Niestety, ta okazja już wygasła
Philips Monitor 275E1S 27'' 75HZ IPS HDMI DP FreeSync ips 2560 x 1440 pikseli Freesync
157° Zakończono

Philips Monitor 275E1S 27'' 75HZ IPS HDMI DP FreeSync ips 2560 x 1440 pikseli Freesync

823,59zł900zł-8% 12,99zł NET-s Okazje
28
157° Zakończono
Philips Monitor 275E1S 27'' 75HZ IPS HDMI DP FreeSync ips 2560 x 1440 pikseli Freesync
lip 20. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

euro.com.pl/mon…ral
jest też 10rat* 86,90 w rtv euro + CB



+IPS
+HDMI
+DP
+FreeSync
+ ips
+tylko 6% błędu podświetlenia , dobra gamma,
+Srgb 100%
+małe służenie jak na 75HZ
+Overdrive działa
+tylko 17 nitów czerń
+dobry input lag
+super ostrość i kąty widzenia

-BRAK ambielight :-)
-G-SYNC podobno nie działa
-jasność maksymalna




Philips 275E1S/00 to solidnie wykonany monitor, który wyróżnia się sporo uniwersalnością i dobrym stosunkiem ceny do jakości. Jedną z najważniejszych informacji jest ta o rozdzielczości generowanego obrazu, która wpływa na szczegółowość, a wynosi ona w tym przypadku 2560 x 1440 px.

net-s.pl/pro…-10 24cale za 680zł

282564.jpg



TECHNOLOGIA LED IPSMonitory IPS wykorzystują zaawansowaną technologię, która zapewnia bardzo szeroki kąt widzenia wynoszący 178/178 stopni, co umożliwia oglądanie obrazu pod niemal każdym kątem. W przeciwieństwie do standardowych paneli TN monitory IPS oferują niezwykle wyrazisty obraz i żywe kolory.

Dzięki temu idealnie nadają się nie tylko do wyświetlania zdjęć i filmów czy przeglądania Internetu, ale również świetnie sprawdzają się w zastosowaniach profesjonalnych, wymagających dokładności oddawania kolorów i stałej jasności przez cały czas.

282564.jpg



PŁYNNA GRA BEZ WYSIŁKUGranie nie powinno wymagać wyboru między niestabilnym przebiegiem rozgrywki a niepełnymi klatkami. Z nowym monitorem firmy Philips ten problem odchodzi w zapomnienie. Dzięki technologii AMD FreeSync możesz cieszyć się płynnym obrazem bez zniekształceń przy praktycznie dowolnej liczbie klatek na sekundę i ekstremalnie szybkim czasem reakcji.

282564.jpg



TRYB GRY SMARTIMAGENowy monitor firmy Philips jest przeznaczony dla graczy. Jego menu ekranowe, do którego można szybko uzyskać dostęp, oferuje wiele opcji. Tryb „FPS” (ang. First Person Shooting) poprawia wygląd ciemniejszych obszarów, pomagając dostrzec w grze ukryte w ciemności przedmioty. Tryb „Racing” charakteryzuje się krótszym czasem reakcji, żywszymi kolorami oraz odpowiednio dostosowanym obrazem.

Tryb „RTS” (ang. Real Time Strategy) udostępnia funkcję specjalną SmartFrame, która pozwala wyróżnić określone obszary i zmienić ustawienia rozmiaru i obrazu. Z kolei opcje Gamer 1 i Gamer 2 umożliwiają dostosowanie ustawień pod kątem różnych gier i ich zapisanie w celu uzyskania najlepszych rezultatów.

282564.jpg



MNIEJSZE ZMĘCZENIE WZROKUZe względu na sposób sterowania jasnością w ekranach z podświetleniem LED niektórzy użytkownicy zauważają migotanie na swoich ekranach, co powoduje zmęczenie wzroku. Technologia Flicker-free firmy Philips wykorzystuje nowe rozwiązanie, aby korygować jasność i ograniczać migotanie, dzięki czemu zapewnia większą wygodę podczas oglądania.

282564.jpg



TRYB LOWBLUEBadania wykazały, że podobnie jak promienie ultrafioletowe mogą uszkodzić wzrok, tak krótkie promienie niebieskie emitowane przez wyświetlacze LED również mogą mieć negatywny wpływ na oczy i z biegiem czasu przyczynić się do pogorszenia wzroku. Opracowany przez firmę Philips specjalnie z myślą o zdrowiu i dobrym samopoczuciu użytkownika tryb LowBlue zmniejsza emisję szkodliwego promieniowania niebieskiego dzięki wykorzystaniu inteligentnego oprogramowania.

282564.jpg



SMARTCONTRASTTechnologia SmartContrast firmy Philips analizuje wyświetlaną na ekranie zawartość i automatycznie dopasowuje kolory oraz intensywność podświetlenia. Kontrast obrazu jest dynamicznie regulowany w celu jak najlepszego odwzorowania zawartości cyfrowych obrazów i filmów, a także kolorów o ciemnych odcieniach wyświetlanych w grach.

W trybie ekonomicznym kontrast i podświetlenie są regulowane tak, aby poprawnie wyświetlać zawartość aplikacji biurowych, jednocześnie zapewniając niższe zużycie energii.

282564.jpg
Aktualizacje społecznościowe
NET-s Okazje
28 Komentarzy
Jakieś opinie?
cebula567820/07/2020 18:21

Jakieś opinie?


Na temat sklepu wiele kiepskich w internecie. Ja tam nigdy nic nie kupię
r.d.k20/07/2020 18:25

Na temat sklepu wiele kiepskich w internecie. Ja tam nigdy nic nie kupię


Chodziło mi o monitor. Co do sklepu to zamówiłem tam pół kompa i działa bardzo dobrze. Serwis też okej, trafiłem na wadliwą kość RAM (1/2 w zestawie) to odesłali do producenta i dostałem nową.
Edytowane przez: "cebula5678" lip 20.
Niezła kompania, cpugpupek i net-s, już prawie zapomniałem że ustały te pokraki z netsa
Szkoda że nie VA
cebula567820/07/2020 18:27

Chodziło mi o monitor. Co do sklepu to zamówiłem tam pół kompa i działa bar …Chodziło mi o monitor. Co do sklepu to zamówiłem tam pół kompa i działa bardzo dobrze. Serwis też okej, trafiłem na wadliwą kość RAM (1/2 w zestawie) to odesłali do producenta i dostałem nową.


A jaka w tym zasługa sklepu? Że sami nie zepsuli? Bo nie rozumiem
Chciałem go kiedyś wziąć, ale stanęło na modelu 32 cale z matrycą VA, też 1440p - phillips 328e9f i w sumie to mogę go polecić za cenę niecałe 1100zł.
Myślałem, że krzywizna to zło ale nie jest najgorzej. Kupowałem w xkomie i musiałem pierwszą sztukę wymienić bo trafiły mi się wypalone pixele.
r.d.k20/07/2020 18:35

A jaka w tym zasługa sklepu? Że sami nie zepsuli? Bo nie rozumiem

Skoro według was ten sklep ma kiepskie opinie, to napisałem że mi się udało wszystko załatwić. Taka ich zasługa i tego oczekiwałem. Może miałem farta, nie wiem.
Co jeszcze mieli zrobić oprócz wysyłki i naprawy, bo nie rozumiem po co to pytanie zadałeś.
Sklep to dno, nie polecam.
cebula567820/07/2020 18:40

Skoro według was ten sklep ma kiepskie opinie, to napisałem że mi się uda …Skoro według was ten sklep ma kiepskie opinie, to napisałem że mi się udało wszystko załatwić. Taka ich zasługa i tego oczekiwałem. Może miałem farta, nie wiem.Co jeszcze mieli zrobić oprócz wysyłki i naprawy, bo nie rozumiem po co to pytanie zadałeś.


Napisałeś to w taki sposób iż można by wywnioskować iż jest jakaś zasługa sklepu w tym iż zakupione części dobrze działają, czy w tym że producent uznał Ci gwarancję.
Możesz poczytać jak bardzo zadowoleni są inni klienci, parę linków tylko z 1 strony w google:
opineo.pl/opi…-pl
forum.pclab.pl/top…ki/
forum.pclab.pl/top…ię/
portal-konsumenta.pl/opi…scy
dobreprogramy.pl/Gio…tml
wykop.pl/wpi…es/
vadimpacajev.com/kon…ni/
r.d.k20/07/2020 18:53

Napisałeś to w taki sposób iż można by wywnioskować iż jest jakaś zasługa s …Napisałeś to w taki sposób iż można by wywnioskować iż jest jakaś zasługa sklepu w tym iż zakupione części dobrze działają, czy w tym że producent uznał Ci gwarancję.Możesz poczytać jak bardzo zadowoleni są inni klienci, parę linków tylko z 1 strony w google:https://www.opineo.pl/opinie/net-s-plhttps://forum.pclab.pl/topic/1201920-sklep-net-s-uwaga-na-antykonsumenckie-praktyki/https://forum.pclab.pl/topic/1268359-net-s-nigdy-tam-już-nie-kupię/https://portal-konsumenta.pl/opinie-o/net-s-chmielowscyhttps://www.dobreprogramy.pl/GioWDS/NETS.pl-czyli-jak-nie-prowadzic-sklepu-internetowego,77318.htmlhttps://www.wykop.pl/wpis/13821939/chuj-w-dupe-sklepowi-net-s-pl-moja-opinia-taka-jes/http://vadimpacajev.com/konkurs-na-najgorszy-sklep-internetowy-wygrywa-net-s-pl-z-gdyni/


Uwierz mi, naczytałem się dużo zanim cokolwiek zamówiłem. Wybrałem płatność przy odbiorze i sprawdzałem stan paczki przy kurierze.
Po prostu chciałem podkreślić, że mi się udało. I zamówić i oddać na gwarancję. Zapewne niejeden mało znany sklep by mnie olał i po 14 dniach (o ile w ogóle) musiałbym sam kontaktować się z producentem kości i wysyłać za granicę.

Wychodzi na to, że zależy od szczęścia, chociaż z tego co wiem to mogło się już trochę pozmieniać. Mają nową siedzibę i wreszcie ich strona internetowa nie wygląda jak z lat 90.
Co nie zmienia faktu, że trzeba uważać, sam bym nawet teraz z tego sklepu nie zamówił z przedpłatą.
r.d.k20/07/2020 18:53

Napisałeś to w taki sposób iż można by wywnioskować iż jest jakaś zasługa s …Napisałeś to w taki sposób iż można by wywnioskować iż jest jakaś zasługa sklepu w tym iż zakupione części dobrze działają, czy w tym że producent uznał Ci gwarancję.Możesz poczytać jak bardzo zadowoleni są inni klienci, parę linków tylko z 1 strony w google:https://www.opineo.pl/opinie/net-s-plhttps://forum.pclab.pl/topic/1201920-sklep-net-s-uwaga-na-antykonsumenckie-praktyki/https://forum.pclab.pl/topic/1268359-net-s-nigdy-tam-już-nie-kupię/https://portal-konsumenta.pl/opinie-o/net-s-chmielowscyhttps://www.dobreprogramy.pl/GioWDS/NETS.pl-czyli-jak-nie-prowadzic-sklepu-internetowego,77318.htmlhttps://www.wykop.pl/wpis/13821939/chuj-w-dupe-sklepowi-net-s-pl-moja-opinia-taka-jes/http://vadimpacajev.com/konkurs-na-najgorszy-sklep-internetowy-wygrywa-net-s-pl-z-gdyni/


załóżcie działalność pokażcie jak się robi zwroty roszczeniowych Polaków chciałabym to widzieć i wtedy mogę pogratulować bo ja to widzę z innej strony co tutaj widać na choćby tym portalu.
poza tym z każdych 100 zł zarobiony w Polsce sklep musi oddać 50% w postaci vat-u podatku z zus-u i tym podobne
Rozszczeniowi Polacy... Bo w Polsce wprowadzamy standardy światowe dotyczące traktowania klientów i już nie można ich tak łatwo oszukiwać.
CpuGpuEcoMaster20/07/2020 19:12

załóżcie działalność pokażcie jak się robi zwroty roszczeniowych Polaków ch …załóżcie działalność pokażcie jak się robi zwroty roszczeniowych Polaków chciałabym to widzieć i wtedy mogę pogratulować bo ja to widzę z innej strony co tutaj widać na choćby tym portalu.poza tym z każdych 100 zł zarobiony w Polsce sklep musi oddać 50% w postaci vat-u podatku z zus-u i tym podobne


Strasznie zakompleksionym człowiekiem musisz być, wyjedź za granicę, a nie czekaj nawet nie musisz, zamów coś z Amazona i zobacz jak tam wygląda polityka zwrotów, wróć i dopiero komentuj.
cebula567820/07/2020 19:10

Uwierz mi, naczytałem się dużo zanim cokolwiek zamówiłem. Wybrałem płatn …Uwierz mi, naczytałem się dużo zanim cokolwiek zamówiłem. Wybrałem płatność przy odbiorze i sprawdzałem stan paczki przy kurierze.Po prostu chciałem podkreślić, że mi się udało. I zamówić i oddać na gwarancję. Zapewne niejeden mało znany sklep by mnie olał i po 14 dniach (o ile w ogóle) musiałbym sam kontaktować się z producentem kości i wysyłać za granicę.Wychodzi na to, że zależy od szczęścia, chociaż z tego co wiem to mogło się już trochę pozmieniać. Mają nową siedzibę i wreszcie ich strona internetowa nie wygląda jak z lat 90.Co nie zmienia faktu, że trzeba uważać, sam bym nawet teraz z tego sklepu nie zamówił z przedpłatą.



Właśnie w tym problem. Kupuję gdzie indziej właśnie po to by nie medytować przy kurierze czy paczka może nie jest uszkodzona i pieniądze to pewnych sklepów wysyłam "w ciemno".
Gdy zgłosiłem na amazonie że dostałem uszkodzony mechanicznie przedmiot (wart ok. 130 zł), to dostałem przeprosiny i wysłano mi od razu drugi nie weryfikując w żaden sposób czy faktycznie było tak jak mówiłem, w dodatku nie kazano mi odsyłać uszkodzonego - choć było to tylko uszkodzenie kosmetyczne, nie wypływające na funkcjonalność.
Innym razem słuchawki douszne z x-kom - nie trafiłem, nie pasowały żadne z 3 kompletów gumek (tak, wszystkie 3 komplety rozpakowałem i miałem w uszach). Bezproblemowy zwrot bez potrącania ani złotówki. Zakup był na firmę, więc 90% sklepów by się w ogóle wypiela.
Także życzę dalej szczęścia w net-s, mi ono nie jest potrzebne - wystarczy sklep z obsługą na odpowiednim poziomie
r.d.k20/07/2020 20:44

Właśnie w tym problem. Kupuję gdzie indziej właśnie po to by nie medytować …Właśnie w tym problem. Kupuję gdzie indziej właśnie po to by nie medytować przy kurierze czy paczka może nie jest uszkodzona i pieniądze to pewnych sklepów wysyłam "w ciemno".Gdy zgłosiłem na amazonie że dostałem uszkodzony mechanicznie przedmiot (wart ok. 130 zł), to dostałem przeprosiny i wysłano mi od razu drugi nie weryfikując w żaden sposób czy faktycznie było tak jak mówiłem, w dodatku nie kazano mi odsyłać uszkodzonego - choć było to tylko uszkodzenie kosmetyczne, nie wypływające na funkcjonalność.Innym razem słuchawki douszne z x-kom - nie trafiłem, nie pasowały żadne z 3 kompletów gumek (tak, wszystkie 3 komplety rozpakowałem i miałem w uszach). Bezproblemowy zwrot bez potrącania ani złotówki. Zakup był na firmę, więc 90% sklepów by się w ogóle wypiela.Także życzę dalej szczęścia w net-s, mi ono nie jest potrzebne - wystarczy sklep z obsługą na odpowiednim poziomie


Nie ma sprawy, dzięki. Ja nie oczekuję żeby mnie sklep przepraszał, że wysłał źle zrobiony przedmiot. Również wiedziałem konkretnie jaki przedmiot potrzebuję. Przy takich sprzętach paczkę polecam sprawdzać zawsze, może być uszkodzona po prostu podczas samego transportu, a brak konieczności odsyłania zwracanego przedmiotu to dla mnie miły plus, ale absolutnie żaden standard - jakoś się muszą później dogadać z producentem, nikt nie chce ponosić strat.
Na firmę faktycznie sklepy mają gorsze warunki, na szczęście nie ja się tym muszę zajmować.

Co kto lubi/czego oczekuje.
Edytowane przez: "cebula5678" lip 20.
r.d.k20/07/2020 20:44

Właśnie w tym problem. Kupuję gdzie indziej właśnie po to by nie medytować …Właśnie w tym problem. Kupuję gdzie indziej właśnie po to by nie medytować przy kurierze czy paczka może nie jest uszkodzona i pieniądze to pewnych sklepów wysyłam "w ciemno".Gdy zgłosiłem na amazonie że dostałem uszkodzony mechanicznie przedmiot (wart ok. 130 zł), to dostałem przeprosiny i wysłano mi od razu drugi nie weryfikując w żaden sposób czy faktycznie było tak jak mówiłem, w dodatku nie kazano mi odsyłać uszkodzonego - choć było to tylko uszkodzenie kosmetyczne, nie wypływające na funkcjonalność.Innym razem słuchawki douszne z x-kom - nie trafiłem, nie pasowały żadne z 3 kompletów gumek (tak, wszystkie 3 komplety rozpakowałem i miałem w uszach). Bezproblemowy zwrot bez potrącania ani złotówki. Zakup był na firmę, więc 90% sklepów by się w ogóle wypiela.Także życzę dalej szczęścia w net-s, mi ono nie jest potrzebne - wystarczy sklep z obsługą na odpowiednim poziomie


x-kom sama uszkodziła słuchawka za 379 zł douszna
Nie ma reklamacji bo twierdzi że uszkodzenie mechaniczne
CpuGpuEcoMaster20/07/2020 20:56

x-kom sama uszkodziła słuchawka za 379 zł dousznaNie ma reklamacji bo tw …x-kom sama uszkodziła słuchawka za 379 zł dousznaNie ma reklamacji bo twierdzi że uszkodzenie mechaniczne


Spoko, ale to chyba serwis producenta odrzucił a nie sam sklep?

PS tak z ciekawości sprawdziłem, ten sam monitor jest na Amazon za 806zł - czyli jakieś 17 zł taniej:
amazon.de/Phi…2X/
24" by się przydał, 27 wielki jest
szefie21/07/2020 09:13

24" by się przydał, 27 wielki jest


No ale to masz 3k
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst