Niestety, ta okazja już wygasła
Red label Johnnie Walker whisky 1,75 litra 99 zł #Lidl
294° Zakończono

Red label Johnnie Walker whisky 1,75 litra 99 zł #Lidl

13
paź 13. 2017
Duże butla 1,75 litra whisky Red label Johnnie Walker w Lidlu za 99 PLN
Aktualizacje społecznościowe
Lidl OkazjeLidl gazetka

Grupy

13 Komentarzy
Jutra moze nie byc wiec bawie sie za dwoch bialy waz johnie walkier i z bogosa buch^^
Edytowane przez: "EMBARRASSED" paź 13. 2017
Wychodzi 57zł/1l więc szału nie ma...
23.5 za 0.5l
marekfpaź 13. 2017

Wychodzi 57zł/1l więc szału nie ma...



zgadza się, niejednokrotnie cena spadała poniżej 50zł/1l
jedno z najgorszych łysek
szkari13/10/2017 08:22

jedno z najgorszych łysek



Panie nie obrażaj Pan, dobre?

Ta promka już od około tygodnia jest. Ja już swój otworzyłem, dla mnie ok ale ja przecież bezczeszczę whisky i piję z colą albo sokiem jabłkowym.
gpawel13/10/2017 11:14

Panie nie obrażaj Pan, dobre?Ta promka już od około tygodnia jest. Ja już s …Panie nie obrażaj Pan, dobre?Ta promka już od około tygodnia jest. Ja już swój otworzyłem, dla mnie ok ale ja przecież bezczeszczę whisky i piję z colą albo sokiem jabłkowym.


Ja też piję z colą i też uważam, że straszne g ;).
Zapasy zachomikowane w garażu przed żoną?
Z colą jest spoko, co do ceny to jak ktoś napisał wyżej można dorwać od czasu do czasu poniżej 50 zł za 1L. Lidl rzadziej ale i po 94,99 zł dawał w tej pojemności.
Javalpaź 13. 2017

Ja też piję z colą i też uważam, że straszne g ;).


Tez sie zgadzam, jak dla mnie nie idzie tego pic a pije z cola, czysta to juz musi byc masakra.
Nic specjalnego. W Dino stała cena 98 zł za 1,75 L
Gozduspaź 16. 2017

Nic specjalnego. W Dino stała cena 98 zł za 1,75 L

Z jednej strony racja, z drugiej nie każdy ma dina pod nosem a Lidlow jak mrówkow.....
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst