Router D-LINK DIR-825 AC1200
339°Zakończono

Router D-LINK DIR-825 AC1200

169zł199zł-15%Media Markt Okazje
48
sty 3.
A tutaj taki routerek od D-LINKa.
Z ciekawych funkcji:
- 2,4 i 5 GHz (AC MIMO 2x2),
- Gigabit Ethernet,
- USB 2.0 (dysk, drukarka, modem 3G/4G).
W necie oraz stacjonarnie.
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

48 Komentarzy
Dobre to? Są jakieś konstrukcje z lepszymi transferami w standardzie n na 2,4GHz?
Potrzebuje 2 router by po calym domu wifi hulało... Mam router pod swiatlo jakis dasan i 6m max wifi. Taki by sie nadal do podpiecia ethernetem z pierwszego do wifi?
Są gdzieś jakieś miarodajne opinie? Na ceneo puchy...
mariusz.yaskol6 min

Potrzebuje 2 router by po calym domu wifi hulało... Mam router pod swiatlo …Potrzebuje 2 router by po calym domu wifi hulało... Mam router pod swiatlo jakis dasan i 6m max wifi. Taki by sie nadal do podpiecia ethernetem z pierwszego do wifi?


Pod światło taki shit? Zainwestuj w coś na 5ghz dobrego. Np. netgear
Te losie od operatora twierdza ze tylko takie obsluguja...
Edit
To jest g pon swiatlowod do routera wchodzi
Edytowane przez: "mariusz.yaskol" sty 4.
mariusz.yaskol:
Potrzebuje 2 router by po calym domu wifi hulało... Mam router pod swiatlo jakis dasan i 6m max wifi. Taki by sie nadal do podpiecia ethernetem z pierwszego do wifi?

A po co router? Ja kupiłem sam access point za parę groszy netgear wn802t. Wpięty na kablu.
Cuma6 g, 15 min

Pod światło taki shit? Zainwestuj w coś na 5ghz dobrego. Np. netgear


To ma 5 GHz czytaj opis a Netgaa 6800 mam z promki na Amazonie z 600 na ok 400 i z zasięgiem to średnio. Zasięg na 5 GHz jest słabszy niż na 2,4
Edytowane przez: "adam_bca" sty 4.
adam_bca34 min

To ma 5 GHz czytaj opis a Netgaa 6800 mam z promki na Amazonie z 600 na ok …To ma 5 GHz czytaj opis a Netgaa 6800 mam z promki na Amazonie z 600 na ok 400 i z zasięgiem to średnio. Zasięg na 5 GHz jest słabszy niż na 2,4


Jeśli ty wychwalasz 2,4 niż 5 GHz bo ma lepszy zasięg, to nie ma o czym rozmawiać
adam_bca34 min

To ma 5 GHz czytaj opis a Netgaa 6800 mam z promki na Amazonie z 600 na ok …To ma 5 GHz czytaj opis a Netgaa 6800 mam z promki na Amazonie z 600 na ok 400 i z zasięgiem to średnio. Zasięg na 5 GHz jest słabszy niż na 2,4


Zawsze 5GHz jest słabsze niż 2. Wrzuć sobie do tego netgeara DDWRT, możesz tam poza milionem innych rzeczy, zwiększyć moc sygnalu itd... ja na Netgear R6400 (też z Amazona) lecę już jakiś rok na DDWRT i wg mnie sprawdza się lepiej od oryginalnego FW.
Czesc, dla znawcow.pytanie jak to ma sie do Netgear R6350 (1750Mb/s a/b/g/n/ac, USB)?
Z tego co widzę to nie ma na niego żadnego alternatywnego oprogramowania więc raczej słaba opcja.
wujeq1 g, 29 min

Czesc, dla znawcow.pytanie jak to ma sie do Netgear R6350 (1750Mb/s …Czesc, dla znawcow.pytanie jak to ma sie do Netgear R6350 (1750Mb/s a/b/g/n/ac, USB)?


Zdecydowanie Netgear, sam szukałem ostatnio routera i ostatecznie zastanawiałem się nad tylko nad ASUS/Netgear.
(Netgear ma większe możliwości ogólnie i warto wymienić sobie w nim rom, ale Asus moim zdaniem wychodzi z lepszym softem z pudełka, a nie każdy chce się bawić).

Dlink ma jakaś dziwną politykę sprzętową ostatnio, wpadł mi w oko DIR-882, ale odkryłem, że router występuje w co najmniej 3 wersjach sprzętowych:

MT7621A 2x880 MHz, 128MB RAM, 16MB flash.
MT7621A 2x880 MHz, 128MB RAM, 128MB flash.
BCM4709C0 2x1.4 GHz, 256MB RAM, 128MB flash.

A w PL sprzedawana jest najsłabsza, która nie obsługuje modemów 3G/LTE po USB, a z 16MB flash w routerze w tamtym przypadku za ponad 400zł to też jest jakiś żart, można się zdziwić przy próbie wgrania jakiegoś innego softu..
Nie chce mi się szukać info o tym, ale podejrzewam, że może nie być lepiej bo to jeszcze niższy model.
towcaleniejestmaildospamu21 min

Zdecydowanie Netgear, sam szukałem ostatnio routera i ostatecznie …Zdecydowanie Netgear, sam szukałem ostatnio routera i ostatecznie zastanawiałem się nad tylko nad ASUS/Netgear.(Netgear ma większe możliwości ogólnie i warto wymienić sobie w nim rom, ale Asus moim zdaniem wychodzi z lepszym softem z pudełka, a nie każdy chce się bawić).Dlink ma jakaś dziwną politykę sprzętową ostatnio, wpadł mi w oko DIR-882, ale odkryłem, że router występuje w co najmniej 3 wersjach sprzętowych:MT7621A 2x880 MHz, 128MB RAM, 16MB flash.MT7621A 2x880 MHz, 128MB RAM, 128MB flash.BCM4709C0 2x1.4 GHz, 256MB RAM, 128MB flash.A w PL sprzedawana jest najsłabsza, która nie obsługuje modemów 3G/LTE po USB, a z 16MB flash w routerze w tamtym przypadku za ponad 400zł to też jest jakiś żart, można się zdziwić przy próbie wgrania jakiegoś innego softu..Nie chce mi się szukać info o tym, ale podejrzewam, że może nie być lepiej bo to jeszcze niższy model.


Dzieki , pytam pod swiatlowod 200 mbit... a wczoraj kupilem w xkom tego netgeara za 289 z 359 wiec chyba przy nim zostane...
Dziala na tym OpenWrt?
misha2 g, 5 min

Z tego co widzę to nie ma na niego żadnego alternatywnego oprogramowania w …Z tego co widzę to nie ma na niego żadnego alternatywnego oprogramowania więc raczej słaba opcja.


Dla ludzi, którzy nie grzebią, to jest ok
wujeq50 min

Dzieki , pytam pod swiatlowod 200 mbit... a wczoraj kupilem w xkom tego …Dzieki , pytam pod swiatlowod 200 mbit... a wczoraj kupilem w xkom tego netgeara za 289 z 359 wiec chyba przy nim zostane...


Jaki model kupiłeś netgear ?
pep3r3 g, 13 min

Zawsze 5GHz jest słabsze niż 2. Wrzuć sobie do tego netgeara DDWRT, możesz …Zawsze 5GHz jest słabsze niż 2. Wrzuć sobie do tego netgeara DDWRT, możesz tam poza milionem innych rzeczy, zwiększyć moc sygnalu itd... ja na Netgear R6400 (też z Amazona) lecę już jakiś rok na DDWRT i wg mnie sprawdza się lepiej od oryginalnego FW.

Czy naprawdę uważasz , że podkręcenie sygnału na maks rozwiąże problemy z pasmem 5 GHz. Jak się ma duży dom to trzeba gęściej ustawiać AP.
Do ilu urządzeń jest to w stanie pociągnąć?
Cuma3 g, 34 min

Jeśli ty wychwalasz 2,4 niż 5 GHz bo ma lepszy zasięg, to nie ma o czym ro …Jeśli ty wychwalasz 2,4 niż 5 GHz bo ma lepszy zasięg, to nie ma o czym rozmawiać


A dlaczego nie? Niektorym wystarczy wydajność 2.4 a wola zamiast tego lepszy zasięg.
adam_bca4 g, 10 min

To ma 5 GHz czytaj opis a Netgaa 6800 mam z promki na Amazonie z 600 na ok …To ma 5 GHz czytaj opis a Netgaa 6800 mam z promki na Amazonie z 600 na ok 400 i z zasięgiem to średnio. Zasięg na 5 GHz jest słabszy niż na 2,4


Zmien kraj z PL na USA i wtedy od razu na obu pasmach bedzie wieksza moc nadawania, tak to dziala na ruterach, normy maks mocy dla USA są mniej restrykcyjne.
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwsza okazja od butcherro. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst