Niestety, ta okazja już wygasła
Procesor Intel I9 9900k
381° Zakończono

Procesor Intel I9 9900k

2.050zł2.299zł-11%Amazon Okazje
61
wrz 26. 2019Dostawa z: Włochy

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

468,5 euro z wysyłką na Amazonie włoskim, około 2050 zł na ceneo od 2299 zł w normalnych sklepach

Przystępna cena za topowy procesor Intela, myśle że najlepsza opcja pod kątem gier.

ark.intel.com/content/www/pl/pl/ark/products/186605/intel-core-i9-9900k-processor-16m-cache-up-to-5-00-ghz.html
Aktualizacje społecznościowe
Amazon OkazjeAmazon promocje

Grupy

Najlepsze komentarze
Do gier to akurat lepiej brac i7-9700k czy nawet i5-9600k - wydajność w gierkach niezauważalne niższa, a kultura pracy niebotycznie lepsza. i9 grzeje jak ruska farelka - no i sporo cebulionow zaoszczedzone...
i9 pod kątem gier? Brakuje titana w SLI i można grać w adobe pełną gębą
Edytowane przez: "Mewho" wrz 26. 2019
ventech27/09/2019 00:31

ryzeny dobrze wychodzą jedynie w syntetycznych benchmarkach, które są od …ryzeny dobrze wychodzą jedynie w syntetycznych benchmarkach, które są oderwane od rzeczywistości w realnym zastosowaniu, a także w grach tańsze i5 czy i7 biją na głowę znacznie droższe wielordzeniowe ryzeny


XDDDDDDDDD
Chyba pod kątem renderingu.
61 Komentarzy
Spideros26/09/2019 15:15

Test robiony na najbardziej zjebanej grze jaka jest Guild wars 2 …Test robiony na najbardziej zjebanej grze jaka jest Guild wars 2 optymalizacja taka że dobija proca a z GPU mało co korzysta. Rozdziałów 4k , max detale. Oczywiście odpalając różne benchmarki pewnie nawet możemy go ubić. Ja pisałem że strony normalnej osoby;)


aż się popłakałem ze śmiechu
Nada sie pod Adobe Illustrator i Photoshop, czy przesada i nie warto przeplacac?
irakkaus26/09/2019 20:51

Nada sie pod Adobe Illustrator i Photoshop, czy przesada i nie warto …Nada sie pod Adobe Illustrator i Photoshop, czy przesada i nie warto przeplacac?


Nada się, ale Ryzen deczko lepszy.
Ogółem jak nie jesteś pro to ponad 3600 nie warto się wychylać, chyba, że to komp specjalnie pod zarobek na tym, a każda odrobina wydajności jest tobie na rękę.

2885365-i01bD.jpg
Do grania lepiej kupić Ryzena a zaoszczedzone pieniądze przeznaczyć na kartę graficzną.

Pamiętajcie, że płyta głowna do tego procesora to od 600 zł (+2000 procek)
Do grania lepiej Ryzen 5 2600 z przyzwoita płytą ( całość ok 1000)

Różnice 1600 zł na grafice to 1050ti vs 2070 SUPER

Jednak jak ktoś ma rendery to nie ucieknie od Intela.
Edytowane przez: "andrzej.cze" wrz 26. 2019
wewsie26/09/2019 12:44

zabawne jest że w passmarku to coś ma wynik podobny jak Radeon 3600 który j …zabawne jest że w passmarku to coś ma wynik podobny jak Radeon 3600 który jest prawie 3 razy tańszy ...


ryzeny dobrze wychodzą jedynie w syntetycznych benchmarkach, które są oderwane od rzeczywistości
w realnym zastosowaniu, a także w grach tańsze i5 czy i7 biją na głowę znacznie droższe wielordzeniowe ryzeny
ventech27/09/2019 00:31

ryzeny dobrze wychodzą jedynie w syntetycznych benchmarkach, które są od …ryzeny dobrze wychodzą jedynie w syntetycznych benchmarkach, które są oderwane od rzeczywistości w realnym zastosowaniu, a także w grach tańsze i5 czy i7 biją na głowę znacznie droższe wielordzeniowe ryzeny


XDDDDDDDDD
na testach pokazuje tylko 30% wydajności więcej niz kultowy ryzenek 5 2600, a jest 4x droższy
ventech27/09/2019 00:31

ryzeny dobrze wychodzą jedynie w syntetycznych benchmarkach, które są od …ryzeny dobrze wychodzą jedynie w syntetycznych benchmarkach, które są oderwane od rzeczywistości w realnym zastosowaniu, a także w grach tańsze i5 czy i7 biją na głowę znacznie droższe wielordzeniowe ryzeny


i7 kosztujący 1800zł daje 10% wyższą wydajność niż Ryzen 5 3600, kosztujący 900zł... To jest właśnie to bicie na głowę?

Jak tę różnicę w cenie przeznaczysz na lepszy RAM i GPU, to osiągniesz więcej FPSów niż na intelu.

A poza grami jest różnie, ale z reguły to Ryzeny mają przewagę. I to nie tylko w benchmarkach, ale też w realnym zastosowaniu:


2887470-tWati.jpg
pclab.pl/zdj…svg
ventech27/09/2019 00:31

ryzeny dobrze wychodzą jedynie w syntetycznych benchmarkach, które są od …ryzeny dobrze wychodzą jedynie w syntetycznych benchmarkach, które są oderwane od rzeczywistości w realnym zastosowaniu, a także w grach tańsze i5 czy i7 biją na głowę znacznie droższe wielordzeniowe ryzeny



dokładnie. Jak gry to tylko intel, 9400f kupisz za śmieszne pieniądze a wydajność zbliżona do 3600 który nadal boryka się z problemami.
F4R3L27/09/2019 14:18

dokładnie. Jak gry to tylko intel, 9400f kupisz za śmieszne pieniądze a wy …dokładnie. Jak gry to tylko intel, 9400f kupisz za śmieszne pieniądze a wydajność zbliżona do 3600 który nadal boryka się z problemami.



to 9400f co ledwo ma przewagę nad 2600 będąc od niego droższe i dużo słabsze w wielordzeniowych zastosowaniach i m.in. streamowaniu? jednocześnie betonujesz sobie platformę na upgrade i go nie ocniesz, a gierki w kórych intel ma przewagę po prostu lubią jednordzeniowy zegar, więc samym OC nadgonisz ryzenem mocno.

No i co nowsze gierki coraz lepiej wykorzystują wielowątkowość więc przyszłościowo Intel będzie tracił, nie biorąc nawet pod uwagę, czy może znowu jakaś dziura w Intelach wyleci z patchem znowu ścinającym im kilka procent.

>3600 który nadal boryka się z problemam
???
timmik27/09/2019 14:46

streamowaniu? No i co nowsze gierki coraz lepiej wykorzystują …streamowaniu? No i co nowsze gierki coraz lepiej wykorzystują wielowątkowość


Taak, wszyscy streamują...A to że nowsze gierki zyskują na wielowątkowości...słyszę już od kilku lat...przy okazji r5 1600 też takie bajki wciskano. Minęły ponad dwa lata i co?? Jakieś zmiany? Nie, i prędko nie będzie. Po za tym do gry to najważniejsza jest karta graficzna a nie CPU. Za co odpowiada ten ostatni? Za dzwięk i fizykę...także tego..dobranoc.
O problemach z 3600 nie słyszałeś..??? Poczytaj, fora są pełne tego. Jak będzie działać procek za rok-dwa jak ma problem z odprowadzeniem ciepła z czipletów?? Trudno to dzisiaj wyrokować, ale ja jestem sceptyczny.
Edytowane przez: "F4R3L" wrz 27. 2019
F4R3L27/09/2019 15:09

Taak, wszyscy streamują...A to że nowsze gierki zyskują na wi …Taak, wszyscy streamują...A to że nowsze gierki zyskują na wielowątkowości...słyszę już od kilku lat...przy okazji r5 1600 też takie bajki wciskano. Minęły ponad dwa lata i co?? Jakieś zmiany? Nie, i prędko nie będzie. Po za tym do gry to najważniejsza jest karta graficzna a nie CPU. Za co odpowiada ten ostatni? Za dzwięk i fizykę...także tego..dobranoc.O problemach z 3600 nie słyszałeś..??? Poczytaj, fora są pełne tego. Jak będzie działać procek za rok-dwa jak ma problem z odprowadzeniem ciepła z czipletów?? Trudno to dzisiaj wyrokować, ale ja jestem sceptyczny.



a takie zmiany, że już w grach jak BFV czy nowy asasyn 3600 przeskakuje droższe 9600k, a microsoft jeszcze nie ogarnął w pełni rozrzucania tasków na wątki, więc jest jeszcze duże pole do zysku.

"Po za tym do gry to najważniejsza jest karta graficzna a nie CPU. Za co odpowiada ten ostatni? Za dzwięk i fizykę...także tego..dobranoc."

Dokładnie. Dlatego kupić lepiej tańszego ryzena, który może i odstanie średnio 5%, a w kieszeni zostanie więcej na ram i gpu. Oraz coś co lepiej ogarnie wielozadaniowość w OS, render stron w przeglądarce itp. itd.
timmik27/09/2019 15:26

a takie zmiany, że już w grach jak BFV czy nowy asasyn 3600 przeskakuje d …a takie zmiany, że już w grach jak BFV czy nowy asasyn 3600 przeskakuje droższe 9600k, a microsoft jeszcze nie ogarnął w pełni rozrzucania tasków na wątki, więc jest jeszcze duże pole do zysku."Po za tym do gry to najważniejsza jest karta graficzna a nie CPU. Za co odpowiada ten ostatni? Za dzwięk i fizykę...także tego..dobranoc."Dokładnie. Dlatego kupić lepiej tańszego ryzena, który może i odstanie średnio 5%, a w kieszeni zostanie więcej na ram i gpu. Oraz coś co lepiej ogarnie wielozadaniowość w OS, render stron w przeglądarce itp. itd.


Noo, faktycznie w Assasynie 3600 lepszy...o całe TRZY fps...:) i to na niepodkręconym 9600k. Byłem nastawiony na 3600, ale im więcej czytam, tym bardziej się zniechęcam do tej platformy. Bubel i tyle, reszta wyjdzie w praniu jak pisałem za rok-dwa.
Piszesz, że 2600 bardziej przyszłościowe?? Pod jakim względem? Przesiadki na 3600?? Póki co, to ludzie wymieniają swoje"przyszłościowe" jak zapewniano b450 na absurdalnie drogie x570, też nie takie bezproblemowe. A tak miało być pięknie :). No niestety, stara bo stara platforma intela nadal rządzi w grach.
Kibicuje AMD ale póki co wolę sprawdzony towar.
Edytowane przez Moderatora: "słownictwo" wrz 27. 2019
F4R3L27/09/2019 15:39

Noo, faktycznie w Assasynie 3600 lepszy...o całe TRZY fps...:) i to na …Noo, faktycznie w Assasynie 3600 lepszy...o całe TRZY fps...:) i to na niepodkręconym 9600k. Byłem nastawiony na 3600, ale im więcej czytam, tym bardziej się zniechęcam do tej platformy. Bubel i tyle, reszta wyjdzie w praniu jak pisałem za rok-dwa.Piszesz, że 2600 bardziej przyszłościowe?? Pod jakim względem? Przesiadki na 3600?? Póki co, to ludzie są wku..ieni i wymieniają swoje"przyszłościowe" jak zapewniano b450 na absurdalnie drogie x570, też nie takie bezproblemowe. A tak miało być pięknie :). No niestety, stara bo stara platforma intela nadal rządzi w grach. Kibicuje AMD ale póki co wolę sprawdzony towar.


3600 bubel mowisz?Ciekawa opinia.Moze zamiast czytac i wertowac fora,wyrobisz wlasna opinie?
slabo lepiej dolozyc do czegos lepszego
Sie_Masz27/09/2019 16:25

3600 bubel mowisz?Ciekawa opinia.Moze zamiast czytac i wertowac …3600 bubel mowisz?Ciekawa opinia.Moze zamiast czytac i wertowac fora,wyrobisz wlasna opinie?



Nie mam zamiaru być betatesterem i marnować kasy. Szkoda także nerwów na szarpanie się z ustawieniami.
timmik27/09/2019 15:26

a takie zmiany, że już w grach jak BFV czy nowy asasyn 3600 przeskakuje d …a takie zmiany, że już w grach jak BFV czy nowy asasyn 3600 przeskakuje droższe 9600k, a microsoft jeszcze nie ogarnął w pełni rozrzucania tasków na wątki, więc jest jeszcze duże pole do zysku."Po za tym do gry to najważniejsza jest karta graficzna a nie CPU. Za co odpowiada ten ostatni? Za dzwięk i fizykę...także tego..dobranoc."Dokładnie. Dlatego kupić lepiej tańszego ryzena, który może i odstanie średnio 5%, a w kieszeni zostanie więcej na ram i gpu. Oraz coś co lepiej ogarnie wielozadaniowość w OS, render stron w przeglądarce itp. itd.


No tak, w dwóch grach jest lepiej. DWÓCH, czyli ze 125 gier które mam zainstalowane, szanse na bycie lepszymi są 2 gry. I dla tych dwóch mam wybrać ryzena?

Do procesorów ryzen był już aktualizowany scheduler (dwa miesiące temu?) i poprawa jest minimalna. Tak jest to "nieogarnięte"

F4R3L27/09/2019 15:39

Noo, faktycznie w Assasynie 3600 lepszy...o całe TRZY fps...:) i to na …Noo, faktycznie w Assasynie 3600 lepszy...o całe TRZY fps...:) i to na niepodkręconym 9600k. Byłem nastawiony na 3600, ale im więcej czytam, tym bardziej się zniechęcam do tej platformy. Bubel i tyle, reszta wyjdzie w praniu jak pisałem za rok-dwa.Piszesz, że 2600 bardziej przyszłościowe?? Pod jakim względem? Przesiadki na 3600?? Póki co, to ludzie wymieniają swoje"przyszłościowe" jak zapewniano b450 na absurdalnie drogie x570, też nie takie bezproblemowe. A tak miało być pięknie :). No niestety, stara bo stara platforma intela nadal rządzi w grach. Kibicuje AMD ale póki co wolę sprawdzony towar.


Te przesiadki i wymienianie procesorów, dobra beka. Jak brałem z97 to też miałbyć niesamowity boradwell. Po 5 latach okazało się, że wymiana na broadwella to koszt 1k a i tak będzie to wolniejsze niż cały nowy setup w tej cenie.

No ale uwaga, mogłem upgradeować! Oczywiście, to lepiej, że AMD oferuje uniwersalną podstawkę ale dla kogoś kto składa przeciętny-dobry komputer nie ma to znaczenia.
irakkaus26/09/2019 20:51

Nada sie pod Adobe Illustrator i Photoshop, czy przesada i nie warto …Nada sie pod Adobe Illustrator i Photoshop, czy przesada i nie warto przeplacac?


I tak i nie, różnica po patchach HT wynosi 50% wolniej. Lepiej moim zdaniem wziąć i7.


timmik26/09/2019 21:01

Nada się, ale Ryzen deczko lepszy.Ogółem jak nie jesteś pro to ponad 3600 n …Nada się, ale Ryzen deczko lepszy.Ogółem jak nie jesteś pro to ponad 3600 nie warto się wychylać, chyba, że to komp specjalnie pod zarobek na tym, a każda odrobina wydajności jest tobie na rękę.[Obrazek]


Ryzen jest znacznie wolniejszy w adobe, nie wbijaj gościa na minę.
andrzej.cze26/09/2019 21:44

Do grania lepiej kupić Ryzena a zaoszczedzone pieniądze przeznaczyć na ka …Do grania lepiej kupić Ryzena a zaoszczedzone pieniądze przeznaczyć na kartę graficzną.Pamiętajcie, że płyta głowna do tego procesora to od 600 zł (+2000 procek)Do grania lepiej Ryzen 5 2600 z przyzwoita płytą ( całość ok 1000)Różnice 1600 zł na grafice to 1050ti vs 2070 SUPERJednak jak ktoś ma rendery to nie ucieknie od Intela.


Ta za 600 zł będzie miała throttling, natomiast same płyty pod intela są tańsze.
Zabtak26/09/2019 12:32

Do gier to akurat lepiej brac i7-9700k czy nawet i5-9600k - wydajność w g …Do gier to akurat lepiej brac i7-9700k czy nawet i5-9600k - wydajność w gierkach niezauważalne niższa, a kultura pracy niebotycznie lepsza. i9 grzeje jak ruska farelka - no i sporo cebulionow zaoszczedzone...


i7 i i9 to praktycznie ten sam procesor z minimalną różnicą w poborze mocy. No ale wiesz lepiej
timmik26/09/2019 14:03

a to już nie lepiej 3700x czy 3900x?


Nie.
Spideros26/09/2019 15:15

Test robiony na najbardziej zjebanej grze jaka jest Guild wars 2 …Test robiony na najbardziej zjebanej grze jaka jest Guild wars 2 optymalizacja taka że dobija proca a z GPU mało co


Stary śmieć który nie utylizuje procka, no ale ważne, że jest i9 w kompie
grzech12327/09/2019 22:34

No tak, w dwóch grach jest lepiej. DWÓCH, czyli ze 125 gier które mam za …No tak, w dwóch grach jest lepiej. DWÓCH, czyli ze 125 gier które mam zainstalowane, szanse na bycie lepszymi są 2 gry. I dla tych dwóch mam wybrać ryzena?Do procesorów ryzen był już aktualizowany scheduler (dwa miesiące temu?) i poprawa jest minimalna. Tak jest to "nieogarnięte" Te przesiadki i wymienianie procesorów, dobra beka. Jak brałem z97 to też miałbyć niesamowity boradwell. Po 5 latach okazało się, że wymiana na broadwella to koszt 1k a i tak będzie to wolniejsze niż cały nowy setup w tej cenie.No ale uwaga, mogłem upgradeować! Oczywiście, to lepiej, że AMD oferuje uniwersalną podstawkę ale dla kogoś kto składa przeciętny-dobry komputer nie ma to znaczenia.I tak i nie, różnica po patchach HT wynosi 50% wolniej. Lepiej moim zdaniem wziąć i7.Ryzen jest znacznie wolniejszy w adobe, nie wbijaj gościa na minę.Ta za 600 zł będzie miała throttling, natomiast same płyty pod intela są tańsze.i7 i i9 to praktycznie ten sam procesor z minimalną różnicą w poborze mocy. No ale wiesz lepiej Nie.Stary śmieć który nie utylizuje procka, no ale ważne, że jest i9 w kompie


Stara gra która dobija proca i tak wolę mieć i9 z wykorzystaniem proca na 20-30% niż i5 wykorzystana w 80-90%. Nie muszę się martwić że gram a w tle renderujuja mi projekty dla klientów;) Jedni używają kompa do zabawy inni dodatkowo do pracy gdzie potrzebują zapasu mocy. Dla mnie różnica pomiędzy i7 a i9 była raptem 400 zł więc prawie żadna.
Edytowane przez: "Spideros" wrz 27. 2019
Spideros27/09/2019 22:58

Stara gra która dobija proca i tak wolę mieć i9 z wykorzystaniem proca na 2 …Stara gra która dobija proca i tak wolę mieć i9 z wykorzystaniem proca na 20-30% niż i5 wykorzystana w 80-90%. Nie muszę się martwić że gram a w tle renderujuja mi projekty dla klientów;) Jedni używają kompa do zabawy inni dodatkowo do pracy gdzie potrzebują zapasu mocy. Dla mnie różnica pomiędzy i7 a i9 była raptem 400 zł więc prawie żadna.



Kocham te wpisy...każdy gra i w tym czasie komp jeszcze renderuje...
F4R3L28/09/2019 09:07

Kocham te wpisy...każdy gra i w tym czasie komp jeszcze renderuje...


W miedzyczasie pewnie jeszcze przeprowadza zmasowany Ddos na skale globalna....potem wchodzi na pepperka w poszukiwaniu cebuli a mimo to cpu ciagle na 27 procent..Prawdziwy profesjonalista.Szacun.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst