Niestety, ta okazja już wygasła
Pepsi 4x1.75L - 4.29zł błąd cenowy? @Biedronka
74° Zakończono

Pepsi 4x1.75L - 4.29zł błąd cenowy? @Biedronka

43
kwi 15. 2019

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Przed chwilą kupiłem w Biedronce 4pak pepsi 1.75L.
Stała przed kasami, cena 2.19zł/sztm przy zakupie 4 sztuk(oferta gazetkowa)
152775.jpgPani skasowala kod na 4paku i wskoczyla taka cena. Pytalem kasjerki czy dobry kod to mowila ze tak. Mysłalem ze nabija kod z jednej butelki.
Podaje kod kreskowy 4paku
152775.jpg
kod kreskowy z butelki
152775.jpgNa paraganie widnieje jakby to byla 1 sztuka co tez byłoby dziwne chyba w tej cenie aż 4.29zł.
Na paragonie tak wygląda.
1292677661555355360.jpgNie wiem czy lokalnie.
Może ktoś po kodzie sprawdzi na czytniku albo po prostu przy kasie. Cena 2.19 za butelke wydawała sie ok. Tutaj wychodzi jeszcze taniej.
Myślałem że to sa 2paki i się pomylilem ale nie. Cena tez nie wychodzi jak za 2 butelki.
Jakby ktoś sprawdził to może warto kupić jeszcze:).
Aktualizacje społecznościowe
Biedronka OkazjeBiedronka gazetka

Grupy

Najlepsze komentarze
To nie błąd cenowy tylko błąd kasjerki. Szacun że zwróciłeś uwagę, a że sama to zignorowała to już jej problem.
43 Komentarze
Z całą pewnością błąd kasjerki
To nie błąd cenowy tylko błąd kasjerki. Szacun że zwróciłeś uwagę, a że sama to zignorowała to już jej problem.
4.29 to prajs 1 butelki bez promo
maaxtreme15/04/2019 20:43

Z całą pewnością błąd kasjerki


kasując kod z 4paku? Nie wiem ile kosztuje 1 butelka, moze ktos jest wlasnie i sprawdzi.
Edytowane przez: "MaTTdridista" kwi 15. 2019
Już pepperobagiety jadą, że wykorzystujesz błąd cenowy bo kasuje się pojedynczo, a nie zbiorczo
adikadik1 min

4.29 to prajs 1 butelki bez promo


tak? tylko kosztuje normalnie? jak tak to ok.
MaTTdridista1 min

kasując kod z 4paku? Nie wiem ile kosztuje 1 butelka, moze ktos jest …kasując kod z 4paku? Nie wiem ile kosztuje 1 butelka, moze ktos jest wlasnie i sprawdzi.


tyle dokładnie kosztuje jedna butla bez promo. Co do kasjerki to może zniewoliłeś ją urokiem osobistym
MaTTdridista15/04/2019 20:43

kasując kod z 4paku? Nie wiem ile kosztuje 1 butelka, moze ktos jest …kasując kod z 4paku? Nie wiem ile kosztuje 1 butelka, moze ktos jest wlasnie i sprawdzi.


Kosztuje tyle, ile masz na paragonie
RafalKraw1 min

To nie błąd cenowy tylko błąd kasjerki. Szacun że zwróciłeś uwagę, a że sam …To nie błąd cenowy tylko błąd kasjerki. Szacun że zwróciłeś uwagę, a że sama to zignorowała to już jej problem.


A po co miałbym oszukiwać:) Cena za 4pak i tak byla dobra.
mafik882 min

Kosztuje tyle, ile masz na paragonie


Ok, nie widzialem. Tak by zie zgadzalo po nazwie. Jutro bedac na zakupach jak bedzie kasjerka to jej zapytam. Moze pomylila sie, pozno juz jest, zdarza sie.
Myslalem ze bardziej system zwariował.
MaTTdridista15/04/2019 20:43

kasując kod z 4paku? Nie wiem ile kosztuje 1 butelka, moze ktos jest …kasując kod z 4paku? Nie wiem ile kosztuje 1 butelka, moze ktos jest wlasnie i sprawdzi.


Kody z 4 paków często są przypisywane do pojedynczego produktu aby móc skasować bez rozrywania folii, a kasjer powinien spojrzeć na wyświetlacz że dodany produkt to pepsi 1,75l i przemnożyć to x4
60 gr za litr... nie ma opcji aby to była normalna cena.
zwyczajnie jest najmniej 1,2 zl za litr
Edytowane przez: "krzynu" kwi 15. 2019
Hurr durr blad cenowy!
Właśnie jestem w biedrze i u mnie nie ma w 4paku, wszystkie wyłożone luzem. Jedynie taka cenówka wisi
2211480-6UnZM.jpg
RafalKraw7 min

Kody z 4 paków często są przypisywane do pojedynczego produktu aby móc ska …Kody z 4 paków często są przypisywane do pojedynczego produktu aby móc skasować bez rozrywania folii, a kasjer powinien spojrzeć na wyświetlacz że dodany produkt to pepsi 1,75l i przemnożyć to x4


Promocją w takich czteropakach są objęte kody z folii i nabicie 4x1 butli nic nie daje.
Edytowane przez: "Radoslaw_J." kwi 15. 2019
Kasjerka zeskanowała kod z butelki a nie z opakowania zbiorczego. Jest szansa, że komus tez sie poszczęści bo kadra pracownicza Biedronki specjalnie nie grzeszy rozgarnięciem.
Jednak trudno traktowac to jako okazje i umieszczać na Pepperze.
Edytowane przez: "allium.sapiens" kwi 15. 2019
Tyle kosztuje 1butelka na bank zajechała kod butelki a nie z dołu czy też boku zgrzewki
Jedynym słowem . Masz gratis 3 butle. Pani miał męczący dzień. Ale plusik leci.
Zły kod szcztała nie z kodu 4paku tylko z butelki
On.rafal15/04/2019 20:57

Jedynym słowem . Masz gratis 3 butle. Pani miał męczący dzień. Ale plusik l …Jedynym słowem . Masz gratis 3 butle. Pani miał męczący dzień. Ale plusik leci.


No własnie, za co ten plusik? Co właściwie oceniamy na Pepperze?
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst