Niestety, ta okazja już wygasła
Procesor AMD Ryzen 5 3600
152° Zakończono

Procesor AMD Ryzen 5 3600

805zł899zł-10% Darmowa dostawa DarmowaAllegro Okazje
56
152° Zakończono
Procesor AMD Ryzen 5 3600
wrz 17. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Bardzo dobra oferta z outletu x-kom, procek za 805zł + możliwe 8 monet za zakup aplikacją allegro. Pełna gwarancja 3 lata, kupiłem, towar jedynie rozpakowany zero śladów na procesorze, fabryczna pasta na chłodzeniu, pełen komplet w fabrycznym opakowaniu. Obecnie najtaniej gdzie znalazłem nowy z pełną 3 letnią gwarancją to 899zł więc zawsze coś w kieszeni.

Ich opis z oferty jest chyba moooocno na wyrost, ja dostałem stan jak nowy z przeciętą jedynie plombą na pudełku
Aktualizacje społecznościowe
Allegro OkazjeAllegro kupony rabatowe
Najlepsze komentarze
Co one tak drogo teraz?
Zbliża sie premiera kolejnej gen ryzena a 3600 drożeje? 3300X nie do dostania - o co tu chodzi? Czemu nie tanieje?
ja własnie dzisiaj otrzymałem procesor z rtv agd z outletu "stan doskonały tylko uszkodzone opakowanie" - jak zobaczyłem procesor to załamka .5100868-NCZwQ.jpgdo tego piny krzywe
Edytowane przez: "Piotr77" wrz 17.
Nie sądziłem, że dożyję czasów gdy 805 pln za R3600 będzie nazywane "bardzo dobrą ofertą"...
Edytowane przez: "Pi69" wrz 17.
56 Komentarzy
Co one tak drogo teraz?
Zbliża sie premiera kolejnej gen ryzena a 3600 drożeje? 3300X nie do dostania - o co tu chodzi? Czemu nie tanieje?
raphaeldeianick17/09/2020 11:04

Co one tak drogo teraz?


dokładnie zamiast tanieć to do góry chyba ida z cenami ;D
Szukajcie też na allegro / OLX - kupiłem zapakowany fabrycznie z FV z Amazona za 779 (w tym SSD 128 GB warty min. 50-60 PLN gratis) więc procek kosztował mnie efektywnie ok. 710 PLN. Btw. gość kupił go za 134 Euro
chrris17/09/2020 11:04

Zbliża sie premiera kolejnej gen ryzena a 3600 drożeje? 3300X nie do d …Zbliża sie premiera kolejnej gen ryzena a 3600 drożeje? 3300X nie do dostania - o co tu chodzi? Czemu nie tanieje?


Odpad po 3700X lepiej sprzedać jako 3600, niż uciąć jeszcze dwa rdzenie i puścić taniej jako 3300X
hadero2317/09/2020 11:04

dokładnie zamiast tanieć to do góry chyba ida z cenami ;D


Myslisz ze na black friday dadza tak poprostu super znizke? ;-) trzeba teraz pociagnac cene z gorka zeby pozniej pieknie sie ejksponowalo to ich marketi gowe -20% taniej (czyli cena jaka na tamten czas bedzie podazala za trendem cyklu zycia produktu i stosunku cenowego)
abstract-studio17/09/2020 11:11

Myslisz ze na black friday dadza tak poprostu super znizke? ;-) trzeba …Myslisz ze na black friday dadza tak poprostu super znizke? ;-) trzeba teraz pociagnac cene z gorka zeby pozniej pieknie sie ejksponowalo to ich marketi gowe -20% taniej (czyli cena jaka na tamten czas bedzie podazala za trendem cyklu zycia produktu i stosunku cenowego)


hehe no trik stary jak świat
Opis na Allegro mówi coś innego niż Twój @kev21 i jednak są ślady użytkowania oraz nie ma pasty. Więc może akurat miałeś szczęście.

5100383-wDc0B.jpg
Edytowane przez: "Armoldy" wrz 17.
Drożeją, bo chcą się pozbyć zapasów magazynowych, gdy się na przykład okaże, że Ryzen 4000 bije serię 3000 o 40%. Zapłacili hurtownikowi jakąś kwotę za tego Ryzena, która po premierze nowych CPU będzie i tak ceną przepłaconą.
To już lepiej i5 10 gen brać
Ja kupiłem fabrycznie nowy z plomba na opakowaniu za 550zl.
Zupełnie się nie opłaca brać tego ryzena faktycznie core i5 10400f kosztuje najtaniej 653 zł na Allegro nowy i z pełną gwarancją.
Edytowane przez: "andy970" wrz 17.
CJ117/09/2020 11:28

Ja kupiłem fabrycznie nowy z plomba na opakowaniu za 550zl.


Kiedy i z jakiego źródła ?
750 miesiąc temu na allegro kupowałem. O co chodzi z tą caną? Powinny taniec następca nadchodzi.
rockman17/09/2020 11:12

Drożeją, bo chcą się pozbyć zapasów magazynowych, gdy się na przykład okaże …Drożeją, bo chcą się pozbyć zapasów magazynowych, gdy się na przykład okaże, że Ryzen 4000 bije serię 3000 o 40%. Zapłacili hurtownikowi jakąś kwotę za tego Ryzena, która po premierze nowych CPU będzie i tak ceną przepłaconą.


Drożeją bo chcą się pozbyć zapasów a ja zawsze głupi myślałem, ze jest odwrotnie.
@Armoldy tak jak pisałem w opisie promki ostatnie zdanie.. raczej mocno na wyrost.. kupowałem ok 7 produktów z iuch outletu i zawsze opis był aż za bardzo na minus względem realu, ale owszem może mialem tez szczescie
Lepiej poczekać na 4xxx.
Wzrost ipc +17% + większe zegary. Mówi się o +20% zwiększonej wydajności, więc cierpliwie czekać

  • Zen3 will be the first major redesign of Zen, focusing on performance/watt and scalability
  • Better IPC, 8 core per CCX, new IO chip with better memory controller, improved SMT, and more efficient boost
  • The new boost is not focusing on getting much higher clocks, it is designed to manage long workloads, it can be sustained for several minutes
hadero2317/09/2020 11:04

dokładnie zamiast tanieć to do góry chyba ida z cenami ;D


Wejdą konsole nowej generacji to zrobią odpowiedni porządek w tego typu zapędach.
Jeszcze chwila.
kev2117/09/2020 11:41

Drożeją bo chcą się pozbyć zapasów a ja zawsze gł …Drożeją bo chcą się pozbyć zapasów a ja zawsze głupi myślałem, ze jest [email protected] tak jak pisałem w opisie promki ostatnie zdanie.. raczej mocno na wyrost.. kupowałem ok 7 produktów z iuch outletu i zawsze opis był aż za bardzo na minus względem realu, ale owszem może mialem tez szczescie


Tak, drożeją. Jakbyś zapłacił hurtownikowi 600 zł za procesor, a tu się okazuje, że wchodzi nowy, w tej samej cenie, wydajniejszy, to nie jesteś happy, gdy starego masz jeszcze w magazynie, więc sztucznie podbijasz cenę przed premierą, żeby wyciągnąć max zysk z tych sztuk, które Ci zalegają, bo za miesiąc nikt ich nie kupi w cenie 800 czy 600,gdy będzie miał wybór nowego, lepszego. Do interesu nie będziesz dokładał i sprzedawał poniżej ceny zakupu.
andy97017/09/2020 11:30

Zupełnie się nie opłaca brać tego ryzena faktycznie core i5 10400f kos …Zupełnie się nie opłaca brać tego ryzena faktycznie core i5 10400f kosztuje najtaniej 653 zł na Allegro nowy i z pełną gwarancją.


Niby tak ale sensowna płyta pod niego zaczyna się pewnie od 600+ (Z490) reszta ma poblokowane zegary ramu
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst