Niestety, ta okazja wygasła 2 minuty temu.
127°
Opublikowano 6 dni temu

Prostownik akumulatorowy Volt Polska Smart A86 6PRA12866C 15 A

98,99zł118,44zł-16%
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
Popek0
Dołączył w 2023
51
9

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

SMART PROSTOWNIK AUTO. VOLT 6V 12V 15A REGENERACJA

Specyfikacja:

Model: SMART A86
Napięcie znamionowe: 230V / 50 Hz
Obsługiwane napięcia akumulatorów: 6V/12V (pulse dynamic)
Identyfikacja napięcia dla 12V: 8V - 14,5V
Identyfikacja napięcia dla 6V: 2V - 7,4V
Obsługiwana pojemność akumulatora 6V/24V: 3Ah - 200Ah
Natężenie ładowania: 0A - 15A
Proces ładowania: 8-stopniowy (inteligentny lub szybki)
Temperatura pracy: -30°C - 50°C
Efektywność: 98%
Obsługuje akumulatory: VRLA, WET, GEL, EFB, AGM
Wbudowany wentylator sterowany przez MCU
Waga: 0,95 kg
Długość przewodu zasilającego: 100 cm
Długość przewodów "+" i "-": 120 cm
Kod produktu: 19358
Allegro Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

35 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika BednaR1989
    Pytanie do większych speców odnośnie akumulatorów. Mam diesla w którym niby powinien być 60Ah, ale ściągany z niemiec miał już 75Ah i już kilka lat na nim jeżdżę, aktualnie raczej krótkie trasy(zapłon, 3km, zgaszenie, zapłon, 3km powrotu, zgaszenie) ze światłami mijania niestety. Potrafi mi się po takiej trasie 3km np nie odpalić już, zakręci i ewidentnie jakby aku brakowało mocy. Przeźrocze na aku niby zielone i ładowanie starym prostownikiem raczej nie powoduje doładowania aku. Wydaje mi się że może być tak zdegradowany że po prostu nie przetrzymuje już tyle ładunku żeby na spokojnie odpalać, ale właśnie nie mam większej pewności. Po powrocie np napięcie miernikiem pokazuje prawidłowe, ale już przy zapłonie potrafi znacznie spaść. Any ideas czy aku do wymiany jednak mimo zielonej kontrolki? A, żeby było śmieszniej to nie przy każdym zapłonie jest ten problem.
    Awatar użytkownika Stefan_karwowski
    Za duzy aku i jest przez to niedoladowany; z tego co czytałem mozna mocniejszy ale ok 10% max- u Ciebie jest duzo większy -ponad 20% więc jest niedoładowany i skraca się także jego zywotność.
    Dodatkowo nalezy przy okazji sprawdzić stan alternatora, czy masz prawidłowe ładowanie.
    Samo sprawdzenie akumulatora miernikiem nic nie da bo tu suche liczby, bez obciązania go nic sensowego nie wywnioskujesz.
    Podjedz do punktu sprzedającego akumulatory- mają sprzęt do sprawdzenia Twojej baterii pod obciążeniem, oraz zweryfikują poprawność ładowania aku przez alternator.

    premio.pl/tip…tml (Edytowano)
  2. Awatar użytkownika lukash_jb
    Jak vs te kompaktowe prostowniki (np. z Lidla) sobie radzi z głęboko rozładowanymi akumulatorami ?
    Awatar użytkownika MistrzPatelni
    gleboko rozladowane to na smietnik
  3. Awatar użytkownika pkob86
    Brat miał, po roku zepsuł się
    Awatar użytkownika Tygrys47
    Ale bardzo się brat zepsuł?;)
  4. Awatar użytkownika markos007
    ten czy Foxur?
    Awatar użytkownika dziobas
    Nowe Foxury ponoć nie mają już >15V.
  5. Awatar użytkownika Czysty
    G warty jest ten chińczyk.
    Po 1h kończy ładować rozładowany aku 70Ah.
Awatar użytkownika