Niestety, ta okazja już wygasła
Rowerowy zestaw naprawczy #Auchan Białystok Hetmańska
689° Zakończono

Rowerowy zestaw naprawczy #Auchan Białystok Hetmańska

8,99zł27,90zł-68%Auchan Okazje
24
cze 27.Dostępność Ogólnopolska

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Rowerowy zestaw naprawczy znaleziony w Auchan Białystok Hetmańska

168968-ItZnM.jpg
Na Cene0 najtaniej z wysyłka 27,90PLN z mniejszą ilość łatek.

168968-U8mIk.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Auchan OkazjeAuchan gazetka

Grupy

Najlepsze komentarze
Sama promocja ok, ale produkt totalnie do dupy. Nie warto kupować, klucze po chwili się przekręcą, a łatki... Szkoda gadać
24 Komentarze
Cos jeszcze ciekawego było na rowerowym?
zestaw na plus natomiast w moim przypadku te łatki były g... warte jak i ten klej, osobiście używam metody klasycznej czyli klej w tubce do gumy i łatki ze starej dętki
ahjo_ahjo27/06/2019 21:27

Cos jeszcze ciekawego było na rowerowym?


Niestety nie wiem.
Sama promocja ok, ale produkt totalnie do dupy. Nie warto kupować, klucze po chwili się przekręcą, a łatki... Szkoda gadać
Ptako_1127/06/2019 21:48

Sama promocja ok, ale produkt totalnie do dupy. Nie warto kupować, klucze …Sama promocja ok, ale produkt totalnie do dupy. Nie warto kupować, klucze po chwili się przekręcą, a łatki... Szkoda gadać



i te gumki do wentylków... pamiętam je z dzieciństwa, kto dziś tego potrzebuje?
szuwarek27/06/2019 22:15

i te gumki do wentylków... pamiętam je z dzieciństwa, kto dziś tego pot …i te gumki do wentylków... pamiętam je z dzieciństwa, kto dziś tego potrzebuje?


Aktualnie polecam kupić zapasową dętkę za 10 zł, dwie łyżki do opon po 2 zł i zestaw kluczy za 25 zł w najbliższym rowerowym sklepie wyjdzie drożej, ale klucze będą na dużo dłużej, łyżki do opon też. I zmiana dętki jest szybsza i pewniejsza niż łatanie
Ptako_1127/06/2019 22:18

Aktualnie polecam kupić zapasową dętkę za 10 zł, dwie łyżki do opon po 2 zł …Aktualnie polecam kupić zapasową dętkę za 10 zł, dwie łyżki do opon po 2 zł i zestaw kluczy za 25 zł w najbliższym rowerowym sklepie wyjdzie drożej, ale klucze będą na dużo dłużej, łyżki do opon też. I zmiana dętki jest szybsza i pewniejsza niż łatanie


Te chińskie dentki nie chcą się łatać, klej się ich nie trzyma. Odpuszczam, kupuję nową dentkę, a za gówniarza na składaku miałem łatkę na łatce xD
Ptako_1127/06/2019 22:18

Aktualnie polecam kupić zapasową dętkę za 10 zł, dwie łyżki do opon po 2 zł …Aktualnie polecam kupić zapasową dętkę za 10 zł, dwie łyżki do opon po 2 zł i zestaw kluczy za 25 zł w najbliższym rowerowym sklepie wyjdzie drożej, ale klucze będą na dużo dłużej, łyżki do opon też. I zmiana dętki jest szybsza i pewniejsza niż łatanie


Masz rację, ale przy nietypowych dętkach, które występują w małych rowerach dla dzieci, ratunkiem może okazać taki zestaw.
Sa13hunt3r27/06/2019 22:33

Masz rację, ale przy nietypowych dętkach, które występują w małych rower …Masz rację, ale przy nietypowych dętkach, które występują w małych rowerach dla dzieci, ratunkiem może okazać taki zestaw.


Pod warunkiem że masz wodę, żeby przemyć dętkę i z godzina czasu żeby wyschła, zakleić i klej złapał porządnie i nie ma gwarancji że dojedzie rower do domu. A dętkę w każdym rozmiarze dostaniesz
Toć to syf jak z ali u hińczyka z 5 zł będzie
Pepersi ma ktoś może doświadczenie z oponami Continental Race King, kupilismy dwa zestawy drutowek i ni cholery nie mozemy ich równo ustawić. Niby widać tą linie na ściance i bralismy przez płyn do naczyń jednak ciagle jest bicie. Próbował ktoś zakładać z ciśnieniem rzedu 5bar? Nie mam pompki z cisnieniomierzem a zdaje mi sie ze juz mocno napompowalem co do kluczy to mam akurat takie, kupiłem za 5zl i raczej wiecej nie są warte
Nie ma trytytek i duct tape, zestaw naprawczy dla amatorów
Edytowane przez: "Maciej_Basiak" cze 28.
Zwykle wystarczą 3-4 bary aby opona odpowiednio wskoczyła w rafkę i dobrze się ułożyła
Edytowane przez: "szuwarek" cze 27.
Kto jeszcze jeździ na dętkach?
Syn_Proboszcza27/06/2019 22:39

Pepersi ma ktoś może doświadczenie z oponami Continental Race King, ku …Pepersi ma ktoś może doświadczenie z oponami Continental Race King, kupilismy dwa zestawy drutowek i ni cholery nie mozemy ich równo ustawić. Niby widać tą linie na ściance i bralismy przez płyn do naczyń jednak ciagle jest bicie. Próbował ktoś zakładać z ciśnieniem rzedu 5bar? Nie mam pompki z cisnieniomierzem a zdaje mi sie ze juz mocno napompowalem co do kluczy to mam akurat takie, kupiłem za 5zl i raczej wiecej nie są warte


Dziś wieczorem walczyłem z oponką drutówką Schwalbe to podrzucę moje doświadczenie. Otóż po południu odebrałem nową sztukę z paczkomatu, drutówka 28 cali w paczce "raz zwinięta/skręcona", aby mniejszy obwód zajmowała, wiecie o co chodzi (jak te namioty z decathlonu one second czy jakoś tak). Oczywiście nówka sztuka, czyściutka itp. Odpakowuję, odkręcam i oczom nie wierzę - krzywy ten okrąg jak cholera! Druty jakby "nie trzymają równego okręgu", momentami opona, jej czoło, ranty dziwnie zdeformowane. No nic myślę sobie - przecież to guma, naciągnie się, wyprostuje po napompowaniu, zaraz pójdę, założę dokładnie na obręcz, dobiję do 6 bar to się ładnie ułoży (to jest max dla tej opony, mam pompkę z manometrem). No to poszedłem i zrobiłem co postanowiłem. Wykonałem koło 6 prób ułożenia opony na obręczy, za każdym razem dokładnie naciągałem dłonią, aby wpasować ją w obręcz i ni cho.lll.ery nie dałem rady poprawnie jej założyć. Co zapodałem koło na rower to po zakręceniu widać bicie gołym okiem (bicie poziome i pionowe). Finalnie straciłem chęci dalszej zabawy, bo miarka się przebrała - nie po to kupuje oponę antyprzebiciową za ponad stówkę za szt, żeby w czasie jazdy telepało mi rowerem albo żebym podskakiwał w siodle jak na koniu. Jutro opona idzie do zwrotu. Konkluzja - nie kupię więcej opony, która jest przechowywana lub ma być transportowana do mnie w stanie skręconym (wiecie - ósemka i złożona w pół). Nie jestem w stanie stwierdzić czy ta opona tak się zdeformowała w czasie - powiedzmy - 30 godzinnego transportu, czy też - co gorsza - była w takiej skręconej formie magazynowana u sprzedawcy/importera itp. oto moja historia, @Syn_Proboscza - a może u Ciebie identyczna dolegliwość?
Edytowane przez: "arkopolo" cze 28.
Slawomir_Majak27/06/2019 21:35

zestaw na plus natomiast w moim przypadku te łatki były g... warte jak i t …zestaw na plus natomiast w moim przypadku te łatki były g... warte jak i ten klej, osobiście używam metody klasycznej czyli klej w tubce do gumy i łatki ze starej dętki


A jeszcze lepiej: wozić dętkę zapasową i nie bawić się w szukanie dziur i łatanie ich.
arkopolo28/06/2019 00:15

Dziś wieczorem walczyłem z oponką drutówką Schwalbe to podrzucę moje doświ …Dziś wieczorem walczyłem z oponką drutówką Schwalbe to podrzucę moje doświadczenie. Otóż po południu odebrałem nową sztukę z paczkomatu, drutówka 28 cali w paczce "raz zwinięta/skręcona", aby mniejszy obwód zajmowała, wiecie o co chodzi (jak te namioty z decathlonu one second czy jakoś tak). Oczywiście nówka sztuka, czyściutka itp. Odpakowuję, odkręcam i oczom nie wierzę - krzywy ten okrąg jak cholera! Druty jakby "nie trzymają równego okręgu", momentami opona, jej czoło, ranty dziwnie zdeformowane. No nic myślę sobie - przecież to guma, naciągnie się, wyprostuje po napompowaniu, zaraz pójdę, założę dokładnie na obręcz, dobiję do 6 bar to się ładnie ułoży (to jest max dla tej opony, mam pompkę z manometrem). No to poszedłem i zrobiłem co postanowiłem. Wykonałem koło 6 prób ułożenia opony na obręczy, za każdym razem dokładnie naciągałem dłonią, aby wpasować ją w obręcz i ni cho.lll.ery nie dałem rady poprawnie jej założyć. Co zapodałem koło na rower to po zakręceniu widać bicie gołym okiem (bicie poziome i pionowe). Finalnie straciłem chęci dalszej zabawy, bo miarka się przebrała - nie po to kupuje oponę antyprzebiciową za ponad stówkę za szt, żeby w czasie jazdy telepało mi rowerem albo żebym podskakiwał w siodle jak na koniu. Jutro opona idzie do zwrotu. Konkluzja - nie kupię więcej opony, która jest przechowywana lub ma być transportowana do mnie w stanie skręconym (wiecie - ósemka i złożona w pół). Nie jestem w stanie stwierdzić czy ta opona tak się zdeformowała w czasie - powiedzmy - 30 godzinnego transportu, czy też - co gorsza - była w takiej skręconej formie magazynowana u sprzedawcy/importera itp. oto moja historia, @Syn_Proboscza - a może u Ciebie identyczna dolegliwość?


U mnie o tyle śmiesznie jest ze jeden komolet mialem tak jak mowisz z paczkomatu zwiniety a drugi normalnie w kartonach rozlozony. Problem w tym ze żadnej z 4 opon nie udalo mi sie idealnie nalozyc. Cos czuje ze skonczy sie na wizycie w sklepie rowerowym bo nie wierze ze 4 sztuki są wadliwe. A co do paczkomatu i zwijania, dwa komplety tak zamawialem Continental od razu sie rozlozyl i była rowna a CST musiałem recznie doginac..
tomek.szubert28/06/2019 07:16

A jeszcze lepiej: wozić dętkę zapasową i nie bawić się w szukanie dziur i ł …A jeszcze lepiej: wozić dętkę zapasową i nie bawić się w szukanie dziur i łatanie ich.



no ale jak zużyjesz zapas to musisz go jakoś odnowić po powrocie do bazy? najlepiej miec auto serwisowe z zapasowymi bicyklami
te klucze są tragiczne, na prawdę odradzam zakup tego wynalazku...
szuwarek27/06/2019 22:15

i te gumki do wentylków... pamiętam je z dzieciństwa, kto dziś tego pot …i te gumki do wentylków... pamiętam je z dzieciństwa, kto dziś tego potrzebuje?



ja jeszcze niedawno zanim sie dowiedziałem że juz nie do kupienia a stare rozpadały się przy nakładaniu
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst