Niestety, ta okazja już wygasła
Rower karbon MTB Scott Scale 900 Elite 2018 @ Evanscycles
207° Zakończono

Rower karbon MTB Scott Scale 900 Elite 2018 @ Evanscycles

28
paź 27. 2018

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Nie znam się za bardzo na MTB ale porównując tę ofertę do polskich cen wygląda ona nieźle, dostępne rozmiary M i L:


Rama Scale 3 Carbon / IMP technology / MF BB92 / SW DM dropouts for Boost 12x148mm SDS2 advanced Shock & Standing Damping System ICCR Cable routing
Amortyzator Rock Shox Judy Gold RL Solo Air 15x110mm QR axle / tapered steerer Reb. Adj. / Lockout / 100mm travel
Przednia przerzutka Shimano Deore FD-M6020-10D / side swing
Tylna przerzutka Shimano XT RD-M781-10SGS Shadow / 20 Speed
Manetki Shimano Deore SL-M6000 / Rapidfire plus 2 way release
Korba Shimano FC-MT500-10 36x26 T
Support Shimano BB-MT500-PA / shell 41x89.5mm
Kaseta Shimano CS-HG50-10 / 11-36 T
Łańcuch KMC X10
Hamulce Shimano M315 Disc 180/F and 160/R mm SM-RT10 CL Rotor
Kierownica Syncros T-Bar / Alloy 6061 T shape Flat / 9° / 720mm
Mostek Syncros 6061 Alloy oversize 31.8mm / 1/18" / 6° angle
Stery Syncros Pro Drop in / Tapered 1.5" - 1 1/8" bearing diameter size 42mm and 52mm
Obręcze Syncros X-25 / 32H
Przednia piasta Formula CL811 / 15x110mm
Tylna piastaFormula CL1248 / Boost 12x148mm
Opony Schwalbe Rapid Rob / 29 x 2.25 / 50EPI
Siodełko Syncros XR2.5
Sztyca Syncros / 31.6 x 400mm
Waga 12kg

Cena 1110 funtów plus 50 za dostawę do Polski.
Aktualizacje społecznościowe
Evans Cycles Okazje
Jeśli klikniesz w linki zamieszczone na Pepper lub za ich pomocą sfinalizujesz zakup produktu, możemy od danego sprzedawcy otrzymać pieniądze. Nie ma to jednak wpływu na to, które okazje są publikowane.

Grupy

Najlepsze komentarze
12 KG jak na karbon słaba waga, do tego kiepski osprzęt. Wstrzymam się z oceną, ale sam szukałbym coś lepszego
28 Komentarzy
karbonowy Scale na Deore i z Judy RL? wtf?
Edytowane przez: "tomek6544" paź 27. 2018
Dziwna konfiguracja. Osobiście wolałbym aluminiaka z lepszymi podzespołami. Ale cena spoko, leci plusik
Dobry rower w dobrej cenie
Wincej wincej Panie!!!
12 KG jak na karbon słaba waga, do tego kiepski osprzęt. Wstrzymam się z oceną, ale sam szukałbym coś lepszego
Wg mnie słaba okazja, jeżeli możemy mówić o okazji. Lepiej kupić zeszłoroczne modele na znacznie lepszym osprzęcie (nowa grupa Shimano).
Nic specjalnego, nie polecam.
szuwarek27/10/2018 21:54

12 KG jak na karbon słaba waga, do tego kiepski osprzęt. Wstrzymam się z oc …12 KG jak na karbon słaba waga, do tego kiepski osprzęt. Wstrzymam się z oceną, ale sam szukałbym coś lepszego


Możesz podać przykłady rowerów w tej cenie na karbonowej ramie ?
MaciekMacia27/10/2018 22:31

Możesz podać przykłady rowerów w tej cenie na karbonowej ramie ?



nie, rowery karbonowe MTB HT zaczynają się od ok 8 tysięcy w górę, ale mają jednoczesnie wyższy osprzęt i mniejszą wagę.
12 kg ma nieźle ścieniowane aluminium za 5-6 tysięcy, czyli ta sama półka cenowa, ale jednocześnie posiadają zdecydowanie lepszy osprzęt, więc czy jest sens przepłacać za sam karbon który biorąc pod uwagę wagę nie ma żadnej przewagi nad aluminium za to mniejszą trwałość?
Edytowane przez: "szuwarek" paź 27. 2018
Kross Level 10.0 jest zbliżony parametrami ale droższy.
Tylko, że wagę w tym rowerze robi głównie słabszy osprzęt.
Swoją drogą, lepiej dopłacić ok 1000pln i kupić Canyon exceed.
Dobry deal dla kogoś kto chce koniecznie karbonową ramę. Osobiście wolę ciężki karbon od wylajtowanego Alu.
szuwarek27/10/2018 22:37

nie, rowery karbonowe MTB HT zaczynają się od ok 8 tysięcy w górę, ale mają …nie, rowery karbonowe MTB HT zaczynają się od ok 8 tysięcy w górę, ale mają jednoczesnie wyższy osprzęt i mniejszą wagę. 12 kg ma nieźle ścieniowane aluminium za 5-6 tysięcy, czyli ta sama półka cenowa, ale jednocześnie posiadają zdecydowanie lepszy osprzęt, więc czy jest sens przepłacać za sam karbon który biorąc pod uwagę wagę nie ma żadnej przewagi nad aluminium za to mniejszą trwałość?


Karbon ma olbrzymią przewagę nad aluminium w każdym możliwym aspekcie, także trwałości. Nawet jak wjedzie w Ciebie samochód i rama pęknie to jest tańszy w naprawie niż amelinium. Nie wiem skąd biorą się negatywne opinie co do łamliwości karbonu, ale podejrzewam, że od ludzi którzy nigdy go nie używali, albo używali go 10 lat temu. Pozdrawiam.
Tylko carbon.Pęknięte alu pospawasz i tak znowu pęknie,carbon skleisz lepiej niż producent.Za 6 tys.jest nowy Monsun1 2019r.z lepszym amorem,bo z Rebą.
Giorgio8927/10/2018 21:55

Wg mnie słaba okazja, jeżeli możemy mówić o okazji. Lepiej kupić zeszł …Wg mnie słaba okazja, jeżeli możemy mówić o okazji. Lepiej kupić zeszłoroczne modele na znacznie lepszym osprzęcie (nowa grupa Shimano).


siema jaki bys wybral rower szosowy do 3000zl
norbert.jaskolski3 g, 12 min

siema jaki bys wybral rower szosowy do 3000zl


Nie wiem nawet jaki jest osprzęt na szosie. Podobno w Decathlon idzie coś kupić na drogi, ja to tylko XC
Giorgio89paź 27.

Wg mnie słaba okazja, jeżeli możemy mówić o okazji. Lepiej kupić zeszł …Wg mnie słaba okazja, jeżeli możemy mówić o okazji. Lepiej kupić zeszłoroczne modele na znacznie lepszym osprzęcie (nowa grupa Shimano).


Racja. Nowa grupa jest naprawdę konkret !
Jeśli ta rama karbonowa jest dobrej klasy to opłaca się kupić ten rower, dobra rama karbonowa to około 2500 - 3000 zł.
Osprzęt tego roweru jest jak najbardziej ok , amortyzator na anodzie fast black, do większości zastosowań wystarczający na plus manetka blokady w standardzie! cena amora około 1500zł.
Sama rama jest w miarę przyszłościowa.posiada wszystkie pożądane standardy.
Warto by było zobaczyć jaka jest waga kół, jeśli około 1800g to ok.
Edytowane przez: "GrzegorzGsior" paź 29. 2018
Avatar
Usunięty61957
betrug28/10/2018 14:32

Karbon ma olbrzymią przewagę nad aluminium w każdym możliwym aspekcie, tak …Karbon ma olbrzymią przewagę nad aluminium w każdym możliwym aspekcie, także trwałości. Nawet jak wjedzie w Ciebie samochód i rama pęknie to jest tańszy w naprawie niż amelinium. Nie wiem skąd biorą się negatywne opinie co do łamliwości karbonu, ale podejrzewam, że od ludzi którzy nigdy go nie używali, albo używali go 10 lat temu. Pozdrawiam.


Ramy karbonowe tracą szytwność szybciej niż aluminiowe. Jeśli ktoś robi 1000km rocznie, a wiele osób wydających na rower 8-10k zł nie dobija nawet do tylu, to OK, możesz wyjdać i szpanować. Jeśli robisz jednak 500-600 miesięcznie i do tego trening w terenie, a nie startujesz w zawodach to karbon jest co najmniej średnio opłacalny w zakupie... Naprawa ramy karbonowej jest dużo bardziej problematyczna, sztywność jest mniejsza i z czasem się jeszcz pogarsza.
Usunięty6195729/10/2018 16:00

Ramy karbonowe tracą szytwność szybciej niż aluminiowe. Jeśli ktoś robi 100 …Ramy karbonowe tracą szytwność szybciej niż aluminiowe. Jeśli ktoś robi 1000km rocznie, a wiele osób wydających na rower 8-10k zł nie dobija nawet do tylu, to OK, możesz wyjdać i szpanować. Jeśli robisz jednak 500-600 miesięcznie i do tego trening w terenie, a nie startujesz w zawodach to karbon jest co najmniej średnio opłacalny w zakupie... Naprawa ramy karbonowej jest dużo bardziej problematyczna, sztywność jest mniejsza i z czasem się jeszcz pogarsza.


Nie chce nikogo obrażać, ale czy Ty te rewelacje przeczytałeś w jakiejś książce z lat 70 ubiegłego wieku?
Avatar
Usunięty61957
betrug29/10/2018 16:11

Nie chce nikogo obrażać, ale czy Ty te rewelacje przeczytałeś w jakiejś ksi …Nie chce nikogo obrażać, ale czy Ty te rewelacje przeczytałeś w jakiejś książce z lat 70 ubiegłego wieku?


sugerujesz ze karbon jest sztywniejszy od aluminum? fizyke males w szkole?
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst