Niestety, ta okazja wygasła 24 marca 2023.
105°
Opublikowano 22 lutego 2023

Rower szosowy Triban RC520 Flatbar z hamulcami tarczowymi

3 999zł4 599zł-13%
29,99zł ·
Awatar użytkownika yeloneck
Opublikowane przez
yeloneck
Dołączył w 2022
8
2 092

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Rowery

Znajdź więcej okazji Rowery

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Triban RC520 Flatbar - cena na Decathlonie obniżona o 600zł. Chyba dobra oferta.
Decathlon Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

88 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika a_dob
    Obniżka ok, ale rower już nie. Okropna rama na niepełnej grupie 105
    Awatar użytkownika mamshalik
    Tak jak Ty, to każdy może strzelić z ucha. Dawaj coś w tych pieniądzach a nawet za +1000zł na sztywnych osiach, dobrej ramie (miałeś na myśli carbon czy stal?) i hydraulice z górnej półki, oczywiście pełna 105-tka to minimum, a najlepiej GRX600.
    Moim zdaniem, a trochę km mam w nogach nakręcone, powiem tak: w tych pieniądzach to bardzo fajny rower i akurat flatbar to zaleta, mimo mody na baranki i mimo tego, że sam mam dwa rowery z barankiem na stanie - do flata dokładasz lemondkę i na długie trasy z tobołami masz lepiej niż w baranku, zwłaszcza na gorszej nawierzchni. Hamulce hydrauliczne to akurat wada tego roweru - w pełni mechaniczne byłyby lepsze, bo jak się coś zepsuje, to można naprawić gumką od majtek. Ale i tak jest lepiej niż by była pełna hydraulika.
    Mieszana grupa? W tej cenie bez komentarza. Chyba, że dodasz jakieś konkrety co w niej nie tak - czy coś ze sobą źle współpracuje? A koszty części i napraw też bierzesz pod uwagę?
    Rama? Nie miałeś, ale uwierz na słowo: trzyma się bardzo dobrze, gwarancja jest, można do niej sporo doczepić i jest wygodna.
    Koła? Tanie, ale kręcą się lepiej niż w moim rowerze +2 tys. droższym (właśnie wymieniłem na lepsze bo oryginalne zdechły pod obciążeniem).
    A teraz hit: sztywne osie. Oczywiście niezbędne to stylu jazdy, do jakiego ten rower został stworzony! Usztywnijmy wszystko co się da, żeby mocniej dostawać po kościach na nierównościach. Ja uważam, że rower taki jak ten RC520 flat to najbardziej wszechstronny rower z możliwych i póki co nikt jeszcze nie udowodnił, że jest inaczej. Wszystko jest dla wszystkich ale nie wszystko dla każdego. (Edytowano)
  2. Awatar użytkownika dk7pl
    O co chodzi z tymi sztywnymi osiami? Co jest w nich takiego wow że pod każdą okazją jest ten temat wałkowany? W czym są lepsze od nie sztywnych dla 95% użytkowników?
    Awatar użytkownika dk7pl
    Czyli tak jak myślałem, zbędna rzecz dla dużej większości rowerzystów/kolarzy amatorów.
  3. Awatar użytkownika Opetaniec
    Co komentarz to inna opinia. Moim zdaniem dla początkujących lepszym rozwiązaniem będzie używka. Ja zacząłem przygodę pedałowania z canonkiem caad 8 2013, full 105. Cena 1800 zł. Fakt, że musiałem włożyć 700 zł na wymianę korby, łańcucha, linek, owijek, opony i narzędzi... Ale co się podszkoliłem w serwisie to moje.
    Awatar użytkownika Zabi96
    Caad to rama wyścigowa, jak ktoś chce się męczyć z taką geo to jego sprawa ale nie warto pakować się w takie zabytki
  4. Awatar użytkownika Frankoo
    Rower ze sztywnymi osiami jest lepszy, bo ma sztywne osie, w przeciwieństwie do tych co sztywnych osi nie mają.
    Rower bez sztywnych osi jest tańszy, a więc z całą pewnością gorszy. Na internecie jest sporo testów i relacji potwierdzających że sztywne osie są tym czymś, bez czego jazda na rowerze jest mocno utrudniona a zmiana koła wręcz niemożliwa. Nie ma sensu co chwila tego powtarzać, bo wszyscy o tym doskonale wiedzą, więc dajcie spokój.

    Umówmy się. Rowery bez sztywnych osi nie jeżdżą
    Awatar użytkownika Krzysztof1978
    Jak coś kosztuje 4 tysie to wypadalo by te sztywne osie miało. Triban miał mieć argument na swoje rowery ceną tu pomijając już osie ani hydrauliki, ani dobrej ceny a i opony do wymiany. Jakby to 3 tys kosztowało to ok . (Edytowano)
  5. Awatar użytkownika Krzysztof1978
    4 tysie za hamulce pół hydrauliczne i brak sztywnych osi? Słaba okazja .
    Awatar użytkownika Serhii_Moody
    A gdzie są za 4 z osiami+ hydro?
  6. Awatar użytkownika grzegorz.be
    Może zwykła 500 i 120 też obniża
  7. Awatar użytkownika Krzysztof1978
    canyon.com/pl-…tml

    No no Triban zaczął się cenić . Canyon niewiele droższy
    Awatar użytkownika kabz
    Znowu nie trafione porównanie, roadlite pomieści oponę maks 32mm, wyższa cena plus płatna wysyłka jakieś 270zl i do tego zerowa obsługa klienta po zakupie.
  8. Awatar użytkownika mylious
    A mnie razi w oczy te prowadzenie linek w tej cenie już powinny iść w ramie.
    Awatar użytkownika mamshalik
    Oczywiście tylko po to, że się namęczyć przy ich wymianie
  9. Awatar użytkownika Patryk_Dubiel
    Średnio ,
  10. Awatar użytkownika piotr.ceglinski
    W tej cenie szalu nie ma, na wstepie opony do wymiany, obrecze diabel projektowal bo wymiana opony graniczy z cudem, korba padaka, kaseta nie grupowa chociaz ujdzie w tloku, heble hybrydowe niby spoko ale jak przy serwisie rowerowym sie nie rozsypia to robi sie nie miło, brak sztywnych osi ti juz jak to woli, jak komus zawsze kolo idealnie wchodzi i nie musi malej regulacji hebli robic to sztywne nie potrzebne. Rama z dobra gwarancja ale mocowananie hebli historyczne, linki na wierchu co z kolei plusem moze byc ale tutaj minusem poniewaz linki jiga niescisliwe drozsze. Podsumowujac za ta cene to wole skuter ;p

Awatar użytkownika