Niestety, ta okazja już wygasła
Procesor AMD Ryzen 7 2700 OEM (bez chłodzenia) nowy! Alternatywa dla 3300
410° Zakończono

Procesor AMD Ryzen 7 2700 OEM (bez chłodzenia) nowy! Alternatywa dla 3300

679zł769zł-12% Darmowa dostawa DarmowaAllegro Okazje
68
410° Zakończono
Procesor AMD Ryzen 7 2700 OEM (bez chłodzenia) nowy! Alternatywa dla 3300
sie 19. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Fajna alternatywa dla nowszych procesorów Ryzen - 8 rdzeni 16 wątków i spokojne 3.8ghz+. Oczywiście dla osób robiących jeszcze inne rzeczy na kompie poza graniem 24/7

Procesor w wersji OEM, ale i tak warto dokupić jakies dobre chłodzenie, i dla tych co już mają lub myśleli o kupnie chłodzenia lepiej zaoszczędzić stówkę.
291081.jpg
Sam mam procesor z tej aukcji, wrwz z płytą Gigabyte Gaming X b450 z jednej z wstawek tu, do tego GSkill Ripjaws 3600mhz - wszystko bez problemu śmiga, ram również wchodzi na 3600 z tym CPU i Mobo. Procesor przychodzi bez pudelka, a raczej w zastepczym opakowaniu, zabezpiecziny przed pogięciem pinów. Co do oryginalności procesora to raczej nie mam zastrzeżeń, nic nie wzbudza u mnie podejrzeń, wydajność "na miejscu".

291081.jpg
Wybaczcie stockowe chlodzenie z r1600af adapter do starego Grandis 2 jeszcze do mnie nie dotarł.
291081.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Allegro OkazjeAllegro kupony rabatowe
Najlepsze komentarze
xdaavi19/08/2020 15:43

W grudniu był za 600 zł z grami


Byl.. a od wielu miesięcy nic z tego
plus za zdjęcia i opis
68 Komentarzy
plus za zdjęcia i opis
W grudniu był za 600 zł z grami
xdaavi19/08/2020 15:43

W grudniu był za 600 zł z grami


Nawet mniej niż 600. Średnia okazja.
xdaavi19/08/2020 15:43

W grudniu był za 600 zł z grami


Byl.. a od wielu miesięcy nic z tego
MyakuzaD19/08/2020 15:45

Byl.. a od wielu miesięcy nic z tego



To skoro już nie jest to tym bardziej nie ma sensu wchodzić w zakup, zwłaszcza jeśli na horyzoncie seria Zen 3, a więc jeszcze lepsza wydajność i spadki cen serii Zen 2.
to już chyba lepiej dołożyć tę stówkę i kupić 3600, bo różnica w wydajności jest spora. a jak ktoś nie ma chłodzenia, to wyjdzie nawet mniej niż stówa różnicy.
mirozi19/08/2020 15:49

to już chyba lepiej dołożyć tę stówkę i kupić 3600, bo różnica w wydajnośc …to już chyba lepiej dołożyć tę stówkę i kupić 3600, bo różnica w wydajności jest spora. a jak ktoś nie ma chłodzenia, to wyjdzie nawet mniej niż stówa różnicy.



zalezy dla kogo, mi 6 rdzeni totalnie nie wystarczalo (i tak przesiadlem sie z 10 rdzeni, ale no fakt, przestarzalych bo Xeon)
MyakuzaD19/08/2020 15:51

zalezy dla kogo, mi 6 rdzeni totalnie nie wystarczalo (i tak przesiadlem …zalezy dla kogo, mi 6 rdzeni totalnie nie wystarczalo (i tak przesiadlem sie z 10 rdzeni, ale no fakt, przestarzalych bo Xeon)


nie żebym to negował, ale niby co takiego robisz, że jest jest Ci akurat potrzebne >6 rdzeni? bo jednak przeciętny śmiertelnik nawet nie poczuje różnicy w wydajności między 6 a 8 rdzeniami tej samej generacji (czyli 2600 vs 2700, albo 3600 vs 3700).
Nie polecam do grafiki 5700 XT stuttering gwarantowany.
mirozi19/08/2020 16:05

nie żebym to negował, ale niby co takiego robisz, że jest jest Ci akurat po …nie żebym to negował, ale niby co takiego robisz, że jest jest Ci akurat potrzebne >6 rdzeni? bo jednak przeciętny śmiertelnik nawet nie poczuje różnicy w wydajności między 6 a 8 rdzeniami tej samej generacji (czyli 2600 vs 2700, albo 3600 vs 3700).



przecietny smiertelnik jak gra w lola to nie poczuje, sek w tym ze ja mam 24/7 odpalona przegladarke i tidal. Do tego norma jest miec odpalony na raz pakiet potograficzny Adobe (PS i LR) i edytowac film w Vegas. A nad tym jak zechce to odpale jakas gre. 4 rdzeniowki dostają muła jak z nich korzystam, na 6 jest troche lepiej ale tez nic swietnego, dopiero 8+ mnie satysfakcjonuje. Dlatego tez tyle lat mialem 10c20t Xeona ktory najtanszy tez nie byl, a przeciez moglem ryzena 1600! albo i5 6400 :P bo to i tak duzo rdzeni
Co wy ludzie plusujecie, procesor z ali od jakiegoś januszexu, bez gwarancji? Jeszcze ktoś się nabierze i to kupi.
Ketiw19/08/2020 16:06

Nie polecam do grafiki 5700 XT stuttering gwarantowany.


Bzdura.
FivePeppa19/08/2020 16:18

Bzdura.


Prawda, sam tego doświadczyłem, zmieniłem na 3600 i jest coś pięknego, tak samo wydajność poszła do góry.
FivePeppa19/08/2020 16:18

Co wy ludzie plusujecie, procesor z ali od jakiegoś januszexu, bez …Co wy ludzie plusujecie, procesor z ali od jakiegoś januszexu, bez gwarancji? Jeszcze ktoś się nabierze i to kupi.



mozliwe, ale niby 36msc gwarancji i nie czekasz na to miesiac

a watpie w to na dluzsza mete, reszta przedmitoow sprzedajacego by na to nie wskazywala
Edytowane przez: "MyakuzaD" sie 19.
MyakuzaD19/08/2020 16:21

mozliwe, ale niby 36msc gwarancji i nie czekasz na to miesiac



do tego normalnie fakture dostalem etc
MyakuzaD19/08/2020 16:15

przecietny smiertelnik jak gra w lola to nie poczuje, sek w tym ze ja mam …przecietny smiertelnik jak gra w lola to nie poczuje, sek w tym ze ja mam 24/7 odpalona przegladarke i tidal. Do tego norma jest miec odpalony na raz pakiet potograficzny Adobe (PS i LR) i edytowac film w Vegas. A nad tym jak zechce to odpale jakas gre. 4 rdzeniowki dostają muła jak z nich korzystam, na 6 jest troche lepiej ale tez nic swietnego, dopiero 8+ mnie satysfakcjonuje. Dlatego tez tyle lat mialem 10c20t Xeona ktory najtanszy tez nie byl, a przeciez moglem ryzena 1600! albo i5 6400 :P bo to i tak duzo rdzeni


tyle, że stareńki 2700 (i nie podkręcony) będzie Cię koniec końców kosztował więcej czasu niż szybszy 3600. różnica w wynikach chociażby photoshopa jest mniejsza między 3600 vs 3900x niż 3600 vs podkręcony 2700x [tutaj]. masz chyba po prostu syndrom nowości
Ryzeny co sie z wami dzieje, cena już nie zachwyca
Swego czasu kupiłem ten procesor w promocji z zasilaczem i voucherem na gry. Po sprzedaniu zasilacza i gier, procesor wyniósł mnie ~500zł i to chyba rok temu lub więcej.
Edytowane przez: "Slavekk" sie 19.
Kupowałem za 579zł, ale na obecne czasy cena spoko!
Patryk_Dubiel19/08/2020 17:00

Ryzeny co sie z wami dzieje, cena już nie zachwyca


Po 1. cena dolara. Po 2. wariacje z koronaświrusem. Po 3. amd ma popyt więc nie musi robić promocyjnych cen.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst