Niestety, ta okazja już wygasła
Plecak sportowy NIKE All Access Halfday 19L BA4856-641 niebiesko szary (i 2 inne NIKE 29-30L po 69,9zł), odbiór netpunkt 0 zł
401° Zakończono

Plecak sportowy NIKE All Access Halfday 19L BA4856-641 niebiesko szary (i 2 inne NIKE 29-30L po 69,9zł), odbiór netpunkt 0 zł

47,06zł85zł-45%Presto Okazje
15
wrz 28.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Plecaczek znanej firmy bez rzucającego się w oczy napisu. Solidny, mocny, dobra cena vs rynek.
  • Skład: 100% poliester
  • Wymiary: 42 x 31 x 15 cm
    (wys. x szer. x gr.)
  • Pojemność: 19 L
  • Kieszenie:
    - komora
    - kieszeń przednia
    - kieszeń A4 w komorze
    - siatkowa kieszeń zamykana zamkiem w komorze
  • Profilowane szelki z miękkim wypełnieniem
  • Pogrubione plecy
  • Uchwyty do noszenia/powieszenia
  • Podwójny kryty zamek otwierający komorę
  • Zamki wykończone wygodnymi uchwytami
  • Waga: 320 g
189767.jpg
189767.jpg189767.jpg189767.jpg

albo PUMA 24L za 59,16 zł

sklep-presto.pl/pum…99/

189767.jpg

albo za 69,90 zł 29 litrowy NIKE (kod studia)
sklep-presto.pl/nik…43/
189767.jpg

ewentualnie 30 litrowy NIKE (kod studia) za 69,90zł
sklep-presto.pl/nik…89/
189767.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Presto OkazjePresto wyprzedaż

Grupy

15 Komentarzy
Znowu kusisz plecakiem ....wrrrry
Fajny i dyskretny z logo prod.
Edytowane przez: "Sangittar" wrz 28.
Jasny spód
Ktoś się orientuje czy laptop 15,6 cala zmieści się do któregoś z tych lapkow?
Trochę mały. Wolałbym nike soleday
Polecam plecaki Nike bardzo wytrzymałe
PatrykKaw28/09/2019 10:55

Trochę mały. Wolałbym nike soleday

przeciez juz byly... i to po 40 zeta
Szczerze to nie ma szału jak na rozmiar.
Dzięki. Zamówione.
Świetny pod Wizz Air.
Ostatecznie plecaków nie można było kupić. Sklep Sportowy Presto okazał się sklepem Morele.net. Po dokonaniu wpłaty okazało się, że plecaków nie ma. Na razie zwrotu pieniędzy też nie ma. Zobaczymy jak to długo potrwa.
SciFiTech07/10/2019 21:53

Ostatecznie plecaków nie można było kupić. Sklep Sportowy Presto okazał się …Ostatecznie plecaków nie można było kupić. Sklep Sportowy Presto okazał się sklepem Morele.net. Po dokonaniu wpłaty okazało się, że plecaków nie ma. Na razie zwrotu pieniędzy też nie ma. Zobaczymy jak to długo potrwa.


Jaki masz status zamówienia?
Zatoichi07/10/2019 22:07

Jaki masz status zamówienia?


Sklep nadał status "Usunięte". Wcześniej dostałem info że to wina dystrybutora i że plecaków nie będzie.
SciFiTech07/10/2019 22:49

Sklep nadał status "Usunięte". Wcześniej dostałem info że to wina dyst …Sklep nadał status "Usunięte". Wcześniej dostałem info że to wina dystrybutora i że plecaków nie będzie.


No powiem tak: zdarza im się, sporadycznie ale zdarza się . Ja na kilkadziesiąt zamówień w grupie morele miałem dwa przypadki niezrealizowania zamówienia, bo albo się skończyły, czy jak to mówili dystrybutor magazyn wyczyścił, albo był błąd produktowy na stronie tj. przysłali do punktu nie to do końca , co widniało w zamówieniu. Patrząc jednak kompleksowo, to cały proces zazwyczaj przebiega zgodnie z oczekiwaniami . Jak mają jakieś pytania, albo coś chcą uzgodnić to telefonują bezpośrednio i dopytują - dwa razy miałem telefon od nich. No cóż, dobrze że piszesz o tym , dobrze wiedzieć, zawsze to wiedza dodatkowa o sprzedawcy . Błędy zdarzają się najlepszym.
edt.Ale czekaj, ja widzę u siebie zamówienie też zrobili 3x jak usunięte, a 4raz jako w realizacji (może coś z tego będzie jednak- dotyczy innego przedmiotu)
2941729-oT7JR.jpgdostałem też maila o przesunięciu terminu dostawy przedmiotu jw (pewnie to standardowy proces, jeśli dystrybutor się opóźnia)2941729-QRfgZ.jpg
Edytowane przez: "Zatoichi" paź 7.
Zatoichi07/10/2019 23:04

No powiem tak: zdarza im się, sporadycznie ale zdarza się . Ja na k …No powiem tak: zdarza im się, sporadycznie ale zdarza się . Ja na kilkadziesiąt zamówień w grupie morele miałem dwa przypadki niezrealizowania zamówienia, bo albo się skończyły, czy jak to mówili dystrybutor magazyn wyczyścił, albo był błąd produktowy na stronie tj. przysłali do punktu nie to do końca , co widniało w zamówieniu. Patrząc jednak kompleksowo, to cały proces zazwyczaj przebiega zgodnie z oczekiwaniami . Jak mają jakieś pytania, albo coś chcą uzgodnić to telefonują bezpośrednio i dopytują - dwa razy miałem telefon od nich. No cóż, dobrze że piszesz o tym , dobrze wiedzieć, zawsze to wiedza dodatkowa o sprzedawcy . Błędy zdarzają się najlepszym.edt.Ale czekaj, ja widzę u siebie zamówienie też zrobili 3x jak usunięte, a 4raz jako w realizacji (może coś z tego będzie jednak- dotyczy innego przedmiotu)[Obrazek] dostałem też maila o przesunięciu terminu dostawy przedmiotu jw (pewnie to standardowy proces, jeśli dystrybutor się opóźnia)[Obrazek]


Do mnie nie dzwonili. Tylko info przez system. Gdybym sam nie sprawdził to bym nie wiedział że jest wtopa. W sumie dramatu nie ma, ale jakoś tak Pani Kontrolerka Zamówień oprócz zdawkowej informacji nie poinformowała sama z siebie o terminie i sposobie zwrotu wpłaty. Musiałem się zapytać. Teraz czekam na zwrot. Mam poczucie lekkiej zlewki. Pewnie drugi raz tu nie zaryzykuję. Dzięki za info. Pozdrowionka
Uzupełniająco - czekam już półtora tygodnia na zwrot kasy. Pani zapewnia że zwrócili, ale kasy nie otrzymałem. Wygląda na to, że sklep zbiera finanse na działalność od takich lolków jak ja. Dzisiaj już mogę zdecydowanie nie polecić sklepu sportowego Presto sklep-presto.pl/ który oferuje produkty których nie ma i nie zwraca pieniędzy, które mu wpłacono z góry za nieposiadane towary. Totalna żenada.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst