Niestety, ta okazja już wygasła
Oryginalne garnki ZWIEGER w okazyjnej cenie z wyprzedaży sklepu
88° Zakończono

Oryginalne garnki ZWIEGER w okazyjnej cenie z wyprzedaży sklepu

599zł999zł-40% Darmowa dostawa DarmowaAllegro Okazje
21
lis 16. 2018

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Sklep wyprzedający się z garnków są dwa rodzaje (łatwo wybrać w wielowariantowości) Łatwo sprawdzić na necie że cena regularna to 1000zł.
Aktualizacje społecznościowe
Allegro OkazjeAllegro kupony rabatowe

Grupy

21 Komentarzy
Warte tej ceny?? Mam garnki telafa (zestaw kosztował coś 160zł na promocji) i są w sumie całkiem ok.
A na indukcji najlepiej chyba mi się sprawdzają garnki (i patelnie) żeliwne - szybciej się nagrzewają i wystarczy o 2 "oczka" mniej grzać.
Edytowane przez: "marceli" lis 16. 2018
Avatar
Usunięty41179
marceli16/11/2018 09:14

Warte tej ceny?? Mam garnki telafa (zestaw kosztował coś 160zł na pr …Warte tej ceny?? Mam garnki telafa (zestaw kosztował coś 160zł na promocji) i są w sumie całkiem ok.


W tej cenie to lepiej spójrz na garnki Berghoff
Usunięty4117916/11/2018 09:18

W tej cenie to lepiej spójrz na garnki Berghoff


Generalnie garnki mam i nie narzekam. Może jakiś jeden mały/średni by się przydał jeszcze. Moje pytanie było bardziej ogólne. Co w sobie mają garnki za 1k PLN coby uzasadniało ich zakup zamiast zestawu za 160zł?
W identycznej cenie jest ten sam zestaw dodatkowo z patelnią wartą ponad 200 zł . W sumie - 49%
na ceneo te same ceny
ceneo.pl/718…BwE
Są te same ceny na ceneo bo to wszystko to jeden sprzedawca na różnych portalach. Wiem, że cena regularna jest np tu: allegro.pl/kom…tml
Avatar
Usunięty41179
marceli16/11/2018 09:21

Generalnie garnki mam i nie narzekam. Może jakiś jeden mały/średni by się p …Generalnie garnki mam i nie narzekam. Może jakiś jeden mały/średni by się przydał jeszcze. Moje pytanie było bardziej ogólne. Co w sobie mają garnki za 1k PLN coby uzasadniało ich zakup zamiast zestawu za 160zł?


Głównie chodzi o rozprowadzanie i trzymanie ciepła. Wypowiem się tylko za Berghoffy z miedzianym dnem, których używam od 4-5 lat - bardzo grube dno, nie przypala punktowo jedzenia, sos/zupa ugotowana o 17 zostawiona pod przykryciem jest nadal letnia o godzinie 22. Zmywarka dobrze domywa, nie mają żadnych śladów zużycia, nie korodują. Jedynie z nienagrzewającymi się uchwytami to bzdura, bo ostatecznie po godzinie gotowania i tak nie da rady ich złapać.

Zestawów nie polecam - kupiłem jeden średni, jeden duży garnek i dla pary jest wystarczająco. Nie chciałem płacić 200zł za rondelki do gotowania jajek, bez przesady :P Największy plus w tej bezwładności cieplnej, ale to czuć właśnie w większych pojemnościach.
Edytowane przez: "Usunięty41179" lis 16. 2018
marceli16/11/2018 09:21

Generalnie garnki mam i nie narzekam. Może jakiś jeden mały/średni by się p …Generalnie garnki mam i nie narzekam. Może jakiś jeden mały/średni by się przydał jeszcze. Moje pytanie było bardziej ogólne. Co w sobie mają garnki za 1k PLN coby uzasadniało ich zakup zamiast zestawu za 160zł?


To samo co przy telefonach po 4 klocki z nadgryzionym jabłkiem.
Usunięty4117916/11/2018 09:27

Głównie chodzi o rozprowadzanie i trzymanie ciepła. Wypowiem się tylko za B …Głównie chodzi o rozprowadzanie i trzymanie ciepła. Wypowiem się tylko za Berghoffy z miedzianym dnem, których używam od 4-5 lat - bardzo grube dno, nie przypala punktowo jedzenia, sos/zupa ugotowana o 17 zostawiona pod przykryciem jest nadal letnia o godzinie 22. Zmywarka dobrze domywa, nie mają żadnych śladów zużycia, nie korodują. Jedynie z nienagrzewającymi się uchwytami to bzdura, bo ostatecznie po godzinie gotowania i tak nie da rady ich złapać.Zestawów nie polecam - kupiłem jeden średni, jeden duży garnek i dla pary jest wystarczająco. Nie chciałem płacić 200zł za rondelki do gotowania jajek, bez przesady :P Największy plus w tej bezwładności cieplnej, ale to czuć właśnie w większych pojemnościach.


A na jakiej kuchence gotujesz? Ja na indukcji i mi generalnie jednak żeliwne garnki (no... mam póki co jeden z lidla) się najlepiej sprawdzają. Nagrzewa się bardzo szybko, długo trzymie ciepło (gulasz gotowany 22-23:30 o 7 rano jeszcze jest letni) i taka sama temperatura grzania jak na innych garnkach przy 2 "oczkach" niżej. Jeden minus - strasznie ciężkie.
Avatar
Usunięty41179
bysiu316/11/2018 09:26

To samo co przy telefonach po 4 klocki z nadgryzionym jabłkiem.


Drogie gary nie mają logo którym można szpanować, więc kupuje się je głównie dla ich właściwości.
Avatar
Usunięty41179
marceli16/11/2018 09:31

A na jakiej kuchence gotujesz? Ja na indukcji i mi generalnie jednak …A na jakiej kuchence gotujesz? Ja na indukcji i mi generalnie jednak żeliwne garnki (no... mam póki co jeden z lidla) się najlepiej sprawdzają. Nagrzewa się bardzo szybko, długo trzymie ciepło (gulasz gotowany 22-23:30 o 7 rano jeszcze jest letni) i taka sama temperatura grzania jak na innych garnkach przy 2 "oczkach" niżej. Jeden minus - strasznie ciężkie.


Na gazowej płycie. Żeliwne garnki też są w porządku, mam w rodzinie parę sztuk emaliowanych, które mają ze 40 lat i wyglądają zdecydowanie lepiej niż te emalie, które można kupić aktualnie. "Kurła kiedyś to było". Generalnie potwierdzasz moje spostrzeżenie - duża bezwładność cieplna = dobry garnek. Nie przejmowałbym się masą żeliwa, bo te drogie ze stali nierdzewnej i grubym dnem też są bardzo ciężkie w stosunku do większości konkurencji.

Najgorsze to te nierdzewki w zestawach 7-8 sztuk po 200zł, korodują, przebarwiają, przypalają, w zmywarce się nie domywają.
Usunięty4117916/11/2018 09:32

Drogie gary nie mają logo którym można szpanować, więc kupuje się je główn …Drogie gary nie mają logo którym można szpanować, więc kupuje się je głównie dla ich właściwości.


Faktycznie.

1439790.jpg
A tu masz coś o wręcz nieziemskich właściwościach skoro wg ciebie to właśnie cena jest tego wyznacznikiem. Z przybliżeniem na logo, jakbyś dalej miał wątpliwości co do tego że nawet garami ludzie chcą się chwalić.

15561250071542358695.jpg

5814937911542358657.jpg
15199531111542358736.jpg
Edytowane przez: "bysiu3" lis 16. 2018
Sorento48 min

W identycznej cenie jest ten sam zestaw dodatkowo z patelnią wartą ponad 2 …W identycznej cenie jest ten sam zestaw dodatkowo z patelnią wartą ponad 200 zł . W sumie - 49%


Gdzie?
Tam gdzie i te
1439947-wDsD6.jpg
Edytowane przez: "Sorento" lis 16. 2018
Usunięty41179lis 16. 2018

Na gazowej płycie. Żeliwne garnki też są w porządku, mam w rodzinie parę sz …Na gazowej płycie. Żeliwne garnki też są w porządku, mam w rodzinie parę sztuk emaliowanych, które mają ze 40 lat i wyglądają zdecydowanie lepiej niż te emalie, które można kupić aktualnie. "Kurła kiedyś to było". Generalnie potwierdzasz moje spostrzeżenie - duża bezwładność cieplna = dobry garnek. Nie przejmowałbym się masą żeliwa, bo te drogie ze stali nierdzewnej i grubym dnem też są bardzo ciężkie w stosunku do większości konkurencji.Najgorsze to te nierdzewki w zestawach 7-8 sztuk po 200zł, korodują, przebarwiają, przypalają, w zmywarce się nie domywają.



Coś mi nie pasowało jak pisałeś o tym, że rączki się zawsze nagrzewają, ale tu jest odpowiedź: gotujesz na gazie. Na indukcji takie zjawisko nie występuje.
Avatar
Usunięty41179
bysiu316/11/2018 09:47

Faktycznie.[Obrazek] A tu masz coś o wręcz nieziemskich właściwościach skor …Faktycznie.[Obrazek] A tu masz coś o wręcz nieziemskich właściwościach skoro wg ciebie to właśnie cena jest tego wyznacznikiem. Z przybliżeniem na logo, jakbyś dalej miał wątpliwości co do tego że nawet garami ludzie chcą się chwalić.[Obrazek] [Obrazek] [Obrazek]


Ale co próbujesz udowodnić? Że nie ma różnicy w stali pomiędzy garnkiem za 50zł a tym za 500?
bysiu316/11/2018 09:26

To samo co przy telefonach po 4 klocki z nadgryzionym jabłkiem.


I dosrane ajfonowcom na okazji z garami i można rozpocząć kolejny owocy dzień z hejtem na gębie. Może jeszcze jakaś okazja dzisiaj się pojawi, żeby gdzieś wcisnąć kolejną głupkowatą uwagę. Trzymamy wszyscy za ciebie kciuki ziomeczku
Usunięty4117916/11/2018 10:20

Ale co próbujesz udowodnić? Że nie ma różnicy w stali pomiędzy garnkiem za …Ale co próbujesz udowodnić? Że nie ma różnicy w stali pomiędzy garnkiem za 50zł a tym za 500?


Napisałeś że drogie garnki nie mają logo i są drogie tylko ze względu na swoje właściwości. Udowodniłem ci że nie masz racji w tym względzie. Drogie garnki mogą być drogie tylko ze względu na markę (jak wszystko) i (tutaj się trzymaj bo to może tobą wstrząsnąć)... MOGĄ MIEĆ LOGO. Nie próbuj mi teraz wmówić że nie widzę różnicy w stali za 50 i 500 zł. czy w ich wykonaniu bo nie o tym pisałeś więc twoje pytanie o to co pró uję udowodnić jest idiotyczne.
Avatar
Usunięty41179
bysiu316/11/2018 11:19

Napisałeś że drogie garnki nie mają logo i są drogie tylko ze względu na sw …Napisałeś że drogie garnki nie mają logo i są drogie tylko ze względu na swoje właściwości. Udowodniłem ci że nie masz racji w tym względzie. Drogie garnki mogą być drogie tylko ze względu na markę (jak wszystko) i (tutaj się trzymaj bo to może tobą wstrząsnąć)... MOGĄ MIEĆ LOGO. Nie próbuj mi teraz wmówić że nie widzę różnicy w stali za 50 i 500 zł. czy w ich wykonaniu bo nie o tym pisałeś więc twoje pytanie o to co pró uję udowodnić jest idiotyczne.


To skoro widzisz różnicę pomiędzy garnkiem za 50 i 500zł to po co szydera, że ktoś przepłaca za logo?

Pomijam już fakt dowodu anegdotycznego, gdzie znalazłeś jeden garnek z logo na pół jego wysokości podczas gdy w międzyczasie mogłeś znaleźć dwadzieścia przykładów jeszcze droższych produktów niż Zwieger, które mają wybrandowane tylko dno
Edytowane przez: "Usunięty41179" lis 16. 2018
Usunięty4117916/11/2018 11:26

To skoro widzisz różnicę pomiędzy garnkiem za 50 i 500zł to po co szydera, …To skoro widzisz różnicę pomiędzy garnkiem za 50 i 500zł to po co szydera, że ktoś przepłaca za logo?Pomijam już fakt dowodu anegdotycznego, gdzie znalazłeś jeden garnek z logo na pół jego wysokości podczas gdy w międzyczasie mogłeś znaleźć dwadzieścia przykładów jeszcze droższych produktów niż Zwieger, które mają wybrandowane tylko dno


ZIOMEK. OGARNIJ SIĘ I PRZECZYTAJ TO CO NAPISAŁEM. To twój kolejny komentarz w którym piszesz jakieś farmazony. Masz problem ze zrozumieniem czytanego tekstu to poproś dorosłego żeby ci wyjaśnił o co chodzi.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst