Niestety, ta okazja wygasła 2 minuty temu.



967°
Opublikowano 4 października 2023
Smartfon Google Pixel 8 + słuchawki Pixel Buds Pro z wysyłką do Polski | 8/128 GB
20,70zł ·


Opublikowane przez
turb0
Dołączył w 2016
9
354
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Trzeba dodać do koszyka telefon Pixel 8 (amazon.it/gp/…c=1) i koniecznie słuchawki Pixel Buds Pro z linku z promocji (amazon.it/s?i…GJ2) w podsumowaniu zamówienia nastąpi obniżenie ceny telefonu i słuchawek


Riepilogo Ordine
Articoli: 1.036,42 €
Costi di spedizione: 4,49 €
Totale: 1.040,91 €
Risparmi applicati: -229,00 €
Totale ordine: 811,91 €

w screenie poniżej moje zamówienie dodatkowo bez VAT, ponieważ kupowałem z konta firmowego

Riepilogo Ordine
Articoli: 1.036,42 €
Costi di spedizione: 4,49 €
Totale: 1.040,91 €
Risparmi applicati: -229,00 €
Totale ordine: 811,91 €

Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane dyskusje
Powiązane kategorie
599 Komentarzy
sortowanie:nie powiem, brałbym
Odebrałem bo wysłane było w jednej paczce.
- amazon.it/Goo…9D/
- amazon.it/Goo…J2/
amazon.it/Goo…h=1
Ogólnie ten temat pokazuje nałożenie się problemów jakie generuje włoski Amazon i braku normalnej dystrybucji tych telefonów w Polsce
Tydzień temu złożyłem zamówienie na słuchawki i telefon w wersji 128 GB z opcją przesyłki "express" - łącznie 1122 euro.
Słuchawki zdążyłem już otrzymać, jeszcze ich nie odpakowałem, ale ogólnie chciałem je zatrzymać.
Za telefon jeszcze nie zostały pobrane nawet środki, a czas dostawy przewidziany jest na 24 października ("express"...) - ogólnie są dwa zamówienia, dwie faktury.
Gdybym teraz złożył zamówienie z wersją 256 GB, to byłoby taniej (1114 euro), szybciej (dostawa standardowa przewidziana na 18-20 października) i lepiej (256 GB zamiast 128 GB).
Słuchawki, które już otrzymałem, są teraz problemem i nie wiem co robić.
W teorii opcje widzę takie:
1) Zwrócić słuchawki i anulować zakup telefonu (nie zostały jeszcze pobrane środki), ale czytam, że ludzie mają problemy z otrzymaniem zwrotu środków za zapłacone produkty / trwa to długo.
Najtaniej chyba zwrot wyszedłby za 60zł przez furgonetkę - na zwrot środków za przesyłkę nie liczę.
2) Zostawić słuchawki, anulować zakup telefonu. Złożyć jeszcze jedno zamówienie i odebrać sam telefon. Problem jest taki, że teraz jak robię nowe zamówienie, to wygląda mi to teraz na jedno zamówienie, jedną fakturę i jedną przesyłkę. Czyli chyba odpada.
3) Gdyby udało się w późniejszym terminie złożyć zamówienie tak, żeby zostały przypisane 2 zamówienia, 2 przesyłki to punkt 2. może byłby możliwy do zrealizowania. Z drugiej strony obawiam się, czy jak nie odbiorę samych słuchawek i one wrócą do Amazona, to czy Amazon nie skoryguje faktur tak, że policzy za sam telefon standardową kwotę i finalnie zapłacę 1100 euro za telefon z drugiego zamówienia i 195 euro za słuchawki z pierwszego zamówienia...
Oczywiście najprościej byłoby podmienić w aktualnym zamówieniu telefon z wersji 128 GB na 256 GB skoro nie został jeszcze wysłany, a lepsza wersja kosztuje teraz tyle samo ile kosztowała gdy zamawiałem 128 GB, ale na czacie piszą że się nie da
Ma ktoś może pomysł jak to rozwiązać? (Edytowano)
Tutaj sluchawki wysyla włoski Amazon zdaje sie? W ofercie z Amazon.de ludzie będą mieć problemy.
To mój pierwszy post tutaj :). Chciałem poprosić o Waszą poradę. Mało kiedy decyduję się na takie zakupy zagraniczne (i kombinacje alpejskie z tym związane) ale od dawna się zasadzam na Pixela 8 pro.
Promocja z watchem już mnie przekonuje. Po jego ew. odsprzedaży cena wydaje się nieco bardziej akceptowalna.
I teraz tak:
- Telefon chciałbym kupić na firmę (mam europejski Nip)
- Mam znajomych w Niemczech, którzy mogą mi pomóc w ew. logistyce
Pytanie do Was. Jak to zrobić najpewniej / najlepiej?Poprzez Google Store? Czy tam jestem w stanie ustawić osobny adres faktury / dostawy (nie widzę takiej opcji - ale jak mówię mało kiedy decyduje się na takie zakupy)
Czy amazon.de? Ale tu z kolei czytam, że jakieś osobne wnioski żeby odebrać słuchawki, to mnie zniechęca.
Ktoś może przebył podobną ścieżkę?
Dzięki! (Edytowano)
Najpierw nie pobierali pieniędzy z karty, dzisiaj w nocy pobrali, zablokowali możliwość anulowania zamówienia a telefon potaniał o 50 euro... nie zniosę tego