Niestety, ta okazja wygasła 29 grudnia 2022.
575°
Opublikowano 14 grudnia 2022

Rower gravel Kross Esker 4.0

4 195zł
Darmowa dostawa ·
Awatar użytkownika Swaróg
Opublikowane przez
Swaróg
Dołączył w 2022
1
25

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Rowery

Znajdź więcej okazji Rowery

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Przeglądając i szukając gravela znalazłem Eskera 4.0 na stronie GreenBike. Ktoś wstawiał z tej strony Eskera 2.0. Myślę że warto dołożyć te kilka stówek. Choć znawcy może się wypowiedzą i zaproponują coś innego
Jedyny minus to chyba rama stalowa, choć powinna być bardziej wytrzymała od amelinium 🤪

Krótka informacja ze strony:
Specyfikacja techniczna roweru Kross Esker 4.0

Rama i widelec
WYKOŃCZENIE LAKIERU: połysk
MATERIAŁ RAMY: STAL
WIDELEC: CROMO STEEL

Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO TIAGRA 4700
PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO TIAGRA 4700
MANETKI: SHIMANO TIAGRA 4700
KORBA: FSA OMEGA
KORONKI: 46T-36T/172,5MM
KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO HG500
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU: 11-34T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 20
SUPORT: FSA MEGAEXO BB-4000
ŁAŃCUCH: SHIMANO HG54

Koła
PIASTA PRZÓD: SHIMANO DEORE M6000
PIASTA TYŁ: SHIMANO DEORE M6000
OBRĘCZE: WTB ASYM IP23 TCS
OPONY: WTB RESOLUTE 700x42C COMP
SZPRYCHY: SAPIM

Hamulce
HAMULEC PRZÓD: TRP SPYRE-C
HAMULEC TYŁ: TRP SPYRE-C
DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO TIAGRA 4700
TARCZE HAMULCOWE: SHIMANO RT30 (160)

Komponenty
KIEROWNICA: ALUMINIUM 420 MM 31.8
WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 80MM/31,8
SIODŁO: WTB VOLT SPORT
WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 27,2x350
STERY: FSA T-848
CHWYTY: FIZIK TERRA MICROTEX
PEDAŁY: BRAK
Green Bike Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

102 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika MateuszHunter
    Jeżdżę na gravelu cro-mo od speca i sobie chwalę stalową ramę, w mtb mam alu a w szosie carbonare, i na tej stalowej jest najlepiej
    Awatar użytkownika xtomashx_.
    Tylko pewnie spec ma trochę lepszą tą ramę
  2. Awatar użytkownika mzyo
    Kupiłem wcześniej za podobne pieniądze, gdy zobaczyłem ceny na przyszły rok(5700). To ostatnia szansa na przedinflacyjne ceny. Ogólnie polecam-chyba najładniejszy, klasyczny gravel na rynku (szukałem tylko <10k). Robię z niego wyprawówkę pod sakwy.
    Dla zainteresowanych pierwszy przegląd dla rowerów kupionych od listopada można zrobić do 31.03.2023. (np. w Romecie trzeba <7 dni od zakupu). (Edytowano)
    Awatar użytkownika Mario500
    Ceny rosną, ale teoretycznie na przyszły rok ma być odświeżona wersja, o innej "dłuższej" geometrii i z carbonowym widelcem. Osobiście wolałbym nowe geo i dalej stalowy widelec...
    Ale jak to w Krossie, nowego modelu się pewnie doczekamy w połowie wakacji... tylko jeszcze nie wiadomo których.
  3. Awatar użytkownika MatPat
    Stalowa rama podobno lepiej pochłania drgania w porównaniu do amelinium więc to nie jest żaden minus, no i ładne cienkie rureczki fajnie wyglądają
    Awatar użytkownika Mario500
    Waży tonę, tzn prawie kilo więcej, ale ciężkimi sakwami, na bruku i dziurach nawet Carbon nie będzie tak pracował, a i mocowania sakw itp w ciężkich warunkach mają w carbonie sporą szansę się uszkodzić.
  4. Awatar użytkownika JS_Studio
    Kupiłby człowiek, ale jak uzasadnić sobie kupno 5 roweru :/ Cena mega, używki po ~3500 chodziły z roczników 2019-2020
    Awatar użytkownika Retro75
    jest Ci potrzebny, to chyba proste.
  5. Awatar użytkownika Biker421
    Hamulce mechaniczne i stalowa rama. No super okazja...
    Awatar użytkownika Bullfrog_boss
    Akurat rama ze stali CrMo to coś zupełnie innego niż gazrurki, z których się spawa rowery marketowe. Dla wielu ta rama jest zaletą. Sam posiadam dwa rowery na ramach z rurek Reynolds 520.

    Właściwie coś podobnego można powiedzieć o hamulcach - wielu je preferuje bardziej niż te hydrauliczne. Choć ja akurat jestem fanem tych drugich
  6. Awatar użytkownika Nerma
    Ile taki rower wazy ?
    Awatar użytkownika Maciej_Michalczak
    12 kg z hakiem, w zależności od rozmiaru (info z neta)
  7. Awatar użytkownika Korad
    Głupie pytanie: do czego służy taki rower? Wygląda jak pomieszanie kolażówki z góralem... podobno sakwami go zawieszają? Nadaje się to do lasu?
    Awatar użytkownika misiek01
    Na drodze utwardzonej jest szybszy niż MTB, po za asfaltem szybszy niż szosa.
  8. Awatar użytkownika Jedrusiek
    Ładny. Cienkie rurki. Klasyka. Fajnie, że jest jeszcze jakaś polska rowerowa myśl techniczna 😃
    Awatar użytkownika misiek01
    12026580-X3LWH.jpg
  9. Awatar użytkownika darvd29
    Nie widzę sensu tego kupować gdy za 5500 można mieć prawdziwą szosę Van Rysela z geometrią endurance (wygodniejsza, bardziej wycieczkowa niż na zawody) na pełnym osprzęcie shimano 105 oprócz kasety i łańcucha (które można wymienić na 105 poniżej 300 zł) i ewentualnie zmienić opony na takie z bieżnikiem w razie potrzeby posiadania "gravela" decathlon.pl/p/r…300

    A jak ktoś liczy każdy grosz to w podobnej cenie jest triban 520 również na 105, choć gorszej korbie, ale za to hamulcach tarczowych decathlon.pl/p/r…123
    Awatar użytkownika Szuchov
    Nie widzisz różnicy w zastosowaniu tego Krossa a VanRysela?
  10. Awatar użytkownika Reyreyrey
    Jak dla mnie czysty marketing. Sprzedaj stalową ramę drożej od aluminiowej wmawiając ludziom, że lepiej tłumi wibracje. Mogę się nie znać.
    Awatar użytkownika Retro75
    możesz i się nie znasz. Będziesz miał okazje to przejedź się stalówką zaraz po jeździe na amelinium.
  11. Awatar użytkownika Yakintos
    Rowerek kupiony jako mój pierwszy gravel, dzięki za wstawkę
    Okiem laika bardzo ładnie się prezentuje, przerzutki i hamulce pyszne, bardzo pasuje mi też sztywność roweru. Po pierwszych 15 km po nawierzchni mieszanej już nie mogę się doczekać poważniejszych trasek
    Awatar użytkownika EksX
    A jak waga? Ktoś przy okazji wie jaka różnica w wadze między taką, a aluminiowa ?
  12. Awatar użytkownika Szuchov
    Ciekawy dodatek do opisu:
    Amortyzacja: mikro-amortyzacja (pasywna) czytaj: stal + ile zejdziesz z ciśnienia to twoje.
    Czyżby klientom zaczęło przeszkadzać, że na gravelu telepie a z drugiej strony hardtail, który daje więcej komfortu nie jest tak modny. (Edytowano)
    Awatar użytkownika mateuszkt
    Wiadomo, że w terenie hardtail będzie lepszy. Ale ten esker to baza pod wyprawówkę. Tu grawel jednak wygrywa z mtb (Edytowano)
  13. Awatar użytkownika AG82
    Stalowa rama to akurat plus, ale na minus jest stopniowanie 36x34 przy najlzejszym przelozeniu - to moze byc problem, gdy pojawią sie podjazdy, a rower bedzie objuczony sakwami. Mam 36x32 w szosie i robi sie niewesolo na podjazdach powyzej 8-9% nachylenia, a nawet sakw nie mam
    Awatar użytkownika Kamil159951
    Można zamienić tarcze 36t na 30t i wtedy przełożenia są całkiem ok, takie jak w grx. Koszt jakieś 100zł. Bo fakt ze to 36t pod górkę trochę za twarde.
  14. Awatar użytkownika Emhyr
    Taka powinna być normalna cena za tego typu rower. Nie ma w nim nic bardziej technicznie zaawansowanego niż w dobrej klasy crossie.
    Awatar użytkownika Bullfrog_boss
    Niestety jest. Klamkomanetki. Osprzęt na kierownicę baranią niestety jest znacznie droższy niż ten do prostych kierownic. A już zwłaszcza, gdy mówimy o hydraulicznych hamulcach tarczowych
  15. Awatar użytkownika wobar84
    Wolałbym kupić za trochę mniejsze pieniądze tego pięknego Marina Nicasio głównie ze względu na to malowanie. primal.pl/pl/…974
    Awatar użytkownika Szuchov
    Świadomie wybierając koła 27,5"?
  16. Awatar użytkownika Bartosh-
    Rower spoko, ale szkoda że wrzucili mechaniczne tarczówki. Czy kiedyś ten model nie miał hydrauliki ?
    Awatar użytkownika Szuchov
    Esker 4.0 zawsze był na mechanicznych hamulcach, przy czym wcześniej to były Avidy. Te TRP spyre idzie poprawić przez wymianę pancerzy na bezkompresyjne i założenie lepszych tarcz i klocków. Sam ich używam w jednym z rowerów i po tym zabiegu hamowanie się poprawiło. Oczywiście kotwicy się z tego nigdy nie zrobi ale zaryzykuję stwierdzenie, że działają jak MT200 na podstawowych tarczach i klockach. Oczywiście sporo zależy od wagi samego jeźdźca - wyhamować gościa 100kg a 70 to jest różnica. (Edytowano)
  17. Awatar użytkownika Maciej_Michalczak
    Jaki rozmiar, jak jestem niby na granicy (mam 186cm)?
    Awatar użytkownika Bartosh-
    Brałbym L
  18. Awatar użytkownika xtomashx_.
    Gdyby to był model na 2023 to bym się nie zastanawiał. Tam dodatkowo jest karbonowy widelec oraz sztywne osie.
    Awatar użytkownika Szuchov
    Esker 4.0 2023 nie ma karbonowego widelca ani sztywnych osi. Pomyliłeś z jakąś inna wersją.
Awatar użytkownika