Niestety, ta okazja już wygasła
Projektor Vivibright w świetnej cenie
134° Zakończono

Projektor Vivibright w świetnej cenie

317zł600zł-47%GearBest Okazje
29
lis 27. 2017
Na Gearbest jest do wychaczenia z magazynu w Europie (czyli omijamy VAT) Projektor o przyzwoitych parametrach a jak na tę cenę to bajka.Dodatkowo wchodzi kod EUBF100-20 (tylko trzeba dobrać jakiś drobiazg z tego samego magazynu kupić )
Jak kupiłem dodatkowo gearbest.com/sam…tml

Produkty muszą być z Magazynu EU-3
Recenzja YouTube:
Aktualizacje społecznościowe
GearBest OkazjeGearBest kody rabatowe

Grupy

29 Komentarzy
jakieś opinie o tym projektorze, ktoś coś?
jakiś test znaleźliście może?
Nie wchodzi kupon chyba
warto do sypialni? Czy lepiej coś innego?
Jak za 300 warto
moze.bitch27/11/2017 15:28

jakieś opinie o tym projektorze, ktoś coś?jakiś test znaleźliście może?


Na yt bardzo dużo jest testów tego projektora. Ogólnie za taką cenę można brać ale jeśli masz zamiar czasem pograć w gry to gp100 ma mniejszy input lag. Ja żałuję, że nie załapałem się na gearbest.com/pro…107 (EDIT: zł222.77 +19,15zł z uk) Ale czuwam nadal xD
Edytowane przez: "siemano" lis 27. 2017
nie wchodzi już kod czy coś robię źle? ktoś próbował?
Kupon wchodzi ale jak piszę w okazji trzeba dodać do koszyka coś za 2 $
siemanolis 27. 2017

Na yt bardzo dużo jest testów tego projektora. Ogólnie za taką zenę można b …Na yt bardzo dużo jest testów tego projektora. Ogólnie za taką zenę można brać ale jeśli masz zamiar czasem pograć w gry to gp100 ma mniejszy imput lag. Ja żałuję, że nie załapałem się na https://www.gearbest.com/projectors/pp_1253619.html?wid=107 . Ale czuwam nadal xD


za ile byl?

BTW

jak wybrac warehouse - gdyz kupon nie wchodzi
z automatu wrzuca do koszyka ten produkt z magazynu w chinach, dopiero po przełączeniu na eu zmienia się cena z 490 na 350 zł tylko nie mam zielonego pojęcia jak ten magazyn przełączyć.
U mnie projektro jest tylko w chińskim magazynie.
Jak zmienic magazyn na EU?
Po okazji, w magazynach EU już nie ma :-(
Kolega laik pyta gdzie to widać że magazyn EU?:)
Edytowane przez: "Domel" lis 27. 2017
Ja mam jakiś chiński projektor Full HD i powiem wam że szkoda kasy. 2000 zł minimum. Wszystko poniżej to zwykłe rzutniki albo wypalarki oczu. Jak kto woli!
Przyzwoite są używki na allegro za 400-500 ale tu kwestia do czego bo na tym prezentację w jasnym pomieszczeniu będzie ciężko wyświetlić. Ja go kupiłem do sypialni do filmów jest mały i poręczny więc do tego tvbox z ostatniej okazji i za 450zl mamy spoko sprzecik.
jak wypada w porównaniu z pepper.pl/pro…066
plepsipospulstwolis 27. 2017

jak wypada w porównaniu z …jak wypada w porównaniu z https://www.pepper.pl/promocje/projektor-1280800-mozliwe-135z-excelvan-96-61066?



praktycznie to to samo
nocny_napoleon27/11/2017 16:07

Ja mam jakiś chiński projektor Full HD i powiem wam że szkoda kasy. 2000 zł …Ja mam jakiś chiński projektor Full HD i powiem wam że szkoda kasy. 2000 zł minimum. Wszystko poniżej to zwykłe rzutniki albo wypalarki oczu. Jak kto woli!


Co masz na myśli pisząc o wypalaniu oczu ? Poważnie pytam. Jak mam kupić za 1000zl jakiś gówniany tv do pokoju dzieciaków to pomyślałem o czymś takim. Mam Epsona fullHD i cudów po czyms 10 razy tańszym się nie spodziewam ale sobie pomyślałem, że do Spongeboba i innych wróżek styknie, ale jak ma im wypalać oczy... Źródłem ma być nc+ go z laptopa w głównej mierze.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst