llinkis24/01/2020 11:45

Troche offtop: Jakby ktoś miał w domu koty, to uważajcie, bo sanseviera je …Troche offtop: Jakby ktoś miał w domu koty, to uważajcie, bo sanseviera jest trująca dla nich neva-malebiale.pl/wazne-informacje/rosliny-niebezpieczne-i-bezpieczne-dla-kota/



mam koty i pełno tych roślin w domu, czasem nawet podgryzają liście, ale nie zauważyłam żeby coś im sie działo. Ale dzięki za info muszę zagłebić temat
Promos12323/01/2020 23:05

Warto bo - Sansewieria oczyszcza powietrze z toksyn i zanieczyszczeń. …Warto bo - Sansewieria oczyszcza powietrze z toksyn i zanieczyszczeń.

Pochłania część substancji lepiej od innych, ale w tak znikomym stopniu, że nie warto się tym kierować przy kupnie roślin.

Badania NASA dotyczyły warunków laboratoryjnych - hermetycznych pomieszczeń, w których związki lotne mogą się kumulować. Domy/biura funkcjonują jednak inaczej.

Narosło wokół tego mnóstwo marketingowo-zdrowotnego bełkotu pod tezę, ale rzadko komu chce się skonfrontować dane z innymi warunkami - w końcu ludzie klikają, ludzie dobrze kojarzą stronę/czasopismo, sprzedaż się zgadza.

Polecam doczytać zanim ktoś zacznie w każdym miejscu stawiać skrzydłokwiat, sansewierie, aglaonemy, a każdą ścianę zechce spowić bluszczem:

theatlantic.com/science/archive/2019/03/indoor-plants-clean-air-best-none-them/584509/

api.nationalgeographic.com/distribution/public/amp/science/2019/11/houseplants-dont-purify-indoor-air
Edytowane przez: "tt_tt" sty 24.
0la24/01/2020 12:02

mam koty i pełno tych roślin w domu, czasem nawet podgryzają liście, al … mam koty i pełno tych roślin w domu, czasem nawet podgryzają liście, ale nie zauważyłam żeby coś im sie działo. Ale dzięki za info muszę zagłebić temat


Dlatego właśnie wspomialam, bo czasem kot ma objawy zatrucia, a ostatnie o czym się myśli to powód w postaci zjedzenia roślinek na innych stronach na pewno znajdziesz jakie mogą być objawy, ale wiadomo - dawka czyni trucizne, jak dużo nie podgryzają to może nic się nie dziać
Kupiona
tt_tt24/01/2020 12:05

Pochłania część substancji lepiej od innych, ale w tak znikomym stopniu, że …Pochłania część substancji lepiej od innych, ale w tak znikomym stopniu, że nie warto się tym kierować przy kupnie roślin.Badania NASA dotyczyły warunków laboratoryjnych - hermetycznych pomieszczeń, w których związki lotne mogą się kumulować. Domy/biura funkcjonują jednak inaczej.Narosło wokół tego mnóstwo marketingowo-zdrowotnego bełkotu pod tezę, ale rzadko komu chce się skonfrontować dane z innymi warunkami - w końcu ludzie klikają, ludzie dobrze kojarzą stronę/czasopismo, sprzedaż się zgadza.Polecam doczytać zanim ktoś zacznie w każdym miejscu stawiać skrzydłokwiat, sansewierie, aglaonemy, a każdą ścianę zechce spowić bluszczem:theatlantic.com/science/archive/2019/03/indoor-plants-clean-air-best-none-them/584509/api.nationalgeographic.com/distribution/public/amp/science/2019/11/houseplants-dont-purify-indoor-air


Jasne, że efekt nie jest taki jak przy oczyszczaczu powietrza. Ba nawet wspomniany oczyszczacz, jak nie pracuje na wysokich obrotach to dupa. Myślę jednak, że warto mieć jakieś rośliny niż nie mieć w ogóle, bo wpływa to również na samopoczucie i psychikę.
Dzięki za wstawkę , długo szukałam a w tej cenie nigdy nie widziałam
3704530-HKsEY.jpg
drax-dev24/01/2020 14:26

Jasne, że efekt nie jest taki jak przy oczyszczaczu powietrza. Ba nawet …Jasne, że efekt nie jest taki jak przy oczyszczaczu powietrza. Ba nawet wspomniany oczyszczacz, jak nie pracuje na wysokich obrotach to dupa. Myślę jednak, że warto mieć jakieś rośliny niż nie mieć w ogóle, bo wpływa to również na samopoczucie i psychikę.



Dupa? Oczyszczacz ma czujnik poziomu zanieczyszczeń i bez problemu można monitorować i dostosowywać prędkość wentylatora do aktualnej potrzeby.
No chyba że ktoś ma dziadostwo jakiegoś Xiaomi czy inne wynalazki, których producenci nie rozumieją czym są normy i dlaczego w takim sprzęcie czujnik jest istotny.

I nie mówię, że nie warto mieć roślin.
Po prostu nie warto ich wybierać na podstawie ich "magicznych" właściwości oczyszczających.
tt_tt24/01/2020 14:48

Dupa? Oczyszczacz ma czujnik poziomu zanieczyszczeń i bez problemu można m …Dupa? Oczyszczacz ma czujnik poziomu zanieczyszczeń i bez problemu można monitorować i dostosowywać prędkość wentylatora do aktualnej potrzeby.No chyba że ktoś ma dziadostwo jakiegoś Xiaomi czy inne wynalazki, których producenci nie rozumieją czym są normy i dlaczego w takim sprzęcie czujnik jest istotny.I nie mówię, że nie warto mieć roślin.Po prostu nie warto ich wybierać na podstawie ich "magicznych" właściwości oczyszczających.


Ależ nie są magiczne tylko naturalne co nawet przytoczone przez Ciebie artykuły potwierdzają. Jedyny problem, że urządzenia mechaniczne i elektryczne robią to lepiej. Jednak to błędne koło jeśli do ich produkcji i pracy trzeba to powietrze zepsuć. Nie uważasz? Dlatego jako najskuteczniejsze artykuły podają wyeliminować źródło zanieczyszczeń. Oczywiście to mądra rada, ale obecnie to wymagała by eliminacje większości ludzi na ziemii.
Dzięki! Właśnie się rozglądałem za nią do sypialni
drax-dev24/01/2020 15:09

Ależ nie są magiczne tylko naturalne


Ależ są "magiczne"(! - ""), bo tych właściwości jakkolwiek zauważalnie poza laboratorium i hermetycznymi warunkami nie mają.
Ktoś chce sobie pomóc nauką, a dostaje tylko neoszamańskie rewelacje atrakcyjnie opakowane w naukową otoczkę.
I ten ktoś myśli, że sobie pomógł, a tu.. no właśnie - dupa.

Co do błędnego koła i psucia powietrza, to się nie zgadzam, ale to nie forum światopoglądowe. Bez odbioru.
Edytowane przez: "tt_tt" sty 24.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst