Niestety, ta okazja wygasła 2 minuty temu.
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Przeglądając i szukając gravela znalazłem Eskera 4.0 na stronie GreenBike. Ktoś wstawiał z tej strony Eskera 2.0. Myślę że warto dołożyć te kilka stówek. Choć znawcy może się wypowiedzą i zaproponują coś innego
Jedyny minus to chyba rama stalowa, choć powinna być bardziej wytrzymała od amelinium 🤪
Krótka informacja ze strony:
Specyfikacja techniczna roweru Kross Esker 4.0
Jedyny minus to chyba rama stalowa, choć powinna być bardziej wytrzymała od amelinium 🤪
Krótka informacja ze strony:
Specyfikacja techniczna roweru Kross Esker 4.0
Rama i widelec
WYKOŃCZENIE LAKIERU: połysk
MATERIAŁ RAMY: STAL
WIDELEC: CROMO STEEL
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO TIAGRA 4700
PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO TIAGRA 4700
MANETKI: SHIMANO TIAGRA 4700
KORBA: FSA OMEGA
KORONKI: 46T-36T/172,5MM
KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO HG500
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU: 11-34T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 20
SUPORT: FSA MEGAEXO BB-4000
ŁAŃCUCH: SHIMANO HG54
Koła
PIASTA PRZÓD: SHIMANO DEORE M6000
PIASTA TYŁ: SHIMANO DEORE M6000
OBRĘCZE: WTB ASYM IP23 TCS
OPONY: WTB RESOLUTE 700x42C COMP
SZPRYCHY: SAPIM
Hamulce
HAMULEC PRZÓD: TRP SPYRE-C
HAMULEC TYŁ: TRP SPYRE-C
DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO TIAGRA 4700
TARCZE HAMULCOWE: SHIMANO RT30 (160)
Komponenty
KIEROWNICA: ALUMINIUM 420 MM 31.8
WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 80MM/31,8
SIODŁO: WTB VOLT SPORT
WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 27,2x350
STERY: FSA T-848
CHWYTY: FIZIK TERRA MICROTEX
PEDAŁY: BRAK

Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane dyskusje
Powiązane grupy
Powiązani sprzedawcy
98 Komentarzy
sortowanie:Dla zainteresowanych pierwszy przegląd dla rowerów kupionych od listopada można zrobić do 31.03.2023. (np. w Romecie trzeba <7 dni od zakupu). (Edytowano)
Ale jak to w Krossie, nowego modelu się pewnie doczekamy w połowie wakacji... tylko jeszcze nie wiadomo których.
Właściwie coś podobnego można powiedzieć o hamulcach - wielu je preferuje bardziej niż te hydrauliczne. Choć ja akurat jestem fanem tych drugich
A jak ktoś liczy każdy grosz to w podobnej cenie jest triban 520 również na 105, choć gorszej korbie, ale za to hamulcach tarczowych decathlon.pl/p/r…123
Okiem laika bardzo ładnie się prezentuje, przerzutki i hamulce pyszne, bardzo pasuje mi też sztywność roweru. Po pierwszych 15 km po nawierzchni mieszanej już nie mogę się doczekać poważniejszych trasek
Amortyzacja: mikro-amortyzacja (pasywna) czytaj: stal + ile zejdziesz z ciśnienia to twoje.
Czyżby klientom zaczęło przeszkadzać, że na gravelu telepie a z drugiej strony hardtail, który daje więcej komfortu nie jest tak modny. (Edytowano)