

Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.

310°
Opublikowano 7 października 2023
Rower szosowy TREK Emonda ALR 4 Shimano Tiagra 2x10, tylko rozmiar 58
115zł z Włochy ·


Opublikowane przez
Szuchov
Dołączył w 2019
217
5 505
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
We włoskim sklepie Sportler.com w niezłej cenie mamy rower szosowy od Treka, model Emonda ALR4. Niestety w tej cenie dostępny tylko rozmiar 58 (ok. 180-185cm wzrostu wg Trek).
Rower na aluminiowej ramie z napędem Shimano Tiagra 2x10.
Na plus: wysokiej jakości i dość lekka aluminiowa rama. Jedna z najlepszych ram alu na rynku obok CAAD od Cannondale czy Allez od Specialized. Nie licząc oczywiście manufaktur specjalizujących się w aluminium (np. Standert czy Mason Cycles).
Na minus: kiepskie opony.
Generalnie rower ma potencjał na lekką maszynę i może stanowić fajną bazę do rozbudowy. Szczególnie, że są Pepperowicze którzy nie chcą rowerów na ramach carbonowych.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
Sklep sprawdzony, cena zawiera podatki.
Cena w EUR: 1169,40 + 25 wysyłka
Rower na aluminiowej ramie z napędem Shimano Tiagra 2x10.
Na plus: wysokiej jakości i dość lekka aluminiowa rama. Jedna z najlepszych ram alu na rynku obok CAAD od Cannondale czy Allez od Specialized. Nie licząc oczywiście manufaktur specjalizujących się w aluminium (np. Standert czy Mason Cycles).
Na minus: kiepskie opony.
Generalnie rower ma potencjał na lekką maszynę i może stanowić fajną bazę do rozbudowy. Szczególnie, że są Pepperowicze którzy nie chcą rowerów na ramach carbonowych.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
- RAMA: Ultralekkie Alpha Aluminium Serii 300, technologia Invisible Weld, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek Control Freak, kompatybilna z DuoTrap S, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm
- WIDELEC: Carbon, tapered, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 100 x 12 mm
- MOSTEK: Bontrager Elite, 31,8 mm, kompatybilny z Blendr, 7 stopni
- KIEROWNICA: Bontrager Comp VR-C, stop, 31,8 mm, zasięg 100 mm, spadek 124 mm, szerokość 40 cm
- SZTYCA: Bontrager Comp, stop 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, długość 330 mm
- SIODŁO: Bontrager Montrose Comp, szyny stalowe, szerokość 138 mm
- KORBA: Shimano Tiagra 4700, 50/34, 175mm
- ŁAŃCUCH: Shimano Tiagra HG54, 10-biegowa
- PRZERZUTKA TYŁ: Shimano Tiagra 4700, długi wózek, maks. zębatka 34T
- PRZERZUTKA PRZÓD: Shimano Tiagra 4700, mocowana bezpośrednio
- KASETA: Shimano Tiagra HG500, 12-28, 10-biegowa
- KLAMKOMANETKI: Shimano Tiagra R4725,
- HAMULCE: Tarczowe. hydrauliczne Shimano Tiagra
- OBRĘCZE: Bontrager Affinity Disc, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, szerokość 21 mm, zawór Presta
- PIASTY: Bontrager ze stopu aluminium, uszczelnione łożysko, tarcza CenterLock, oś przelotowa 100 x 12 mm; Bontrager ze stopu aluminium, uszczelnione łożysko, tarcza CenterLock, 11-biegowy bębenek Shimano, oś przelotowa 142 x 12 mm
- OPONY: Bontrager R1 Hard Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 25 c
- Warianty nr.2224486-1
- WAGA: 9,33 kg (56)
Sklep sprawdzony, cena zawiera podatki.
Cena w EUR: 1169,40 + 25 wysyłka
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane dyskusje
Powiązane kategorie
29 Komentarzy
sortowanie:na plus:
-Wygodną geometria,
-Opony mam 28 mm z bieżnikiem i jest zapas więc gładka 30 wejdzie.
-tiagra - to bardzo dobra grupa i na plus części zamienne dużo tańsze niż np 105.
-Tarcze bez problemu
-system blendr to fajne użyteczne rozwiązanie (można sporo kombinować z lampkami,licznikami, kamerami),
-rower nie jest przekombinowany
Na minus:
-Wg mnie trek ma trochę zawyżoną rozmiarówę,
-suport presfit (mimo jakiś 25 tyś km ja nie mam problemu, podobno w aluminiowych ramach problemy są sporadycznie) ale warto wiedzieć
- waga kół- są ciężkie pewnie jakieś 2200 za komplet (ale pancerne 25 tyś km i zero problemów)
-Dla mnie brak mocowań na błotniki i bagażnik (to szosa a nie gravel wiem)
Po zmianie kół mamy lekką szosę uniwersalną (wspinaczkową) z działającym i tanim w eksploatacji napędem.
Pozdrawiam
Ps. Dodam od siebie że dla mnie problemem jest kierownica, to wynika zapewne z zawyżonej rozmiarówki. Wg mnie dla danego rozmiaru jest trochę zbyt szeroka i ma większy Reach.
Koszt zmiany to pewnie jakieś 80-100 zł ale przez dwa lata nie miałem kiedy (Edytowano)
Zawsze może trafić się pech lub bubel ale im większy producent tym mniejsze ryzyko.
Kolega niżej w domyśle stwierdził że trek ma słabe ramy.
Widziałem w necie kilka ram speca z uszkodzeniami (np alez), kolega miał pękniętą ramę w treku (wymiana natychmiast na nową czyli gwarancja dożywotnia działa) szukałem dla siebie Caad12 ale wiele miało wgniecione rury górne (podobno cieńkie). Tak można wymieniać w nieskończoność. Zawsze można źle trafić lub przeciążyć.
Ja użytkuję Treka Emondę i co do jakości ramy nie mam najmniejszych uwag. (Edytowano)