Samsung Galaxy Note 8 z Amazon.de!
437°Zakończono

Samsung Galaxy Note 8 z Amazon.de!

3.035zł4.169zł-27%Amazon Okazje
41
lut 13.
Najlepszy Samsung w świetnej cenie.

Sam mam, polecam.

Nigdy nie było taniej, z gwarancja z Amazon.

Do ceny należy doliczyć koszt wysyłki.

Na pewno umili czas w oczekiwaniu na aparat z S9/S9+.
Aktualizacje społecznościowe
Amazon OkazjeAmazon promocje

Grupy

Najlepsze komentarze
Gdzie ty tu masz amazono jako sprzedawce ?! Minus


675883-Ddeq4.jpg
41 Komentarzy
Gdzie ty tu masz amazono jako sprzedawce ?! Minus


675883-Ddeq4.jpg
Łykną bym chetnie. Note kozak, zazdroszcze typie ja zatrzymalem sie na 3. Jak bylo z cenami s7 jak wyszlo s8 ktoa pamieta? Bo jak za chwile premiera s9 to moze poleci deczko seria 8.
fajny sprzet.

Zapewne stać co poniketórych albo "\must have"
a szkoda ze nie ja
Edytowane przez: "Pete67" lut 13.
Xxx_Xxxlut 13.

Łykną bym chetnie. Note kozak, zazdroszcze typie ja zatrzymalem sie na 3. J …Łykną bym chetnie. Note kozak, zazdroszcze typie ja zatrzymalem sie na 3. Jak bylo z cenami s7 jak wyszlo s8 ktoa pamieta? Bo jak za chwile premiera s9 to moze poleci deczko seria 8.


Teraz to nie ma czasów i jest tak, że po prostu nowy model jest jeszcze droższy a stary delikatnie spada z cena. No chyba że LG, to nigdy nic nie wiadomo
799 euro. Gdzie kupić tak tanie euro?
MarkXlut 13.

799 euro. Gdzie kupić tak tanie euro?


Revolut
PaweukaszKamiskilut 13.

Gdzie ty tu masz amazono jako sprzedawce ?! Minus[Obrazek]


799 masz Amazon.de nie umiesz czytać?
makalut 13.

Revolut


Serio sprzedają tam euro za 3,79?
MarkXlut 13.

Serio sprzedają tam euro za 3,79?


Też nie wiem o co chodzi z tą okazją..
Uprzedzam, że Amazon sprzedaje wersje Single SIM / na jedna kartę.

Pierwszą sztukę kupiłem u nich i musiałem odesłać z tego powodu. (w październiku nie było tej informacji na stronie produktu)
Edytowane przez: "Abbys" lut 13.
Jak już ktoś bardzo mocno chce, to za 706,54 EUR jest w WHD w idealnym stanie.

amazon.de/gp/…sed

Idealny stan u Amazona to produkt w zasadzie nowy.
Edytowane przez: "zawad22" lut 13.
Cena do poprawy, a jak będzie poprawiona to w zasadzie żadna okazja.
MarkXlut 13.

Cena do poprawy, a jak będzie poprawiona to w zasadzie żadna okazja.


Nie cena tylko sprzedawca. U tego sprzedawcy jest 727 EUR, tyle, że to nie Amazon.
mrkOnTourlut 13.

Nie cena tylko sprzedawca. U tego sprzedawcy jest 727 EUR, tyle, że to nie …Nie cena tylko sprzedawca. U tego sprzedawcy jest 727 EUR, tyle, że to nie Amazon.


No to jak nie Amazon, to w tej samej cenie bez problemu na allegro z fv23%, więc dalej słabo. Gdyby to był Amazon to jeszcze można byłoby dyskutować.
PaweukaszKamiskilut 13.

Gdzie ty tu masz amazono jako sprzedawce ?! Minus[Obrazek]


Jako nr 4 tylko cena już nie jest fajna...
676242-Q4sKE.jpg
Podniecacie się tak dodawaniem tych okazji (żeby czasem ktoś nie dodał przed wami), że nie na piszecie iż cena dotyczy danego koloru, nie jest sprzedawana przez Amazon oraz CHYBA produkt nie jest nowy.
W moim sercu tylko xiaomi !
Jaka to okazja ?
za 3k PLN z FVAT23% bez problemu są na szajsowatym portalu aukcyjnym...
800 Euro brutto to okazja? Zakop
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst