Oukitel U15 Pro 4G Phablet
158°Zakończono

Oukitel U15 Pro 4G Phablet

22
paź 4. 2016
NAstępca Oukitela U10. Telefon stanowi alternatywę dla popularnych marek. Przeznaczony jest dla osób które poszukują wszystkich najnowszych rozwiązań zamkniętych w całkiem ładnej obudowie. Urządzenie dostępne w najniższej jak do tej pory cenie 119$.

Specyfikacja:
Display: 5.5 inch HD screen
CPU: MTK6753 Octa Core 1.3GHz
System: Android 6.0
RAM + ROM:3GB RAM + 32GB ROM
Camera:Back camera 13.0MP ( SW 16.0MP ) + front camera 2.0MP ( SW 5.0MP )
Bluetooth: 4.0
Navigation: GPS
Sensor: G-sensor, Proximity sensor, Light sensor
SIM Card: Dual SIM dual standby, dual micro SIM cards
Network:
2G: GSM 850/900/1800/1900MHz
3G: WCDMA 900/2100MHz
4G: FDD-LTE 800/900/1800/2100/2600MHz



Prawdopodobnie jeżeli wierzyć plotkom słabością urządzenia będzie niewielka bateria i pomimo softwarowego podbicia do 16MP aparat.

Na korzyść urządzenia przemawia duży wyświetlacz, trzy-kolorowa dioda powiadomień, szybki czytnik linii papilarnych,

22 Komentarze

Phablet z HD screen - to jakis żart?
"Przeznaczony jest dla osób które" maja mało i chca malo :P

zjac7637 min

Ogólnie cudów nie ma, a 460 zł to niewiele mniej niż za Xiaomihttp://www.kimovil.com/en/where-to-buy-oukitel-u15-pro1280 x 720 spokojnie wystarcza. Ale co kto lubi, jedni bez okularów nie dadzą rady /...


Majac problem ze wzrokiem powinno sie nosic okulary bo przy plusach to i przy hd bywaja problemy. Sa takie specjalne w wielkimi literkami

anna66651 sek.

Majac problem ze wzrokiem powinno sie nosic okulary bo przy plusach to i przy hd bywaja problemy. Sa takie specjalne w wielkimi literkami


Pisałem do tego co 720 mu mało na 5.5 calach :P

zjac762 min

Pisałem do tego co 720 mu mało na 5.5 calach :P


no bo to malo, szczegolnie jak ktos opisuje "Przeznaczony jest dla osób które poszukują wszystkich najnowszych rozwiązań "

zjac7624 min

jprd, jak jesteś ślepa to lupkę sobie kup i Ci wystarczy 720. No comments idiotko.

​ ja cię nie obrażam! i nie życzę sobie abyś mnie obrażał

Autor

anna66649 min

no bo to malo, szczegolnie jak ktos opisuje "Przeznaczony jest dla osób które poszukują wszystkich najnowszych rozwiązań "


Telefon ma 5,5 cala 720p jest wystarczająco, nawet przez lupę ciężko dotrzeć piksele

to lepiej xiaomi

nocny_napoleon18 min

Telefon ma 5,5 cala 720p jest wystarczająco, nawet przez lupę ciężko dotrzeć piksele



Nie no tu juz przeginasz
Smartphone to nie tylko dzonienie a jak juz pisales o lubie to nawet w 2015 pisano o cardboard i ze przy 4" w HD juz jest to udreka a przy 5.5 :O BTW poczytaj zanim zaczniesz nieprawde pisac komputerswiat.pl/tes…spx lub faktycznie problemy ze wzrokiem oraz zle dobrane soczewki.
Edytowane przez: "Carolina" paź 4. 2016

Ponczo244 min

to lepiej xiaomi


100% prawda

Autor

anna6661 godz., 22 min

Nie no tu juz przeginaszSmartphone to nie tylko dzonienie a jak juz pisales o lubie to nawet w 2015 pisano o cardboard i ze przy 4" w HD juz jest to udreka a przy 5.5 :O BTW poczytaj zanim zaczniesz nieprawde pisac http://www.komputerswiat.pl/testy/sprzet/akcesoria-do-smartfonow/2015/06/google-cardboard-test.aspx lub faktycznie problemy ze wzrokiem oraz zle dobrane soczewki.


Jak piszesz coś do mnie to po pierwsze pisz po polsku a po drugie ten telefon nie jest przeznaczony do używania razem z "cardboardem" który jest niczym innym jak taką właśnie lupą.

Jest to urządzenie przeznaczone dla osób które poszukują wszystkich najnowszych rozwiązań na rynku smartfonów w jednej obudowie. Oczywiście kosiarki tym nie obsłużymy, nie podetrze za nas też tyłka ale podstawowe funkcje dostępne w smartfonach ten telefon posiada. Nawet Xiaomi w tej cenie nie ma takiej funkconalności.

przecież ta Anna w każdej okazji dowala się do ekranów hd a sama nie pojęcia w ogóle o tym o czym pisze

nocny_napoleon1 godz., 21 min

Jak piszesz coś do mnie to po pierwsze pisz po polsku a po drugie ten telefon nie jest przeznaczony do używania razem z "cardboardem" który jest niczym innym jak taką właśnie lupą. Jest to urządzenie przeznaczone dla osób które poszukują wszystkich najnowszych rozwiązań na rynku smartfonów w jednej obudowie. Oczywiście kosiarki tym nie obsłużymy, nie podetrze za nas też tyłka ale podstawowe funkcje dostępne w smartfonach ten telefon posiada. Nawet Xiaomi w tej cenie nie ma takiej funkconalności.




Skoro jestes takim polonista to pisz tez bez bledow! Problemy duze z interpunkcja masz

Skoro ma podstawowe wylacznie to nie wprowadzaj ludzi normlanych w blad piszac "Przeznaczony jest dla osób które poszukują wszystkich najnowszych rozwiązań".

Zalosny jestes tylko ci na koniec powiem z tymi tekstami

mama198623 min

przecież ta Anna w każdej okazji dowala się do ekranów hd a sama nie pojęcia w ogóle o tym o czym pisze


a mozesz mama konstruktyna krytyke napisac czy tylko belkot?

anna6664 godz., 52 min

Phablet z HD screen - to jakis żart? "Przeznaczony jest dla osób które" maja mało i chca malo :P


W kuchenkowym zegarku też masz FHD ? Czy ogarniasz godzinę na ledowym zegarze ?

anna6665 godz., 55 min

Phablet z HD screen - to jakis żart? "Przeznaczony jest dla osób które" maja mało i chca malo :P


Żałosne i kompromitujące wypociny. Hd na 5,5 calach to mało ? Naczyta się jedna z drugim jakiś bzdur i powiela to bezmyślnie.

oberkron31 min

Żałosne i kompromitujące wypociny. Hd na 5,5 calach to mało ? Naczyta się jedna z drugim jakiś bzdur i powiela to bezmyślnie.

​ mam fhd więc nie tylko z teorii jak ty

Jakoś mało mnie obchodzi co masz ,tak jak i twoje żałosne komentarze. Kup sobie jeszcze smart watch'a z 4k . Jeszcze prośba ,nie kompromituj się już więcej ,coraz mniej to zabawne.

dziś jakaś oferta, anna69 oczywiście od razu brak fulkhd. oferta na alcatela za ok 1k Anna oczywiście - jest zajebisty ma fhd. w tamtym tygodniu redmi oczywiście gowno bo tylko hd. dojebala się do rozdzielczości a nie ma nawet o tym zielonego pojęcia.

mama198613 godz., 12 min

dziś jakaś oferta, anna69 oczywiście od razu brak fulkhd. oferta na alcatela za ok 1k Anna oczywiście - jest zajebisty ma fhd. w tamtym tygodniu redmi oczywiście gowno bo tylko hd. dojebala się do rozdzielczości a nie ma nawet o tym zielonego pojęcia.

​ dokładnie jest jak piszesz

Pomijając wasze utarczki i wycieczki osobiste, to ja współczuje szczerze osobom które korzystają z takich wspaniałych "ofert" z oukitelem w roli głównej. Firma krzak, a w zasadzie mała firemka - jej twory są niedopracowane, support praktycznie nie istnieje, kłamią w żywe oczy użytkownikom na temat wsparcia telefonów i ich aktualizacji. Telefony są składane chyba w szopie u wujka ChiaoMao, bo praktycznie każdy egzemplarz ma jakąś wadę (ale wypadający obiektyw najlepszy). Poczytajcie sobie na telechina albo na oficjalnym fanpage tej firmy jakie są opinie użytkowników. Sam kupiłem k4000pro i o ile na początku byłem zachwycony, tak teraz zbieram się na odesłanie go do chin. Szkoda nerwów
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Najlepsi sprzedawcy