Niestety, ta okazja wygasła 27 lipca 2023.

161°
Opublikowano 6 czerwca 2023
Rower eMTB Specialized Turbo Levo 29
Darmowa z Hiszpania ·


Opublikowane przez
xyz2a
Dołączył w 2017
24
1.074
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Cześć,
Szukam sobie roweru ze wspomaganiem bo tradycyjny mi się znudził i zaciekawiła mnie obecna oferta.
Co o niej sądzicie - ceny różne w zależności od rozmiaru, ale i tak taniej niż w innych sklepach?
Sklepu nie znam.
Wybaczcie ale nie będę tłumaczyć specyfikacji tylko wkleję ze strony. Zresztą zainteresowani i tak sprawdzą rozpiskę na stronie producenta.
Główne specyfikacje
Rama: Specialized M5 ze stopu premium, regulacja wysokości suportu, rozmiar S, wewnętrzne prowadzenie kabli, skok 150 mm, rozstaw 148 mm
Widelec: RockShox 35 Silver, kolumna 35 mm, amortyzator pod klucz, S1: 150 mm skoku, S2 S6: 160 mm skoku
Tylny amortyzator: RockShox Deluxe Select R, regulacja odbicia, S1: 52,5x210mm, S2 S6: 55x210mm
Silnik: Specialized Turbo Full Power System 2.2 Silnik
Bateria: Specialized M3 500, zintegrowana bateria, 500Wh
Grupa grupowa
Przerzutka tylna: SRAM SX Eagle, 12 biegów
Manetki: SRAM SL SX Eagle, 12 biegów
Korby: kute Praxis M30, niestandardowe przesunięcie, 160mm
Zębatki: SRAM X Sync Eagle, 104 BCD, 32T, stal
Kaseta: SRAM NX Eagle PG 1230, 12 biegów, 11 50t
Hamulec przedni: SRAM Guide RE, S1 S3: 200 mm, S4 S6: 220 mm
Hamulec tylny: SRAM Guide RE, 200mm
Łańcuch: SRAM NX Eagle, 12 biegów
Koła
Obręcze: Specialized 29, stop bez haczyków, szerokość wewnętrzna 30 mm, przystosowane do zastosowania bezdętkowego
Opony: Butcher, karkas GRID TRAIL, mieszanka GRIPTON® T9, 2Bliss Ready, 29x2,6 / Eliminator, karkas GRID TRAIL, mieszanka GRIPTON® T7, 2Bliss Ready, 27,5x2,6
składniki
Kierownica: Aluminiowa, średnica 35 mm, szerokość 780 mm, wygięcie do tyłu 8 stopni, wygięcie do góry 6 stopni
Mostek: Alloy Trail Stem, otwór pręta 35 mm
Siodełko: Siodło Body Geometry Bridge, stalowe szyny
Sztyca: regulowana TranzX, 34,9 mm, S1: 100 mm, S2: 125 mm, S3: 150 mm. S4 S5: 170mm, S6 200mm
Szukam sobie roweru ze wspomaganiem bo tradycyjny mi się znudził i zaciekawiła mnie obecna oferta.
Co o niej sądzicie - ceny różne w zależności od rozmiaru, ale i tak taniej niż w innych sklepach?
Sklepu nie znam.
Wybaczcie ale nie będę tłumaczyć specyfikacji tylko wkleję ze strony. Zresztą zainteresowani i tak sprawdzą rozpiskę na stronie producenta.
Główne specyfikacje
Rama: Specialized M5 ze stopu premium, regulacja wysokości suportu, rozmiar S, wewnętrzne prowadzenie kabli, skok 150 mm, rozstaw 148 mm
Widelec: RockShox 35 Silver, kolumna 35 mm, amortyzator pod klucz, S1: 150 mm skoku, S2 S6: 160 mm skoku
Tylny amortyzator: RockShox Deluxe Select R, regulacja odbicia, S1: 52,5x210mm, S2 S6: 55x210mm
Silnik: Specialized Turbo Full Power System 2.2 Silnik
Bateria: Specialized M3 500, zintegrowana bateria, 500Wh
Grupa grupowa
Przerzutka tylna: SRAM SX Eagle, 12 biegów
Manetki: SRAM SL SX Eagle, 12 biegów
Korby: kute Praxis M30, niestandardowe przesunięcie, 160mm
Zębatki: SRAM X Sync Eagle, 104 BCD, 32T, stal
Kaseta: SRAM NX Eagle PG 1230, 12 biegów, 11 50t
Hamulec przedni: SRAM Guide RE, S1 S3: 200 mm, S4 S6: 220 mm
Hamulec tylny: SRAM Guide RE, 200mm
Łańcuch: SRAM NX Eagle, 12 biegów
Koła
Obręcze: Specialized 29, stop bez haczyków, szerokość wewnętrzna 30 mm, przystosowane do zastosowania bezdętkowego
Opony: Butcher, karkas GRID TRAIL, mieszanka GRIPTON® T9, 2Bliss Ready, 29x2,6 / Eliminator, karkas GRID TRAIL, mieszanka GRIPTON® T7, 2Bliss Ready, 27,5x2,6
składniki
Kierownica: Aluminiowa, średnica 35 mm, szerokość 780 mm, wygięcie do tyłu 8 stopni, wygięcie do góry 6 stopni
Mostek: Alloy Trail Stem, otwór pręta 35 mm
Siodełko: Siodło Body Geometry Bridge, stalowe szyny
Sztyca: regulowana TranzX, 34,9 mm, S1: 100 mm, S2: 125 mm, S3: 150 mm. S4 S5: 170mm, S6 200mm

Aktualizacje społecznościowe
126 Komentarzy
sortowanie:A może to
mediaexpert.pl/row…rny (Edytowano)
Co o niej sądzicie?
to pewnie melodia przyszłości, swoją drogą tradycyjny rower się znudził czy kondycja do poprawy?
nie jestem turbo ekspertem, parę dni temu kupiłem dość podobna konstrukcje (półkę niżej pewnie) ale ma silnik Boscha a tutaj jak rozumiem jest coś co wymyślili w speclaized nie wiem jak ten osprzęt bo w sram nie siedzę ale szaleństwa nie ma w tej klasie o ile kojarzę, amory spoko choć ja akurat i tak wymieniłem widelec, w każdym razie według mnie nie jest to jakaś turbo promocja, jak dobrze poszukasz kupisz nowego na większej okazji.
A no i bateria mała, ja mam 17,4Ah i mało ale co kto woli (Edytowano)
Jeśli chodzi o rower- Kupiłem ten rower w immo, czarny, w tej samej cenie jak na stoi na bike inn., Rower ma wszystko co potrzebujesz do jazdy w terenie i poza. Jest jeden problem dla tych co myślą eeee to elektryk( spotykam takie komentarze na szlakach, odp. chodź i jedź )- ten rower sam nie pojedzie. Najpierw jest biker a następnie motor🥂
Są teraz niby promocje na np. Treka, gianta.
Coś do 25 tyś.