40°
Zakończone
Paskudniki (3 mopsy), zabawka interaktywna 77% taniej ze 150,99 EMPIK odbiór w sklepie bezpłatny

Paskudniki (3 mopsy), zabawka interaktywna 77% taniej ze 150,99 EMPIK odbiór w sklepie bezpłatny

Dla dzieciOkazje Empik

Paskudniki (3 mopsy), zabawka interaktywna 77% taniej ze 150,99 EMPIK odbiór w sklepie bezpłatny

Najbrzydszy, najobrzydliwszy, najbardziej zabawny, elektroniczny Pies Paskudniak. Puszcza bąki, beka, prycha, kicha jak prawdziwy pies. Wydaje ponad 30 obrzydliwych dźwięków oraz robi paskudne miny. Zawiera certyfikat adopcji.



  • 3 mopsy w różnych kolorach
  • Wybierane losowo
  • Wymiary opakowania: 21x18,5x21 cm

Pepper

Dostępny jest także Dalmatyńczyk w tej samej cenie. empik.com/tm-…i-p

8 Komentarzy

fajnie to czy lepiej kupić u chinczyka? ktoś widział lub posiada na własność?

Jakość bardzo dobra.

serek92Kwi 10.

fajnie to czy lepiej kupić u chinczyka? ktoś widział lub posiada na własność?

​w Pepco miesiac temu byly po 50zl wiec ta cena 150zl tylko pokazuje jakie ceny sa w empikach....

Tutaj jest taniej i to bez promocji. Z odbiorem w punkcie za 33,15.
hulahop.pl/zb-…13/

Dzięki, za darmo bym nie chciał

TO JEST CUDOWNE !

Cześć. Czy jak zakupię ten produkt w Empiku.com i kupię go zwyczajnie przez kasę to też promocja zostanie nabita? Dzięki i pozdrawiam

Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst