Niestety, ta okazja już wygasła
Pralko-suszarka Toshiba TWD-BJ90W4PL @OleOle!
337° Zakończono

Pralko-suszarka Toshiba TWD-BJ90W4PL @OleOle!

3.599zł3.999zł-10% Darmowa dostawa DarmowaOleOle! Okazje
Edytor48
paź 7. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Pralko-suszarka Toshiba TWD-BJ90W4PL za 3 599 zł w OleOle!

Wymiary (GxSxW) 59,5 x 65 x 85 cm
Klasa energetyczna A
Pojemność (pranie/suszenie) 8 kg / 8 kg
Poziom hałasu (pranie/suszenie) 56 dB / 62 dB
Szybkość wirowania 1400 obr/min

305805-dWXUO.jpg305805-PllU9.jpg
Aktualizacje społecznościowe
OleOle! OkazjeOleOle! kupony rabatowe
Najlepsze komentarze
3majsiemaciek07/10/2020 11:47

Nie jestem pewien ale chyba nie masz racji, instrukcje do suszarek …Nie jestem pewien ale chyba nie masz racji, instrukcje do suszarek kondensacyjnych(jak ta, jak mniemam) też wspominały o tym żeby całości nie suszyć. Tanie pralko suszarki wywołują pytanie ile posłuży, skoro wszystko w środku jest z półki "cięcie kosztów", a jak walnie jedno, to miejmy nadzieję, że druga funkcja nadal będzie działać - mało prawdopodobne, zważywszy ile części uczestniczy w obu procesach.Drogie pralko suszarki kosztują tyle co dwa sprzęty osobno i to nie z najniższej półki, gdzie(w dwóch osobno) jak walnie jedno, to wystarczy połowa inwestycji, żeby sprzęt wymienić, jeśli naprawa będzie nieopłacalna. I mamy wtedy możliwość zakupu suszarki "na gorące powietrze", która robi taką robotę że aż banan na twarzy.Pralko suszarka po suszeniu przez 3h nadal wyrzuca pranie do suszenia na wieszaku. A 3h ciągnie prądu jak smok, bo pracuje grzałka. Podobnie prądu jak smok ciągnie suszarka ale robi to dużo szybciej.ALE pralka 1200 wyrzuca wkład tak odwirowany, że nie ma większych problemów z suszeniem na wieszaku w domu, 1400obr robi jeszcze lepszą robotę nadal będąc względnie ekonomicznymi produktami(za więcej obrotów dopłaty są już znaczne). Wieszaki mamy estetyczne rozciągane od ściany do ściany-nie trzeba mieć metrów kwadratowych żeby ustawić podłogową.Myślcie ludzie o ekologii/zużyciu prądu/produkcji urządzeń, które potem w pewnej części nie są recyklingowane, a do ich produkcji trzeba wykopać z ziemi setki kg albo raczej tony urobku w przypadku 15kg pralki(nie licząc kamienia/obciążenia z betonu) i do tego 300L wody na 1kg stali. Suszarki mechaniczne nie są nam potrzebne, jeszcze fakt, że mamy od lat saharyjskie lata, że jak się spieszy, to można na dwór wystawić do cienia i wysycha błyskawicznie.Nie trzeba w życiu mieć wszystkiego, macie już sokowirówkę, sokownik wolnoobrotowy, blender, mikser, robot kuchenny, sandwitcher, gofrownice, popkornicę, frytkownicę, multicooker, parowar, szybkowar, wolnowar, pewnie kilka ominąłem, co tam teraz jest modne co rozdają za darmo/100zł w lidlu?


Nie mam frytkownicy, multicookera, parawowaru, szybkowaru itd. Mam za to suszarkę i nic Tobie do tego, chyba pomyliłeś miejsca. To nie ekoforum.
BlueCam3l07/10/2020 10:58

Może chodzi o powszechnie panujące przekonanie że te 2w1 są o kant tyłka po …Może chodzi o powszechnie panujące przekonanie że te 2w1 są o kant tyłka potłuc.Ale to wygląda sensowniej bo wkład prania = wkład suszenia - co nie jest oczywiste w innych sprzętach tego typu.Do pewnego czasu można było suszyć tylko około połowę wkładu maksymalnego prania. Ktoś to testował?



Nie jestem pewien ale chyba nie masz racji, instrukcje do suszarek kondensacyjnych(jak ta, jak mniemam) też wspominały o tym żeby całości nie suszyć.
Tanie pralko suszarki wywołują pytanie ile posłuży, skoro wszystko w środku jest z półki "cięcie kosztów", a jak walnie jedno, to miejmy nadzieję, że druga funkcja nadal będzie działać - mało prawdopodobne, zważywszy ile części uczestniczy w obu procesach.
Drogie pralko suszarki kosztują tyle co dwa sprzęty osobno i to nie z najniższej półki, gdzie(w dwóch osobno) jak walnie jedno, to wystarczy połowa inwestycji, żeby sprzęt wymienić, jeśli naprawa będzie nieopłacalna. I mamy wtedy możliwość zakupu suszarki "na gorące powietrze", która robi taką robotę że aż banan na twarzy.
Pralko suszarka po suszeniu przez 3h nadal wyrzuca pranie do suszenia na wieszaku. A 3h ciągnie prądu jak smok, bo pracuje grzałka. Podobnie prądu jak smok ciągnie suszarka ale robi to dużo szybciej.

ALE pralka 1200 wyrzuca wkład tak odwirowany, że nie ma większych problemów z suszeniem na wieszaku w domu, 1400obr robi jeszcze lepszą robotę nadal będąc względnie ekonomicznymi produktami(za więcej obrotów dopłaty są już znaczne). Wieszaki mamy estetyczne rozciągane od ściany do ściany-nie trzeba mieć metrów kwadratowych żeby ustawić podłogową.
Myślcie ludzie o ekologii/zużyciu prądu/produkcji urządzeń, które potem w pewnej części nie są recyklingowane, a do ich produkcji trzeba wykopać z ziemi setki kg albo raczej tony urobku w przypadku 15kg pralki(nie licząc kamienia/obciążenia z betonu) i do tego 300L wody na 1kg stali. Suszarki mechaniczne nie są nam potrzebne, jeszcze fakt, że mamy od lat saharyjskie lata, że jak się spieszy, to można na dwór wystawić do cienia i wysycha błyskawicznie.
Nie trzeba w życiu mieć wszystkiego, macie już sokowirówkę, sokownik wolnoobrotowy, blender, mikser, robot kuchenny, sandwitcher, gofrownice, popkornicę, frytkownicę, multicooker, parowar, szybkowar, wolnowar, pewnie kilka ominąłem, co tam teraz jest modne co rozdają za darmo/100zł w lidlu?

3majsiemaciek07/10/2020 13:23

Napisałem o suszarkach rozciąganych od ściany do ściany i podłogowych. Nie …Napisałem o suszarkach rozciąganych od ściany do ściany i podłogowych. Nie rozumiem po co wybieg dla palacza, znaczy balkon do suszenia ubrań? Aaaa, chyba że ten niepisany regulamin, mówiący gdzie jeszcze nie można suszyć w domu ubrań lub zamontować suszarki sznurkowej na ścianie, no to tak, faktycznie nie ma gdzie suszyć Ta wilgoć z kondensacyjnej przecież magicznie znika i nie ląduje w pomieszczeniu, gdzie znajduje się pralka, po czym migruje na cały dom Podobnie jak wilgoć która na ubraniach zostaje po suszeniu kondensacyjnym.





gdzie zostaje wilgoć? w pojemniku na wodę Poza tym masz prawo myśleć jak chcesz, ja też serdecznie Cię pozdrawiam
48 Komentarzy
Ani to nie wysuszy, ani nie wypierze
Bartlomiej_Osiak07/10/2020 10:40

Dlaczego?


Może chodzi o powszechnie panujące przekonanie że te 2w1 są o kant tyłka potłuc.
Ale to wygląda sensowniej bo wkład prania = wkład suszenia - co nie jest oczywiste w innych sprzętach tego typu.
Do pewnego czasu można było suszyć tylko około połowę wkładu maksymalnego prania.

Ktoś to testował?
BlueCam3l07/10/2020 10:58

Może chodzi o powszechnie panujące przekonanie że te 2w1 są o kant tyłka po …Może chodzi o powszechnie panujące przekonanie że te 2w1 są o kant tyłka potłuc.Ale to wygląda sensowniej bo wkład prania = wkład suszenia - co nie jest oczywiste w innych sprzętach tego typu.Do pewnego czasu można było suszyć tylko około połowę wkładu maksymalnego prania. Ktoś to testował?


Chyba nic się nie zmieniło.
BlueCam3l07/10/2020 10:58

Może chodzi o powszechnie panujące przekonanie że te 2w1 są o kant tyłka po …Może chodzi o powszechnie panujące przekonanie że te 2w1 są o kant tyłka potłuc.Ale to wygląda sensowniej bo wkład prania = wkład suszenia - co nie jest oczywiste w innych sprzętach tego typu.Do pewnego czasu można było suszyć tylko około połowę wkładu maksymalnego prania. Ktoś to testował?


Fajnie wygląda, ale trochę egzotyka. W zakładce kontakt na stronie www, można wyczytać: ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH PODANYCH W FORMULARZU JEST UNION DISTRIBUTION S.R.O. Z SIEDZIBĄ W PRADZE, DĚLNICKÁ 213/12, PRAHA 7- HOLEŠOVICE 170 00 (DALEJ: „ADMINISTRATOR DANYCH”). WSZELKIE ŻĄDANIA, PYTANIA I WNIOSKI DOTYCZĄCE PANI/PANA DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA DANYCH LUB ZWIĄZANYCH Z NIMI PRAW, NALEŻY KIEROWAĆ PISEMNIE NA ADRES: UNION DISTRIBUTION DĚLNICKÁ 213/12, PRAHA 7- HOLEŠOVICE 170 00 LUB MAILEM NA ADRES: [email protected]UNIONDISTRIBUTION.EU DANE KONTAKTOWE DO INSPEKTORA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH: [email protected]UNIONDISTRIBUTION.EU

Być może serwis w Prażce
I najważniejsze pytanie, kto jest faktycznym producentem, bo niemalże jestem pewien, że Toshiba jest tu tylko licencjonowanym znaczkiem
W media expert taka sama cena wiec to żadna okazja.
BlueCam3l07/10/2020 10:58

Może chodzi o powszechnie panujące przekonanie że te 2w1 są o kant tyłka po …Może chodzi o powszechnie panujące przekonanie że te 2w1 są o kant tyłka potłuc.Ale to wygląda sensowniej bo wkład prania = wkład suszenia - co nie jest oczywiste w innych sprzętach tego typu.Do pewnego czasu można było suszyć tylko około połowę wkładu maksymalnego prania. Ktoś to testował?



Nie jestem pewien ale chyba nie masz racji, instrukcje do suszarek kondensacyjnych(jak ta, jak mniemam) też wspominały o tym żeby całości nie suszyć.
Tanie pralko suszarki wywołują pytanie ile posłuży, skoro wszystko w środku jest z półki "cięcie kosztów", a jak walnie jedno, to miejmy nadzieję, że druga funkcja nadal będzie działać - mało prawdopodobne, zważywszy ile części uczestniczy w obu procesach.
Drogie pralko suszarki kosztują tyle co dwa sprzęty osobno i to nie z najniższej półki, gdzie(w dwóch osobno) jak walnie jedno, to wystarczy połowa inwestycji, żeby sprzęt wymienić, jeśli naprawa będzie nieopłacalna. I mamy wtedy możliwość zakupu suszarki "na gorące powietrze", która robi taką robotę że aż banan na twarzy.
Pralko suszarka po suszeniu przez 3h nadal wyrzuca pranie do suszenia na wieszaku. A 3h ciągnie prądu jak smok, bo pracuje grzałka. Podobnie prądu jak smok ciągnie suszarka ale robi to dużo szybciej.

ALE pralka 1200 wyrzuca wkład tak odwirowany, że nie ma większych problemów z suszeniem na wieszaku w domu, 1400obr robi jeszcze lepszą robotę nadal będąc względnie ekonomicznymi produktami(za więcej obrotów dopłaty są już znaczne). Wieszaki mamy estetyczne rozciągane od ściany do ściany-nie trzeba mieć metrów kwadratowych żeby ustawić podłogową.
Myślcie ludzie o ekologii/zużyciu prądu/produkcji urządzeń, które potem w pewnej części nie są recyklingowane, a do ich produkcji trzeba wykopać z ziemi setki kg albo raczej tony urobku w przypadku 15kg pralki(nie licząc kamienia/obciążenia z betonu) i do tego 300L wody na 1kg stali. Suszarki mechaniczne nie są nam potrzebne, jeszcze fakt, że mamy od lat saharyjskie lata, że jak się spieszy, to można na dwór wystawić do cienia i wysycha błyskawicznie.
Nie trzeba w życiu mieć wszystkiego, macie już sokowirówkę, sokownik wolnoobrotowy, blender, mikser, robot kuchenny, sandwitcher, gofrownice, popkornicę, frytkownicę, multicooker, parowar, szybkowar, wolnowar, pewnie kilka ominąłem, co tam teraz jest modne co rozdają za darmo/100zł w lidlu?

3majsiemaciek07/10/2020 11:47

Nie jestem pewien ale chyba nie masz racji, instrukcje do suszarek …Nie jestem pewien ale chyba nie masz racji, instrukcje do suszarek kondensacyjnych(jak ta, jak mniemam) też wspominały o tym żeby całości nie suszyć. Tanie pralko suszarki wywołują pytanie ile posłuży, skoro wszystko w środku jest z półki "cięcie kosztów", a jak walnie jedno, to miejmy nadzieję, że druga funkcja nadal będzie działać - mało prawdopodobne, zważywszy ile części uczestniczy w obu procesach.Drogie pralko suszarki kosztują tyle co dwa sprzęty osobno i to nie z najniższej półki, gdzie(w dwóch osobno) jak walnie jedno, to wystarczy połowa inwestycji, żeby sprzęt wymienić, jeśli naprawa będzie nieopłacalna. I mamy wtedy możliwość zakupu suszarki "na gorące powietrze", która robi taką robotę że aż banan na twarzy.Pralko suszarka po suszeniu przez 3h nadal wyrzuca pranie do suszenia na wieszaku. A 3h ciągnie prądu jak smok, bo pracuje grzałka. Podobnie prądu jak smok ciągnie suszarka ale robi to dużo szybciej.ALE pralka 1200 wyrzuca wkład tak odwirowany, że nie ma większych problemów z suszeniem na wieszaku w domu, 1400obr robi jeszcze lepszą robotę nadal będąc względnie ekonomicznymi produktami(za więcej obrotów dopłaty są już znaczne). Wieszaki mamy estetyczne rozciągane od ściany do ściany-nie trzeba mieć metrów kwadratowych żeby ustawić podłogową.Myślcie ludzie o ekologii/zużyciu prądu/produkcji urządzeń, które potem w pewnej części nie są recyklingowane, a do ich produkcji trzeba wykopać z ziemi setki kg albo raczej tony urobku w przypadku 15kg pralki(nie licząc kamienia/obciążenia z betonu) i do tego 300L wody na 1kg stali. Suszarki mechaniczne nie są nam potrzebne, jeszcze fakt, że mamy od lat saharyjskie lata, że jak się spieszy, to można na dwór wystawić do cienia i wysycha błyskawicznie.Nie trzeba w życiu mieć wszystkiego, macie już sokowirówkę, sokownik wolnoobrotowy, blender, mikser, robot kuchenny, sandwitcher, gofrownice, popkornicę, frytkownicę, multicooker, parowar, szybkowar, wolnowar, pewnie kilka ominąłem, co tam teraz jest modne co rozdają za darmo/100zł w lidlu?


Nie mam frytkownicy, multicookera, parawowaru, szybkowaru itd. Mam za to suszarkę i nic Tobie do tego, chyba pomyliłeś miejsca. To nie ekoforum.
3majsiemaciek07/10/2020 11:47

Nie jestem pewien ale chyba nie masz racji, instrukcje do suszarek …Nie jestem pewien ale chyba nie masz racji, instrukcje do suszarek kondensacyjnych(jak ta, jak mniemam) też wspominały o tym żeby całości nie suszyć. Tanie pralko suszarki wywołują pytanie ile posłuży, skoro wszystko w środku jest z półki "cięcie kosztów", a jak walnie jedno, to miejmy nadzieję, że druga funkcja nadal będzie działać - mało prawdopodobne, zważywszy ile części uczestniczy w obu procesach.Drogie pralko suszarki kosztują tyle co dwa sprzęty osobno i to nie z najniższej półki, gdzie(w dwóch osobno) jak walnie jedno, to wystarczy połowa inwestycji, żeby sprzęt wymienić, jeśli naprawa będzie nieopłacalna. I mamy wtedy możliwość zakupu suszarki "na gorące powietrze", która robi taką robotę że aż banan na twarzy.Pralko suszarka po suszeniu przez 3h nadal wyrzuca pranie do suszenia na wieszaku. A 3h ciągnie prądu jak smok, bo pracuje grzałka. Podobnie prądu jak smok ciągnie suszarka ale robi to dużo szybciej.ALE pralka 1200 wyrzuca wkład tak odwirowany, że nie ma większych problemów z suszeniem na wieszaku w domu, 1400obr robi jeszcze lepszą robotę nadal będąc względnie ekonomicznymi produktami(za więcej obrotów dopłaty są już znaczne). Wieszaki mamy estetyczne rozciągane od ściany do ściany-nie trzeba mieć metrów kwadratowych żeby ustawić podłogową.Myślcie ludzie o ekologii/zużyciu prądu/produkcji urządzeń, które potem w pewnej części nie są recyklingowane, a do ich produkcji trzeba wykopać z ziemi setki kg albo raczej tony urobku w przypadku 15kg pralki(nie licząc kamienia/obciążenia z betonu) i do tego 300L wody na 1kg stali. Suszarki mechaniczne nie są nam potrzebne, jeszcze fakt, że mamy od lat saharyjskie lata, że jak się spieszy, to można na dwór wystawić do cienia i wysycha błyskawicznie.Nie trzeba w życiu mieć wszystkiego, macie już sokowirówkę, sokownik wolnoobrotowy, blender, mikser, robot kuchenny, sandwitcher, gofrownice, popkornicę, frytkownicę, multicooker, parowar, szybkowar, wolnowar, pewnie kilka ominąłem, co tam teraz jest modne co rozdają za darmo/100zł w lidlu?


Dobra, a jak nie masz balkonu i dzieci to gdzie można suszyć ubrania zimą? Mi działa kondensacyjna Siemens już 12 lat i gdy mi padnie kupię następną. Ekologia dzisiejszych czasów sprowadza się do krótszego życia produktów.
cyprys07/10/2020 10:58

Osobna suszarka działa o niebo lepiej.


Nie mam porównania do pralko-suszarki. Mam pralkę 9kg, suszarkę 10kg, więc zawsze jestem spokojny, że wszystko mi się zmieści. Jestem jedynie ciekawy i cały cykl pranie/suszenie trwa. Fakt, że większość pralko-suszarek wsad ma 7/8kg a suszenie 4kg, a ta ma 100/100%
cyprys07/10/2020 10:58

Osobna suszarka działa o niebo lepiej.


Nigdy nie rozumiałem idei osobnej pralki i suszarki. Po co mi to skoro po godzinie prania muszę przełożyć wkład do drugiego urządzenia? W jaki sposób pierzecie to w ciągu nocy? Nastawiacie budzik na 3 rano aby przełożyć wkład z jednego do drugiego? Jak już wyciągam to mogę powiedzieć na suszarkę do wysuszenia. Osobiście mam pralko-suszarkę (7kg/5kg). Udało się kiedyś komuś zapakować 7kg ubrań do pralki? Chyba tylko jak wróciłeś z nad morza i nie chciało ci się piasku z kieszeni wysypywać Osobiście latem rozwieszam pranie na balkonie - 2 godzinki i suche, a zimą włączam pralko-suszarkę na noc i rano pranie jest suche.
sielak107/10/2020 12:05

Nigdy nie rozumiałem idei osobnej pralki i suszarki. Po co mi to skoro po …Nigdy nie rozumiałem idei osobnej pralki i suszarki. Po co mi to skoro po godzinie prania muszę przełożyć wkład do drugiego urządzenia? W jaki sposób pierzecie to w ciągu nocy? Nastawiacie budzik na 3 rano aby przełożyć wkład z jednego do drugiego? Jak już wyciągam to mogę powiedzieć na suszarkę do wysuszenia. Osobiście mam pralko-suszarkę (7kg/5kg). Udało się kiedyś komuś zapakować 7kg ubrań do pralki? Chyba tylko jak wróciłeś z nad morza i nie chciało ci się piasku z kieszeni wysypywać Osobiście latem rozwieszam pranie na balkonie - 2 godzinki i suche, a zimą włączam pralko-suszarkę na noc i rano pranie jest suche.


Każdemu wg. potrzeb. Przy małej ilości prania może to faktycznie zdaje rezultat - przy dużej tak średnio.
3majsiemaciek07/10/2020 11:47

Nie jestem pewien ale chyba nie masz racji, instrukcje do suszarek …Nie jestem pewien ale chyba nie masz racji, instrukcje do suszarek kondensacyjnych(jak ta, jak mniemam) też wspominały o tym żeby całości nie suszyć. Tanie pralko suszarki wywołują pytanie ile posłuży, skoro wszystko w środku jest z półki "cięcie kosztów", a jak walnie jedno, to miejmy nadzieję, że druga funkcja nadal będzie działać - mało prawdopodobne, zważywszy ile części uczestniczy w obu procesach.Drogie pralko suszarki kosztują tyle co dwa sprzęty osobno i to nie z najniższej półki, gdzie(w dwóch osobno) jak walnie jedno, to wystarczy połowa inwestycji, żeby sprzęt wymienić, jeśli naprawa będzie nieopłacalna. I mamy wtedy możliwość zakupu suszarki "na gorące powietrze", która robi taką robotę że aż banan na twarzy.Pralko suszarka po suszeniu przez 3h nadal wyrzuca pranie do suszenia na wieszaku. A 3h ciągnie prądu jak smok, bo pracuje grzałka. Podobnie prądu jak smok ciągnie suszarka ale robi to dużo szybciej.ALE pralka 1200 wyrzuca wkład tak odwirowany, że nie ma większych problemów z suszeniem na wieszaku w domu, 1400obr robi jeszcze lepszą robotę nadal będąc względnie ekonomicznymi produktami(za więcej obrotów dopłaty są już znaczne). Wieszaki mamy estetyczne rozciągane od ściany do ściany-nie trzeba mieć metrów kwadratowych żeby ustawić podłogową.Myślcie ludzie o ekologii/zużyciu prądu/produkcji urządzeń, które potem w pewnej części nie są recyklingowane, a do ich produkcji trzeba wykopać z ziemi setki kg albo raczej tony urobku w przypadku 15kg pralki(nie licząc kamienia/obciążenia z betonu) i do tego 300L wody na 1kg stali. Suszarki mechaniczne nie są nam potrzebne, jeszcze fakt, że mamy od lat saharyjskie lata, że jak się spieszy, to można na dwór wystawić do cienia i wysycha błyskawicznie.Nie trzeba w życiu mieć wszystkiego, macie już sokowirówkę, sokownik wolnoobrotowy, blender, mikser, robot kuchenny, sandwitcher, gofrownice, popkornicę, frytkownicę, multicooker, parowar, szybkowar, wolnowar, pewnie kilka ominąłem, co tam teraz jest modne co rozdają za darmo/100zł w lidlu?


Ok, nie będę się kłócił o zasadności i cięciu kosztów - Ale co do dwóch osobnych urządzeń, to już będę bronił tego rozwiązania, i ewentualnie jednej porządnej pralko-suszarki jak ktoś kompletnie nie ma miejsca by dwa urządzenia wstawić.
Osobiście wolałbym mieć dodatkową suszarkę na pralce i mieć mniej kurzu w mieszkaniu bo jednak 80% syfu walającego się po podłodze i unoszącego się w powietrzu to pył z ubrania, a reszta to nasz naskórek i inne zanieczyszczenia.

Przecież nie żyjemy w clean roomach :-).
sielak107/10/2020 12:05

Nigdy nie rozumiałem idei osobnej pralki i suszarki. Po co mi to skoro po …Nigdy nie rozumiałem idei osobnej pralki i suszarki. Po co mi to skoro po godzinie prania muszę przełożyć wkład do drugiego urządzenia? W jaki sposób pierzecie to w ciągu nocy? Nastawiacie budzik na 3 rano aby przełożyć wkład z jednego do drugiego? Jak już wyciągam to mogę powiedzieć na suszarkę do wysuszenia. Osobiście mam pralko-suszarkę (7kg/5kg). Udało się kiedyś komuś zapakować 7kg ubrań do pralki? Chyba tylko jak wróciłeś z nad morza i nie chciało ci się piasku z kieszeni wysypywać Osobiście latem rozwieszam pranie na balkonie - 2 godzinki i suche, a zimą włączam pralko-suszarkę na noc i rano pranie jest suche.


Hmm, czy 7kg to tak dużo?
Z ciekawości sobie spojrzałem ile średnio ważą ubrania, spodnie 0.4kg, bluza 0.5kg, więc to w cale nie jest taki problem załadować pełną pralkę.
3majsiemaciek07/10/2020 11:47

Nie jestem pewien ale chyba nie masz racji, instrukcje do suszarek …Nie jestem pewien ale chyba nie masz racji, instrukcje do suszarek kondensacyjnych(jak ta, jak mniemam) też wspominały o tym żeby całości nie suszyć. Tanie pralko suszarki wywołują pytanie ile posłuży, skoro wszystko w środku jest z półki "cięcie kosztów", a jak walnie jedno, to miejmy nadzieję, że druga funkcja nadal będzie działać - mało prawdopodobne, zważywszy ile części uczestniczy w obu procesach.Drogie pralko suszarki kosztują tyle co dwa sprzęty osobno i to nie z najniższej półki, gdzie(w dwóch osobno) jak walnie jedno, to wystarczy połowa inwestycji, żeby sprzęt wymienić, jeśli naprawa będzie nieopłacalna. I mamy wtedy możliwość zakupu suszarki "na gorące powietrze", która robi taką robotę że aż banan na twarzy.Pralko suszarka po suszeniu przez 3h nadal wyrzuca pranie do suszenia na wieszaku. A 3h ciągnie prądu jak smok, bo pracuje grzałka. Podobnie prądu jak smok ciągnie suszarka ale robi to dużo szybciej.ALE pralka 1200 wyrzuca wkład tak odwirowany, że nie ma większych problemów z suszeniem na wieszaku w domu, 1400obr robi jeszcze lepszą robotę nadal będąc względnie ekonomicznymi produktami(za więcej obrotów dopłaty są już znaczne). Wieszaki mamy estetyczne rozciągane od ściany do ściany-nie trzeba mieć metrów kwadratowych żeby ustawić podłogową.Myślcie ludzie o ekologii/zużyciu prądu/produkcji urządzeń, które potem w pewnej części nie są recyklingowane, a do ich produkcji trzeba wykopać z ziemi setki kg albo raczej tony urobku w przypadku 15kg pralki(nie licząc kamienia/obciążenia z betonu) i do tego 300L wody na 1kg stali. Suszarki mechaniczne nie są nam potrzebne, jeszcze fakt, że mamy od lat saharyjskie lata, że jak się spieszy, to można na dwór wystawić do cienia i wysycha błyskawicznie.Nie trzeba w życiu mieć wszystkiego, macie już sokowirówkę, sokownik wolnoobrotowy, blender, mikser, robot kuchenny, sandwitcher, gofrownice, popkornicę, frytkownicę, multicooker, parowar, szybkowar, wolnowar, pewnie kilka ominąłem, co tam teraz jest modne co rozdają za darmo/100zł w lidlu?


Może idź mieszkać do jaskini i przestań się myć bo szkoda wody. Będziesz bardzo eko no i oczywiście przejdź na weganizm i jedz korzonki i liście
Mikel_P07/10/2020 12:21

Hmm, czy 7kg to tak dużo?Z ciekawości sobie spojrzałem ile średnio ważą ubr …Hmm, czy 7kg to tak dużo?Z ciekawości sobie spojrzałem ile średnio ważą ubrania, spodnie 0.4kg, bluza 0.5kg, więc to w cale nie jest taki problem załadować pełną pralkę.


Pytanie jeszcze czy jak napchasz tam 7kg to czy to pranie jest wtedy wyprane czy pomieszane z wodą? Szczerze to nigdy nie ważyłem prania, ale nigdy pralka ani suszarka nie zastrajkowały, że nie włączą się bo się przemęczą, a efekty są takie jakich oczekuje
sielak107/10/2020 12:27

Pytanie jeszcze czy jak napchasz tam 7kg to czy to pranie jest wtedy …Pytanie jeszcze czy jak napchasz tam 7kg to czy to pranie jest wtedy wyprane czy pomieszane z wodą? Szczerze to nigdy nie ważyłem prania, ale nigdy pralka ani suszarka nie zastrajkowały, że nie włączą się bo się przemęczą, a efekty są takie jakich oczekuje

Zakładam, że po to robią faktycznie większy bęben, żeby można było go zapełnić. Wszystko zależy też od programu, te krótsze w mojej pralce sygnalizują, że można wtedy mniej wsadu załadować.
Mikel_P07/10/2020 11:54

Nie mam frytkownicy, multicookera, parawowaru, szybkowaru itd. Mam za to …Nie mam frytkownicy, multicookera, parawowaru, szybkowaru itd. Mam za to suszarkę i nic Tobie do tego, chyba pomyliłeś miejsca. To nie ekoforum.



Skoro to nie ekoforum, to dlaczego każdy czepia się w jaki sposób każdy inny ma wstawiać okazję i jakoś nie widać, żeby wszyscy karcili szeryfów, którym nic do tego, jak kto inny wystawia okazję.
Po za tym weź kup sokowirówkę, jak Cię fabryka boli, błonnik rozwiąże ten problem
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst