Samsung Gear S3 SM-R760 Frontier oraz Samsung Gear S3 SM-R770 Classic
110°Zakończono

Samsung Gear S3 SM-R760 Frontier oraz Samsung Gear S3 SM-R770 Classic

999zł1.098zł-9% Darmowa dostawa DarmowaX-Kom Okazje
13

Grupy

Najlepsze komentarze
Str.MarcinPsikuta19 min

Ja juz nie kupie w xkom. 3 reklamacja telefonu LG G6 i lacznie ponad 70 …Ja juz nie kupie w xkom. 3 reklamacja telefonu LG G6 i lacznie ponad 70 dni straconych na serwisy. 1 - reklamacja 2 - odstąpienie od umowy 3 - odstąpienie od umowy.Oczywiście odrzucają i naprawiaja ale ja ciagle jestem bez telefonu.


Znajomość praw konsumenta się kłania, w przypadku pierwszej reklamacji złożonej z tytułu rękojmi musisz zaakceptować ich propozycję naprawy. W przypadku drugiej reklamacji lub odpowiedzi na ich pismo składasz już odstąpienie od umowy i jeżeli reklamację akceptują muszą przystać na rozwiązanie jakie wskażesz w piśmie reklamacyjnym czyli wymienić sprzęt na nowy pozbawiony wad lub zwrócić środki. Ważne aby pisać tylko JEDNO rozwiązanie (albo wymiana albo zwrot pieniędzy), w innym wypadku sprzedawca może czekać nawet pół roku bo nie ma jasno określone czego konsument oczekuje. Przerabiałem temat z Rzecznikiem Praw Konsumenta w przypadku wadliwego fabrycznie smartfona i zegarka. Odpowiednio przygotowane pismo załatwia temat.

Co do obsługi przez x-kom nie mam do nich żadnych zastrzeżeń, podobnie jak do Morele. Wszystko zawsze przebiegało w najlepszym porządku, czego powiedzieć nie mogę o dawnym Agito (obecnie eMAG) i net-s.pl. Myślę jednak, że każdy z nas mógłby w tym miejscu mnożyć takie przykłady.
Edytowane przez: "Narv" paź 15.
13 Komentarzy
Dobry zegarek w przyzwoitej cenie.
Ja juz nie kupie w xkom. 3 reklamacja telefonu LG G6 i lacznie ponad 70 dni straconych na serwisy. 1 - reklamacja 2 - odstąpienie od umowy 3 - odstąpienie od umowy.
Oczywiście odrzucają i naprawiaja ale ja ciagle jestem bez telefonu.
Str.MarcinPsikuta19 min

Ja juz nie kupie w xkom. 3 reklamacja telefonu LG G6 i lacznie ponad 70 …Ja juz nie kupie w xkom. 3 reklamacja telefonu LG G6 i lacznie ponad 70 dni straconych na serwisy. 1 - reklamacja 2 - odstąpienie od umowy 3 - odstąpienie od umowy.Oczywiście odrzucają i naprawiaja ale ja ciagle jestem bez telefonu.


Znajomość praw konsumenta się kłania, w przypadku pierwszej reklamacji złożonej z tytułu rękojmi musisz zaakceptować ich propozycję naprawy. W przypadku drugiej reklamacji lub odpowiedzi na ich pismo składasz już odstąpienie od umowy i jeżeli reklamację akceptują muszą przystać na rozwiązanie jakie wskażesz w piśmie reklamacyjnym czyli wymienić sprzęt na nowy pozbawiony wad lub zwrócić środki. Ważne aby pisać tylko JEDNO rozwiązanie (albo wymiana albo zwrot pieniędzy), w innym wypadku sprzedawca może czekać nawet pół roku bo nie ma jasno określone czego konsument oczekuje. Przerabiałem temat z Rzecznikiem Praw Konsumenta w przypadku wadliwego fabrycznie smartfona i zegarka. Odpowiednio przygotowane pismo załatwia temat.

Co do obsługi przez x-kom nie mam do nich żadnych zastrzeżeń, podobnie jak do Morele. Wszystko zawsze przebiegało w najlepszym porządku, czego powiedzieć nie mogę o dawnym Agito (obecnie eMAG) i net-s.pl. Myślę jednak, że każdy z nas mógłby w tym miejscu mnożyć takie przykłady.
Edytowane przez: "Narv" paź 15.
Czy w tych zegarkach istnieje możliwość dyktowania wiadomości? Głównie chodzi mi o messenger. Słyszałem coś ze nie ma takiej opcji ale byłoby to dosyć dziwne bo każdy telefon od ponad 5 lat ma taką możliwośćXD
Edytowane przez: "Denzelo" paź 15.
Denzelo31 min

Czy w tych zegarkach istnieje możliwość dyktowania wiadomości? Głównie chod …Czy w tych zegarkach istnieje możliwość dyktowania wiadomości? Głównie chodzi mi o messenger. Słyszałem coś ze nie ma takiej opcji ale byłoby to dosyć dziwne bo każdy telefon od ponad 5 lat ma taką możliwośćXD


Tu jest na Tizen, to nie android - nie ma asystenta
GrigoriPL11 min

Tu jest na Tizen, to nie android - nie ma asystenta


Dziwi mnie to że tak ważny aspekt został pominięty w takim smartwatchu To jedyna rzecz która mnie hamuje przed jego zakupem
GrigoriPL22 min

Tu jest na Tizen, to nie android - nie ma asystenta


Jest asystent głosowy jak najbardziej i nazywa się Bixby. Wszystko znośnie działa w kliku językach oprócz polskiego. Dyktowanie także działa i po angielsku idzie bez problemu.
Pneumatyczny24 min

Jest asystent głosowy jak najbardziej i nazywa się Bixby. Wszystko znośnie …Jest asystent głosowy jak najbardziej i nazywa się Bixby. Wszystko znośnie działa w kliku językach oprócz polskiego. Dyktowanie także działa i po angielsku idzie bez problemu.


Chodziło mi mi o standard i do tego w ojczystym języku.
Posiadam taki zegarek i brakuje mi 2 rzeczy, dyktowanie po polsku oraz działającej płatności NFC.
Narv2 g, 54 min

Znajomość praw konsumenta się kłania, w przypadku pierwszej reklamacji zło …Znajomość praw konsumenta się kłania, w przypadku pierwszej reklamacji złożonej z tytułu rękojmi musisz zaakceptować ich propozycję naprawy. W przypadku drugiej reklamacji lub odpowiedzi na ich pismo składasz już odstąpienie od umowy i jeżeli reklamację akceptują muszą przystać na rozwiązanie jakie wskażesz w piśmie reklamacyjnym czyli wymienić sprzęt na nowy pozbawiony wad lub zwrócić środki. Ważne aby pisać tylko JEDNO rozwiązanie (albo wymiana albo zwrot pieniędzy), w innym wypadku sprzedawca może czekać nawet pół roku bo nie ma jasno określone czego konsument oczekuje. Przerabiałem temat z Rzecznikiem Praw Konsumenta w przypadku wadliwego fabrycznie smartfona i zegarka. Odpowiednio przygotowane pismo załatwia temat.Co do obsługi przez x-kom nie mam do nich żadnych zastrzeżeń, podobnie jak do Morele. Wszystko zawsze przebiegało w najlepszym porządku, czego powiedzieć nie mogę o dawnym Agito (obecnie eMAG) i net-s.pl. Myślę jednak, że każdy z nas mógłby w tym miejscu mnożyć takie przykłady.


Przykro mi ale nic nie musisz akceptować, to Ty jako konsument wybierasz jedno z czterech działań. Wymiana, naprawa, obniżenie ceny lub odstąpienia od umowy - o ile w tym przypadku wada jest istotna. Oczywiście przedsiębiorca może Ci zaproponować inne rozwiązanie niż wybrane przez Ciebie ale nie może sobie zrobić tego na zasadzie od tak. Musi się to odbywać w ramach przesłanek dozwolonych prawem np. Nadmierny koszt takiej operacji w stosunku do uszkodzenia, lub brak możliwości wymiany, bo np. już czegoś nie produkują. Oczywiście nie ma co przeginać w żadną ze stron, do wszystkiego trzeba zachować zdrowy rozsadek. Czasami trzeba przemyśleć co dla nas bedzie lepsze, ale nie ma, że musisz zaakceptować.
DrDomino2 g, 49 min

Przykro mi ale nic nie musisz akceptować, to Ty jako konsument wybierasz …Przykro mi ale nic nie musisz akceptować, to Ty jako konsument wybierasz jedno z czterech działań. Wymiana, naprawa, obniżenie ceny lub odstąpienia od umowy - o ile w tym przypadku wada jest istotna. Oczywiście przedsiębiorca może Ci zaproponować inne rozwiązanie niż wybrane przez Ciebie ale nie może sobie zrobić tego na zasadzie od tak. Musi się to odbywać w ramach przesłanek dozwolonych prawem np. Nadmierny koszt takiej operacji w stosunku do uszkodzenia, lub brak możliwości wymiany, bo np. już czegoś nie produkują. Oczywiście nie ma co przeginać w żadną ze stron, do wszystkiego trzeba zachować zdrowy rozsadek. Czasami trzeba przemyśleć co dla nas bedzie lepsze, ale nie ma, że musisz zaakceptować.


W przypadku pierwszej reklamacji mogą wybrać najkorzystniejsze dla nich rozwiązanie, w skrócie najczęściej jest to naprawa. Z tego co ustaliłem trzeba na to przystać, sprawę wyjaśniałem dosłownie kilka dni temu. Prawa konsumenta to jedno ale sprzedawca też ma pewne prawa, a to jedno z nich.
Edytowane przez: "Narv" paź 15.
Pneumatyczny5 g, 20 min

Jest asystent głosowy jak najbardziej i nazywa się Bixby. Wszystko znośnie …Jest asystent głosowy jak najbardziej i nazywa się Bixby. Wszystko znośnie działa w kliku językach oprócz polskiego. Dyktowanie także działa i po angielsku idzie bez problemu.


Bixby nie ma w S3, jest tylko w najnowszym Watch
Edytowane przez: "CryptoCebula" paź 15.
Nie ma co kupować w PL smartwatcha dopóki operatorzy wprowadzą karty esim umożliwiające dzwonienie i smsowanie z zegarka bez telefonu. Mówię to jako posiadacz frontiera.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst