Niestety, ta okazja już wygasła
Samsung SmartThings Hub inteligentny dom
170° Zakończono

Samsung SmartThings Hub inteligentny dom

270zł540zł-50%Amazon Okazje
20
mar 21. 2018

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Bramka do inteligentnego domu. Obsługuje Zigbee oraz Z-wave. Można z nią połączyć większość czujników Xiaomi. Zapewne nie dla wszystkich ale może ktoś skorzysta. Oferta jest dodatkowo o tyle dobra, że wysyłają do PL o co ciężko w innych ofertach.

Cena w £ 49,99 + wysyłka £ 5,99 razem £55.58 przeliczone przez Revolut na 270 zł
Aktualizacje społecznościowe
Amazon OkazjeAmazon promocje

Grupy

20 Komentarzy
@misha Dlaczego nie dla wszystkich? Co dyskwalifikuje?
KaGeeRmar 21. 2018

@misha Dlaczego nie dla wszystkich? Co dyskwalifikuje?



Cena. Część osób będzie zadowolona z bramki Xiaomi którą można kupić z kamerą za 98 zł.

Dodatkowo żeby podłączyć czujniki Xiaomi trzeba troszkę podłubać ale wszystko jest na YT.
Edytowane przez: "misha" mar 21. 2018
This seller does not deliver to Poland.
Hmm. Mi wyskakuje że nie dostarczają do Polski
Edytowane przez: "barto21" mar 21. 2018
765218-6BJwM.jpg
Edytowane przez: "misha" mar 21. 2018
Obsługuje Zigbee + Zwave, społeczność stworzyła ogromną ilość wtyczek (np. do sprzętu fibaro), ogólnie dobry wybór jak nie chcesz używać tylko jednego standardu.

Dla fanów Apple jest też mostek który pozwala na komunikację z Smartthings (homebridge) ;P
Ktora to jest wersja Huba ?
stolek5mar 21. 2018

Ktora to jest wersja Huba ?


F-HUB-UK-V2 więc mniemam, że wersja 2

F-HUB-UK-V2 : Hub Version 2 - Clearly a Europe frequency hub
Edytowane przez: "misha" mar 21. 2018
U mnie wysyłka do Polski to 5 funtów
grzesiekk72mar 21. 2018

U mnie wysyłka do Polski to 5 funtów



Uwzględnione w cenie od początku. Nie rozbijałem na cenę produktu i wysyłki. Teraz dodałem w opisie okazji.
Info jak podlaczyc czujniki Xiaomi
FAQ jak zintegrowac z HomeAssistance
lepsza ta bramka czy xiaomi? zalezy mi na tym też aby gateway nie łaczył sie z Chinami
Waldemord21/03/2018 17:00

lepsza ta bramka czy xiaomi? zalezy mi na tym też aby gateway nie łaczył si …lepsza ta bramka czy xiaomi? zalezy mi na tym też aby gateway nie łaczył sie z Chinami


niestety obie te bramki działają w chmurze a nie lokalnie. Jeśli chodzi o zigbee to w Europie community pokłada duże nadzieje w Zigate ale to dość drogie (50euro) do tego niby projekt otwarty ale jakoś nie publikują schematu żeby sobie samemu to zmontować (a szkoda). Tak czy siak Zainteresuj się takimi tematami jak Home Asistant, SmartHUB czy Domoticz.
setuxrimar 21. 2018

niestety obie te bramki działają w chmurze a nie lokalnie. Jeśli chodzi o z …niestety obie te bramki działają w chmurze a nie lokalnie. Jeśli chodzi o zigbee to w Europie community pokłada duże nadzieje w Zigate ale to dość drogie (50euro) do tego niby projekt otwarty ale jakoś nie publikują schematu żeby sobie samemu to zmontować (a szkoda). Tak czy siak Zainteresuj się takimi tematami jak Home Asistant, SmartHUB czy Domoticz.


A funkcjonalnie (możliwości, aktualizacje, wygoda obsługi) to Samsung czy Xiaomi?
Wszystko zależy od tego co chcesz osiągnąć. Jakie plany rozbudowy. Co mają obsługiwać itd. Xiaomi da się odciąć od chmury i zrobić tak żeby działało lokalnie. Samsunga pewnie też ale na 100% nie jestem pewien bo nie zgłębiałem jeszcze tematu. Zigate wygląda fajnie ale plan początkowy zakładał koszty na poziomie 35 euro a wyszło 50 € + 10 € za przesyłkę do Polski. W tej cenie można mieć 3 bramki Xiaomi albo trochę dołożyć i mieć tego Samsunga. Do zigate trzeba mieć jeszcze jakiegoś kompa albo malinke o czym też warto pamiętać. Również żałuję, że nie ma schematu zigate. W którejś okazji czujnikow xiaomi albo zestawu wrzuciłem jeszcze link do snifera zigbee z Ali który podobno działa z Home Assistant a kosztuje ok. 8 $.
Jeśli chodzi o Home Assistant to ja mam to odpalone na NAS w docker. Ogólnie to ruszy na wszystkim co ma Pythona 3.6.4 (3.5 też). Na lepszych routerach z prockiem ARM spoko ruszy. Rpi to natywne środowisko dla HA i tam jest najłatwiej. Prawda jest taka że HA wspiera głównie Z-wave a z zigbee jest problem. Dochodzi do tego że community z USA to trochę inna bajka jak EU bo w USA mają dostęp do innego sprzętu, np. do bramki HUBZ u nas niedostępne. Poprzez rewers enginering jest jednak moduł do HA obsługujący bramki Xiaomi i bez trudu można używać czujek Xiaomi przez tą bramkę (bez chmury). Najgorsze że te bramki Xiaomi są bez sensu bo albo jakaś wtyczka z pseudo radyjkiem albo kamera... Ta bramka Samsunga pokazuje jak powinna wyglądać bramka do smart home. Nawet ma zasilanie awaryjne.
setuxri21/03/2018 21:52

Jeśli chodzi o Home Assistant to ja mam to odpalone na NAS w docker. …Jeśli chodzi o Home Assistant to ja mam to odpalone na NAS w docker. Ogólnie to ruszy na wszystkim co ma Pythona 3.6.4 (3.5 też). Na lepszych routerach z prockiem ARM spoko ruszy. Rpi to natywne środowisko dla HA i tam jest najłatwiej. Prawda jest taka że HA wspiera głównie Z-wave a z zigbee jest problem. Dochodzi do tego że community z USA to trochę inna bajka jak EU bo w USA mają dostęp do innego sprzętu, np. do bramki HUBZ u nas niedostępne. Poprzez rewers enginering jest jednak moduł do HA obsługujący bramki Xiaomi i bez trudu można używać czujek Xiaomi przez tą bramkę (bez chmury). Najgorsze że te bramki Xiaomi są bez sensu bo albo jakaś wtyczka z pseudo radyjkiem albo kamera... Ta bramka Samsunga pokazuje jak powinna wyglądać bramka do smart home. Nawet ma zasilanie awaryjne.


Bramka z kamerą nie jest aż taka głupia ale zgadzam się, że ta Samsunga jest znacznie lepiej pomyślana. Czy z tą bramką i z HA jest jakiś problem? Na jakim NAS masz odpalone HA? Obawiam się, że na słabszym NAS może to jednak trochę mulić.
misha21/03/2018 22:04

Bramka z kamerą nie jest aż taka głupia ale zgadzam się, że ta Samsunga jes …Bramka z kamerą nie jest aż taka głupia ale zgadzam się, że ta Samsunga jest znacznie lepiej pomyślana. Czy z tą bramką i z HA jest jakiś problem? Na jakim NAS masz odpalone HA? Obawiam się, że na słabszym NAS może to jednak trochę mulić.


Mam na qnap ts 228 czyli low end i nie muli. Tu nie ma co mulić Bramkę Samsunga podpinasz do Ha jak w tym filmiku wyżej. Nie jest bezpośrednio obsługiwana (jak xiaomi) tylko poprzez dodatkowy moduł a ten siedzi na chmurze.
setuxrimar 22. 2018

Mam na qnap ts 228 czyli low end i nie muli. Tu nie ma co mulić Bramkę S …Mam na qnap ts 228 czyli low end i nie muli. Tu nie ma co mulić Bramkę Samsunga podpinasz do Ha jak w tym filmiku wyżej. Nie jest bezpośrednio obsługiwana (jak xiaomi) tylko poprzez dodatkowy moduł a ten siedzi na chmurze.



W porównaniu z moim NAS -em to demon prędkości Zobaczymy jak przyjdą wszystkie elementy co jest lepszym rozwiązaniem.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst