Niestety, ta okazja już wygasła
Panasonic oled 55gz960 + z kodem dodatkowy telewizor 32''
361° Zakończono

Panasonic oled 55gz960 + z kodem dodatkowy telewizor 32''

4.999zł5.999zł-17% Darmowa dostawa DarmowaMedia Expert Okazje
52
wrz 8. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Aktualizacje społecznościowe
Najlepsze komentarze
Avatar
Usunięty303433
pr0t0m08/09/2020 19:51

Tutaj sobie poczytaj moje przygody z moim B9, może ułatwi Ci podjęcie de …Tutaj sobie poczytaj moje przygody z moim B9, może ułatwi Ci podjęcie decyzji https://hdtvpolska.com/forum/topic/53667-serwis-lg-oled-duże-rozczarowanie/


No niestety nie wszyscy wiedzą, że technologia produkcji OLED, to wyzwanie nadal. Ok. 1/4 matryc do niczego się nie nadaje i ląduje na śmietniku lub płachaty są cięte i ich fragmenty idą do mniejszych urządzeń. Trafienie idealnej to jak wygrana w lotto. Prawie każda ma jakieś wady, że o pofalowaniu nie wspomnę. Większość ludzi nie ma pojęcia, że coś z nimi nie halo. Tylko ciągłe bredzenie o wypaleniach, które są bardzo rzadkie i trzeba się postarać.
A serwis LG ma różne ściągawki jak odbić klientowi reklamację np. tak:

5051828.jpg
A tak wygląda matryca tabletu Samsung S5e:

5051828.jpg
Tyle dobrze, że jest to widoczne wyłącznie na białym tle i pod bardzo ostrym kątem...
O dziwo w telefonie Huawei Mate 20 pro jest idealna a psy wieszano na nich regularnie, nawet po aferze z klejem i zmianie matryc LG na BOE...
Edytowane przez: "Usunięty303433" wrz 8.
52 Komentarze
Jak coś to ta sama cena w sklepie AVANS
Edytowane przez: "not3s_one" wrz 8.
Lepszy od lg b9?
pr0t0m08/09/2020 19:51

Tutaj sobie poczytaj moje przygody z moim B9, może ułatwi Ci podjęcie de …Tutaj sobie poczytaj moje przygody z moim B9, może ułatwi Ci podjęcie decyzji https://hdtvpolska.com/forum/topic/53667-serwis-lg-oled-duże-rozczarowanie/



Strach kupować telewizor w tych czasach
mirek5608/09/2020 20:14

Strach kupować telewizor w tych czasach


Daj spokój, ludzie się naczytają takich relacji i panika. Nie neguję wystąpienia takiego przypadku, tylko zobacz generalnie na to co ludzie komentują lub oceniają w necie. Są to albo opłacone komenty/recki albo bardzo skrajne i pojedyncze przypadki w skali całej produkcji danego modelu bądź marki. Nie kupisz OLEDa, bo komuś się trafiła trefna matryca i to jeszcze w LG? W ten sposób to w zasadzie nic nie kupisz, bo wszyscy kupują np chleb, ale komuś się trafił nieświeży. Nie popadajmy w skrajności. Oczywiście, taka wiedza i doświadczenia innych mogę niejednokrotnie pomóc w wyborze lub zwróceniu na coś uwagę, ale...
freyu08/09/2020 20:20

Daj spokój, ludzie się naczytają takich relacji i panika. Nie neguję wys …Daj spokój, ludzie się naczytają takich relacji i panika. Nie neguję wystąpienia takiego przypadku, tylko zobacz generalnie na to co ludzie komentują lub oceniają w necie. Są to albo opłacone komenty/recki albo bardzo skrajne i pojedyncze przypadki w skali całej produkcji danego modelu bądź marki. Nie kupisz OLEDa, bo komuś się trafiła trefna matryca i to jeszcze w LG? W ten sposób to w zasadzie nic nie kupisz, bo wszyscy kupują np chleb, ale komuś się trafił nieświeży. Nie popadajmy w skrajności. Oczywiście, taka wiedza i doświadczenia innych mogę niejednokrotnie pomóc w wyborze lub zwróceniu na coś uwagę, ale...


Ja mimo wszystko kupiłbym OLEDA raz jeszcze ale własnie tym razem Panasonic, mam dosyć już akcji serwisowych LG i teraz odmawiają mi kolejnej naprawy, zostawiając mnie z panelem przebarwionym, z kiepskim bandingiem i 3ma martwymi pixelami. Bez sensu zasugerowałem się tym, że LG ma najlepszy serwis - chyba własnie złapałem sie na te opłacone komentarze.
mirek5608/09/2020 20:14

Strach kupować telewizor w tych czasach


Może trochę off topic, ale sam miałem problem z TV Sony jakieś 2 tygodnie po zakupie, wypaliły się 2 piksele. Byłem trochę zły i już w głowie miałem że tyle nacieszyłem się z nowego TV, a tu niespodzianka. Cała akcja serwisowa trwała może 3 dni. Sony niemal bez gadania wymienili TV na nowy. Także chyba nie jest tak źle.
Avatar
Usunięty303433
pr0t0m08/09/2020 19:51

Tutaj sobie poczytaj moje przygody z moim B9, może ułatwi Ci podjęcie de …Tutaj sobie poczytaj moje przygody z moim B9, może ułatwi Ci podjęcie decyzji https://hdtvpolska.com/forum/topic/53667-serwis-lg-oled-duże-rozczarowanie/


No niestety nie wszyscy wiedzą, że technologia produkcji OLED, to wyzwanie nadal. Ok. 1/4 matryc do niczego się nie nadaje i ląduje na śmietniku lub płachaty są cięte i ich fragmenty idą do mniejszych urządzeń. Trafienie idealnej to jak wygrana w lotto. Prawie każda ma jakieś wady, że o pofalowaniu nie wspomnę. Większość ludzi nie ma pojęcia, że coś z nimi nie halo. Tylko ciągłe bredzenie o wypaleniach, które są bardzo rzadkie i trzeba się postarać.
A serwis LG ma różne ściągawki jak odbić klientowi reklamację np. tak:

5051828.jpg
A tak wygląda matryca tabletu Samsung S5e:

5051828.jpg
Tyle dobrze, że jest to widoczne wyłącznie na białym tle i pod bardzo ostrym kątem...
O dziwo w telefonie Huawei Mate 20 pro jest idealna a psy wieszano na nich regularnie, nawet po aferze z klejem i zmianie matryc LG na BOE...
Edytowane przez: "Usunięty303433" wrz 8.
Usunięty30343308/09/2020 21:24

No niestety nie wszyscy wiedzą, że technologia produkcji OLED, to wyzwanie …No niestety nie wszyscy wiedzą, że technologia produkcji OLED, to wyzwanie nadal. Ok. 1/4 matryc do niczego się nie nadaje i ląduje na śmietniku lub płchaty są cięte i wędrują ich wybrane fragmenty do mniejszych urządzeń. Trafienie idealnej to jak wygrana w lotto. Prawie każda ma jakieś wady, że o pofalowaniu nie wspomnę. Większość ludzi nie ma pojęcia, że coś z nimi nie halo. Tylko ciągłe bredzenie o wypaleniach, które są bardzo rzadkie i trzeba się postarać.A LG ma różne ściągawki jak odbić klientowi reklamację np. tak:[Obrazek] A tak wygląda matryca tabletu Samsunga:[Obrazek] Tyle dobrze, że jest to widoczne wyłącznie na białym tle i pod bardzo ostrym kontem...O dziwo w telefonie Mate 20 pro jest idealna a psy wieszano na nich regularnie nawet po aferze z klejem i zmianie matryc LG na BOE...


Zgadza się, zdawałem sobie sprawę z jego wad przez zakupem i panel który był ze sklepu był super oprócz 2 zaciętych pixeli świecących ciagle na czerwono. Prawdziwy sajgon zaczął się po wymianie paneluprzez serwis. Jeszcze TV zaczął swiszczec. Miałem 3 panele w ciągu 2 miesięcy i drugi był tak tragiczny ze głowa mała, ciemny, przebarwiony cholernie, hdr jakby na nim nie istniał. Współczuje jak ktoś taki trafił ze sklepu i nie ma porównania z prawidłowym panelem - przegrał loterie. Mi nie chcą już wymienić panelu, właśnie dostaje odpowiedzi z takich ściągawek - kopiuj wklej, zostaje mi rękojmia, a później rzecznik praw konsumenta.
Avatar
Usunięty303433
pr0t0m08/09/2020 22:03

Zgadza się, zdawałem sobie sprawę z jego wad przez zakupem i panel który by …Zgadza się, zdawałem sobie sprawę z jego wad przez zakupem i panel który był ze sklepu był super oprócz 2 zaciętych pixeli świecących ciagle na czerwono. Prawdziwy sajgon zaczął się po wymianie paneluprzez serwis. Jeszcze TV zaczął swiszczec. Miałem 3 panele w ciągu 2 miesięcy i drugi był tak tragiczny ze głowa mała, ciemny, przebarwiony cholernie, hdr jakby na nim nie istniał. Współczuje jak ktoś taki trafił ze sklepu i nie ma porównania z prawidłowym panelem - przegrał loterie. Mi nie chcą już wymienić panelu, właśnie dostaje odpowiedzi z takich ściągawek - kopiuj wklej, zostaje mi rękojmia, a później rzecznik praw konsumenta.


Pamiętaj, że do 6 miesiecy uznaje się, że wada istniała z chwilą wydania rzeczy. Dwie nieskuteczne naprawy i można żądać zwrotu pieniędzy. Ty decydujesz czy chcesz pieniądze czy nowy tv...
Edytowane przez: "Usunięty303433" wrz 8.
pr0t0m08/09/2020 19:51

Tutaj sobie poczytaj moje przygody z moim B9, może ułatwi Ci podjęcie de …Tutaj sobie poczytaj moje przygody z moim B9, może ułatwi Ci podjęcie decyzji https://hdtvpolska.com/forum/topic/53667-serwis-lg-oled-duże-rozczarowanie/


Przeczytałem całość i tak jak ja na swojego qleda 65", za którego cenowo we wrześniu ubiegłego bardzo szybko wyszło, że przepłaciłem (5k, a po miesiącu był już o 700, a po kolejnym bądź dwóch miesiącach już o 1000 taniej), narzekam na clouding, ale chyba już przestanę... Nadal uważam to za dobry wybór 😃🙈
pr0t0m08/09/2020 19:51

Tutaj sobie poczytaj moje przygody z moim B9, może ułatwi Ci podjęcie de …Tutaj sobie poczytaj moje przygody z moim B9, może ułatwi Ci podjęcie decyzji https://hdtvpolska.com/forum/topic/53667-serwis-lg-oled-duże-rozczarowanie/


O Philipsie czytałem podobną historie na wykopie. Znajomy ma 854 za pierwszy razem jak tv był na serwisie, nic nie zrobili mimo widocznych pasów xD za drugim razem wymienili płytę główna.
Taki efekt był co 5s na tvXD

5052564.jpg
Edytowane przez: "Steve86" wrz 8.
pr0t0m08/09/2020 19:51

Tutaj sobie poczytaj moje przygody z moim B9, może ułatwi Ci podjęcie de …Tutaj sobie poczytaj moje przygody z moim B9, może ułatwi Ci podjęcie decyzji https://hdtvpolska.com/forum/topic/53667-serwis-lg-oled-duże-rozczarowanie/


Dramat. Suma wszystkich strachów 1. serwis kiepski 2. producent olewa sprawę 3. technologia wadliwa.


Bartlomiej_Osiak08/09/2020 23:10

Przeczytałem całość i tak jak ja na swojego qleda 65", za którego cenowo we …Przeczytałem całość i tak jak ja na swojego qleda 65", za którego cenowo we wrześniu ubiegłego bardzo szybko wyszło, że przepłaciłem (5k, a po miesiącu był już o 700, a po kolejnym bądź dwóch miesiącach już o 1000 taniej), narzekam na clouding, ale chyba już przestanę... Nadal uważam to za dobry wybór 😃🙈


We wrześniu? To chyba nie zaskoczenie, że poleciały na cenie
Edytowane przez: "Mikolaj0" wrz 8.
Usunięty30343308/09/2020 22:56

Pamiętaj, że do 6 miesiecy uznaje się, że wada istniała z chwilą wydania rz …Pamiętaj, że do 6 miesiecy uznaje się, że wada istniała z chwilą wydania rzeczy. Dwie nieskuteczne naprawy i można żądać zwrotu pieniędzy. Ty decydujesz czy chcesz pieniądze czy nowy tv...


Słyszałem, że rok przysługuje na rękojmie. Pytanie czy wezmą mi pod uwagę 2 nieskuteczne naprawy przez producenta , a nie przez sklep (MediaExpert)
Avatar
Usunięty303433
pr0t0m09/09/2020 00:09

Słyszałem, że rok przysługuje na rękojmie. Pytanie czy wezmą mi pod uwagę 2 …Słyszałem, że rok przysługuje na rękojmie. Pytanie czy wezmą mi pod uwagę 2 nieskuteczne naprawy przez producenta , a nie przez sklep (MediaExpert)


Rękojmia jest rok, ale do 6 miesięcy Ci nie podważą i idąc w ostateczności z tym do sądu masz sprawę wygraną. Po 6 miesiącach już tak łatwo nie jest...
Powinieneś przez sklep to załatwiać i wpuścili Cię celowo w maliny. Miałem tak z dość drogim telefonem i po wypunktowaniu aktami prawnymi oddali kasę a łatwo nie było. Jednak złatwiane przez sprzedawcę a nie serwis bezpośrednio...
Edytowane przez: "Usunięty303433" wrz 9.
Usunięty30343309/09/2020 00:55

Rękojmia jest rok, ale do 6 miesięcy Ci nie podważą i idąc w ostateczności …Rękojmia jest rok, ale do 6 miesięcy Ci nie podważą i idąc w ostateczności z tym do sądu masz sprawę wygraną. Po 6 miesiącach już tak łatwo nie jest...Powinieneś przez sklep to załatwiać i wpuścili Cię celowo w maliny. Miałem tak z dość drogim telefonem i po wypunktowaniu aktami prawnymi oddali kasę a łatwo nie było. Jednak złatwiane przez sprzedawcę a nie serwis bezpośrednio...


No widzisz, tak jak czytałeś w temacie, wpuścili mnie w maliny tym żeby sam przez serwis to realizował bo będzie szybciej. Wiec do 20 września mam czas żeby to zgłosić do sklepu.
Mam OLED-a LG 65" od ponad 2 lat, nie miałem i nie mam żadnych problemów, mój kolega ma ten sam model od 2,5 roku i też bez problemu.
Jak idę do drugiego pokoju i włączam TCL 55EP680 to najpierw muszę poczekać 1 min. na włączenie (w LG OLED jest do 5-10s), a potem widzę różnicę paru klas w obrazie w porównaniu do LG OLED. Następny mój TV tez będzie OLED, na pewno nie żaden LED (TN, IPS), QLED itp...
Też jestem na kupnie tv oled ale kompletnie nie wiem na co zwracać uwagę
Marek_M2Ow09/09/2020 07:43

Mam OLED-a LG 65" od ponad 2 lat, nie miałem i nie mam żadnych problemów, m …Mam OLED-a LG 65" od ponad 2 lat, nie miałem i nie mam żadnych problemów, mój kolega ma ten sam model od 2,5 roku i też bez problemu.Jak idę do drugiego pokoju i włączam TCL 55EP680 to najpierw muszę poczekać 1 min. na włączenie (w LG OLED jest do 5-10s), a potem widzę różnicę paru klas w obrazie w porównaniu do LG OLED. Następny mój TV tez będzie OLED, na pewno nie żaden LED (TN, IPS), QLED itp...



Mam B7 (55") 2.5 roku, znajomy jak zobaczył obraz u mnie to kupił tego samego ale 65" i ma go 2 lata. Używamy sporo, dużo sportu, duzo gier i zero problemów. Mamy takie szczęście czy jednak te problemowe sytuacje są tak mocno nagłaśniane?
Mikolaj008/09/2020 23:45

Dramat. Suma wszystkich strachów 1. serwis kiepski 2. producent olewa …Dramat. Suma wszystkich strachów 1. serwis kiepski 2. producent olewa sprawę 3. technologia wadliwa.We wrześniu? To chyba nie zaskoczenie, że poleciały na cenie


Mam oleda c9 rok, zero wad. Na qledy i inne ledy patrze z politowaniem jak na telewizor kineskopowy
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwsza okazja od Andrew_MHWE. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst