Niestety, ta okazja już wygasła
Piwa: 18x Perlenbacher: Pils (1,67zł za 1), 2x Patronus (2,24zł za 1) i 6x The Best Of Budweiser (16,99zł) @ Lidl
357° Zakończono

Piwa: 18x Perlenbacher: Pils (1,67zł za 1), 2x Patronus (2,24zł za 1) i 6x The Best Of Budweiser (16,99zł) @ Lidl

30,06zł43,02zł-30%Lidl Okazje
25
Zaktualizowano sie 8. (Opublikowano sie 6.)

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

8-17.08. w Lidlu promo na piwka:
- 18x Perlenbacher Pils (butle twist off) po 1,67 zł za 1 zamiast 2,39 zł, czyli łącznie 30,06 zł zamiast 43,02 zł;
- 2x Perlenbacher Patronus po 2,24 zł za 1 zamiast 2,99 zł, czyli łącznie 4,48 zł zamiast 5,98 zł;
- 6x The Best Of Budweiser, czyli 2x Original, 2x Strong i 2x Dark za 16,99 zł.
Aktualizacje społecznościowe
Lidl OkazjeLidl gazetka

Grupy

Najlepsze komentarze
Lukasz_Baginski06/08/2019 09:46

miałbym opory nazywać Perlenbachera "piwem". to przecież gazowana woda o sm …miałbym opory nazywać Perlenbachera "piwem". to przecież gazowana woda o smaku piwa.


A ja lubię i kupię jutro znowu ze 3 kartony.
miałbym opory nazywać Perlenbachera "piwem". to przecież gazowana woda o smaku piwa.
Teufel06/08/2019 09:34

Czym tu się podniecać?


Kto mówi że masz się podniecać xD
25 Komentarzy
Czym tu się podniecać?
Pszeniczne jest całkiem dobre, dzięki!
miałbym opory nazywać Perlenbachera "piwem". to przecież gazowana woda o smaku piwa.
Lukasz_Baginski06/08/2019 09:46

miałbym opory nazywać Perlenbachera "piwem". to przecież gazowana woda o sm …miałbym opory nazywać Perlenbachera "piwem". to przecież gazowana woda o smaku piwa.


piwo dla biedoty
Lukasz_Baginski06/08/2019 09:46

miałbym opory nazywać Perlenbachera "piwem". to przecież gazowana woda o sm …miałbym opory nazywać Perlenbachera "piwem". to przecież gazowana woda o smaku piwa.


to samo się stało chyba z żubrem np, kiedyś to się dziabnęło 3/4 i już humor się poprawiał, teraz po 3/4 czuje się jakbym nic nie pił - nie jestem alkoholikiem, spożywam raz/dwa w tyg, żeby nie było :P

też tak ktoś ma?
Teufel06/08/2019 09:34

Czym tu się podniecać?


Kto mówi że masz się podniecać xD
The best od budwaiser jest już w moim lidlu od 2 tygodni , niemniej jest to spoko okazja
Truskawki_4.2006/08/2019 10:11

to samo się stało chyba z żubrem np, kiedyś to się dziabnęło 3/4 i już humo …to samo się stało chyba z żubrem np, kiedyś to się dziabnęło 3/4 i już humor się poprawiał, teraz po 3/4 czuje się jakbym nic nie pił - nie jestem alkoholikiem, spożywam raz/dwa w tyg, żeby nie było :Pteż tak ktoś ma?


w niedziele wlasnie przy grillu tak pilem jedno po drugim i nic, a poszlo chyba z 6 czy 7 i sie zdziwilem sam
Lukasz_Baginski06/08/2019 09:46

miałbym opory nazywać Perlenbachera "piwem". to przecież gazowana woda o sm …miałbym opory nazywać Perlenbachera "piwem". to przecież gazowana woda o smaku piwa.


A ja lubię i kupię jutro znowu ze 3 kartony.
Budweiser brzmi spoko
GLK06/08/2019 09:46

Pszeniczne jest całkiem dobre, dzięki!


Ostatnio chyba się zepsuł. Zamiast pszenicznej delikatności, bardzo mocno wali alkoholem.
Truskawki_4.2006/08/2019 10:11

to samo się stało chyba z żubrem np, kiedyś to się dziabnęło 3/4 i już humo …to samo się stało chyba z żubrem np, kiedyś to się dziabnęło 3/4 i już humor się poprawiał, teraz po 3/4 czuje się jakbym nic nie pił - nie jestem alkoholikiem, spożywam raz/dwa w tyg, żeby nie było :Pteż tak ktoś ma?


A brzuch rośnie
Żubr ma chyba teraz ciut mniejszy ekstrakt przy tym samym procencie i mniejsza kalorycznosc. Jak piwo robione ekonomicznie (slawetna Tatra), walone syropy i dodatki nieslodowe, przyspieszona fermentacja to bardziej 'kopie'. Wychodzi na to, ze nie jest tak syfiasty jak kiedys skoro nie zamula, no ale KP przejete to i pewnie receptura poprawiona wszystkich produktow. Perlenbacher moze jest slabszy, ale na pewno to nie taka gazowanka jak te leszki i czuc faktyczny chmiel, a nie ten z ekstraktu i stara skarpete. Patronus lubi sie psuc jak ma za cieplo, chociaz alko jeszcze mi nie dawal, chyba ze pity w sloncu, ale tego sie nie pije z kufla bo ucieka ze szkla.
Lepsze od tych szczyn z Namyslowa. Jutro jade po zapas.
Najlepszy z Lidla to Argus Mocny 7,16 za 4paczek no i moc jest.
Edytowane przez: "ItsOver9000" sie 8.
GLK06/08/2019 09:46

Pszeniczne jest całkiem dobre, dzięki!


Potwierdzam!
Tego Perlenbachera nie kupujcie bo szkoda pieniędzy. Pierwsze piwo, które wylałem do zlewu.
Spider191908/08/2019 22:42

Tego Perlenbachera nie kupujcie bo szkoda pieniędzy. Pierwsze piwo, które w …Tego Perlenbachera nie kupujcie bo szkoda pieniędzy. Pierwsze piwo, które wylałem do zlewu.


Są różne gusta. Ja nie wylałem
Badają za ile klient może kupić. Jeszcze niedawno w takiej cenie można było dowolną ilość kupić w promocji.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst