Niestety, ta okazja już wygasła
Go-Sport Rowery bez VAT
149° Zakończono

Go-Sport Rowery bez VAT

35
maj 24.Lokalnie
W go-sport promocja na rowery, po dodaniu do koszyka cena się obniża.

*dotyczy produktów nie przecenionych.
Aktualizacje społecznościowe
Go Sport OkazjeGo Sport gazetka

Grupy

35 Komentarzy
Rozglądam się właśnie za rowerem, jakiś czas temu w oko mi wpadło coś takiego go-sport.pl/row…921, wychodzi ~1600zł, chyba całkiem niezła opcja za te pieniądze? Wydaje się lepszy od Tribana 500. Na minus gumowa i twarda owijka, nie wiem też jak wygląda kwestia gwarancji i serwisu w tym sklepie, na plus nowy Claris, hamulce tarczowe co prawda jakieś tanie, ale zawsze można zmienić na coś lepszego, szerokie opony w zestawie. Rower jest chyba produkcji Krossa.
Edytowane przez: "Bareq" maj 24.
Bareq24/05/2019 11:11

Rozglądam się właśnie za rowerem, jakiś czas temu w oko mi wpadło coś takie …Rozglądam się właśnie za rowerem, jakiś czas temu w oko mi wpadło coś takiego https://www.go-sport.pl/rower-gravel-scrapper-spego-ex-c1455921, wychodzi ~1600zł, chyba całkiem niezła opcja za te pieniądze? Wydaje się lepszy od Tribana 500. Na minus gumowa i twarda owijka, nie wiem też jak wygląda kwestia gwarancji i serwisu w tym sklepie, na plus nowy Claris, hamulce tarczowe co prawda jakieś tanie, ale zawsze można zmienić na coś lepszego, szerokie opony w zestawie. Rower jest chyba produkcji Krossa.


Rower szosowy z szerokimi oponami na plus?
Coś tu chyba ze sobą nie współgra
adaś24/05/2019 11:37

Rower szosowy z szerokimi oponami na plus?Coś tu chyba ze sobą nie współgra


To nie jest szosa, tylko gravel. Dosyć nowy typ rowerów z możliwością zamontowania szerokich opon i jazdy po bezdrożach bez strachu o kapcia
Morawiecki będzie niezadowolony
Edytowane przez: "kamminfo" maj 24.
Ja mam model triban 300. I polecam rowery z decathlon. Także model 500 będzie też dobrym wyborem
Jak tribany, to modele od 520 wzwyż.
Bareq24/05/2019 11:11

Rozglądam się właśnie za rowerem, jakiś czas temu w oko mi wpadło coś takie …Rozglądam się właśnie za rowerem, jakiś czas temu w oko mi wpadło coś takiego https://www.go-sport.pl/rower-gravel-scrapper-spego-ex-c1455921, wychodzi ~1600zł, chyba całkiem niezła opcja za te pieniądze? Wydaje się lepszy od Tribana 500. Na minus gumowa i twarda owijka, nie wiem też jak wygląda kwestia gwarancji i serwisu w tym sklepie, na plus nowy Claris, hamulce tarczowe co prawda jakieś tanie, ale zawsze można zmienić na coś lepszego, szerokie opony w zestawie. Rower jest chyba produkcji Krossa.


W tej cenie lepszy od Tribana, ale w normalnej cenie brałbym Tribana RC120 na tarczach (1999 zł), Scrapper niby osprzęt spoko ale wygląda jakby ktoś na ramę z trekkinga założył baranka no i aby 2 rozmiary więc ciężko dobrać pod siebie
Jeśli model budżetowy, to mi się bardziej podoba Kross Evado 4. Na Alledrogo do wyrwania w podobnej cenie.
Edytowane przez: "mlog2" maj 24.
Pytanie do ludzi obeznanych w temacie:
Czy ten rower WHEELER JR 24 GIRL jest warty swojej ceny - 972 zł (po rabacie)?
go-sport.pl/row…693



Ewentualnie ten ROWER JUNIORSKI 24 KROSS MODO JR za 648 zł (po rabacie)?
go-sport.pl/row…947


Jeśli oba są warte swojej ceny to czy warto dopłać 300 do wheelera?
Edytowane przez: "B--art" maj 24.
mlog224/05/2019 12:46

Jeśli model budżetowy, to mi się bardziej podoba Kross Evado 4. Na Al …Jeśli model budżetowy, to mi się bardziej podoba Kross Evado 4. Na Alledrogo do wyrwania w podobnej cenie.


Odpada. Interesują mnie tylko rowery szosowe/fitness/gravel i tylko takie, które mam dostępne na miejscu, z normalną gwarancją i serwisem. Ten evado jest ciężki, ma słaby osprzęt, cena początkowa to żart, chyba liczą sobie kilkaset złotych za znaczek na ramie.
Edytowane przez: "Bareq" maj 24.
Bareq24/05/2019 11:45

To nie jest szosa, tylko gravel. Dosyć nowy typ rowerów z możliwością zamo …To nie jest szosa, tylko gravel. Dosyć nowy typ rowerów z możliwością zamontowania szerokich opon i jazdy po bezdrożach bez strachu o kapcia



A co ma szerokość opony do jej podatności na kapcia? O tym decyduje ewentualnie grubość użytej gumy a najbardziej jej rodzaj oraz zastosowanie różnego rodzaju wzmocnień antyprzebiciowych.
Piotr.Gie24/05/2019 13:21

A co ma szerokość opony do jej podatności na kapcia? O tym decyduje ew …A co ma szerokość opony do jej podatności na kapcia? O tym decyduje ewentualnie grubość użytej gumy a najbardziej jej rodzaj oraz zastosowanie różnego rodzaju wzmocnień antyprzebiciowych.


To, że nie martwisz się o krawężniki, korzenie, kamienie, przejazdy kolejowe, w większości przypadków nawet zwalniać nie musisz.
Bareq24/05/2019 13:25

To, że nie martwisz się o krawężniki, korzenie, kamienie, przejazdy kol …To, że nie martwisz się o krawężniki, korzenie, kamienie, przejazdy kolejowe, w większości przypadków nawet zwalniać nie musisz.



No to jest zupełnie inna rzecz. Komfort i wygoda. Ewentualnie ochrona przed zjajowaniem felgi. Nie ma nic wspólnego z możliwością złapania kapcia
Piotr.Gie24/05/2019 13:27

No to jest zupełnie inna rzecz. Komfort i wygoda. Ewentualnie ochrona …No to jest zupełnie inna rzecz. Komfort i wygoda. Ewentualnie ochrona przed zjajowaniem felgi. Nie ma nic wspólnego z możliwością złapania kapcia


Jak nie? Na gravelu wszystkie przeszkody pokonujesz szybko i bezstresowo, na szosie zwalniasz do minimum, bo na byle krawężniku dętka może pójść.
Bareq24/05/2019 13:29

Jak nie? Na gravelu wszystkie przeszkody pokonujesz szybko i bezstresowo, …Jak nie? Na gravelu wszystkie przeszkody pokonujesz szybko i bezstresowo, na szosie zwalniasz do minimum, bo na byle krawężniku dętka może pójść.


Nie. Nie zwalniasz dlatego że się boisz o dętkę tylko o to że skrzywisz felgę. Akurat zabezpieczenia antyprzebiciowe są w (dobrych) oponach szosowych lepsze niż w oponach MTB
Piotr.Gie24/05/2019 13:32

Nie. Nie zwalniasz dlatego że się boisz o dętkę tylko o to że skrzywisz fel …Nie. Nie zwalniasz dlatego że się boisz o dętkę tylko o to że skrzywisz felgę. Akurat zabezpieczenia antyprzebiciowe są w (dobrych) oponach szosowych lepsze niż w oponach MTB


Jeździłem z kumplem już dość dawno temu, ja na góralu z marketu, a on na szosie z oponami 23c, dętki mu potrafiły pękać na najmniejszej dziurze, a obręcze się nawet nie centrowały
Bareq24/05/2019 13:35

Jeździłem z kumplem już dość dawno temu, ja na góralu z marketu, a on na sz …Jeździłem z kumplem już dość dawno temu, ja na góralu z marketu, a on na szosie z oponami 23c, dętki mu potrafiły pękać na najmniejszej dziurze, a obręcze się nawet nie centrowały


Czyli na tym jednym przykładzie obalasz wszelkie doświadczenia i praktyki kolarskie? Spoko. A i tak kolega musiał mieć bardzo badziewne opony i dętki. Ja jeżdżę szosą z Decathlonu (Triban 540). Raczej nie jest to top model, a kapcia jeszcze nie złapałem. A jeżdżę po mieście, zdarza mi się jeździć po leśnych drogach rowerowych (twardych, za to pełnych kamyczków). Nie mówiąc o naszych polskich szosach - pełnych dziur, pęknięć i takich tam. Zobacz, że kolarze często jeżdżą nawet po bruku (takim w miarę równym - choćby wczorajszy etap Giro d'Italia). Jakoś wszyscy dojeżdżają do mety Poza tym - nie trzeba dysktuować. Poczytaj statyski, fora albo różnego rodzaju rowerowe poradniki.
Piotr.Gie24/05/2019 13:42

Czyli na tym jednym przykładzie obalasz wszelkie doświadczenia i praktyki k …Czyli na tym jednym przykładzie obalasz wszelkie doświadczenia i praktyki kolarskie? Spoko. A i tak kolega musiał mieć bardzo badziewne opony i dętki. Ja jeżdżę szosą z Decathlonu (Triban 540). Raczej nie jest to top model, a kapcia jeszcze nie złapałem. A jeżdżę po mieście, zdarza mi się jeździć po leśnych drogach rowerowych (twardych, za to pełnych kamyczków). Nie mówiąc o naszych polskich szosach - pełnych dziur, pęknięć i takich tam. Zobacz, że kolarze często jeżdżą nawet po bruku (takim w miarę równym - choćby wczorajszy etap Giro d'Italia). Jakoś wszyscy dojeżdżają do mety Poza tym - nie trzeba dysktuować. Poczytaj statyski, fora albo różnego rodzaju rowerowe poradniki.


Ja swoje przemyślenia opieram tylko i wyłącznie na własnych doświadczeniach. Z szerokimi oponami nigdy nie miałem problemów, a wąskie szosowe były delikatne. Ja jeździłem na tych samych dętkach i oponach przez kilka lat, a kumpel w końcu kupił MTB, bo się ciągle wkurzał. Nie mam pojęcia co on tam miał zamontowane, ale tak to wyglądało Jeżeli jest jak piszesz, to pewnie się mylę, jednak na forach polecają właśnie opony 32-38c do jazdy po mieście i zjeżdżania z asfaltu, bo raz, że lepiej się jeździ na nierównym terenie, a dwa, właśnie trudniej złapać gumę
Bareq24/05/2019 14:02

Ja swoje przemyślenia opieram tylko i wyłącznie na własnych doś …Ja swoje przemyślenia opieram tylko i wyłącznie na własnych doświadczeniach. Z szerokimi oponami nigdy nie miałem problemów, a wąskie szosowe były delikatne. Ja jeździłem na tych samych dętkach i oponach przez kilka lat, a kumpel w końcu kupił MTB, bo się ciągle wkurzał. Nie mam pojęcia co on tam miał zamontowane, ale tak to wyglądało Jeżeli jest jak piszesz, to pewnie się mylę, jednak na forach polecają właśnie opony 32-38c do jazdy po mieście i zjeżdżania z asfaltu, bo raz, że lepiej się jeździ na nierównym terenie, a dwa, właśnie trudniej złapać gumę



To może być kwestia pośrednia. Opony 23c możesz naładować do 12 barów - i dużo ludzi tak robi. Jak dętka nie jest do tego przystosowana (bo rozmiar to jedno, a jej max ciśnienie to drugie). Jak masz nabity balon na maksa, to nawet mała zmiana ciśnienia (pozioma nierówność na drodze) powoduje żę dętka strzela (ale opona jest cała). Wystrczy sobie odpuścić 2-3 bary i problem znika (albo kupić topowe dętki, albo jeździć tubless). A w kolarzówkach od szybkiej jazdy po nierównościach to częściej siadają stery, mostki, widelce i koła niż dętki. Swoją drogą, gravelem przy krawężnikach to też bym nie szalał. To sztywna rama, bez żadnej amortyzacji i przy bardzo agresywnym podejściu będzie dostawać po dupie (trochę większa poduszka w postaci szerszych opon tylko częściowo zniweluje problem).
A - od początku miałem napisać na temat tego roweru co się czaisz - to gravel trochę z nazwy tylko. Rama jak w góralu/crossie tylko kiera z barankiem. Do tego tylko jedno miejsce na bidon - kwestia jak daleko jeździsz i czy masz możliwość dotankowania po drodze. Trzy - brak podanej wagi (albo jestem ślepy). Cztery - nie widzę mocowania pod błotniki, a jak chcesz jeździć w terenie to się przydają. Oczywiście są różne rozwiązania, żeby to ominąć ale więcej kosztują. Za to ma możliwość zamontowania bagażnika, więc tu spory plus. Sam Claris - też nie wiem w jakich terenach jeździsz, ale z tymi przełożeniami nie poszalejesz w górach (minimalne 34/32). Fakt, że czasem i przy 105 masz tylko takie (jedynie gęściej pośrodku). Tu ogólnie SRAM wypada lepiej, bo są kasety oferujące 42 zęby.
No dobra - to tyle ode mnie. Pozdro.
Piotr.Gie24/05/2019 13:42

Czyli na tym jednym przykładzie obalasz wszelkie doświadczenia i praktyki k …Czyli na tym jednym przykładzie obalasz wszelkie doświadczenia i praktyki kolarskie? Spoko. A i tak kolega musiał mieć bardzo badziewne opony i dętki. Ja jeżdżę szosą z Decathlonu (Triban 540). Raczej nie jest to top model, a kapcia jeszcze nie złapałem. A jeżdżę po mieście, zdarza mi się jeździć po leśnych drogach rowerowych (twardych, za to pełnych kamyczków). Nie mówiąc o naszych polskich szosach - pełnych dziur, pęknięć i takich tam. Zobacz, że kolarze często jeżdżą nawet po bruku (takim w miarę równym - choćby wczorajszy etap Giro d'Italia). Jakoś wszyscy dojeżdżają do mety Poza tym - nie trzeba dysktuować. Poczytaj statyski, fora albo różnego rodzaju rowerowe poradniki.


Kolarze na zawodach nie mają normalnych opon tylko szytki, to raz. Dwa ilość kapci zależna jest od sporej ilości czynników, np. ciśnienie, słabe opony, niedopompowane opony, niedokręcone szprychy, brak wkładek antyprzebiciowych.
To że kolega napisał, że na węższych oponach częściej dostaje kapci to jest prawda, ze względu chociażby na fizykę. To tak jak porównywać, oponę bolidu F1 do opony samochodu ciężarowego.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst