Niestety, ta okazja już wygasła
SAMSUNG GALAXY S10 G973F 128GB
-76° Zakończono

SAMSUNG GALAXY S10 G973F 128GB

2.825,28zł2.943zł-4% Darmowa dostawa DarmowaBestCena Okazje
15
wrz 18. 2019

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Od wczoraj promocja na ten model telefonu. Na stronie można przeczytać:
"Towar pochodzi z dystrybucji polskiej bądź europejskiej. Jest zgodny ze specyfikacją PL / EU. Został wprowadzony do obiegu rynkowego przez jednego z autoryzowanych dystrybutorów producenta. Nasza firma pośredniczy w obrocie towarami między różnymi podmiotami na terytorium Polski pomagając tym samym na uzyskanie najatrakcyjniejszych cen dla naszych odbiorców."
Aktualizacje społecznościowe
BestCena Okazje

Grupy

15 Komentarzy
Zdecydowanie nie polecam sklepu, oni bardziej wynajmują sprzęt niż go sprzedają. W razie problemów oni robią jeszcze większe z gwarancją itp.
Dla mnie ten sklep odpada.

1) Nie wystawiają faktur VAT
2) kupujesz od firmy zarejestrowanie w UK
3) serwis Samsunga może nie przyjąć urządzenia jeżeli te nie pochodzi z dystrybucji polskiej (czasem wymagają podbitej karty gwarancyjnej)
Bestcena to porażka a nie okazja. Tylko dla desperatów.
Lepiej to usuń bo będzie mróz. Bestcena jest tu znana i nielubiana.
Nie wiem czy już to weszło ale Samsung ma zamiar zrobić bądź zrobił tak samo jak Xiaomi że tylko smartfony w danym kraju gdzie był zakupiony będą przyjmowane na gwarancję.
Fresh.Onion18/09/2019 08:56

Dla mnie ten sklep odpada.1) Nie wystawiają faktur VAT2) kupujesz od firmy …Dla mnie ten sklep odpada.1) Nie wystawiają faktur VAT2) kupujesz od firmy zarejestrowanie w UK3) serwis Samsunga może nie przyjąć urządzenia jeżeli te nie pochodzi z dystrybucji polskiej (czasem wymagają podbitej karty gwarancyjnej)


Nie wiem kiedy zamawiałeś, ale w zeszłym roku normalna faktura VAT była z polskiej firmy 2842869-ldRG8.jpg
sawbur18/09/2019 09:23

Nie wiem kiedy zamawiałeś, ale w zeszłym roku normalna faktura VAT była z p …Nie wiem kiedy zamawiałeś, ale w zeszłym roku normalna faktura VAT była z polskiej firmy [Obrazek]


obecnie wystawiają VAT 0% ... więc jako tako fakturę wystawiają... problem mają jedynie Janusze co na firmę chcę brać
MrBright8318/09/2019 09:26

obecnie wystawiają VAT 0% ... więc jako tako fakturę wystawiają... problem …obecnie wystawiają VAT 0% ... więc jako tako fakturę wystawiają... problem mają jedynie Janusze co na firmę chcę brać


Widzę, że twoje podejście do przedsiębiorców niczym Sasin, ale żeby tak od razu od Januszów wyzywać?
sawbur18/09/2019 09:34

Widzę, że twoje podejście do przedsiębiorców niczym Sasin, ale żeby tak od …Widzę, że twoje podejście do przedsiębiorców niczym Sasin, ale żeby tak od razu od Januszów wyzywać?


a tu cię zakoczę... zwyczajnie urządzeń które używam również lub zasadniczo do celów prywatnych nie kupuje na firmę... to się nazywa uczciwość :-) I tak uważam że 90% prywaciarzy to zwyczajne Janusze biznesu :-(
MrBright8318/09/2019 09:37

a tu cię zakoczę... zwyczajnie urządzeń które używam również lub zasadni …a tu cię zakoczę... zwyczajnie urządzeń które używam również lub zasadniczo do celów prywatnych nie kupuje na firmę... to się nazywa uczciwość :-) I tak uważam że 90% prywaciarzy to zwyczajne Janusze biznesu :-(


Zgadzam się, ale akurat jak przedsiębiorca ktoś kupuje telefon to na 90% używa go do celów prywatnych i firmowych to odliczenie VATu i wrzucenie w koszta jest wg mnie uzasadnione i zgodne z duchem przedsiębiorczości
sawbur18/09/2019 09:41

Zgadzam się, ale akurat jak przedsiębiorca ktoś kupuje telefon to na 90% uż …Zgadzam się, ale akurat jak przedsiębiorca ktoś kupuje telefon to na 90% używa go do celów prywatnych i firmowych to odliczenie VATu i wrzucenie w koszta jest wg mnie uzasadnione i zgodne z duchem przedsiębiorczości


wg mnie nie... ale to już moja sprawa .
Lamba1518/09/2019 09:04

Samsung ma zamiar zrobić bądź zrobił tak samo jak Xiaomi że tylko smar …Samsung ma zamiar zrobić bądź zrobił tak samo jak Xiaomi że tylko smartfony w danym kraju gdzie był zakupiony będą przyjmowane na gwarancję.


Nie wiem, czy coś się zmieniło w tym roku, ale jeszcze w ubiegłym obowiązywała gwarancja warunkowa. Jeśli telefon nie pochodził z polskiej dystrybucji, Samsung uznawał gwarancję tylko wtedy, gdy usterka nie była zbyt droga, a polski serwis miał części. W różnych krajach obowiązują różne normy, są montowane inne moduły GSM, LTE, BT, WiFi, anteny, czujniki, itp. Wystarczy, że usterka będzie dotyczyła jednego z elementów zamontowanych na płycie głównej, który nie występuje w Polsce i gwarancja może zostać odrzucona. Jedno z oficjalnych stanowisk serwisu Samsung, brzmi tak: "Obecnie firma Samsung Electronics Polska nie oferuje usługi gwarancji międzynarodowej. Wynika to z faktu, iż produkowane telefony komórkowe dostosowane są do potrzeb i możliwości poszczególnych krajów. Oznacza to, iż ich parametry oraz zainstalowane fabrycznie usługi mogą się zmieniać, a co za tym idzie, autoryzowane serwisy mogą nie być w stanie naprawić ewentualnych usterek przez wzgląd na brak dostępu do części zamiennych lub oprogramowania. W przypadku urządzeń które zostały zakupione w sprzedaży detalicznej w innych krajach europejskich, oferowana jest usługa gwarancji warunkowej która jest jednorazowa. Nie jest to jednak pełnoprawna naprawa gwarancyjna. Jeżeli koszt naprawy był większy od wartości sprzętu, lub naprawa nie jest możliwa z powodu zbyt rozległej usterki, urządzenie nie będzie wymienione. Naprawie nie podlega też oprogramowanie, gdyż serwis nie ma możliwości go przeinstalować. Do przeprowadzenia takiej bezpłatnej naprawy, jest jednak konieczne okazanie w serwisie dowodu zakupu. Bez tego dokumentu, naprawa nie będzie możliwa. Pełna gwarancja jest oferowana wyłącznie dla urządzeń, które zostały wprowadzone na polski rynek przez polski oddział firmy Samsung."

Bestcena często sprzedaje telefony z dystrybucji europejskiej, które podchodzą właśnie pod gwarancję warunkową. Osoby kupujące prywatnie mogą dochodzić swoich praw z tytułu rękojmi bezpośrednio u sprzedawcy. Osoby kupujące na firmę są niestety zdane na łaskę serwisu Samsunga.
Ktośtaki18/09/2019 10:07

Nie wiem, czy coś się zmieniło w tym roku, ale jeszcze w ubiegłym obo …Nie wiem, czy coś się zmieniło w tym roku, ale jeszcze w ubiegłym obowiązywała gwarancja warunkowa. Jeśli telefon nie pochodził z polskiej dystrybucji, Samsung uznawał gwarancję tylko wtedy, gdy usterka nie była zbyt droga, a polski serwis miał części. W różnych krajach obowiązują różne normy, są montowane inne moduły GSM, LTE, BT, WiFi, anteny, czujniki, itp. Wystarczy, że usterka będzie dotyczyła jednego z elementów zamontowanych na płycie głównej, który nie występuje w Polsce i gwarancja może zostać odrzucona. Jedno z oficjalnych stanowisk serwisu Samsung, brzmi tak: "Obecnie firma Samsung Electronics Polska nie oferuje usługi gwarancji międzynarodowej. Wynika to z faktu, iż produkowane telefony komórkowe dostosowane są do potrzeb i możliwości poszczególnych krajów. Oznacza to, iż ich parametry oraz zainstalowane fabrycznie usługi mogą się zmieniać, a co za tym idzie, autoryzowane serwisy mogą nie być w stanie naprawić ewentualnych usterek przez wzgląd na brak dostępu do części zamiennych lub oprogramowania. W przypadku urządzeń które zostały zakupione w sprzedaży detalicznej w innych krajach europejskich, oferowana jest usługa gwarancji warunkowej która jest jednorazowa. Nie jest to jednak pełnoprawna naprawa gwarancyjna. Jeżeli koszt naprawy był większy od wartości sprzętu, lub naprawa nie jest możliwa z powodu zbyt rozległej usterki, urządzenie nie będzie wymienione. Naprawie nie podlega też oprogramowanie, gdyż serwis nie ma możliwości go przeinstalować. Do przeprowadzenia takiej bezpłatnej naprawy, jest jednak konieczne okazanie w serwisie dowodu zakupu. Bez tego dokumentu, naprawa nie będzie możliwa. Pełna gwarancja jest oferowana wyłącznie dla urządzeń, które zostały wprowadzone na polski rynek przez polski oddział firmy Samsung."Bestcena często sprzedaje telefony z dystrybucji europejskiej, które podchodzą właśnie pod gwarancję warunkową. Osoby kupujące prywatnie mogą dochodzić swoich praw z tytułu rękojmi bezpośrednio u sprzedawcy. Osoby kupujące na firmę są niestety zdane na łaskę serwisu Samsunga.


Dopiero nie dawno to zmienili na Amazonie, nie wiem czy wszędzie to już weszło ale opisałeś wszystko w punkt
Teraz obczaicie to, empik korzysta z Bestceny. Waszym zdaniem taka sieciówka może pozwolić sobie na taką fuszerkę??
empik.com/skl…8,m
Bo empik wśród sklepów internetowych reprezentuje poziom "dno i dwa metry mułu", więc symbioza z kolejnym gównianym sklepem im nie przeszkadza.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst