Router ASRock GAMING AC2600 G10 (G10/RT/WOH/B)
526°Zakończono

Router ASRock GAMING AC2600 G10 (G10/RT/WOH/B)

299zł349zł-14%Morele Okazje
23
sie 10.
Router już był, ale to wygląda na kolejną obniżkę. Poprzednia cena po obniżce wynosiła 349pln (wcześniej 472pln). Teraz mamy kolejne -14%

AC2600 to taki nieco dmuchany standard bo zakłada 800Mbps na 2,4GHz (czym nie ma się co podniecać bo takiej karty raczej nie kupicie). Warto raczej spojrzeć na 1733Mbps na 5GHz.

Generalnie - jeśli ktoś ma szybką kartę AC to zakup ma sens, jeśli tylko to co zazwyczaj wbudowane jest w lapa to zapewne będzie i tak ograniczony do AC1200.

Z opisu producenta:
ASRock AC2600 G10 Gaming Router jest wyposażony w cztery wysokowydajne anteny wewnętrzne, oferujące łączną prędkość 2,53 Gb / s. Jest zgodny ze specyfikacjami IEEE 802.11 a / b / g / n / ac i jest idealny do domów, w których potrzebne są duże ilości ruchu sieciowego. Funkcja Gaming "Gaming Boost" (rodzaj dynamicznej jakości usługi, QoS) optymalizuje wydajność sieci na twoich urządzeniach. Co więcej, dzięki aplikacji ASRock można nawet zdalnie sterować urządzeniami gospodarstwa domowego lub uzyskać dostęp do urządzeń pamięci masowej, takich jak napędy pamięci, które zostały podłączone do G10 bez skomplikowanych konfiguracji.

ASRock G10 ma 4 x 4 wbudowane anteny o wysokiej czułości z maksymalną szybkością 1733 Mbps przy 5 GHz i 800 Mb / s przy 2,4 GHz. Dzięki dwurdzeniowemu procesorowi 1,4 GHz, formowaniu wiązki i MU-MIMO (multi-user MIMO) użytkownicy mogą surfować po Internecie, oglądać strumieniowe wideo lub grać w gry online z bardzo szybkimi połączeniami. Gdziekolwiek jesteś w domu, stabilny sygnał WiFi skupia się na Twojej lokalizacji dla optymalnej prędkości.
Aktualizacje społecznościowe
Morele OkazjeMorele kod promocyjny

Grupy

Najlepsze komentarze
azotypsie 10.

Ja tam używam jakiegoś routera tplink za 50 złotych, nie narzekam.


Niektórym zamiast kobiety wystarczy ręka, ale po co się tym od razu chwalić.

Wątek dotyczy takiego, a nie innego routera. Ci którzy są w stanie wykorzystać jego możliwości się zainteresują, reszta ominie szerokim łukiem. Wytłumacz mi proszę po co reszcie informacja, że Tobie akurat wystarcza coś takiego.
piszsie 10.

router gamingowy xD

ja już nie mogę się doczekać kiedy zadzwonią do mnie z elektrowni i zaproponują mi gamingowy prąd
23 Komentarze
Myślałem że to komputer xD
Są jakieś dobre alternatywne softy?
tom.ksie 10.

Są jakieś dobre alternatywne softy?


Dd-wrt, ale mozna uceglic sprzet.
Idealne kiedy mama ci zabiera
Hmm, chyba lepiej anulować zamówienie na Netgeara i sobie zakupić ten sprzęt
Nadal uważam że lepiej kupić xiaomi 3g z czterema antenami i softem Padavan. Cena ok 140 zł więc 150 zł w kieszeni zostaje.
Gal_Anonimsie 10.

Nadal uważam że lepiej kupić xiaomi 3g z czterema antenami i softem Pa …Nadal uważam że lepiej kupić xiaomi 3g z czterema antenami i softem Padavan. Cena ok 140 zł więc 150 zł w kieszeni zostaje.


Uważać nikt nie zabroni. Technicznie to jednak dwa różne sprzęty więc jeśli ktoś lubi jabłka zamiast pomarańczy to masz rację. Pomijając nawet standardy WiFi to ten Asrock ma znacznie mocniejszy procesor.
Ja tam używam jakiegoś routera tplink za 50 złotych, nie narzekam.
Edytowane przez: "azotyp" sie 10.
Mam od roku i sprawdza się bardzo dobrze. Godny następca mojego wysłużonego WDR4300.
cena nizsza bo z tego co widze w zestawie nie ma ASRock H2R
azotypsie 10.

Ja tam używam jakiegoś routera tplink za 50 złotych, nie narzekam.


Niektórym zamiast kobiety wystarczy ręka, ale po co się tym od razu chwalić.

Wątek dotyczy takiego, a nie innego routera. Ci którzy są w stanie wykorzystać jego możliwości się zainteresują, reszta ominie szerokim łukiem. Wytłumacz mi proszę po co reszcie informacja, że Tobie akurat wystarcza coś takiego.
Andrzej_Kmitasie 10.

cena nizsza bo z tego co widze w zestawie nie ma ASRock H2R


W poprzedniej okazji też nie było.
router gamingowy xD
Jak już śmieszki skończą śmieszkować, wypowie się ktoś obeznany?
Na pierwszy rzut oka na papierze wygląda lepiej od tego Netgeara, na dodatek nie trzeba na niego czekać jeszcze 2 miesiące.
piszsie 10.

router gamingowy xD

ja już nie mogę się doczekać kiedy zadzwonią do mnie z elektrowni i zaproponują mi gamingowy prąd
Wygląda, jakby miał zaraz startować w kosmos
coogersie 10.

W poprzedniej okazji też nie było.


Tyle że w przypadku tamtej okazji bez problemu zwracali 100zł na konto więc finalnie było taniej.
Edytowane przez: "Heineken85" sie 10.
kuczajsie 10.

Jak już śmieszki skończą śmieszkować, wypowie się ktoś obeznany?Na pierwsz …Jak już śmieszki skończą śmieszkować, wypowie się ktoś obeznany?Na pierwszy rzut oka na papierze wygląda lepiej od tego Netgeara, na dodatek nie trzeba na niego czekać jeszcze 2 miesiące.


Nie wiem, nie znam się, ale na pclabie kiedyś była recenzja tego cuda pclab.pl/art…tml
Fajna sprawa z tym portem podczerwieni i funkcją streemingu donglem HDMI i gdyby był on dołączony to pewnie bym go kupił. Jedynie przez przeszkody mocno spadają transfery i ja to bym uznał za wadę do dużego domu
piotrrzsie 10.

Fajna sprawa z tym portem podczerwieni i funkcją streemingu donglem HDMI i …Fajna sprawa z tym portem podczerwieni i funkcją streemingu donglem HDMI i gdyby był on dołączony to pewnie bym go kupił. Jedynie przez przeszkody mocno spadają transfery i ja to bym uznał za wadę do dużego domu


Dongl HDMI nie wspiera 5GHz - syf
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst