371°
Opublikowano 2 godziny temu

Rower Triban RC100 Decathlon

1 199zł1 599zł-25%
29,99zł z Polska ·
Opublikowane przez
arek0092
Dołączył w 2020
1
29

O tej okazji

Rozglądając się za rowerem wskoczyła mi właśnie taka promka na rower której chyba jeszcze nie było? A przynajmniej na pepperze nie znalazłem takiej.
Po tym co wyczytałem na forach to kasjerka odmacha jak pojedziesz po bułki, ale to może potwierdzić jeszcze ktoś kto już takim swoje wyjeździł.

Dostępne jeszcze 3 rozmiary: M, L i XL.

Specyfikacja ze strony:

Jak wybrać rozmiar roweru?
Wybór rozmiaru roweru zależy od Twojego wzrostu, ale również od budowy ciała (długości nóg i zasięgu ramion).
Jeśli jesteś pomiędzy 2 rozmiarami, wybierając mniejszy, będziesz mieć bardziej sportową pozycję, a większy - bardziej komfortową.
XS: 155-165 cm,
S: 165-173 cm,
M: 173-182 cm,
L: 182-190 cm,
XL: 190-200 cm.
Ten rower jest dostępny w prawie wszystkich sklepach, jest więc możliwość wypróbowania go.
Niektóre sklepy oferują usługę Personalizacji Anatomicznej.


Rama
Komfortowa geometria z wyższą główką ramy i krótsza górna rura, aby zapewnić bardziej wyprostowaną pozycję niż klasyczna rama szosowa.
Aluminium 6061 T6 sloping ze sterami zintegrowanymi.
Waga ramy w rozm. M: 1830 g.


Widelec
Prosty widelec ze stali, zapewniający większy komfort i precyzję.
Stery 1"1/8 aheadset zapewniają dużą trwałość i sztywność kierownicy.


Kierownica / mostek / stery
Kierownica aluminiowa B'TWIN SPORT.

Szerokość:

420 mm.

Mostek z aluminium B'TWIN SPORT;
Długość: XS: 90 mm;
S: 90 mm;
M: 90 mm;
L: 110 mm;
XL: 110 mm.


Napęd
Indeksowana zmiana przełożeń na kierownicy SHIMANO A050, 7 przełożeń.
Ergonomiczna i bardzo wygodna: zmiana biegów bez odrywania rąk od górnej części kierownicy.
Wnętrze dłoni doskonale dopasowuje się do tej bardzo ergonomicznej klamki.


Mechanizm korbowy / Kaseta
Jednorzędowy, prostszy w użyciu i znacznie lżejszy. Doskonały na płaski lub lekko pofałdowany teren.
Tarcza: 44 zęby.

Kaseta: MICROSHIFT 12 X 28:
12-13-15-18-21-24-28.

Korby: 170 mm.

Hamulce
Klamki hamulcowe Tektro RL 340 zapewniają dobry chwyt i doskonałą sztywność.

Klocki z wymiennymi wkładami.

Koła
Dwukomorowe koła B'TWIN SPORT 700.

Mocowane przedniego i tylnego koła na zacisk, aby ułatwić odpięcie i transport.


Opony
Opony hybrydowe B'TWIN SPORT 700 X 32. Bieżnik z małymi klockami zapewnia wydajność, brzegi opony posiadają bardziej wydatne klocki dla lepszej przyczepności w zakrętach w stabilnym lub grząskim terenie lub na żwirze.


Siodło / sztyca podsiodłowa
Siodło B'TWIN SPORT 100 Black.
Sztyca siodła B'TWIN Sport z aluminium.
Przekrój: 27,2 mm dla większego komfortu (dzięki jej giętkości).
Długość:
250 mm w XS / S,
350 mm w M / L / XL.


Pedały
Uniwersalne pedały platformowe zapewniają dobrą przyczepność do jazdy po drogach gruntowych.


Akcesoria / wyposażenie
Rower sprzedawany z zestawem lampek na przód i tył, oraz dzwonkiem.


Waga 11,3 kg w rozm. M bez pedałów.


Jaki bagażnik można zamontować na rowerze RC100?
Polecamy bagażnik 900:
decathlon.pl/bag…tml


Jakie błotniki można zamontować w rowerze RC100?
Jedynym pasującym błotnikiem jest: decathlon.pl/blo…tml


Gwarancja
W tym rowerze: dożywotnia gwarancja na ramę, mostek, kierownicę, widelec.


Skład
Rama rowerowa 100% Aluminium


Porady dotyczące przechowywania
Przechowywać rower w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej, z dala od słońca.
W przypadku użytkowania lub przechowywania w zasolonym środowisku należy regularnie myć rower po każdej jeździe.


Ograniczenia
Całkowita waga kolarza+wyposażenia nie powinna przekraczać 110 kg.


Testy
Zalecamy także początkującym noszenie spodenek kolarskich z wkładką ochronną dla większego komfortu.


Instrukcja
Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja
Decathlon Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

31 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Bukakey
    No to już widzę, że zlot szpeców jest to śpieszę coś dodać:
    - Nie, On nie kosztował 900 PLN. Tyle kosztował model T100, który nie miał kasety tylko wolnobieg, piasty bez szybkozamykaczy z pełnymi osiami skręcanymi na nakrętki.

    Z wrażeń ogólnych to sprzęt bardzo lubiany przez dostawców żarcia w Trójmieście i mimo bardzo twardego przełożenia to jakoś sobie radzą na wzgórzach morenowych tutaj - więc marudzą pewnie Ci co mają 30kg nadwagi lub ich kolarstwo ogranicza się do klepania komentarzy na portalach społecznościowych.

    Sprzęt bardzo toporny. Trwały. Wybacza bardzo dużo początkujących błędów serwisowych. Wszystko kosztuje grosze i zapłacicie więcej za usługę serwisu niż jakiekolwiek graty. Tą niezwykle twardą korbę można sobie za 65PLN (Wysyłka smart) wymienić nawet na 32z (trzeba łańcuch skrócić). Ciekawostką są bardzo ciekawe hamulce szczękowe które mieszczą nawet oponę 45C (malutko miejsca na błoto zostaje).

    Bardzo poważną wadą tego roweru (a konkretnie ramy) jest niestety zintegrowany hak przerzutki (aluminiowy). Więc niestety za którymś prostowaniem może po prostu się poddać.

    Jest ogromny (ponad 100 stronnicowy) temat na forum szajbajka gdzie mnóstwo ludzi dzieli się doświadczeniami, konfiguracjami, zdjęciami swoich T100/RC100.

    Jak ktoś nie ma roweru i za dużo kasy - brać, wsiadać, jeździć. (Edytowano)
    Awatar użytkownika TwojStory
    Ja tu widzę tylko jednego szpeca, który się kłóci sam ze sobą 😁
  2. Awatar użytkownika trzepak
    Kupiłem używkę za 6 stów parę lat temu i zmieniłem manetkę na klamki microshift z Ali, służy mi za rower po mieście żeby nie było żal jak ukradną spod sklepu, w tym się sorawdza znakomicie, rama jest super, natomiast największy problem to hamulce i nie bardzo jest jak je ulepszyć. Za tyle bym w życiu tego nie kupił .
    Awatar użytkownika Gary
    podej linka jakie manetki kupił?
  3. Awatar użytkownika grzegorz.be
    Adekwatna cena do jakości
    Awatar użytkownika Volt
    Tyle pierwotnie kosztował.Przed covidem i innymi podwyżkami
  4. Awatar użytkownika Dd7
    Szkoda tysiaka za tak archaiczny rower.Myślę,że niejeden cross czy trekking w tej cenie nie byłby wolniejszy od tego gruza
    Awatar użytkownika robert.amroz
    Link
  5. Awatar użytkownika komputery.laptopy
    Właśnie powinien kosztować co najwyżej równy tysiak bo to tylko zwykły rower 1x7 z barankiem i archaicznie słabymi elementami.
  6. Awatar użytkownika Piotrek_Marciniak
    w takiej kasie na początek fajnie, gwarancja i serwis normalny.

    Suchej szosy! prostych asfaltów
    Awatar użytkownika Sicknature
    No z tym normalnym serwisem w deca to bym nie przesadzał. Tam pracują zwykle studenci co jedyne co muszą umieć to kręcić baryłka przy przerzutce
  7. Awatar użytkownika KonS
    Najlżejsze przełożenie 44-28, na góry to to się nie nada.
    Awatar użytkownika Zator
    Raczej jaj ktoś sie wybiera w jakieś alpy, to nie zabiera ze sobą takiego sprzętu
  8. Awatar użytkownika GracjanEm
    Czuję gorąco 🔥
  9. Awatar użytkownika WojcioPL
    Mam RC120, ale zmieniłem już napęd na 2x8 i support. Kilka tys km przejechane, tani w utrzymaniu, opony 42mm i jazdaaa.
  10. Awatar użytkownika kitsun
    Spoko rower na początek/dojazd do pracy, gdyby nie dziwaczny mechanizm zmiany biegów. To pierwsza rzecz, którą należy wymienić i dołożyć klamkomanetkę. Według mnie na pierwszy rower lepiej wyhaczyć używany RC120 (bo ma wiele rzeczy lepszych) w okolicach 1300 niż brać ten, bo może zniechęcić. (Edytowano)
Awatar użytkownika