Niestety, ta okazja już wygasła
Radio internetowe ART X100 LCD białe WiFi LCD USB Zegar
76° Zakończono

Radio internetowe ART X100 LCD białe WiFi LCD USB Zegar

199zł349zł-43% Darmowa dostawa DarmowaEmag Okazje
15
sie 21.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Radio internetowe ART. Do relaksu i nauki.







Możliwość odtwarzania tysięcy stacji radiowych






Połączenie WiFi






Wejście USB





Małe, poręczne radio, służące do odbierania internetowych stacji radiowych za pomocą łącza WiFi.
gwarancja 24 miesiace
Aktualizacje społecznościowe
Emag OkazjeEmag kod promocyjny

Grupy

Najlepsze komentarze
To chyba lepszym rozwiązaniem jest głośnik Google Home mini za 159zł
Ma radia internetowe z Tunein i np obsługe Spotify
15 Komentarzy
To chyba lepszym rozwiązaniem jest głośnik Google Home mini za 159zł
Ma radia internetowe z Tunein i np obsługe Spotify
Efyr21/08/2019 11:06

To chyba lepszym rozwiązaniem jest głośnik Google Home mini za 159złMa rad …To chyba lepszym rozwiązaniem jest głośnik Google Home mini za 159złMa radia internetowe z Tunein i np obsługe Spotify


a jak z jakością dźwięku? i czy lokalnie z DLNA/UPnP też odtwarza?
Edytowane przez: "xxeross" sie 21.
W dobie smartfonow takie radio chyba ma maly sens zwlaszcza w tej cenie
fajne radyjko ale już nie ma
"służące do odbierania internetowych stacji radiowych" yyy co ?
Efyr21/08/2019 11:06

To chyba lepszym rozwiązaniem jest głośnik Google Home mini za 159złMa rad …To chyba lepszym rozwiązaniem jest głośnik Google Home mini za 159złMa radia internetowe z Tunein i np obsługe Spotify


Jak lubisz jak Cię podsłuchują to lepsze :-)
xxeross21/08/2019 11:20

a jak z jakością dźwięku? i czy lokalnie z DLNA/UPnP też odtwarza?


Jakość wydaje mi się ok. DLNA nie sprawdzałem bo nie korzystam. Ale wątpię aby miało.
Może za to jak dobrze pamiętam służyć za głośnik BT. Tyle że obsługa tylko po ang
niedostepne
seether66621/08/2019 11:18

Jak lubisz jak Cię podsłuchują to lepsze :-)


Owszem trzeba się liczyć z utratą prywatności dźwięków z mieszkania.
Inna kwesta że wielu ludzi już z niej zrezygnowało uruchamiając tą samą usługę na telefonie.
Efyr21/08/2019 11:06

To chyba lepszym rozwiązaniem jest głośnik Google Home mini za 159złMa rad …To chyba lepszym rozwiązaniem jest głośnik Google Home mini za 159złMa radia internetowe z Tunein i np obsługe Spotify


159 to zdzierstwo, można kupić znacznie taniej
CiekawskiGeorge21/08/2019 12:10

159 to zdzierstwo, można kupić znacznie taniej



kupiem przed chwilą za 137zł, +8monet allegro z oferty + 9monet z okazji z okazji zakupow w aplikacji, wiec chyba spoko
ps. od dluzszej chwili nei ma juz dostepnych tych radyjek z oferty. dlaczego nikt nie zamyka okazji?
Edytowane przez: "Nie_dom_bo_ni_mom" sie 21.
Nie_dom_bo_ni_mom21/08/2019 12:28

kupiem przed chwilą za 137zł, +8monet allegro z oferty + 9monet z okazji z …kupiem przed chwilą za 137zł, +8monet allegro z oferty + 9monet z okazji z okazji zakupow w aplikacji, wiec chyba spokops. od dluzszej chwili nei ma juz dostepnych tych radyjek z oferty. dlaczego nikt nie zamyka okazji?


gdzie ? dokładniej ?
Stiloo27/08/2019 23:53

gdzie ? dokładniej ?


Na allegro ale promka z monetami już się chyba skończyła
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst