Niestety, ta okazja już wygasła
Pralka ELECTROLUX EW7F248SP
164° Zakończono

Pralka ELECTROLUX EW7F248SP

1.699zł2.049zł-17% Darmowa dostawa DarmowaMedia Expert Okazje
17
paź 15. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Myślę, że kto chce kupić dobrą pralkę, dość mocno wypasioną, cichą, para, itp itd .... trzeba pospieszyć się Nocna cena 1699pln

Instalacja wolnostojąca
Kolor biały
Maksymalna wsad (pranie) [kg] 8
Efektywność energetyczna (2010/30/EC) A+++ -30%
Roczne zużycie energii [kWh] (2010/30/EC) 137,0
Zużycie energii - urządzenie wył. [W] (2010/30/EC) 0,30
Roczne zużycie wody [l] (2010/30/EC) 10999
Efektywność wirowania [2010/30/EC] B
Maks. prędkość wirowania [obr./min.](2010/30/EC) 1400
Deklarowany program (2010/30/EC) standardowy bawełna 60 pełnyzaładunek;stnadardowy 40 pół wsadu
Stad. prog. czas bawełna 60 [min] 230
Stan. prog. czas bawełna 60, pół wsadu [min] 230
Stan. prog. czas bawełna 40, pół wsadu [min] 230
Czas trwania trybu oczekiwania [min] (2010/30/EC) 5
Poziom hałasu w czasie prania [dB(A)] 51
Poziom hałasu - wirowanie [dB(A) re 1pW] (2010/30 75
Wilgotność [%] po maks. wirowaniu (2010/30/EC) 52
Pojemność bębna [l] 55
Klasa efektywności prania A
Typ silnika inwerter Permanent Magnet
Programy parowe - TAK (dwa programy parowe + jako opcja jako dodatek do najważniejszych programów)
Typ wyświetlacza duży LED

Kontrola wyważenia tak
Rodzaj węża standard
Długość węża doprowadzającego [cm] 130
Długość węża odprowadzającego [cm] 145
Liczba pojemników na detergent 3
Przewód [m] 1,8
Nóżki 4 regulowane
Pobierana moc [W] 2200
Wymagany bezpiecznik [A] 10
Napięcie [V] 230
Wymiary WxSzxG [mm] 847x597x576
Maksymalna głębokość [mm] 599
Kod produktu (PNC) 914 555 009
Kod EAN 7332543621187

Wg mnie doooobra okazja
Jedyny minus to bęben klejony, czyli łożyska niewymienne ... wszystkie pralki Electrolux i AEG tak mają (jedna firma/fabryka).
Aktualizacje społecznościowe
17 Komentarzy
W sklepie z RTV i AGD taka sama cena, jak tutaj, przy czym z informacją, że dziś w nocy cena jest niższa o 41 zł, niż cena "normalna" (1740 zł). Więc chyba promocja średnio atrakcyjna
wjp15/10/2020 23:51

W sklepie z RTV i AGD taka sama cena, jak tutaj, przy czym z informacją, …W sklepie z RTV i AGD taka sama cena, jak tutaj, przy czym z informacją, że dziś w nocy cena jest niższa o 41 zł, niż cena "normalna" (1740 zł). Więc chyba promocja średnio atrakcyjna


Nie wiesz, nie sprawdziłeś - nie pisz.
Cena tej pralki wszędzie była 2049pln (od dawna ją obserwowałem i jej odpowiednik w AEG, czyli L7FEC48SP lub L7FBE48SP). Ta AEG to cena 2599pln (druga to około 2900pln) i ma te same dokładnie programy/funkcje/opcje, nawet ten sam silnik (inwerter Permanent Magnet), tylko jest wyciszona w środku dodatkowo i schodzi do 47dB. Jednak ta tutaj ma 51dB, co jest też świetnym wynikiem i jest po prostu b.cicha.
Rozbawiłeś mnie określeniem "promocja średnio atrakcyjna" ....
Łożyska są wymienne?
JerzyJ16/10/2020 07:21

Łożyska są wymienne?


Nie, zbiornik klejony - niestety. To niestety minus wszystkich pralek AEG i Electrolux (ta sama fabryka).
Ja załatwiłem sobie dodatkowe dwa lata gwary w Electroluxie (nie ta sklepowa) za dodatkową opłatą ...
emerowo16/10/2020 07:28

Nie, zbiornik klejony - niestety. To niestety minus wszystkich pralek AEG …Nie, zbiornik klejony - niestety. To niestety minus wszystkich pralek AEG i Electrolux (ta sama fabryka).Ja załatwiłem sobie dodatkowe dwa lata gwary w Electroluxie (nie ta sklepowa) za dodatkową opłatą ...


Mi się wydaje, że w pralkach po paru latach skończenie się łożysk to dosyć częsty problem, zatem kiedy producent specjalnie stosuje technologię, że nie można ich wymienić niestety ma ode mnie bana.
Tylko i wyłącznie firma Bosch... Czy to pralka lodówka czy co innego
joker16/10/2020 09:41

Mi się wydaje, że w pralkach po paru latach skończenie się łożysk to dosyć …Mi się wydaje, że w pralkach po paru latach skończenie się łożysk to dosyć częsty problem, zatem kiedy producent specjalnie stosuje technologię, że nie można ich wymienić niestety ma ode mnie bana.


nie masz racji - to zawsze loteria, może być parę lat, a może być i wieeele lat. A i tak pralki więcej niż np 10lat są starociami technologicznymi i energo/wodno żernymi - więc czas wymienić. Ja np z tego powodu dokupuję gwarancję electroluxa.
Co do "bana" ze względu na wymienialność łożysk ... rozumiem, że dla Ciebie najważniejszym wyznacznikiem wyboru pralki jest wymienialność łożysk
Edytowane przez: "emerowo" paź 16.
R3jn197116/10/2020 09:41

Tylko i wyłącznie firma Bosch... Czy to pralka lodówka czy co innego


więcej czytać czytać czytać - pralki firmy Bosch - niektóre serie mają wymienialne łożyska, a niektóre nie wymienne czyli klejone bębny.
LG, Samsung, Amica - u tych producentów prawdopodobnie wszystkie pralki mają wymienne.
Edytowane przez: "emerowo" paź 16.
emerowo16/10/2020 10:38

więcej czytać czytać czytać - pralki firmy Bosch - niektóre serie mają wymi …więcej czytać czytać czytać - pralki firmy Bosch - niektóre serie mają wymienialne łożyska, a niektóre nie wymienne czyli klejone bębny.LG, Samsung, Amica - u tych producentów prawdopodobnie wszystkie pralki mają wymienne.


Mama kupiła samsunga padł po 2 latach a boscha mamy już długo
R3jn197116/10/2020 10:43

Mama kupiła samsunga padł po 2 latach a boscha mamy już długo


no i co z tego ? Żeby wyciągać jakiekolwiek wnioski, potrzeba szerokiej statystyki, a to ciężko uzyskać - firmy boją się takiego czegoś
Natomiast ja właśnie kupiłem w/w electroluxa (+ extra gwara producenta), bo padł silnik w moim 14-letnim Siemensie (= Bosch). Wcale nie wyciągam z tego dogmatowych wniosków
BTW - śmieszy mnie np jak ktoś podnieca się takim Miele i że pralka idzie 30 lat
emerowo16/10/2020 10:48

no i co z tego ? Żeby wyciągać jakiekolwiek wnioski, potrzeba szerokiej st …no i co z tego ? Żeby wyciągać jakiekolwiek wnioski, potrzeba szerokiej statystyki, a to ciężko uzyskać - firmy boją się takiego czegoś Natomiast ja właśnie kupiłem w/w electroluxa (+ extra gwara producenta), bo padł silnik w moim 14-letnim Siemensie (= Bosch). Wcale nie wyciągam z tego dogmatowych wniosków BTW - śmieszy mnie np jak ktoś podnieca się takim Miele i że pralka idzie 30 lat


Jeśli coś działa długo to znaczy że jest solidne e jak lubisz wydawać do 4 lata 2 kafle ok to tylko moje zdanie wszystko co kupuje z boscha działa bardzo długo.. Z amici dziadek ma i już 2 razy serwis po roku
R3jn197116/10/2020 10:51

Jeśli coś działa długo to znaczy że jest solidne e jak lubisz wydawać do 4 …Jeśli coś działa długo to znaczy że jest solidne e jak lubisz wydawać do 4 lata 2 kafle ok to tylko moje zdanie wszystko co kupuje z boscha działa bardzo długo.. Z amici dziadek ma i już 2 razy serwis po roku


masz swoje "doświadczenia", więc róbta co chceta
emerowo16/10/2020 11:05

masz swoje "doświadczenia", więc róbta co chceta


Oczywiście Amica to najgorsze co można kupić
emerowo16/10/2020 10:35

nie masz racji - to zawsze loteria, może być parę lat, a może być i wiee …nie masz racji - to zawsze loteria, może być parę lat, a może być i wieeele lat. A i tak pralki więcej niż np 10lat są starociami technologicznymi i energo/wodno żernymi - więc czas wymienić. Ja np z tego powodu dokupuję gwarancję electroluxa.Co do "bana" ze względu na wymienialność łożysk ... rozumiem, że dla Ciebie najważniejszym wyznacznikiem wyboru pralki jest wymienialność łożysk


Niski koszt prania jednostkowego. A jak pralka pada po 4 latach to drożej niż 10 letnia która kosztowała 2x tyle. To tylko przykład. Wg mnie jest multum sprzętu wystarczająco rozwiniętego technologicznie. Dokładane są tylko gadżety, które są wykreowane jako sztuczna potrzeba. To że pralka ma zaawansowany wyświetlacz czy ma WiFi to dla mnie funkcje za które nie chcę płacić bo nie wpływają na jakość i efektywność prania. Dla kontrastu - tak chętnie kupiłbym auto z lat 90 nowe z salonu. Dobrze wyposażone będzie trwalsze i nie mniej wygodne od współczesnego a na pewno trwalsze i tańsze w serwisie. Podobnie jest z innymi sprzętami. Nie neguje, że dzisiaj nie powstają bardzo dobrej jakości produkty, twierdzę że rynki rtv/agd i innej elektroniki najczęściej nie potrafią robić produktów żywotnych. Wymiana pralki co 4-5 lat jest nienormalne.
joker16/10/2020 11:14

Niski koszt prania jednostkowego. A jak pralka pada po 4 latach to drożej …Niski koszt prania jednostkowego. A jak pralka pada po 4 latach to drożej niż 10 letnia która kosztowała 2x tyle. To tylko przykład. Wg mnie jest multum sprzętu wystarczająco rozwiniętego technologicznie. Dokładane są tylko gadżety, które są wykreowane jako sztuczna potrzeba. To że pralka ma zaawansowany wyświetlacz czy ma WiFi to dla mnie funkcje za które nie chcę płacić bo nie wpływają na jakość i efektywność prania. Dla kontrastu - tak chętnie kupiłbym auto z lat 90 nowe z salonu. Dobrze wyposażone będzie trwalsze i nie mniej wygodne od współczesnego a na pewno trwalsze i tańsze w serwisie. Podobnie jest z innymi sprzętami. Nie neguje, że dzisiaj nie powstają bardzo dobrej jakości produkty, twierdzę że rynki rtv/agd i innej elektroniki najczęściej nie potrafią robić produktów żywotnych. Wymiana pralki co 4-5 lat jest nienormalne.


nie wiem o czym piszesz, bo na pewno nie o TEJ pralce
Ma to co potrzebne, bez wodotrysków i gadżetów niepotrzebnych do prania. Jedynie co ma "nowoczesnego" to funkcje pary - programy i jako opcja do programów. I jest CICHA. Gdybyś tak zerknął w dane techniczne, czy opis na stronie electroluxa, to byś wiedział co to za pralka i co wg Ciebie jest niepotrzebne i jest gadżetem niepotrzebnym w niej.
Nie pisałem o wymianie pralki co 4-5 lat (chociaż kto bogatemu zabroni), ale gdy coś ciekawego i praktycznego pojawi się w pralkach, to dlaczego nie wymienić na nową ? Interesujące dla mnie jest wykorzystanie pary w procesie prania, modyfikacje sztywnych programów (Time Manager), cichość prania, przystosowanie zasobników do płynu do prania (nie płukania). Tych rzeczy nie miałem w swojej poprzedniej i CHCĘ to w swojej nowej ...
Jak ktoś ma przekonania (jak krowa która zmian nie lubi), to niech kupi jakiego starocia Miele 10letniego od Niemca, wymieni co trzeba w niej i pieeeerze następne 20 lat ... wolna wola i freedom
emerowo16/10/2020 07:17

Nie wiesz, nie sprawdziłeś - nie pisz.Cena tej pralki wszędzie była 204 …Nie wiesz, nie sprawdziłeś - nie pisz.Cena tej pralki wszędzie była 2049pln (od dawna ją obserwowałem i jej odpowiednik w AEG, czyli L7FEC48SP lub L7FBE48SP). Ta AEG to cena 2599pln (druga to około 2900pln) i ma te same dokładnie programy/funkcje/opcje, nawet ten sam silnik (inwerter Permanent Magnet), tylko jest wyciszona w środku dodatkowo i schodzi do 47dB. Jednak ta tutaj ma 51dB, co jest też świetnym wynikiem i jest po prostu b.cicha.Rozbawiłeś mnie określeniem "promocja średnio atrakcyjna" ....



Po innych wpisach wnoszę, że siedzisz w temacie i piszesz do rzeczy. Jednak z tonu mógłby kolega trochę spuścić Pisałem, bo właśnie sprawdziłem. Nie pisałem o żadnej AEG, tylko o pralce Electrolux, dostępnej w Euro, link tutaj:
ceneo.pl/557…561
Teraz się lepiej przyjrzałem numerowi modelu i różni się jedną cyfrą - nie wiem, co to oznacza w praktyce, nie będę teraz studiował specyfikacji. Po prostu rano myślałem, że to dokładnie ten sam model, co z Twojej wstawki, tylko nie wyświetla oferty Euro na tej liście. Sprawdziłem w Google i podstawił mi w wynikach ten bardzo podobny model. Pisałem, że oferta jest średnio atrakcyjna, bo po co kupować nocą mało popularny model (tylko w 3 sklepach), gdy w innym sklepie jest on "normalnie" za 40 zł więcej (to nieco ponad 2% ceny).
Tak, wiem, że to nie ta sama pralka - mój błąd.
Dużo zdrowia życzę
wjp16/10/2020 19:35

Po innych wpisach wnoszę, że siedzisz w temacie i piszesz do rzeczy. J …Po innych wpisach wnoszę, że siedzisz w temacie i piszesz do rzeczy. Jednak z tonu mógłby kolega trochę spuścić Pisałem, bo właśnie sprawdziłem. Nie pisałem o żadnej AEG, tylko o pralce Electrolux, dostępnej w Euro, link tutaj:https://www.ceneo.pl/55795561Teraz się lepiej przyjrzałem numerowi modelu i różni się jedną cyfrą - nie wiem, co to oznacza w praktyce, nie będę teraz studiował specyfikacji. Po prostu rano myślałem, że to dokładnie ten sam model, co z Twojej wstawki, tylko nie wyświetla oferty Euro na tej liście. Sprawdziłem w Google i podstawił mi w wynikach ten bardzo podobny model. Pisałem, że oferta jest średnio atrakcyjna, bo po co kupować nocą mało popularny model (tylko w 3 sklepach), gdy w innym sklepie jest on "normalnie" za 40 zł więcej (to nieco ponad 2% ceny).Tak, wiem, że to nie ta sama pralka - mój błąd.Dużo zdrowia życzę

masz racje i przepraszam za ten "ton"
Ta podana przez Ciebie pralka to niższy model i cena sugerowana jest około 300pln mniejsza i też nie chce mi sie już wnikać w szczegółowe dane i różnice (wizualnie uboższy jest panel sterowania).Też zdroofka życzę i przepraszam za ten mój ton
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst