Samsung galaxy S10 w 4 promocjach
-185°Zakończono

Samsung galaxy S10 w 4 promocjach

Darmowa dostawa DarmowaMorele.net Okazje
9
cze 11.
Przy zakupie dowolnego s10 dostajemy:
3 miesiące ochrony ekranu
Do 350 zł za stary telefon
Prezent za 1 zl do wyboru:
Kamera samochodowa truecam a7s
Gimbal DJI osmo mobile 2
Rower treningowy Hertz Draco
Kamera lamax x10.1
Oraz możliwość zakupu na raty 0%

Jak ktos zamierza kupić telefon to spoko opcja zawsze jakieś gratisy
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

9 Komentarzy
Na co komu gratisy jak jest po prostu drogo?
Inferus11/06/2019 10:39

Na co komu gratisy jak jest po prostu drogo?


żeby nie zejść z ceny
na x-komie podobne oferty, dodają bezprzewodowy powerbank+etui lub głośnik JBL Charge 4
Edytowane przez: "Nithaela" cze 11.
Na amazonie taki s10e 900zł taniej. Chyba za tyle można sobie kupić fajny gratis.
i ten archaiczny iphone na gimbalu..
mam przecieki że warto poczekać. w jutrzejszej promocji na s10 w gratisach będą zużyte waciki higieniczne, bilet dobowy ZTM i bon na 6 zł na solarium.
a, no i raty bedzie można wziąć na 70 lat, na dziecko od razu sie podpisuje.
default11/06/2019 10:49

mam przecieki że warto poczekać. w jutrzejszej promocji na s10 w gratisach …mam przecieki że warto poczekać. w jutrzejszej promocji na s10 w gratisach będą zużyte waciki higieniczne, bilet dobowy ZTM i bon na 6 zł na solarium. a, no i raty bedzie można wziąć na 70 lat, na dziecko od razu sie podpisuje.


Chyba na wnuki. 😁
Chyba sprzedaż wolno idzie, tak jak wolno się laduje ten telefon z quick chargre 2.0 technologii z 2014 roku
Ja na aledrogo kupiłem swojego za 3099zł. Polska FV 23% i po włożeniu karty sim i przywróceniu ustawień fabrycznych wszystko widzi jako XEO. Na Amazonie ceny podobne i 350za stary telefon dostajemy w obydwu przypadkach(jeżeli przestawi się nam na XEO, a jak opisałem wyżej, nie jest to trudne), także jak na mnie to tutaj jest za dużo kombinowania.
Podpowiedzcie jaki telefon wyslac w ramach odkupu? Akurat nie mam nic z ich listy i zastanawiam co najlepiej kupic zeby im wyslac?
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst