Niestety, ta okazja wygasła 6 kwietnia 2023.
562°
Opublikowano 16 marca 2023

Rower elektryczny Kross Level Boost 2.0 500 + bon Allegro 150 zł + 20 monet | Rama L / 20"

8.049,30zł11.499zł-30%
Darmowa dostawa ·
Awatar użytkownika Jarek
Opublikowane przez
Jarek
Dołączył w 2016
70
91

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Rowery

Znajdź więcej okazji Rowery

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

W skrócie:
  • układ napędowy Shimano Steps E-8000 70 Nm
  • zintegrowana bateria o pojemności 500 Wh
  • osprzęt Shimano Deore M6000
  • amortyzator SR Suntour XCR 34 RLR AIR o skoku 120 milimetrów
  • manetka blokady znajdująca się na kierownicy
  • duże, 29 calowe koła
  • hamulce Shimano MT500



Uprzedzając - mamy już ofertę zbiorczą informującą o wyprzedaży w Kross oraz dodaną przed momentem okazję na wyższy model. Mimo wszystko uznałem, że warto dodać okazję na ten model z kilku powodów: 1. wspomina o konkretnym modelu w konkretnej cenie (w odróżnieniu od zbiorczej, część osób szuka roweru stricte elektrycznego i tutaj powinny zadziałać alerty) 2. mam wrażenie, że ciężko o dobre alternatywy w tym budżecie (mówimy o markowym rowerze z całkowicie zintegrowaną baterią i napędem Shimano Steps na osprzęcie z grupy Deore w kwocie niespełna 8 000 zł po odjęciu bonusów). 3. Kupując na Allegro możemy skorzystać z dodatkowych benefitów i tym samym obniżyć cenę końcową.

Wadą jest tylko jeden dostępny rozmiar ramy (L / 20" dedykowana osobom o wzroście 180 - 187 cm), dla niektórych znajdą się inne wady jak amortyzator Suntour itd. (pamiętajmy o budżecie i innych parametrach).

Kolejna najlepsza cena wpisana ze strony producenta bo aktualne oferty w innych sklepach są podyktowane trwającą wyprzedażą zorganizowaną przez Kross, nie byłyby moim zdaniem odniesieniem.
Allegro Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

134 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Okielznany
    Okielznany
    Dorzucę swoje: Olać Kross'a. Znajomy wydał prawie 20 k na elektryka z Kross'a i 3 razy był już na gwarancji z powodu silnika, elektroniki i był przypadek fabrycznie pękniętej ramy. A części zamienne jak hak przerzutki to już nie znajdziesz, a rower z 2021
    Awatar użytkownika kmw
    kmw
    Hmm, o ramach Krossa słyszałem, ale problem występował dobrych kilka lat temu i ponoć od 5-6 nie pękają. Jeśli piszesz o haku przerzutki, to domyślam się, że chodzi o model Soil, temat znam tylko z Internetu, nie wykluczam, że to legenda przekazywana z monitora na monitor, hak to nie jest nie wiadomo co, żeby nie było nigdzie dostępne jako część zamienna. A silnik? Jeśli to był jakiś wyższy model od podstawowych gdzie siedzą motory chińskiego Bafanga, to silnik był Shimano, więc niezależny od produkcji Krossa. Shimano chyba są najbardziej długowieczne, przynajmniej E8000 i E7000 takie były, później Bosch, ale tam chyba był wcześniej problem z uszczelnieniem i łożyska siadały czasem już po około 4000-5000km (przynajmniej już niezależne serwisy specjalizują się w remontach tych łożysk), w cichutkich Brose były problemy z paskami, Yamaha (głównie Giant) i Panasonic, to raczej nisza na europejskim rynku + lepsze lub gorsze chińczyki, ale we wszystkich może zdarzyć się niespodziewana usterka, np. elektroniki sterującej - to zwykłe urządzenie, podatne na awarie jak inne.
  2. Awatar użytkownika Kamill84
    Kamill84
    Bardzo fajny rower mam na nim ponad 2500km. Bateria trzyma dobrze, da się na jednym ładowaniu przejechać 80-100km w zależności od terenu. Ale oczywiście da się ją zarżnąć w 50 albo przypuszczam mniej przy pełnym wspomaganiu przez cały czas. Na plus względem np silnika Boscha jest to że każdy tryb można dostosować poprzez aplikację.
    Awatar użytkownika paszeko
    paszeko
    No mów, mów dalej, a na Gubałówkę to on jednym oddechem wyjedzie?
  3. Awatar użytkownika Gre.x
    Gre.x
    Kaseta hg500 10rz 11-42t jest już nie do zdobycia. Jak się gdzieś pojawia to cena kosmiczna. Zębatka 11t do niej tylko z demontażu. Trzeba sobie jakoś radzić, montuję jakieś chińczyki. Dziwię się że nie ma tych części na rynku skoro montują do nowych rowerów. 3 lata temu kompletna kaseta kosztowała 100zl. Napęd rowerowy w tego typu konstrukcjach nie ma łatwego życia, dość szybko się zużywa. W moim przypadku na to idzie najwięcej kasy (Edytowano)
  4. Awatar użytkownika Interlokutor
    Interlokutor
    I tak mnie nie stać
  5. Awatar użytkownika Siuuuu
    Siuuuu
    Co te rowery w sobie mają, że tyle kosztują? Oczywiście oprócz chorej marzy
    Awatar użytkownika Piotr_001
    Piotr_001
    Wejdz sobie na stronę producenta jest coś takiego jak opis roweru. Przeczytaj i będziesz wiedział. Nie musisz dziękować
  6. Awatar użytkownika Max_Brak
    Max_Brak
    Czy ktoś się orientuje jaką prędkość można osiągnąć na tym rowerze przy pełnym wspomaganiu? Czy jest to jakoś ograniczone?
    Awatar użytkownika Przemek_8
    Przemek_8
    Każdy ebike jest ograniczony do 25 km/h, bo gdyby jechał szybciej nie byłby już rowerem wedle przepisów prawa
  7. Awatar użytkownika Cebulator2000
    Cebulator2000
    Mam 176 cm wzrostu czy ta rama nie będzie dla mnie za duża ?
    Awatar użytkownika lukss95
    lukss95
    Ja się zdecydowałem na zakup przy identycznym wzroście, dam znać jak przyjdzie i potestuje
  8. Awatar użytkownika Tommik
    Tommik
    Od pewnego czasu szukałem eMTB i już prawie tracąc nadzieje na coś rozsądnego poniżej 10-12 (a tyle nie chciałem wydać) trafiłem przypadkiem na tego Krossa. Zamówiłem w środę z ich strony w piątek kurier zjawił się z paczka. Rozmiar L przy 182 idealny. Sam rower w tej cenie jest wg mnie bezkonkurencyjny - cokolwiek innego oparte o Steps E8000 (lub inny markowy centralny napęd a nie chinola) + bateria w ramie + Deore to jak wspomniałem „naście”. Jestem po pierwszych 40-50km i póki co wrażenia mega pozytywne. W mojej ocenie do turlania się po mieście trochę przerost - bardzo szybko osiągamy max prędkość wspomagania i stała jazda jest nudna. Po lesie, ścieżkach, podjazdach, zjazdach etc frajda jest niesamowita i nie do porównania z klasycznym rowerem. Tu się człowiek cieszy, że jedzie pod górę a zjeżdżanie w dół to skutek uboczny - a nie odwrotnie .
    Awatar użytkownika marek999992
    marek999992
    ale wziąłeś 2.0 czy dołożyłeś do 3.0?
  9. Awatar użytkownika JS_Studio
    JS_Studio
    A ja mogę śmiało polecić! (Co prawda inny model, ale kross wcale nie jest taki awaryjny)


    Kupiłem od razu dodatkowa baterię 625, hak do przerzutki i pierwszy rok z elektrykiem za mną


    Testowałem go już w dolomitach i na wielu ciężkich trasach, całkowicie bez problemów

    W tym roku Livingo :D!


    13201929-iay6n.jpg (Edytowano)
    Awatar użytkownika kmw
    kmw
    No i zapasowy hak się przydał, czy to tylko legenda, że w Soil-ach to wadliwy element?
    Fajne zdjęcie. Jeździłem nie tak daleko, bo w Val di Sole, ale jeszcze na rowerze bez wspomagania, za to wszyscy inni już z silnikami, ja patrzyłem na nich z zazdrością, oni na mnie ze zdziwieniem
  10. Awatar użytkownika Mateusz_Glowacz
    Mateusz_Glowacz
    Korss - podziekujemy 0/10
  11. Awatar użytkownika paszeko
    paszeko
    Rozsądna cena jak za markowy rower. Zarówno Level Boost 2.0 jak i Level Boost 1.0 są aktualnie mocno przecenione. Porównując jeden i drugi kupił bym raczej Boost 2.0 lepszy moment obrotowy, dobra amortyzacja ładny dizajn (Edytowano)
    Awatar użytkownika Jarek
    Jarek Autor
    Możesz rozwinąć? Zintegrowana nie oznacza niewymiennej...
  12. Awatar użytkownika trzyszosteczki_
    trzyszosteczki_
    Może nie na temat, ale jak zabezpieczyć rower przed kradzieżą łańcuch , GPS, ubezpieczenie?
  13. Awatar użytkownika dedkam
    dedkam
    Czy orientujecie się jak jest z ewentualną wymiana baterii? Czy przy obecnej baterii Simplo można tam włożyć oryginalna shimano?
  14. Awatar użytkownika Krzysztof1978
    Krzysztof1978
    A co można o nim powiedzieć skoro w specyfikacji nie ma ani jakie hamulce jaki amortyzator jakie przerzutki jaka rama. Pewnie jedna wielka
  15. Awatar użytkownika Iamwhoiam
    Iamwhoiam
    Jak to się ma w porównaniu np do e-st 900 z decathlonu?
    Awatar użytkownika Krzysztof1978
    Krzysztof1978
    Est 900 koła chyba 27.5 reszta podobna
  16. Awatar użytkownika Cebulator2000
    Cebulator2000
    Może jakiś posiadacz tego modelu napisać, czy zadziała w nim ta "przeróbka"
    (Edytowano)
    Awatar użytkownika Gre.x
    Gre.x
    Jest ryzyko, że nie. Nawet jeśli będzie jeździł to co jakiś czas będzie wywalał błąd. W dodatku serwis się pułapie i będzie po gwarancji
  17. Awatar użytkownika nolti
    nolti
    Na wzrost 192 rozmiar L będzie dobry?
    Awatar użytkownika Usunięty373011
    Anonymous User
    Sprawdź na stronce wymiary i porządnie się zmierz, bo każdy producent ma trochę inne "L" i każdy człowiek ma "trochę inne 192 cm wzrostu" (inna długość nóg, rąk itp.).
    Jest sporo materiałów jak się zmierzyć, Szajbajk ma dość przystępne materiały w tej kwestii.
  18. Awatar użytkownika lukss95
    lukss95
    1. Jak wypada w porównaniu z Kross Hexagon Boost 3.0 561 WH?
    2. Jak pod względem funkcjonalności ładowania w mieszkaniu ze zintegrowaną bateria? Czy nie lepiej w takim przypadku wybrać baterie zewnętrzna/demontowana?
    Awatar użytkownika speedy51
    speedy51
    1. Level Boost 2.0 zdecydowanie wygrywa podzespołami, a w szczególności napędem Shimano. Przy tej różnicy cenowej nie ma się co zastanawiać.
    2. Barerię w tym modelu można wyjąć i ładować w domu. Do ładowarki dostajesz dodatkową wtyczkę umożliwiającą ładowanie bezpośrednio wyjętej z roweru baterii. Pełne ładowanie 3,5h. (Edytowano)
  19. Awatar użytkownika gozdziu
    gozdziu
    Ja bym krossa nie kupił przez ich gwarancję
  20. Awatar użytkownika marek999992
    marek999992
    W jakim stanie on dojdzie? Do składania?
    Awatar użytkownika dan007
    dan007
    Na stronie Kross pisze, że 3 elementy do skręcenia: siodełko, pedały i kierownica.
    13209927_1.jpg (Edytowano)
Awatar użytkownika