Niestety, ta okazja wygasła 3 sierpnia 2019.
439°
Opublikowano 16 czerwca 2019

Pamięć RAM G.Skill Ripjaws V DDR4 16 GB 3600 CL19 (2x 8GB)

370,38zł425,24zł-13%
Opublikowane przez
r.d.k
Dołączył w 2017
102
3 735

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej RAM

Znajdź więcej okazji RAM

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Najtańsze pamięci o tej prędkości, w dodatku od chyba najlepszego producenta. Cena zaledwie 10zł wyższa od okazji z przed kilku dni (pepper.pl/pro…705) a dostajemy 400 MHz więcej. Warto, szczególnie jeśli ktoś nie chce się bawić w podkręcanie, choć jest tutaj potencjał do dalszego OC.
Pamięci na 99% na kościach Hynix CJR (c-die).

Darmowy odbiór osobisty (Bydgoszcz), wysyłka po przedpłacie od 13zł, pobranie od 18zł.

Dostępne także w innym (niepolecanym) sklepie kilkadziesiąt groszy taniej
net-s.pl/pro…-10
Emidas24 Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

23 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika R3coN
    CL19 🤮
  2. Awatar użytkownika KarolKUNDZIOR_Kundzicz
    Zwykly przecietny zjadacz chleba, a nwet i zaawansowany nie poczuje roznicy miedzy cl 16 a cl 19, jedyna korzysc z tego to mozliwosc onanizowania sie testami syntetycznymi.
  3. Awatar użytkownika r.d.k
    Autor
    MateuszSemperski16/06/2019 14:00

    Te Gskille są albo na hynixach albo na Samsungach więc jak trafisz na h …Te Gskille są albo na hynixach albo na Samsungach więc jak trafisz na hynixa to powodzenia w zbijaniu CL jak dojdziesz do CL16/17 to będzie bardzo dobrze. A jeśli Samsungi to nawet może polecą wyżej wszystko zależy od farta.


    Pisałem o wynikach OC kości Hynixa które są w tych modułach właśnie, nie o Samsungach. Bez urazy, ale chyba jesteś już nieco do tyłu z wiedzą o kościach RAM
  4. Awatar użytkownika Niepokorny
    Zajeb*sta cena
  5. Awatar użytkownika MateuszSemperski
    r.d.k16/06/2019 14:05

    Pisałem o wynikach OC kości Hynixa które są w tych modułach właśnie, nie o …Pisałem o wynikach OC kości Hynixa które są w tych modułach właśnie, nie o Samsungach. Bez urazy, ale chyba jesteś już nieco do tyłu z wiedzą o kościach RAM


    No chyba Ty jesteś, bo to że komuś się udało hynixy podkręcić to nie znaczy że każda sztuka tak będzie latać kup pamięci i pokaż jakie wyniki osiągniesz. Puść memtest na całą noc bądź kilka razy włącz TM5 i zobaczymy jak ze stabilnością
  6. Awatar użytkownika r.d.k
    Autor
    MateuszSemperski16/06/2019 14:10

    No chyba Ty jesteś, bo to że komuś się udało hynixy podkręcić to nie znaczy …No chyba Ty jesteś, bo to że komuś się udało hynixy podkręcić to nie znaczy że każda sztuka tak będzie latać kup pamięci i pokaż jakie wyniki osiągniesz. Puść memtest na całą noc bądź kilka razy włącz TM5 i zobaczymy jak ze stabilnością



    Kolego, ale Ty rozumiesz że Hynix robi więcej niż jeden rodzaj kości pamięci, tak samo jak Samsung i inni? Przy OC nigdy nic nie jest pewne, ale wolę te kości niż Samsungi bcrc. Doczytaj sobie jakie stabilne OC robią ludzie na tych kościach, np tutaj:
    hardwareluxx.de/com…tml

    wtedy wróć i pogadamy, bo zatrzymałeś się z wiedzą jakiś rok temu
  7. Awatar użytkownika pwil
    Teraz nawet lepsze do OC są Microny E-Die:
    pcper.com/2019/05/ddr4-overclocking-world-record-set-using-micron-e-die-memory/

    @5726!

    "We were blown away by how surprisingly easy it was to overclock these Ballistix Elite DDR4 3600MT/s modules. Other modules we’ve overclocked can be temperamental and need to train at temperatures lower than the one required for stability; but we didn’t experience that with Micron’s E-die, which scaled much better with both extreme voltages and temperatures."

    Te kości są też w Crucialach 3000@15-16-16 i 3200@16-18-18 (Edytowano)
  8. Awatar użytkownika saref
    mb191916/06/2019 21:08

    na rynek zapewne wejdzie nowy RAM pod Ryzen 3000, także obecne będą dalej t …na rynek zapewne wejdzie nowy RAM pod Ryzen 3000, także obecne będą dalej taniećsamo AMD pisze, że najlepszą opcją cena/wydajność jest (najwyraźniej będzie) 3600 CL16[Obrazek]


    Niby tak mówią, ale jak na razie to takie kości (3600 CL16) są dosłownie dwa razy droższe niż takie 3200 CL 16. Wątpię by różnica pomiędzy 3600 a 3200 była tak duża by warto byłoby dopłacać (ani, że przed premierą Ryzenów jakoś gwałtownie potanieją) więc skłonny jestem stwierdzić, że 3200/CL16 będzie najlepszym rozwiązaniem w kategorii cena/wydajność. (Edytowano)
  9. Awatar użytkownika r.d.k
    Autor
    R3coN16/06/2019 13:42

    CL19 🤮



    Widziałeś wyniki OC tych kości? Przy 3600 ludzie schodzą nawet do CL15, a kręcąc wyżej można ugrać 4000 CL16 a nawet 4500 CL19 (Edytowano)
  10. Awatar użytkownika MateuszSemperski
    r.d.k16/06/2019 13:55

    Widziałeś wyniki OC tych kości? Przy 3600 ludzie schodzą nawet do CL15, a k …Widziałeś wyniki OC tych kości? Przy 3600 ludzie schodzą nawet do CL15, a kręcąc wyżej można ugrać 4000 CL16 a nawet 4500 CL19


    Te Gskille są albo na hynixach albo na Samsungach więc jak trafisz na hynixa to powodzenia w zbijaniu CL jak dojdziesz do CL16/17 to będzie bardzo dobrze. A jeśli Samsungi to nawet może polecą wyżej wszystko zależy od farta.
  11. Awatar użytkownika lukasz.siemieniec
    Hybix cjr. Plus za ta cene.
  12. Awatar użytkownika Pietrek
    r.d.k16/06/2019 14:19

    Kolego, ale Ty rozumiesz że Hynix robi więcej niż jeden rodzaj kości pam …Kolego, ale Ty rozumiesz że Hynix robi więcej niż jeden rodzaj kości pamięci, tak samo jak Samsung i inni? Przy OC nigdy nic nie jest pewne, ale wolę te kości niż Samsungi bcrc. Doczytaj sobie jakie stabilne OC robią ludzie na tych kościach, np tutaj:https://www.hardwareluxx.de/community/f13/hynix-8gbit-ddr4-cjr-c-die-h5an8g8ncjr-1206340.htmlwtedy wróć i pogadamy, bo zatrzymałeś się z wiedzą jakiś rok temu


    On ma po części rację, za dużego potencjału kości nie mają, zresztą chyba sam widzisz, że poza tCL ciężko zejść do 16, subtimingi słabe, nie mówiąc już o tym, że wyniki Reousa czy 1usmusa, którzy mają selekty z bardzo dobrymi kontrolerami mają średnie przełożenie na rzeczywistość, a i oni nie osiąga jakiś super rezultatów. To nie jest też tak, że wrzucisz opóźnienia do kalkulatora Ukraińca i będzie wszystko na nich działać ot tak, to wymaga sporo zabawy.
  13. Awatar użytkownika r.d.k
    Autor
    Owszem, zgodzę się absolutnie iż te najwyższe wyniki są poza zasięgiem 99% kupujących.
    Natomiast zrobienie CL16/17 przy 3600 jest w zasięgu każdego komu w ogóle płyta/CPU obsłuży 3600, więc nie do końca się zgodzę z tym iż kości potencjału nie mają. Co do subtimingów to już taki urok tych CJR - latają wysoko za niską cenę ale nie na tak niskich opóźnieniach jak bcpb za 50% więcej
    Oczywiście zgadzam się też z tym iż ustawienie opóźnień wymaga zabawy, ale za to chyba nie bierze się nikt kto jest kompletnie zielony, a dla takich ludzi bez znaczenia jest że kupią B-die 3200 CL15 bo i tak nie wykorzystają ich potencjału - więc chyba lepiej kupić tego typu kości, zwłaszcza że nawet zwykłe pamięci 3000/3200 są minimalnie tylko tańsze (Edytowano)
  14. Awatar użytkownika Pietrek
    r.d.k16/06/2019 15:35

    Owszem, zgodzę się absolutnie iż te najwyższe wyniki są poza zasięgiem 99% …Owszem, zgodzę się absolutnie iż te najwyższe wyniki są poza zasięgiem 99% kupujących. Natomiast zrobienie CL16/17 przy 3600 jest w zasięgu każdego komu w ogóle płyta/CPU obsłuży 3600, więc nie do końca się zgodzę z tym iż kości potencjału nie mają. Co do subtimingów to już taki urok tych CJR - latają wysoko za niską cenę ale nie na tak niskich opóźnieniach jak bcpb za 50% więcej Oczywiście zgadzam się też z tym iż ustawienie opóźnień wymaga zabawy, ale za to chyba nie bierze się nikt kto jest kompletnie zielony, a dla takich ludzi bez znaczenia jest że kupią B-die 3200 CL15 bo i tak nie wykorzystają ich potencjału - więc chyba lepiej kupić tego typu kości, zwłaszcza że nawet zwykłe pamięci 3000/3200 są minimalnie tylko tańsze


    Tylko to będzie coś w stylu CL16-19-19-34-44 1T, więc powiem, że szału nie ma albo po prostu napiszę słabo. No i tak jak wyżej obecnie kości oparte E-die Microna z tych powiedzmy tańszych są lepszym wyborem, 3600 duet pociągnął na 2700X do 4000MHz, ale oni maja selekty, więc tak bym się na to nie patrzył natomiast inni ludzie 3000 do 3600 14-wolno-17-17 przy napięciach rzędu powyżej 1.45V z tym, że na 2x16GB, więc super wynik - 160 € na amazon.de.
  15. Awatar użytkownika Bigovsky
    Jak myślicie ram jeszcze stanieje czy już można brać?
  16. Awatar użytkownika mb1919
    Bigovsky16/06/2019 20:28

    Jak myślicie ram jeszcze stanieje czy już można brać?



    na rynek zapewne wejdzie nowy RAM pod Ryzen 3000, także obecne będą dalej tanieć

    samo AMD pisze, że najlepszą opcją cena/wydajność jest (najwyraźniej będzie) 3600 CL16

    2452404-nQ2wX.jpg
  17. Awatar użytkownika Usunięty154043
    Nie kupujcie od jakiegos randoma co to wogóle za sklep leonidas24 !! Później bedzie problem ze zwrotem albo gwarancją !! Do tego pamięć CL19 żenada. (Edytowano)
  18. Awatar użytkownika Iwur
    Wysłali już komuś ?
  19. Awatar użytkownika Bany_Spam
    myślicie, że płyta MSI b350 pc mate będzie wspierać te kości w deklarowanej częstotliwości? Na liście kompatybilnych pamieci znajdują się kości tego samego producenta z takimi samymi parametrami oprócz tego CL19 (kompatybilne są np CL16, Cl17 ale tych z CL19 nie ma na liście)
  20. Awatar użytkownika pulpitpulpit_
    Jakie teraz warto kupić ramy tak w stosunku cena jakość pod najprawdopodobniej ryzen?
Awatar użytkownika