Pulsar zegarek męski - SOLAR
164°

Pulsar zegarek męski - SOLAR

457zł Darmowa dostawa DarmowaAmazon Okazje
14
164°
Pulsar zegarek męski - SOLAR
sie 1.Dostawa z: Niemcy
Moim zdaniem za takie pieniądze warto nabyć zegarek solar z rodziny SEIKO.
Po zamówieniu wyszło 104 Euro.
Aktualizacje społecznościowe
Amazon OkazjeAmazon promocje
Najlepsze komentarze
A moim zdaniem w tej cenie można poszukać ciekawszego zegarka a wybór jest ogromny. A pisać o Pulsarze że z rodziny Seiko to tak jak o Fiacie ze z rodziny Alfy Romeo, a przecież obie marki są włoskie tak jak Ferrari itd itd.
4835968.jpgZegarek polecam, bardzo ładnie się prezentuje. Kupiłem w marcu na Amazonie za nieco ponad 390 zł.
Edytowane przez: "Marek_Sledziona" sie 1.
14 Komentarzy
A moim zdaniem w tej cenie można poszukać ciekawszego zegarka a wybór jest ogromny. A pisać o Pulsarze że z rodziny Seiko to tak jak o Fiacie ze z rodziny Alfy Romeo, a przecież obie marki są włoskie tak jak Ferrari itd itd.
Drogo.
W Time Trend leżą dwa Pulsary solar za 207 i 230zl już od tygodni. Nikt nie bierze.

W tej cenie to już można szukać ładne chrono Seiko, choć nie solar.
Edytowane przez: "PeakyBlinder" sie 1.
4835968.jpgZegarek polecam, bardzo ładnie się prezentuje. Kupiłem w marcu na Amazonie za nieco ponad 390 zł.
Edytowane przez: "Marek_Sledziona" sie 1.
PeakyBlinder01/08/2020 10:51

Drogo.W Time Trend leżą dwa Pulsary solar za 207 i 230zl już od tygodni. Ni …Drogo.W Time Trend leżą dwa Pulsary solar za 207 i 230zl już od tygodni. Nikt nie bierze.W tej cenie to już można szukać ładne chrono Seiko, choć nie solar.


Polecasz jakieś w podobnej cenie bo akurat szukam właśnie jakiegoś Seiko
ezzakiel01/08/2020 10:42

A moim zdaniem w tej cenie można poszukać ciekawszego zegarka a wybór jest …A moim zdaniem w tej cenie można poszukać ciekawszego zegarka a wybór jest ogromny. A pisać o Pulsarze że z rodziny Seiko to tak jak o Fiacie ze z rodziny Alfy Romeo, a przecież obie marki są włoskie tak jak Ferrari itd itd.


O tej rodzinie, to napisał całkiem dobrze. Seiko jest właścicielem Pulsara. Natomiast Ty napisałeś źle, bo to nie Fiat jest z rodziny Alfy, czy Ferrari. Tylko Alfa i Ferrari (do jeszcze niedawna) są z rodziny Fiata. Rodzina, to nie tylko bliźnięta, to nie musi być ten sam produkt i ta sama jakość.
Pulsar za 457 zł ..drogo .. MINUS
Alpaczino01/08/2020 12:01

Polecasz jakieś w podobnej cenie bo akurat szukam właśnie jakiegoś Seiko


Wpisz na amazon.de w wyszukiwarkę Seiko i szukaj chrono na promocji.
Znajdziesz w cenie tego Pulsara albo i taniej a jakościowo będzie ciut lepiej. Np. modele mające lume na wskazówkach (są też z pustymi wskazówkami), będą o niebo lepiej i dłużej świecić niż ten Pulsar. Jakość wykonania koperty, bransolety również lepsza.
ezzakiel01/08/2020 10:42

A moim zdaniem w tej cenie można poszukać ciekawszego zegarka a wybór jest …A moim zdaniem w tej cenie można poszukać ciekawszego zegarka a wybór jest ogromny. A pisać o Pulsarze że z rodziny Seiko to tak jak o Fiacie ze z rodziny Alfy Romeo, a przecież obie marki są włoskie tak jak Ferrari itd itd.


Może nie wiesz ze względu na małe zainteresowania motoryzacją, ale akurat Alfa Romeo jest z rodziny Fiata
Jakkolwiek ten Pulsar z okazji widzę budzi kontrowersje, tak samą markę przy poszukiwaniu budżetowego zegarka polecam.
Mam kilka zegarków Pulsara i na bazie tego doświadczenia uważam, że wyróżnia się dobrym stosunkiem jakości do ceny. Sama marka ma genezę amerykańską, po perturbacjach należy do Seiko (tak samo, jak Lorus, który jest tworem samego Seiko). Seiko pozycjonuje Pulsara marketingowo fanom motoryzacji, trochę jak Edki od Casio, jakościowo stoi nieco wyżej od Lorusa, ale nadal budżetowo. Nie zyskał popularności pomimo promocji (nawet w filmie z Bondem, która to seria mocno kształtuje marketingowo styl i różne produkty konsumenckie, zawężając do zegarków, to wiadomo - divery), ale to nadal bardzo porządne kwarce w swojej cenie.
Edytowane przez: "icarus" sie 1.
icarus01/08/2020 14:30

Jakkolwiek ten Pulsar z okazji widzę budzi kontrowersje, tak samą markę pr …Jakkolwiek ten Pulsar z okazji widzę budzi kontrowersje, tak samą markę przy poszukiwaniu budżetowego zegarka polecam.Mam kilka zegarków Pulsara i na bazie tego doświadczenia uważam, że wyróżnia się dobrym stosunkiem jakości do ceny. Sama marka ma genezę amerykańską, po perturbacjach należy do Seiko (tak samo, jak Lorus, który jest tworem samego Seiko). Seiko pozycjonuje Pulsara marketingowo fanom motoryzacji, trochę jak Edki od Casio, jakościowo stoi nieco wyżej od Lorusa, ale nadal budżetowo. Nie zyskał popularności pomimo promocji (nawet w filmie z Bondem, która to seria mocno kształtuje marketingowo styl i różne produkty konsumenckie, zawężając do zegarków, to wiadomo - divery), ale to nadal bardzo porządne kwarce w swojej cenie.


Marketingowo wyżej niż Lorus, w praktyce nie zauważam lepszej jakości.
Ba, sporo modeli Pulsara ma identyczne koperty, tarcze, wskazówki co Lorus, jedynie napis zmieniony. Sam się zastanawiam czy te modele są wypuszczane na inny rynek, np.amerykanski.
Tyle, że Pulsarów jest sporo w wersji solar, Lorusow nie przypominam sobie.

To niezłe kwarce szczególnie jeśli się trafia okazyjnie.
Ja np. kupiłem tyle co takiego w TT za 134zl
4837057-22hwR.jpg
Edytowane przez: "PeakyBlinder" sie 1.
Skoro mówimy o osobistych doświadczeniach, to Lorusy też mam, część oddawałem za pierwszym razem gdy je otrzymałem, jeden np. miał krzywo osadzone znaczniki godzinowe, a innemu odpadła wskazówka chronografu. Coś, co z żadnym Pulsarem mi się nie przydarzyło i jakoś marka bardziej do mnie przemawia, choć zgadzam się, że wiele modeli jest wręcz bliźniaczo podobnych. Tyle, jeśli chodzi o własne odczucia
icarus01/08/2020 16:01

Skoro mówimy o osobistych doświadczeniach, to Lorusy też mam, część oddaw …Skoro mówimy o osobistych doświadczeniach, to Lorusy też mam, część oddawałem za pierwszym razem gdy je otrzymałem, jeden np. miał krzywo osadzone znaczniki godzinowe, a innemu odpadła wskazówka chronografu. Coś, co z żadnym Pulsarem mi się nie przydarzyło i jakoś marka bardziej do mnie przemawia, choć zgadzam się, że wiele modeli jest wręcz bliźniaczo podobnych. Tyle, jeśli chodzi o własne odczucia


Spoko. Dzięki. Zawsze warto i miło przeczytać spostrzeżenia z pierwszej ręki, od kogoś kto posiada zegarki a nie teoretyzuje na podstawie gdzieś tam zasłyszanych, przeczytanych opinii.
Mnie z kolei w dwóch Lorusach padł mechanizm, na szczęście były na gwarancji, więc wymiana. Ale i w Seiko chronografie również coś szwankowało, chodzil parę godzin i się zatrzymywał (coś tam w werku wymieniali, nie pomogło, w końcu cały wymienili).
Ale to w sumie często te same mechanizmy czy to w Seiko, Pulsar, czy Lorusie.
Edytowane przez: "PeakyBlinder" sie 1.
Pulsar to takie seiko do biedaków?
Miałem ten zegarek i po 2 miesiącach się zespół. Nie polecam!
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwsza okazja od krystian.zalewski. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst