Niestety, ta okazja już wygasła
Przenośny monitor Lepow Z1 15.6 cali FHD USB-C HDMI
402° Zakończono

Przenośny monitor Lepow Z1 15.6 cali FHD USB-C HDMI

709zł1.135zł-38% Darmowa dostawa DarmowaGearBest Okazje
26
402° Zakończono
Przenośny monitor Lepow Z1 15.6 cali FHD USB-C HDMI
sie 12. 2020Dostawa z: Chiny

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Taki oto monitor szukając z ciekawości znalazłem, w sam raz do startującego xClouda czy Geforce Now albo Nintendo Switch, do Laptopa czy Samsunga w trybie Dex też się sprawdzi. Tu filmik jak działa z Switchem. Cena 189.99 $



Jak ktoś zna jakiś kod rabatowy który by wchodził na ten monitor niech da znać.


Specifications:


Model: Z1-Gamut (2020)

Net Weight: 1.7 lbs.

Visual Area: 344.16*194.59mm

Screen Size: 15.6 inch

Panel Type: IPS

Aspect Ratio: 16:9/ 4:3

Resolution: 1920*1080

Display Color: 16.7M

Color Temperature: 6800K

Visual Angle: H:85°/85°MinV:85°/85°Min

Contrast Ratio:1000:1

Brightness: 320cd/m²

Refresh Rate: 60 Hz

Input Interface: Mini HD (Video signal), Type C full function (Video data, Power supply ISDN), Type C power supply

Output Interface: 3.5 mm headphone interface

Speaker: Dual stereo speaker (1 W*2)

System Requirement: Devices with an HD output interface, computers with full Type C video output capability


Package Contents:

Lepow Type-c Portable Display x1

Mini HDMI to HDMI cable x1

Type C to Type C cable x1

Type C to USB A cable x1 (Power Supply)

Smart Cover x1

Screen Protector x1

User Guide x1



Note: Please check if the Type C of your laptop is a full-featured Type C port. If it is just a Type C for charging, it will not be available.
Aktualizacje społecznościowe
GearBest OkazjeGearBest kody rabatowe
Najlepsze komentarze
To jest lepsze do dexa 4k i dotyk


BlitzWolf® BW-PCM4 15.6 Inch UHD 4K Type C

https://banggood.app.link/bJciD1cQT8
Edytowane przez: "mikeon" sie 12.
Na aliexpress jest monitor 15.6 cala przenośny dotykowy za 520zł. Przecena z 1200. Oferta trwa do 9 rano. Fakt że jest trochę ciemniejszy.
a.aliexpress.com/_B0…WOK
26 Komentarzy
Byłby fajny dla Samsunga Dex gdyby był dotykowy
To jest lepsze do dexa 4k i dotyk


BlitzWolf® BW-PCM4 15.6 Inch UHD 4K Type C

https://banggood.app.link/bJciD1cQT8
Edytowane przez: "mikeon" sie 12.
Nie widać czy jest dotykowy.
Na aliexpress jest monitor 15.6 cala przenośny dotykowy za 520zł. Przecena z 1200. Oferta trwa do 9 rano. Fakt że jest trochę ciemniejszy.
a.aliexpress.com/_B0…WOK
FotX12/08/2020 22:15

Byłby fajny dla Samsunga Dex gdyby był dotykowy


Taa..
Włącz tryb DeX przeznaczony do obsługi myszką i klawiaturą.
Obsługuj go dotykiem.
Jaki to ma sens?!?
r.d.k12/08/2020 23:24

Taa.. Włącz tryb DeX przeznaczony do obsługi myszką i klawiaturą.Obsługuj g …Taa.. Włącz tryb DeX przeznaczony do obsługi myszką i klawiaturą.Obsługuj go dotykiem.Jaki to ma sens?!?


Zgadzam się.mysz i klawa styka
Radek_KvxZ12/08/2020 22:26

Na aliexpress jest monitor 15.6 cala przenośny dotykowy za 520zł. Przecena …Na aliexpress jest monitor 15.6 cala przenośny dotykowy za 520zł. Przecena z 1200. Oferta trwa do 9 rano. Fakt że jest trochę ciemniejszy.https://a.aliexpress.com/_B0pWOK


Gdzie w tym promka?:) 682 zł kosztował u tego sprzedawcy. A najniżej 439 zł ;p 1200 nigdy nie kosztował
To chyba lepiej w tej cenie 4k Na Ali można kupić np w sklepie
pl.aliexpress.com/ite…tml
4900432-mqxbq.jpg
Edytowane przez Moderatora: "poprawiono link" sie 13.
w tej cenie to sobie tv pod konsole kupisz
o przypomniało mi się - widzieliście gdzieś gotowe kity do przerobienia tak starego monitora - mam parę 20-24'' które się marnują
Stary laptop z ekranem 15.6 cala do tego sterownik ekranu za kilka złotych i mamy to samo za ułamek ceny tej niby super oferty.

Sterownik
Strasznie drogo, Za takie pieniadze to mozna miec 2 monitory 22"
Jeszcze jakby ta 15" miala jakis pojemny akumulator.
Obecnie lepiej sie oplaca kupic najtanszego laptopa z Gemini Lake (N4100 itp) za jakies 1000zl i odpalac na nim obraz po sieci. W Win10 dziala mi to idealnie z innym komputerem czy telefonem Androidowym.
Edytowane przez: "cbm80" sie 13.
cbm8013/08/2020 12:34

Strasznie drogo, Za takie pieniadze to mozna miec 2 monitory 22" Strasznie drogo, Za takie pieniadze to mozna miec 2 monitory 22" Jeszcze jakby ta 15" miala jakis pojemny akumulator.Obecnie lepiej sie oplaca kupic najtanszego laptopa z Gemini Lake (N4100 itp) za jakies 1000zl i odpalac na nim obraz po sieci. W Win10 dziala mi to idealnie z innym komputerem czy telefonem Androidowym.


Jakich programów do tego używasz?
r.d.k12/08/2020 23:24

Taa.. Włącz tryb DeX przeznaczony do obsługi myszką i klawiaturą.Obsługuj g …Taa.. Włącz tryb DeX przeznaczony do obsługi myszką i klawiaturą.Obsługuj go dotykiem.Jaki to ma sens?!?



jak chcesz coś powiększyć, zatrzymać czy przesunąć to instynktownie w takim monitorze chcesz to zrobić dotykiem, posiadanie myszki i klawiatury obok nie ma nic do rzeczy

ja mam dwa MB16AP i wkurza:
- brak głośnika
- brak dotyku
- matryca jak lustro
więc jakby ktoś się zastanawiał nad zakupem takich rozwiązań to polecam się zastanowić nad powyższymi

co do komentarzy 'lepiej tańszy laptop', to zupełnie nie ten poziom wygody. 'po co mercedesa jak można dwa fiaty'
Cebuleusz13/08/2020 12:37

Jakich programów do tego używasz?



Zadnych - jest to mechanizm wbudowany w Win10, ale wymaga odpowiednio nowego sprzetu. Apollo Lake i Gemini Lake z tych najtanszych juz to potrafia.
Podobnie na ekran zdalny tez zbyt stary sprzet nic nie wysle. U mnie to dziala bez problemu i3-4gen -> jakis Acer z N3350.
Co ciekawe nawet na Acerze mozna przejac sterowanie i zdalnie pracowac na tej i3. Co tos tak jak na TeamViewerze tylko duzo lepiej to dziala. No i tylko w sieci lokalnej.
Jedievdenko13/08/2020 12:24

Stary laptop z ekranem 15.6 cala do tego sterownik ekranu za kilka złotych …Stary laptop z ekranem 15.6 cala do tego sterownik ekranu za kilka złotych i mamy to samo za ułamek ceny tej niby super oferty.Sterownik


xDDD
Fajny bajer ale trochę drogi
Poleci ktoś jakiś zewnętrzny monitor z hdmi? Może być mniejszy niż ten ze wstawki. Nie musi też mieć full HD. Potrzebuje żeby raz na jakiś czas podłączyć do komputera który pracuje 24h/dobę
Który najlepszy do Switcha, ps4 podczas wyjazdów ?
Jedievdenko13/08/2020 12:24

Stary laptop z ekranem 15.6 cala do tego sterownik ekranu za kilka złotych …Stary laptop z ekranem 15.6 cala do tego sterownik ekranu za kilka złotych i mamy to samo za ułamek ceny tej niby super oferty.Sterownik


idąc tym tokiem rozumowania to wiele rzeczy można sobie zmajstrować z odpadów, ale czasami jednak ludzie chcą mieć gotowe ładne i estetyczne urządzenie który uruchomią w 1 minutę, a nie składaka na którego zmontowanie zmarnują wiele godzin wiem wiem, fajnie coś samemu zrobić, ale jakoś nie widzę takiego ekranu samoróbki który by tak elegancko wyglądał jak gotowce z ali.
auta też nie trzeba kupować gotowego, taki wyjdzie taniej o ile się ma pare zbędnych części w garażu

4903725-pRshw.jpg
Edytowane przez: "FotX" sie 13.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst