Niestety, ta okazja wygasła 3 minuty temu.
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Rama XL, dla wysokich od 180cm wzrostu. W tamtym roku kupiłem go za 3600zł
Więcej szczegółów od sprzedawca
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane dyskusje
Powiązane grupy
109 Komentarzy
sortowanie:Szukam coś dla siebie (194 cm wzrostu), jakieś wycieczki po trasach rowerowych (jeżdżenie po ścieżkach w mieście i poza miastem), budżet najlepiej 3 tysiące, planuję zakupić do 2 miesięcy, więc jeżeli może coś się trafić lepszego to poczekam
Z góry dzięki za odpowiedź
Jeżdżę mniej więcej tak jak Ty. Jak jest pogoda to do pracy, a w weekendy na dłuższe wycieczki ze znajomymi za miasto. Co ważne, oni wszyscy mają rower tego właśnie typu (TREK Marlin, MERIDA Big.Nine i podobne).
Ja mam Cube'a na podobnym osprzęcie, ale w typie cross (wyższa pozycja, trochę cieńsze opony), a dziś akurat przejechałam się do pracy Rockriderem XC 100 bo skusiłam się ostatnią Dectahlonowską promocją.
Wnioski mam takie, że wybieram Cube'a. Bajeczna praca powietrznego amortyzatora nie jest w stanie zrekompensować mi niskiej pozycji i oporów toczenia, które bardzo mi doskwierają na asfalcie. Chciałoby się pomknąć do pracy, a mam wrażenie, że jadę po kleju. Druga sprawa, że jak już jest z górki to brakuje mi kasety żeby kręcić (przedniej przerzutki nie ma).
Jeżdżąc za miasto... rzadko, ale to naprawdę rzadko trafiam w teren, w którym nie dałabym rady na crossie. Mam wrażenie, że XC to po prostu wciąż modne rowery. Ja się dałam ponieść i trochę żałuję. Mój 4-letni cross 28" z blokadą amortyzatora na kierownicy + SPD to połączenie idealne do śmigania w mieście i po lesie. Jest lekki, szybki i wystarczająco elastyczny w lekki teren. Tyle ode mnie.
W sumie za 3000 rower ujdzie, za 3500 jest za drogi, słaby amor, QR, itp. W Decu wtedy był xc100 ht za 4000. Miał powietrze, ośki. Am 100ht był za 4100, miał sporo lepszą geometrię i myk myka oczywiście z ośkami i na powietrzu.
Rose w podobnej kasie był, z powietrznym amorem, większą tarczą z przodu. (ostatnio też były jakieś promki u nich).
A rower wysyłają, można odesłać za free jak nie pasi.
Ten rower w XL wygląda jak stara ukraina.
Ładny jest tylko w S i M (Edytowano)
Fajna deorka 10rz, trochę na kasecie oszczędzili, ale to się i tak zużyje i się wymieni. Hamulce padaki, ale w tej cenie nic lepszego nie da się wrzucić, jakbym miał teraz kupować za 3k rower to bym brał bez wahania. Może trochę brakować przerzuceń, ale szczerze sam mam 3x10 i jeżdżę tylko na środkowej zębatce.
Minus też za kwadrat, nie ma w specyfikacji nawet tego, ale tak to wygląda. (Edytowano)
MUST HAVE: taperowana główka, możliwość wpinania piast ze sztywnymi osiami, suport na gwint (nie wciskany/presfit) jest szansa dorwać już HT-II, oczywiście heble hydrauliczne (na początek nawet podstawowej M200 starcza), Chowane linki w ramie to też fajna sprawa - da się... Nawet używany amortyzator powietrzny będzie o niebo lepszy od takiego wybitnie budżetowego suntour'a. Przerzutkę zawsze można wymienić, zresztą inne detale też.... ALE JAK SIĘ ZACZNIE OD DOBRTEJ RAMY to tylko przyjemność z jady ... nie kupuj na odległość - na każdym typie roweru trzeba usiąść ... drobny fitting zawsze można wykonać, ale niektórych rzeczy się nie przeskoczy !.
aaa.... napęd: tutaj trochę brakuje zakresu, na 32t z przodu i 11t z tylu - po prostej nakręcisz się jak glupi i efektu nie będzie (trzeba zatem minimum 34t front) a 46t z 32t może jeszcze jest szansa coś podjechać aallleeee ... dla wdrapywania się pod górę przy "1na" raczej kierowal bym się na 34t na11_52t (Edytowano)
pepper.pl/sha…400
Więc wagowo trochę jak full, a to HT
cały Cube... całkiem dobre rowery, ale pancerne, co dla niektórych może byc plusem (Edytowano)
Oczywiście żartuję, uwielbiam jazdę rowerem do pracy a jeszcze bardziej po pracy, teraz zmieniłem MTB na crossa, bo jednak wygodniej, polecam przemyśleć taką opcję. A co do propozycji, to skoro miałeś Krossa, to chyba jeden z tych które tu ostatnio się pojawiły, było kilka fajnych do 2 tys zł.