Niestety, ta okazja już wygasła
Plecak Xiaomi 10L. Banggood
2051° Zakończono

Plecak Xiaomi 10L. Banggood

20zł38zł-47% Darmowa dostawa DarmowaBanggood Okazje
307
Zaktualizowano maj 18. 2019 (Opublikowano mar 20. 2019)

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Aktualizacja 1
Z kodem BGxiaomi984 za 5,29$ / ok.20zł.
Nowy kod i cena - 4,47$/~17,50zł

KOLEJNA AKTUALIZACJA Z KODEM bg10L CENA ZNOWU 5.29$



Chyba najlepsza obecnie cena. Zbijamy ją kodem plcd01 na 5.29$ więc ok 20zl. Darmowa wysyłka
Aktualizacje społecznościowe
23.03.2019r
Nowy kod
359b96
z kodem BGMochila01 4,47$ @Kaban możesz odświeżyć
Najlepsze komentarze
eter20/03/2019 21:03

Hmm .. dla fanów X.. na filmiku wygląda tak sobie. Ktoś ma dłużej niż tydzi …Hmm .. dla fanów X.. na filmiku wygląda tak sobie. Ktoś ma dłużej niż tydzień i się zechce podzielić uwagami ?


Ja mam już kilka miesięcy, używam raczej lekko bo jakieś ciuchy do dziewczyny wziąć, planszówkę na imprezę zabrać albo wodę na spacer po górach, ale używam go często. Według mnie, w tej cenie bardzo dobry - zamki dobrej jakości, szelki wygodne, materiał nienasiąkający woda. Kolory żywe. Jedynie kieszonki na butelkę z boku mogłyby być minimalnie większe bo puszka piwa nie wchodzi jak plecak zapakowany
Edytowane przez: "rachey" mar 20. 2019
Mimo, że już mam to biere drugi raz
eter3 min

Hmm .. dla fanów X.. na filmiku wygląda tak sobie. Ktoś ma dłużej niż tydzi …Hmm .. dla fanów X.. na filmiku wygląda tak sobie. Ktoś ma dłużej niż tydzień i się zechce podzielić uwagami ?


Mam i polecam - jest mały, lekki i wodoodporny - wystarczy miejsca dla kilku zeszytów, piórnika, butelki wody, książkę i jeszcze jest wolne miejsce
307 Komentarzy
Ma jakieś wzmocnienia by laptopa i aparat w tym nosić ?
PlayAnd_KeepCalm1 min

Ma jakieś wzmocnienia by laptopa i aparat w tym nosić ?


Nie
Mimo, że już mam to biere drugi raz
Kupiony. 19.78 zł
Dobry jest, za 20zl w sam raz
Za tyle to biere ... zielony już leci
Hmm .. dla fanów X.. na filmiku wygląda tak sobie. Ktoś ma dłużej niż tydzień i się zechce podzielić uwagami ?
Ktoś wie jak to się ma do quechuy 10l z Decathlona?
jak ktoś szuka ciekawych plecaków za "trochę" więcej to pierwszy link z yt jaki się trafił po filmiku z X -
eter3 min

Hmm .. dla fanów X.. na filmiku wygląda tak sobie. Ktoś ma dłużej niż tydzi …Hmm .. dla fanów X.. na filmiku wygląda tak sobie. Ktoś ma dłużej niż tydzień i się zechce podzielić uwagami ?


Mam i polecam - jest mały, lekki i wodoodporny - wystarczy miejsca dla kilku zeszytów, piórnika, butelki wody, książkę i jeszcze jest wolne miejsce
Fajne zamówię zawsze się przyda
eter20/03/2019 21:03

Hmm .. dla fanów X.. na filmiku wygląda tak sobie. Ktoś ma dłużej niż tydzi …Hmm .. dla fanów X.. na filmiku wygląda tak sobie. Ktoś ma dłużej niż tydzień i się zechce podzielić uwagami ?


Ja mam już kilka miesięcy, używam raczej lekko bo jakieś ciuchy do dziewczyny wziąć, planszówkę na imprezę zabrać albo wodę na spacer po górach, ale używam go często. Według mnie, w tej cenie bardzo dobry - zamki dobrej jakości, szelki wygodne, materiał nienasiąkający woda. Kolory żywe. Jedynie kieszonki na butelkę z boku mogłyby być minimalnie większe bo puszka piwa nie wchodzi jak plecak zapakowany
Edytowane przez: "rachey" mar 20. 2019
Avatar
Usunięty50870
PlayAnd_KeepCalm20/03/2019 20:49

Ma jakieś wzmocnienia by laptopa i aparat w tym nosić ?


Wersja business ma. Ale też cena wyższa.
Usunięty5087020/03/2019 21:44

Wersja business ma. Ale też cena wyższa.


Ok dzięki to poczekam może będzie jakaś promka
Chyba kupię sobie 2
zamówione 2 sztuki.dzięki
Kupiony, dzięki wielkie!
Dzieki , kupione ! Plecak w cenie fajek
Kazemix5 min

Dzieki , kupione ! Plecak w cenie fajek


nie palę od prawie 3 miesięcy więc stać mnie na plecak
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst