Niestety, ta okazja już wygasła
Rower elektryczny składany FIIDO D1 z Polski
382° Zakończono

Rower elektryczny składany FIIDO D1 z Polski

1.772zł Darmowa dostawa DarmowaGearBest Okazje
115
maj 8. 2019

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Super cena na składany rower elektryczny, z tego co widzę pierwszy raz na Pepperze

Kod GBFF0002 cena spada do 449 dolarów
Wysyłka jest darmowa z magazynu fast-08 w Polsce - dostawa kurierem w ciągu kilku dni

W Polsce za 700 złotych więcej allegro.pl/ofe…910

Kolor biały

Najważniejsze parametry
  • maksymalna ładowność 120kg
  • FIIDO D1 ma 3 tryby jazdy dla różnych potrzeb. (1) tryb elektryczny (2) tryb motoroweru (3) tryb nieelektryczny
  • wbudowany akumulator litowo-jonowy 10,4Ah, zapewnia maksymalny przebieg 40km w trybie czysto elektrycznym
  • czas ładowania 5 godzin
  • nadmuchiwana 14" opona gumowa o fakturze antypoślizgowej, świetny efekt antywstrząsowy, zapewniający komfortowe wrażenia z jazdy nawet na stromych i nierównych drogach
  • trwały i wydajny hamulec tarczowy zarówno na przednich, jak i tylnych oponach, bezpieczniejsze hamowanie, bezpieczniejsza jazda
  • mocny silnik 250W, prędkość maksymalna 30km/h, zdolność pokonywania wzniesień do 30°. Nierówny teren nie może przeszkodzić w podróży
  • zasięg 40 - 80km (40km w trybie czysto elektrycznym; 80km z systemem wspomagania)
  • rama ze stopu aluminium, lekka i wytrzymała
  • uchwyt na telefon z wejściem USB, wyświetlacz poziomu baterii oraz kontrolą prędkości na kierownicy.

Załączam recenzję wideo, bo sam nie posiadam niestety
Aktualizacje społecznościowe
GearBest OkazjeGearBest kody rabatowe

Grupy

Najlepsze komentarze
Czy tylko ja mam wrażenie, że pod 90% okazji rozpoczyna się tutaj dyskusja niespełnionych prawników, konsultantów i radców paraprawnych, próbujacych udowodnić światu, że nie zmarnowali czasu studiując wcześniej inne fora i stając się ekspertem.
Każdy ma ból tyłka...
MM99908/05/2019 22:18

Rower, żeby był rowerem zawsze musi się poruszać za pomocą mięśni. To coś p …Rower, żeby był rowerem zawsze musi się poruszać za pomocą mięśni. To coś potrafi samo jechać, więc rowerem już nie jest i dlatego nie podlega tym samym przepisom.


A ja znalazlem:
rower – pojazd o szerokości nieprzekraczającej 0,9 m poruszany siłą mięśni osoby jadącej tym pojazdem; rower może być wyposażony w uruchamiany naciskiem na pedały pomocniczy napęd elektryczny zasilany prądem o napięciu nie wyższym niż 48 V o znamionowej mocy ciągłej nie większej niż 250W, którego moc wyjściowa zmniejsza się stopniowo i spada do zera po przekroczeniu prędkości 25 km/h.
Pójdziesz do więzienia, albo na Syberię zostaniesz zesłany. Masz rację to nie dla ciebie, nie kupuj go.
MM99908/05/2019 19:53

Oczywiście! Skoro ja muszę przestrzegać przepisów, to dlaczego inni nie?To …Oczywiście! Skoro ja muszę przestrzegać przepisów, to dlaczego inni nie?To coś nie jest rowerem wg prawa.


A czym jest, trolejbusem?
115 Komentarzy
To jest wersja 7.8 Ah a maksymalny zasięg to 20km. Proponuję poprawić opis
Dajver3 min

To jest wersja 7.8 Ah a maksymalny zasięg to 20km. Proponuję poprawić opis


Nie znam się ale to jest ważna informacja, że 40. Proszę o jakieś opinie bo jestem zainteresowany.
2295739-96trg.jpg
Jak z częściami zamiennymi w razie problemu ze sprzętem ?
Żebym tylko ja takiego czegoś nie spotkał na DDR
Zarejestrować, opłacić OC i na jezdnię
załamałem się na moment, bo z kilkanaście minut temu kupiłem czarny 10Ah, na szczęście na niego kupon nie wchodzi! Ufff...
Jak dojdzie i pośmigam to dam znać co i jak.
Dajver08/05/2019 19:15

To jest wersja 7.8 Ah a maksymalny zasięg to 20km. Proponuję poprawić opis


na gb jest obok siebie informacja 7,8Ah i ze zasieg 40km (80 gdy jedziemy na wspomaganiu)
MM99908/05/2019 19:27

Żebym tylko ja takiego czegoś nie spotkał na DDR Zarejestrować, opłacić …Żebym tylko ja takiego czegoś nie spotkał na DDR Zarejestrować, opłacić OC i na jezdnię


Hulajnogi elektryczne wg Twej śmiałej tezy też jak rozumiem?
szmariusz115 min

na gb jest obok siebie informacja 7,8Ah i ze zasieg 40km (80 gdy jedziemy …na gb jest obok siebie informacja 7,8Ah i ze zasieg 40km (80 gdy jedziemy na wspomaganiu)


Może jest taka informacja ale ja piszę o swoim doświadczeniu. 20km na trybie elektryk, na max prędkości (waga 80kg). W sieci jest sporo recenzji i to się potwierdza. Moim zdaniem nie ma co marzyć o 40 km
Prawie 2 miesiące temu było za ponad "czy stówki" mniej (pepper.pl/pro…013).
Tak że... ten tego... tylnej części ciała nie urywa.
Padre7008/05/2019 19:58

Prawie 2 miesiące temu było za ponad "czy stówki" mniej (h …Prawie 2 miesiące temu było za ponad "czy stówki" mniej (https://www.pepper.pl/promocje/skladany-rower-elektryczny-fiido-d1-37999-at-gearbest-148013).Tak że... ten tego... tylnej części ciała nie urywa.


po pierwsze - było
po drugie była dostawa z Chin, a tu mamy dostawę z Polski w kilka dni
der_Schnickschnack08/05/2019 19:27

Jak z częściami zamiennymi w razie problemu ze sprzętem ?



Jest jedno "pewne" żródło...tyle, że... każda część za 1772
szmariusz108/05/2019 20:05

po pierwsze - było po drugie była dostawa z Chin, a tu mamy dostawę z Po …po pierwsze - było po drugie była dostawa z Chin, a tu mamy dostawę z Polski w kilka dni



Tamto też było "z Polski"... wiem, bo sam kupiłem.
Moim zdaniem - nie warto przepłacać tylko uzbroić się w cierpliwość.

PS: Tak na przyszłość - sugeruję wklejać okazje ze zachowaniem należytej staranności (FIIDO a nie FIDO)... wtedy nie będzie problemu z identyfikacją dubli.
Edytowane przez: "Padre70" maj 8. 2019
szkarradnik08/05/2019 19:45

Hulajnogi elektryczne wg Twej śmiałej tezy też jak rozumiem? (o …Hulajnogi elektryczne wg Twej śmiałej tezy też jak rozumiem?


Oczywiście! Skoro ja muszę przestrzegać przepisów, to dlaczego inni nie?
To coś nie jest rowerem wg prawa.
szkarradnik13 min

Hulajnogi elektryczne wg Twej śmiałej tezy też jak rozumiem? (o …Hulajnogi elektryczne wg Twej śmiałej tezy też jak rozumiem?


Oczywiście jeśli chodzi no DDR
szmariusz108/05/2019 20:05

po pierwsze - było po drugie była dostawa z Chin, a tu mamy dostawę z Po …po pierwsze - było po drugie była dostawa z Chin, a tu mamy dostawę z Polski w kilka dni


Był z wysyłką z Francji
MM99908/05/2019 19:53

Oczywiście! Skoro ja muszę przestrzegać przepisów, to dlaczego inni nie?To …Oczywiście! Skoro ja muszę przestrzegać przepisów, to dlaczego inni nie?To coś nie jest rowerem wg prawa.


A czym jest, trolejbusem?
e-Rick08/05/2019 22:12

A czym jest, trolejbusem?


Rower, żeby był rowerem zawsze musi się poruszać za pomocą mięśni. To coś potrafi samo jechać, więc rowerem już nie jest i dlatego nie podlega tym samym przepisom.
MM99908/05/2019 22:18

Rower, żeby był rowerem zawsze musi się poruszać za pomocą mięśni. To coś p …Rower, żeby był rowerem zawsze musi się poruszać za pomocą mięśni. To coś potrafi samo jechać, więc rowerem już nie jest i dlatego nie podlega tym samym przepisom.


A ja znalazlem:
rower – pojazd o szerokości nieprzekraczającej 0,9 m poruszany siłą mięśni osoby jadącej tym pojazdem; rower może być wyposażony w uruchamiany naciskiem na pedały pomocniczy napęd elektryczny zasilany prądem o napięciu nie wyższym niż 48 V o znamionowej mocy ciągłej nie większej niż 250W, którego moc wyjściowa zmniejsza się stopniowo i spada do zera po przekroczeniu prędkości 25 km/h.
MM99908/05/2019 22:18

Rower, żeby był rowerem zawsze musi się poruszać za pomocą mięśni. To coś p …Rower, żeby był rowerem zawsze musi się poruszać za pomocą mięśni. To coś potrafi samo jechać, więc rowerem już nie jest i dlatego nie podlega tym samym przepisom.


Jest to rower elektryczny taki rodzaj roweru.
e-Rick08/05/2019 22:21

A ja znalazlem:rower – pojazd o szerokości nieprzekraczającej 0,9 m por …A ja znalazlem:rower – pojazd o szerokości nieprzekraczającej 0,9 m poruszany siłą mięśni osoby jadącej tym pojazdem; rower może być wyposażony w uruchamiany naciskiem na pedały pomocniczy napęd elektryczny zasilany prądem o napięciu nie wyższym niż 48 V o znamionowej mocy ciągłej nie większej niż 250W, którego moc wyjściowa zmniejsza się stopniowo i spada do zera po przekroczeniu prędkości 25 km/h.



Dzięki, potwierdziłeś zatem to co napisałem
Zgodnie z opisem: "zapewnia maksymalny przebieg 40km w trybie czysto elektrycznym" oraz "prędkość maksymalna 30km/h,". Tak więc sam widzisz, że to rowerem nie jest. Dla mnie jest to skuter elektryczny, który powinien być zarejestrowany, mieć obowiązkowe OC.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst