Niestety, ta okazja już wygasła
-465° Zakończono
74
Opublikowano 5 dni temu

Konsola SONY PlayStation 5 + FIFA 23

3.099zł
Darmowa dostawa · Media Expert Okazje
Avatar
Opublikowane przez Czqu
Dołączył w 2022
3
1

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

W media expercie jest obecnei w przedsprzedaży PS5 z FIFA 23 w cenie 3099 zł, pewnie zaraz będzie larum że łooo co tak drogo! było po 5 zł i się nei opłaca . Jednak biorąc pod uwagę że producent podniósł cenę to taniej prędko nie będzie. Na allegro są w podobnych cenach ale z paragonem sprzed tygodnia wiec z drugiej ręki. A klucz do FIFY można spokojnie za 2 stówki sprzedać i cashback wpadnie
Aktualizacje społecznościowe
Skomentuj

74 Komentarze

sortowanie:
Avatar
  1. Avatar
    Dawajcie minusy, dolar za chwile będzie po 3 złote, Sony obniży ceny konsol i w ogóle wyjdzie Pro 30% taniej niż standardowa wersja.

    HOLDujcie, bo zawsze na tym dobrze wychodzicie.
    Avatar
    wczoraj ze mnie śmieszkowali jak napisałem ze fajnie byłoby kupić skę mikrosoftu za 1000zł dla wnuków... wieczorem kupiłem za 1150 z 2 padami także i na tą konsole można trafiać normalną cenę. Skoro ta gra kosztuje 350zł a konsolę można upolować poniżej tych 2750zł bez problemu to gdzie tu okazja? (Edytowano)
  2. Avatar
    2300 z grą gratis byłoby okazją... 3100.. ekhmm... Lipa (Edytowano)
    Avatar
    No , trza poczekac z 2-3 lata i mysle ze spoko
  3. Avatar
    Plus radzę uważać bo wszystkie sklepy wystawiają te „okazje” po czym po zakupie okazuje się, że nie wiedza kiedy będą miały te konsole - tak mnie zrobił neonet i z 48h dostępności zmienili na 21 dni a dziś napisali, że w sumie to nie wiedza kiedy będą te konsole bo producent ma opóźnienia Ktoś jeszcze miał podobna sytuacje? Pisać o zwrot kasy czy poczekać jeszcze?
    Avatar
    z tego co kojarzę w Neonet od dłuższego czasu była informacja o dostępności "do 21 dni". Może kupiłeś z jakiejś nowej oferty w której zapomnieli to dodać. W media expert, MM i euro konsole wystawione obecnie na stronach są faktycznie dostępne (wedle infolinii)
  4. Avatar
    Xbox za 2300 xD na co komu ps5 jak we wszystkim gorsza i droga
    Avatar
    Jak ktoś grał zawsze na PS to jak myślisz, kupi Xboxa sX czy PS5?
  5. Avatar
    Daje plusa, bo zobaczcie co robi sklep RTV Euro AGD, jak ceny podnieśli, np. ps5 z fifa23 cyfrowy kod i drugi pad za 3624zl, a wczoraj był jeszcze za 3299zl. Już nie mówiąc o pozostałych zestawach. Tuż to istna mega Januszerka. (Edytowano)
    Avatar
    Widziałem i sam jestem w szoku, prawie 3700 za konsole z Fifa i 2 padami, gdzie w Media Markt za taki sam zestaw trzeba zapłacić 3300 xD
  6. Avatar
    PS5 w cenie trzech Xbox SS… good 🏻
  7. Avatar
    Ja bym poczekał chociaż na nową rewizję. Chyba że to właśnie ta nowa jest
    Avatar
    Nowa rewizja będzie bez guza (napęd BR) napęd będzie sprzedawany jako akcesoria, dopinany. Taka informacja od Sony.
  8. Avatar
    Dawno tak szybko minusa nie dałem xd
  9. Avatar
    Dobra cena w obecnej sytuacji. Leci plus.
    Avatar
    Zła cena w obecnej sytuacji.
  10. Avatar
    Za fifunie zawsze minusik
Avatar