Niestety, ta okazja już wygasła
PlayStation VR + kamera + gra - wysyłka + przepakowanie z Niemiec
334° Zakończono

PlayStation VR + kamera + gra - wysyłka + przepakowanie z Niemiec

940zł1.370zł-31%
25
wrz 6.Dostawa z: Niemcy

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Tytułem wstępu:
  • Cenę policzyłem jako 200E * 4,36 = 872 + 70 zł za przepakowanie wborderlinx.com
  • Wymagane jest posiadanie konsoli PS4 lub PS4 Pro - same paczałki nie działają
  • Proforma dodam, że trza też mieć TV lub monitor w wejściem HDMI
  • Do grania warto mieć wolnej podłogi 2-3m x 2-3 metry.
  • Niektóre -=- nie wszystkie -=- gry VR wymagają też pałeczek PS MOVE, które trza sobie osobno dokupić.

Z tego co widzę to otto.de nie wysyła bezpośrednio do Polski - chyba, że ktoś wie jak to zrobić, bo mój germański jest kiepski.


A teraz fenomenalne paczałki VR - dla tych co jeszcze nie wiedzą:


Strona sklepu z przeceną:

184871-cXm5d.jpg

Wysyłka/przepakowanie z Niemiec do Polski:

184871-rstTt.jpg

Gry na PS VR bywają nawet w PS+ ps-plus.pl/gry…_vr choć za dużo ich nie było:

184871-nGr9p.jpg

W oprogramowaniu jest wybór - dostępne są nie tylko gry lecz także materiały audio-video zarówno tych pudełkowych jak i pobieranych ze sklepu PSN.

Dla uściślenia - materiały audio-video są tylko w sklepie PSN a przynajmniej na płycie nie widziałem:
store.playstation.com/pl-…ice

184871-ZTnTo.jpg

Co więcej - PS VR to nie tylko gry czy przygotowane materiały audio-video VR lecz da się nawet oglądać filmy VR 180 i VR 360 na YouTube - poniżej dedykowana APPka:
store.playstation.com/pl-…000

184871-4UuCE.jpg

Zrzut z YT: youtube.com/res…%3D


184871-0UWHJ.jpg

Zachęcam do zakupu bo zabawa jest full-wypas !!!
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

25 Komentarzy
Dodam jako komentarz wymiary i wagę wg sklepu:

2798794-8bnxq.jpg
Ewidentnie przeznaczone są dla ludków typu:

2798794-pkKdt.jpg
Tylko czy wymiarami na główkę im się zmieszczą ???
Rysunek pochodzi z filmu: https :// b8QRJr_XBBM?t=13m23s
Edytowane przez: "Miesiu" wrz 7.
Jest jeszcze wersja bogatsza otto.de/p/p…65/ - dodam jako komentarz dla zainteresowanych by nie spamować wariacją oferty.

Wychodzi około 1100zł z dostawą - u nas normalnie 1400zł.

Bogatsza o gry:
  • PlayStation VR Worlds,
  • The Elder Scrolls V: Skyrim VR,
  • Doom VFR,
  • Astro Bot: Rescue Mission
  • WipEout Omega Collection.

Z tego co kumam germański to gry są w postaci kodu czyli jako DLC.

2798804-5AqFM.jpg
W sumie w Polsce taniej każdy z zestawów ze sklepów na allegro
Słaba oferta, ale należy się plus za instrukcje z przepakowaniem
Mega opis, pozdrawiam pepperowicza
Ja wyrwałem z outletu za 569 zł podstawowy zestaw i wyglądał jak nowy
W promocji w naszym media kupiłem ten zestaw nowke za 949zl. Dlatego jak komuś się nie spieszy to warto na jakieś promki czekać. Zaraz święta itd wiec pewnie coś się trafi.
Edytowane przez: "GrzegorzKalinKalinowski" wrz 7.
Bardzo słaba oferta. Na kupowałem najbogatsza wersje w media expert za kolo 900 pln. I tak btw telewizor do tego nie jest potrzebny.
Żeby zabawa była kompletna trzeba dokupić dwa kontrolery PS Move.
Do strzelania na PS4 wymyślili niestety dedykowany "karabin" za ~400zł...
wojciech.filipiak07/09/2019 08:18

Bardzo słaba oferta. Na kupowałem najbogatsza wersje w media expert za k …Bardzo słaba oferta. Na kupowałem najbogatsza wersje w media expert za kolo 900 pln. I tak btw telewizor do tego nie jest potrzebny.




Chciałem ukrócić polemikę typu, że pierwszego uruchomienia bez telewizoru nie zrobisz.
saltpepper07/09/2019 10:18

Żeby zabawa była kompletna trzeba dokupić dwa kontrolery PS Move.Do st …Żeby zabawa była kompletna trzeba dokupić dwa kontrolery PS Move.Do strzelania na PS4 wymyślili niestety dedykowany "karabin" za ~400zł...



W piątej kropce to napisałem.
Czasem da się zastąpić padem, ale nie zawsze. Czasem nawet jak zastąpisz to gra się robi niegrywalna.
saltpepper07/09/2019 10:18

Żeby zabawa była kompletna trzeba dokupić dwa kontrolery PS Move.Do st …Żeby zabawa była kompletna trzeba dokupić dwa kontrolery PS Move.Do strzelania na PS4 wymyślili niestety dedykowany "karabin" za ~400zł...


To chyba dobrze nie? Bo zabawa jest przednia
BlaccK_MagiC07/09/2019 10:47

To chyba dobrze nie? Bo zabawa jest przednia



Dobrze z czym? Z nowym dedykiem? Wolałbym żeby działały sharpshootery z PS3
A tak to skubani koszą kasę na każdej wersji. Z ich punktu widzenia oczywiście jest to ruch idealny.
saltpepper07/09/2019 10:18

Żeby zabawa była kompletna trzeba dokupić dwa kontrolery PS Move.Do st …Żeby zabawa była kompletna trzeba dokupić dwa kontrolery PS Move.Do strzelania na PS4 wymyślili niestety dedykowany "karabin" za ~400zł...


Karabin niedawno kupilem nowy w zestawie z Farpoint za 278 zl, jest zajebisty, tylko juz trud o dostepny a na allegro sie nie wiedzec czemu sprzedaje za okolo 400, ja bralem w xkom, sprowadzenie zajelo im ponad tydzien
saltpepper07/09/2019 11:04

Dobrze z czym? Z nowym dedykiem? Wolałbym żeby działały sharpshootery z PS3 …Dobrze z czym? Z nowym dedykiem? Wolałbym żeby działały sharpshootery z PS3 A tak to skubani koszą kasę na każdej wersji. Z ich punktu widzenia oczywiście jest to ruch idealny.


Sharpshooter z PS3 nie jest tak zaawansowany technologicznie, nie ta liga. Musiał wyjść AIM Controller, aby wprowadzić nowe standardy.
vendel07/09/2019 11:09

Karabin niedawno kupilem nowy w zestawie z Farpoint za 278 zl, jest …Karabin niedawno kupilem nowy w zestawie z Farpoint za 278 zl, jest zajebisty, tylko juz trud o dostepny a na allegro sie nie wiedzec czemu sprzedaje za okolo 400, ja bralem w xkom, sprowadzenie zajelo im ponad tydzien


Ja za tyle wyrwałem w stanie idealnym

2799559-ZEUFD.jpg
BlaccK_MagiC07/09/2019 11:13

Ja za tyle wyrwałem w stanie idealnym [Obrazek]


próbowałem licytowac wlasnie jakis miesia temu, to ceny przekraczały cene nowej w sklepie xDDD dziwne to allegro
vendel07/09/2019 11:14

próbowałem licytowac wlasnie jakis miesia temu, to ceny przekraczały cene n …próbowałem licytowac wlasnie jakis miesia temu, to ceny przekraczały cene nowej w sklepie xDDD dziwne to allegro


Najlepsze wrażenia, to jak strzelasz z schoota, chowasz się za osłoną i zdejmujesz po kolei przeciwników
Edytowane przez: "BlaccK_MagiC" wrz 7.
saltpepper07/09/2019 10:18

Żeby zabawa była kompletna trzeba dokupić dwa kontrolery PS Move.Do st …Żeby zabawa była kompletna trzeba dokupić dwa kontrolery PS Move.Do strzelania na PS4 wymyślili niestety dedykowany "karabin" za ~400zł...


Jakie 400 zł? Raczej 270. Oststnio kupiłem Aim controler za 163 zł na Amazon.uk z kodem znizkowym za skorzystanie z apki.
Edytowane przez: "andzik359" wrz 7.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst