201°
Opublikowano dzień temu

Rower trekkingowy elektryczny Riverside 500 E (3 tryby, 250W, 42nm, akumulator 36V)

4 499zł5 999zł-25%
29,99zł ·
Opublikowane przez
borsukje Lider Okazji
Dołączył w 2020
327
613

O tej okazji

Taniej o 1500zl. Ta sama cena na sklepie decathlonu na allegro.

Jak wybrać rozmiar?
Dostępne 4 rozmiary:

Rozmiar S od 150 cm do 165 cm.
Rozmiar M od 166 cm do 177 cm.
Rozmiar L od 178 cm do 189 cm.
Rozmiar XL od 190 cm do 201 cm.

Rozmiar S nie posiada insertów do koszyka na bidon na ramie. Uchwyty na bidon na kierownicę (ref 8487122) są dostępne i bardzo praktyczne.

Jeśli jesteś na granicy dwóch rozmiarów: Kup rower w mniejszym rozmiarze, aby mieć bardziej wyprostowaną pozycję.
Kup rower w większym rozmiarze, aby mieć bardziej pochyloną pozycję.
0, 1, 2 lub 3: jak wybrać tryb wspomagania?
Tryb chodu - wspomaganie podczas marszu.

Mode 0 – Wyłączone wspomaganie.

Tryb 1 - Delikatne wspomaganie do 25 km/h, dzięki któremu nie odczuwasz ciężaru roweru - zasięg około 90 km w normalnych warunkach.

Tryb 2 - Umiarkowane wspomaganie do 25 km/h - zasięg około 80 km w normalnych warunkach.

Tryb 3 - Wspomaganie "Boost" do 25 km/h, na wypadek trudniejszych podjazdów (uwaga: w razie dłuższego użytkowania, zasięg będzie znacznie zmniejszony).
Silnik: uwolnij moc
Silnik brushless 250 W w piaście tylnego koła.
Moment 42 Nm.
Akumulator
Litowo-jonowy 36 V 11,6 Ah (418 Wh) z systemem przykręcania zapobiegającym drganiom akumulatora podczas jazdy.
Sprzedawany z kluczem do blokady (2 szt).
Waga: 2,82 kg.
Zalecamy ładowanie akumulatora po każdej jeździe.
Decathlon Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

56 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Piotrek_Marciniak
    cos ta bateria duza obudowe ma. To jakies nowe modele?
    Awatar użytkownika root666
    bo w skrzynce poniżej masz kontroler, w hailongach masz pod baterią
  2. Awatar użytkownika MatPot
    Ja w tej cenie 4490 miesiąc temu kupiłem model wyżej tj Riverside 520e - za tą cenę uważam było warto na baterii faktycznie 100 km można zrobić, minusy nie można odblokować predkosci, a przynajmniej nie doszukałem się jak to zrobić, serwisy w moim mieście też się nie podejmą.
    Ja polecam 520e to po prostu poprawiona wersja 500e (Edytowano)
    Awatar użytkownika MatPot
    Rower z baterią rozm M waży 22kg, bez 19 kg, opór zapewne jest ale mi to w ogóle nie przeszkadza, na prostych odcinkach nie używam wspomagania rower nic nie hamuje, świetnie się toczy, w cenie 4500 brac nie zastanawiać się za 6500 to już kwestia wyboru, powtarzam problem z odblokowaniem prędkości...
    Pozdr
  3. Awatar użytkownika Rob_Wan
    Ten Duotss jak za tą cenę jest ok. Przychodzi że zdemontowaną manetka i zblokowana prędkością do 25 km/h więc jak najbardziej zgodny z przepisami. Niestety wspomaganie przy pedałowaniu od razu działa z pełną mocą i to jest wada. Na plus ma czujniki w klamkach hamulcow i można nauczyć się tym fajnie jeździć. Po dokonywaniu manetki start jest lajtowy i to jest ciekawe, że z manetki startuje łagodnie jak się pedałuje to rusza szybciej
  4. Awatar użytkownika CzerwonyBaron
    Jest coś takiego z gazem w manetce? Żebym nie musiał pedałować a żeby to jechało
    Awatar użytkownika Bukasz
    Skuter elektryczny
  5. Awatar użytkownika harrywesoly
    Ale to brzydkie 🤮
  6. Awatar użytkownika Ray
    On jest cały czas w takiej cenie.
    Jest dla niego w ogóle jakaś alternatywa?
    Mam na myśli "taniego" gotowego elektryka z czujnikiem momentu i podobnym zasięgiem.
    EDIT. Pisząc to miałem na myśli model 520e (Edytowano)
    Awatar użytkownika Pasza122
    Podbijam, szukam czegoś dla rodziców w podobnym budżecie. Wszelkie chińskie wynalazki odpadają bo w razie czego nie mam czasu bujać się z gwarancją. (Edytowano)
  7. Awatar użytkownika Southparker
    Szukam elektrycznego roweru MTB z wyciąganą baterią w wygodny sposób, na co zwrócić uwagę, czy jest jakaś konkretna firma która ma taki system dobrze zoptymalizowany?
    Awatar użytkownika elfotraK
    Wszykie znane firmy maja rowery elektryczne z wyciągana baterią. Co masz na myśli "dobrze zoptymalizowany" ?
  8. Awatar użytkownika I3EIVY
    Szukam damki pod wzrost 164.
    Rama niezbędna typu damka (bez górnej rury), silnik najlepiej centralny, chociaż w tylnym kole z dobrym dozowaniem mocy też ujdzie (nie jak w tanich chińczykach, że wspomaga non stop 100% tylko odcina przy innej prędkości).
    Budżet taki jak w okazji - 4500 maksymalnie do 6000 (Edytowano)
    Awatar użytkownika Mateusz_LismsL
    Fiido C11.
  9. Awatar użytkownika SzukaczOkazji
    A ja tak ku przypomnieniu napisze że według polskiego prawa:
    Podstawą prawną regulującą klasyfikację rowerów elektrycznych w Polsce jest Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 1997 nr 98 poz. 602 z późn. zm.). Kluczowe przepisy dotyczące rowerów elektrycznych znajdują się w artykule 2 tej ustawy. Oto szczegóły:

    • Artykuł 2 pkt 47: Definiuje rower jako pojazd o szerokości nieprzekraczającej 0,9 m, poruszany siłą mięśni osoby jadącej tym pojazdem, który może być wyposażony w pomocniczy napęd elektryczny o mocy nie większej niż 250 W, włączający się tylko w trakcie pedałowania i wyłączający się przy prędkości nie większej niż 25 km/h.
    Treść tego przepisu brzmi:

    Rower - pojazd o szerokości nieprzekraczającej 0,9 m, poruszany siłą mięśni osoby jadącej tym pojazdem, mogący być wyposażony w pomocniczy napęd elektryczny o mocy nie większej niż 250 W, którego moc wyjściowa zmniejsza się stopniowo i spada do zera po osiągnięciu prędkości 25 km/h.”

    Zgodnie z tym przepisem, rower elektryczny spełniający powyższe kryteria jest traktowany jako rower, a nie jako pojazd mechaniczny.

    Jeśli rower elektryczny przekracza te parametry, wtedy nie jest klasyfikowany jako rower, lecz może być traktowany jako motorower, który podlega innym regulacjom prawnym, w tym rejestracji i ubezpieczeniu.
    Awatar użytkownika barteo
    Niestety nikt tego nie przestrzega. Po ścieżkach rowerowych regularnie jeżdżą rowery z prędkościami 40+, to samo dotyczy hulajnóg z silnikami 2kW, czy różnych wozideł z jednym kołem - na tym jeżdżą ludzie ubrani jak na downhill. W Polsce rowery i małe pojazdy elektryczne to kompletna samowolka i podejrzewam, że dopiero kilka tragedii mogłoby coś w tym temacie zmienić.
    Chłopcy w spandexie montują z tyłu reflektory przeciwmgielne i włączają stroboskop.
    No ale czemu się dziwić, skoro co 20 auto ma reflektory świecące w niebo, lub tylko na 2m do przodu, a policja ma to w d...
Awatar użytkownika