Płyta indukcyjna TEKA IB 6415
633°

Płyta indukcyjna TEKA IB 6415

965zł1.220zł-21% Darmowa dostawa DarmowaMedia Expert Okazje
22
Zaktualizowano 14 g, 3 min temu (Opublikowano sie 31.)
Płyta kuchenna taniej. Moc całkowita :  7200 W.

Funkcje:
Power
Power Management
Rozpoznawanie wielkości/obecności garnka
Sygnał dźwiękowy
Stop & Go
Timer
Wskaźnik ciepła resztkowego

294414.jpg294414.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Najlepsze komentarze
ascendix31/08/2020 06:35

Płyta 7,2kW, prawidłowo podłączona na dwie fazy, ma słabą moc grzewczą ? Sk …Płyta 7,2kW, prawidłowo podłączona na dwie fazy, ma słabą moc grzewczą ? Skąd taka wiedza ?


Płyta ma 7.2 kW jak większość płyt i jest to moc tak jak by przyłączeniowa - maksymalna z jaką mogę działać jednocześnie wszystkie palniki. Jednak mi chodzi o maksymalna moc każdego z palnikow. Jest to zawsze w opisie. Ja mam w płycie prawie wszystkie pola w okolicach 2,6/3,5 kW, czyli maksymalna moc to 2.6 kW a jak dam boost to 3.5 kW. Jest to limitowane gdy używa się wszystkich palników jednocześnie na dużej mocy. W tej płycie jest między 1,2/1,5 a 2/2,3 kW. Czyli zapomnij o szybkim zagotowaniu wody w garnku.
22 Komentarze
Strasznie słaba moc poszczególnych pól grzewczych
ukaszDiekemper31/08/2020 00:30

Strasznie słaba moc poszczególnych pól grzewczych


Płyta 7,2kW, prawidłowo podłączona na dwie fazy, ma słabą moc grzewczą ? Skąd taka wiedza ?
Edytowane przez: "ascendix" sie 31.
ascendix31/08/2020 06:35

Płyta 7,2kW, prawidłowo podłączona na dwie fazy, ma słabą moc grzewczą ? Sk …Płyta 7,2kW, prawidłowo podłączona na dwie fazy, ma słabą moc grzewczą ? Skąd taka wiedza ?


Nie wiem jak ta, ale ja mialam kiedys wysoki model samsunga i było tak, że przy pracujacych wszystkich polach poszczególne pola miały slabą moc, teraz przy boschu nie ma takiego efektu, wiec coś w tym może być.
Jakieś opinie? Ma osobną regulację dla każdego pola, więc wydaje się pod tym względem świetna
Komentarz z netu:
"... a płyta ma dużą wadę pulsacyjne grzanie, które przy pełnym garnku, powoduje chlapanie na płytę, ale i ścianę czy to kropel wody, zupy, przy sterowaniu jedynie 1-6 na każdym palniku jest to uciążliwe bo niestety wymaga większego nakładu czyszczenia płyty, przy tym grzaniu płyta wydaje charakterystyczny dźwięk cykania można się przyzwyczaić.. jest to jedyny chyba minus..."
ascendix31/08/2020 06:35

Płyta 7,2kW, prawidłowo podłączona na dwie fazy, ma słabą moc grzewczą ? Sk …Płyta 7,2kW, prawidłowo podłączona na dwie fazy, ma słabą moc grzewczą ? Skąd taka wiedza ?


Płyta ma 7.2 kW jak większość płyt i jest to moc tak jak by przyłączeniowa - maksymalna z jaką mogę działać jednocześnie wszystkie palniki. Jednak mi chodzi o maksymalna moc każdego z palnikow. Jest to zawsze w opisie. Ja mam w płycie prawie wszystkie pola w okolicach 2,6/3,5 kW, czyli maksymalna moc to 2.6 kW a jak dam boost to 3.5 kW. Jest to limitowane gdy używa się wszystkich palników jednocześnie na dużej mocy. W tej płycie jest między 1,2/1,5 a 2/2,3 kW. Czyli zapomnij o szybkim zagotowaniu wody w garnku.
zgadzam się słabo jest z mocą palników,szczególnie na boosterze co prawda do regulacji są już slidery ale 9 stopni nie powala. Stare elektroluxy też miały 1-9 z tym, że przy stopniach 2,3,4,5,6 były półstopnie na regulacji czyli 2,3,4,5,6 z kropką co dawało 14 poziomów mocy.
Edytowane przez: "pino_power" sie 31.
@Pepper proszę o podbicie z nowym kodem NOCNA jeszcze taniej z 999 na 965
pino_power31/08/2020 18:30

zgadzam się słabo jest z mocą palników,szczególnie na boosterze co prawda d …zgadzam się słabo jest z mocą palników,szczególnie na boosterze co prawda do regulacji są już slidery ale 9 stopni nie powala. Stare elektroluxy też miały 1-9 z tym, że przy stopniach 2,3,4,5,6 były półstopnie na regulacji czyli 2,3,4,5,6 z kropką co dawało 14 poziomów mocy.


Nie ma to znaczenia, weź watomierz - różnica zerowa. Nie odczujesz różnicy pomiędzy 1000 vs 1100 wat
Dario66631/08/2020 10:05

Komentarz z netu:"... a płyta ma dużą wadę pulsacyjne grzanie, które przy p …Komentarz z netu:"... a płyta ma dużą wadę pulsacyjne grzanie, które przy pełnym garnku, powoduje chlapanie na płytę, ale i ścianę czy to kropel wody, zupy, przy sterowaniu jedynie 1-6 na każdym palniku jest to uciążliwe bo niestety wymaga większego nakładu czyszczenia płyty, przy tym grzaniu płyta wydaje charakterystyczny dźwięk cykania można się przyzwyczaić.. jest to jedyny chyba minus..."


To jest megairytujące. Rodzice mają to samo w kuchni Amiki. Zdecydowanie odradzam tego typu rozwiązanie. Mam obecnie Electrolux, grzeje płynnie, zupełnie inny komfort gotowania niż na płytach pulsacyjnych.
Może ktoś polecić taką by nie miała pulsacyjnego grzania i większą moc na poszczególne palniki
Luke.lucky07/09/2020 22:54

Może ktoś polecić taką by nie miała pulsacyjnego grzania i większą moc na p …Może ktoś polecić taką by nie miała pulsacyjnego grzania i większą moc na poszczególne palniki

Mam od pół roku chyba najpopularniejszy model Boscha za 1,2k i spełnia wymagania. Grzanie jest stałe, poziomy grzania 1-9 + połówki. Przy 4 polach na raz nie ma żadnego problemu z mocą.
Arbeldes07/09/2020 23:12

Mam od pół roku chyba najpopularniejszy model Boscha za 1,2k i spełnia wy …Mam od pół roku chyba najpopularniejszy model Boscha za 1,2k i spełnia wymagania. Grzanie jest stałe, poziomy grzania 1-9 + połówki. Przy 4 polach na raz nie ma żadnego problemu z mocą.


A jaki masz model tego Boscha?
kubik2008/09/2020 07:04

A jaki masz model tego Boscha?


PIE631FB1E ,- kupowałem w grudniu za 1200 złotych.
@Pepper ponownie z kodem NOCNA
Mam, kupiłem na początku 2019 bo poprzednia Teka popsuła się po 9 latach.

Działa, moc jest. W miarę cicha i ma oczywiście oddzielne sterowanie dla każdego z pól

Jak nie potrzeba bajerów to robi robotę a w tej cenie to prawdziwy hit.
Mam jakiś model Teki z 2012, działa do dziś bez problemów.
Nie wiem co wy z tym impulsowym grzaniem. Mam Whirlpool co tak grzeje i szczerze to w niczym to nie przeszkadza i nic mi nie kipi itp. Możliwe że jakoś lepiej jest zrobione bo jak czytam co inni mają to u mnie to tak nie wygląda...
Edytowane przez: "setuxri" 12 g, 37 min
setuxri18/09/2020 09:19

Nie wiem co wy z tym impulsowym grzaniem. Mam Whirlpool co tak grzeje i …Nie wiem co wy z tym impulsowym grzaniem. Mam Whirlpool co tak grzeje i szczerze to w niczym to nie przeszkadza i nic mi nie kipi itp. Możliwe że jakoś lepiej jest zrobione bo jak czytam co inni mają to u mnie to tak nie wygląda...



Impulsowe polega na tym, że jest max mocy...zero mocy...max mocy...zero mocy. Więc w garnku woda się gotuje jak szalona i przestaje się gotować na zmianę. To jest nieźle wkurzające.
Arbeldes08/09/2020 09:20

PIE631FB1E ,- kupowałem w grudniu za 1200 złotych.



Teraz też jest za 1199 zł w EuroRTVAGD. Chciałem kupić, ale czekam na niższą cenę... od pół roku
Pytanko: czy płynna jest ta regulacja grzania i czy timer wyłącza grzanie, czy tylko "piska"
Edytowane przez: "Dario666" 11 g, 45 min
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst